შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გჯერა?


10-07-2020, 22:21
ავტორი love not war
ნანახია 837

გჯერა?
როგორ ჩნდება სიყვარული ? ან რა არის ანდა საიდან მოდის? რას ნიშნავს გიყვარდეს? როგორია გრძნობაა როცა გიყვარს? როდესაც მზად ხარ რომ მის გამო ტყვიას წინ გადაეფარო , როდესაც მზად ხარ რომ შენს ყველაზე დიდი შიშს თვალებში ჩახედო სხვის გამო ისერომ არ შეგეშინდეს ? როგორ შეიძლება გიყვარდეს ისე ძალიან რომ გტკიოდეს ? ან რა გტიკივა ? სად გტკივა ? რა გტკენს ისე ძალიან რომ მას ვეღარ უახლოვდები, მას ვისთვისაც სიცოცხლეს თმობდი? რატომ ღალატობ მას ? რამ გაიძულა გეღალატა მისთვის ? რატომ გაცვალე სხვაში ან როგორ გაცვალე სხვაში? პეპლები ისევ დაფრინავენ როცა ხედავ მას ? ისევ ისე როგორც პირველი დანახვისას გაფრინდნენ მუცელში? პეპლებს მართლა გრძნობ , როგორ დაფრინავენ შენს კუჭ-ნაწლავში? თვალები ისევ გენგება ვარსკვლავებივით როცა ხედავ? როცა გიყურებს? და როცა გეხება ? მუხლები ისევ გეკეცება ? და სული არ გეკვრის ? რატომ მოგდის ესე? რას შეუძლია რომ ამხელა ზეგავლენა მოახდინოს შენზე ? უბრალოდ სიყვარულს? რომ ვერ ხედავ მაშინაც გიყვარს ? გენატრება ? გიყვარს? მე არა და შენ ? გჯერა იმის რასაც გრძნობ თუ იმის რასაც ხედავ ? და რას ხედავ? ან ვის ხედავ ? სად უნდა დავინახო ოთახში თუ ცხოვრების გზაზე? თუ ოთახში არავინა? ან სიბნელეა და ვერხედავ? და ცხოვრების გზაზე ბოლომდე ვინმე მოგყვება ? არავინ გყავს შენი თავის გარდა . დამოკიდებულიხარ? თუ პონტის გამო “გიყვარს”? თუ მართლა გიყვარს ?რაგანსხვავებაა ამ ორს შორის? პირველი სიყვარული გახსოვს? მეორე ? მესამე ? ბოლო მერამდენე ? მე არმახსოვს ჩემი პირველი სიყვარული და არც მრცხვენი. შენ გრცხვენია რამის? სიყვარულის თუ გრცხვენია? რაარის ამაში სამარცხვინო? და უიმედოთ თუ გიყვარდა ? ან საერთოდ თუ გყვარებია ? ხანდახან მგონია რომ სიყვარული არარსებობს . და შენიაზრით რამდენჯერ შეიძლება გიყვარდეს? ერთხელ ? ორჯერ ?თუ ბევრჯერ? პირველივე დანახვაზე შეგიყვარდა თუ ურთიერთობაში გაჩნდა სიყვარულის ნაპერწკლები? მერე როგორ გააღვივეთ ? აგიზგიზდა ? არ დაიწვით ? თუ ჩააქრეთ? და ვინმე მეტყვის რაარის სიყვარული? ენით აუღწერლი გრძნობაა? და აღწერა რომ შეგეძლოს აღწერდი? გჯერა? მართლა გჯერა იმის რასაც გაჯერებენ თუ მართლა გრძნობ? ყოველთვის ერთნაირად თუ სხვადასხვანაირად ? და თუ ვერვგრძნობ ? უგრძნობივარ? უგულოვარ? თუ სულელივარ? კიდევ ერთხელ გკითხავ შენ გჯერა სიყვარულის ?



დაწერეთ რასაც ფიქრობთ კარგიც და ცუდიც



№1 სტუმარი სტუმარი მარიამი

სიყვარული არსებობს და ის ერთადერთი ყველაზე ლამაზი გრძნობაა❤️შეუძლებელია გიყვარდეს და სიყვარულის ცეცხლში არდაიწვა❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent