შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არასდროს მისცე საკუთარ თავს დანებების უფლება


26-10-2020, 20:55
ავტორი Ninu cii
ნანახია 972

მე კარგად ვიცი არ არსებობს ადამიანი ვისაც არ უჭირს და ისიც კარგად ვუცი, რომ შენ ახლა გული გტკივა იმაშიც ვარ დარწმუნებული, რომ ფიქრობ ნეტა დასრულდეს ეს ტკივილიო და მორჩეს ჩემი ტანჯვაო საერთოდაც რა საჭირო იყო ჩემი დაბადებაო და მაინც მე გურწფეკად შემიძლია გითხრა ოღონდაც შენ არასდროს არ დანებდე და ადრე თუ გვიან ეს ტკივილი გადავა ადრე თუ გვიან ყველაფერი კარგად იქნება. შენ ზედმეტად ნერვიულობ იმაზე, რაც ადრე იყო და რაც მომავალში შეიძლება მოხდეს წარსული გავიდა მომავალი კი ჯერ არ მოსულა და ამიტომაც ეცადე მთელი შენი არსებით იცხოვრო ახლა აი ამ მომენტში იმიტომ, რომ ცხოვრება სადღაც წარსულში კი არა აი, ახლა ამ კონკრეტულ მომენტში გადის.
ოდესმე თუ დაკვირვებულხართ ხალახი რომლებსაც, ხშირად უჭირს ყოველთვის რატომღაც ჩქარობენ, ისინი ყოველთვის სადღაც მირმიან და ვერ ხვდებიან, რომ ცხოვრებამ დაცდა და ლოდინი არ იცის. ვერ ათვიცნობიერებენ იმას, რომ ცხოვრება აი ახლა ამ წამს გადის. შენი ცხოვრება, ცოვრება რომელსაც, არ აინრერესებს შენ გიჭირს, გტკივა, ცუდად ხარ, და უბრალოდ ერთ ადგილზე გაჩერებაზე ფიქრობ. ვერაგი დრო და ცხოვრება, ამის საშვალებას არ მოგცემს უნდა გაიგო, რომ ყველაფერი რაც შენხ ხელთაა უნდა გამოიყენო არა სხვისთვის არამედ, შენთვის შენი ბედნიერებისთვის. თუ შენ ეძებ ცხოვრების აზრი რაში დევს შენ ვერაფელს ვერ იპოვი , მაგრამ თუ შენ ეძებ თვითონ ცხოვრებას შენ თავისუფლად აღმოაჩენს ამავე ცხოვრების აზრს. ბევრჯერ ყოფილა შემთხვევა, რომ ხალხი ხალს ეძახის გიჟს, მაშინ როცა რაღაცის გაკეთების სიმამაცე შენ გაქვს და მათ თვითონ არ ყოფნით. კი ცხოვრება სავსეა სიძნელეებით ის სავსეა იმედგაცრუებით, ტკივილით, რაღაც ისეთით რისი გადატანა სიზმარშიც კი არ მოგინდება მაგრამ, რაცარუნდა იყოს ეს ცხოვრებაა და ეს მეორედ აღარ მოგეცემა ეს მეორედ აღარ განმეორდება და შენ უნდა შეძლო მიუხედავათ ამ გულისთკივილისა და ტანჯვისას სწორედაც, რომ უნდა ადგე და გაატარო ისეთი ცხოვრება როგორი ცხოვრებითაც გინდა იცხოვრო და ამის გაკეთება მხოლოდ ოცნებებზე გაკიდებით არის შესაძლებელი. შეენ უნდა გაიხსენო შენი ოცნებები, შენი მიზნები შენ მათ უნდა გაეკიდი შენ უდა იბრძოლო მათი ასრულებისთვის იმიტომ, რომ ეს არის ბედნიერების ერთადერთი ფორმულა ოცნებები სრულდება, მთავარია შენ არ დანებდე და განაგრძო ბრძოლა მიუხედავად ყველაფრისა. ოდესმე გინახავს ადამიანი რომრლსაც ერთხელ დაარტყა ცხოვრებამ და ფეხზე ვეღარ ამდგარა? აი მე, მე ვარ ეს ადამიანი მე დამარტყა ცხოვრებამ ერთხელ მე მიღალატეს ერთხელ მე მატკინეს გული ერთხელ და ეს საკმარისი იყო, რომ მე ფეხზე ვეღარ წამოვდგარიყავი მე პირველივე სერიოზული დარტყმის დროს დავნებდი და ამაზე დიდი სანანებელი ცხოვრებაში არ მქონია სწორედ ამიტომ ვუმტკიცებ ხალხ იმას, რომ არასდროს დანებდნენ, არასდროს გაჩედნენ და ყოველთვის გააკეთონ ის რაც თვითონ უნდათ.
ამბობენ ადამიანს რომელსაც ფიქრის უნარი გააჩნია ყოველთვის მარტო იგრძნობს თავსო ეს ბუნებიის კანონი არისო. ფიქრს იმაზე დიდი ძალა აქვს ვიდრე მე, ან დებისმიარ ჩვენთაგანს გვგონია. მაგრამ, ტკივილი ადრე თუ გვიან ყველა განიცდის და ზოგი ისე იტანჯება უსასტიკესი ტკივილით რომელიც, შეიძლება გრძელდებოდეს ერთი წუყით, ერთი საათით ან ერთი წელოც კი მაგრამ, ფაქტია ტკივილი ყოველთვის გადის და თუ გინდა, რომ უკეთესად იცხოვრო უბრალოდ ადექი და მიიღე ის ტკივილი რომელსაც ახლა განიცდი გაიაზრე ტკივილს შენი გაძლიერება შეუძლია.
ბევრი ჩვენგანი საკუთარ ცხოვრებად სისში ატარებს, ჩვენ გვეშინია, რომ ცხოვრებაში რამე არ გამოგვივა გვეშინია, რომ რამეს დავკარგავთ ყველაფერს კიდევ უფრო უარესად გავაკეთებთ გვეშინია დამარცხების, მარტოობის, სადნე ცხრამთას იქით რაიმე ცუდი მოხდება და ამ შიშს ვაძლევთ საკუთარო თავის მართვის უფლებას ეს კი შეცდომაა რადგან შიში არარეალირია ის ჩვენს აზრებში არსებობს და უმეტეს შემთხვევაში არც იქცევა რეალობად, ამიტომ სიმამაცე გამოიჩინეთ იმიტომ, რომ ცხოვრებაში სიმამაცის გარეშე ვერაფელს მიაღწევთ ვიცი, რომ გული გტკივა ისიც ვიცი, რომ ტკივილისგან დაგროვილი ბოღმა სუნთქვაში გიშლის ხელს და ცრემლებით დასველებული ბალიში იმ უდიდეს, დანაკარგს გახსენებს უბრალოდ ეხლა რასაც წაიკითხავ მინდა რომ გაიაზრო, შენი გრძნობრბი მნიშვნელოვანია, შენი ოცნებები მნიშვნელოვანია, შენი ცხოვრება მნიშვნელოვანია, და თუ ოდესმე იფიქრებ, რომ შენს ცხოვრებას ვინმეს დაკარგვის გამო აზრი აღარ აქვს უბრალოდ გაიხსენე ის ერთი ადამიანი ვისთვისაც თვითონ შენ ხარ ცხოვრების აზრი.
რაც თავი მასხოვს, სულ იმის მეშინოდა, რომ რომელიმე ჩემს მეგობარს, ნაცნობს, მეზობელს ან ნებისმიერ სხვა ადამიანს ჩემზე ცუდი არ ეფიქრათ და ჩემს ზურგს უკან რამე ცუდი არ ეთქვა და ეს შიში იქამდე მომყვებოდა სანამ არ მივხვდი, სულ რომ ანგელოზად ვიქცე, და ფრთები გავიზარდო ყოველთვის გამოჩნდება ისეთი ადამიანი, ვისაც ჩემი საქმიანობა არ მოეწონება და ვინც ჩემს ლანძღვაში გაიხარებს. შენ არასდროს გეცოდინება თუ რისი გამივლა უწევს ამათუ იმ ადამიანს, და ამიტომაც ძალიან გთხოვ უბრალოდ თავი შეიკავე ნებისმიერი ადამიანის განსჯისგან. ძლაინ ადვილია დაჩაგრო და დაამცირო, სხვა ადამიანი მე ამის გაკეთებაში, არც მეგობარი და არც საზოგადოებრივი აზრი მიშლიდა ხელს, მაგრამ როცა მივხვდი, რომ თურმე ძალა სუსტის დაჩაგვრაში კი არა მასზე დახმარებაშია, ყველაფერი ჩემს ირგვლის სამუდამოდ შეიცვალა კარგად დაიმახსოვრე ის რასაც ეხლა გეტყვი, ძლიერი ადამიანი ის კი არ არის ვინც სუსტს ჩაგრავს, არამედ ისაა ვინც ეხმარება სუსტს გაძლიერებაში. მე მთელი გულით მჯერა ყველაზე კარგი, რისი გაკეთებაც შენ სხვა ადამიანისთვის შეგიძლია ეს არის დაუბრუნო ცხოვრების ხალიასი იმას ვისაც ის სადღაც დაეკარგა.
ოდესმე დაკვირვებულხართ? ჩვენ ძალიან ხშირად ვიხდით ბოდიშს მაშინაც კი, როცა არაფელი დაგვიშავებია ჩვენ მზად ვართ გვერდძე გადავდოთ საკუთარი სიამაყე და დავივიწყოთ ყველაფერი ელემენტარულად იმიტომ, რომ გვეშინია საყვარელი ადამიანის დაკარგვის და მაინც საქმე-საქმეზე, როცა მიდის არავის ახსოვს ჩვენს მიერ ჩადენილი სიკეთეები ყველას მხოლოდ ის ახსენდება როდის რა დავაშავეთ, როდის რა შეგვეშალადა რას ვერ გვაპატიებენ სულ, რომ მიწა გაუსკდნენ ფეხქვეშ.



№1 სტუმარი სტუმარი მარიამი

ძალიან საინტერესო იყო. აქ და ამჟამად ცხოვრების პრინციპი ყოველთვის ამართლებს! ჯანსაღი მიდგომაა????

 


№2  offline წევრი Ninu cii

პირიქით თქვენ მადლობა რომ მოგეწონათ

 


№3  offline წევრი Ninu cii

სტუმარი მარიამი
ძალიან საინტერესო იყო. აქ და ამჟამად ცხოვრების პრინციპი ყოველთვის ამართლებს! ჯანსაღი მიდგომაა????

რათქმაუნდა ამართლება მთავარია დაიჯერიმ ეს ნამდვილად მუშაობს ????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent