როგორ დავაღწიოთ პრობლემებს თავი?~ სალოს გამოწვევა~ დღე 3
საღამომშვიდობის,შემდეგი ეტაპი დილის მედიტაციის,იოგის შემდეგ ეს არის წიგნი და ანტისტრესი.როდესაც ადამიანი თავს კომფორტულად გრძნობს ეს დიდი სიამოვნებაა,დააღწიო თავი ყველანაირ ნეგატივს და მხოლოდ კარგზე იფიქრო ცოტა რთულია მაგრამ არცისე შეუძლებელი განსაკუთრებით იმ ადამიანებისთვის ვინც ყველა დეტალს განიცდის და დიდ ყურადღებას ანიჭებს.ყურადღების გადატანა სხვა საქმესა თუ დეტალზე ბუნებრივად ესეიგი ჩვენი თავის კონტროლით თუ არა ``ანტისტრესით`` მაინც უნდა შევიქმნათ განწყობა.რა არის ანტისტრესი? ერთი შეხედვით განსაკუთრებული არაფერი,უბრალო გასაფერადებელი სადაც სხვადასხვა დეკორატიული ფიგურებია გაწყობილი მაგრამ მეორე მხრივ დიდ ზეგავლენას ახდენს ადამიანის ფსიქოლოგიაზე.იმ მომენტში როცა იწყებ ფერადი ფანქრებით,მარკერით ფიგურების გაფერადებას თითქოს სამყარო ფერადდება და ახლიდან იწყებ სუნთქვასო.სიმშვიდე გეუფლება და ცივი გონებით იწყებ ფიქრს,მსჯელობას.ამავე დროს ნელ-ნელა წყვეტ პრობლემებს და პოულობ კითხვებზე პასუხს თუ რატომ,რისთვის,როგორ და ა.შ. მთავარი რგოლი ანტისტრეში კი მისი შეგრძნებაა,იმის რაც შენ შექმენი და გააფერადე.უნდა ჩასწვდე მთავარ აზრს,მიიღო რეალობა,გაიგო სიმართლე და იპოვო ამოუხსნელი ამოცანის პასუხი რომელსაც დიდხანს ეძებდი.სანამ მის გაფერადებას დაიწყებთ ხმამაღლა გაიმეორეთ შეკითხვა თქვენ თავთან მაგ; ``რატომ არ ვარ ბედნიერი?`` როცა გაფერადებას დაასრულებთ იგივე კითხვა გაიმეორეთ და ფიგურას დააკვირდით ასე მიიღებთ სწორ პასუხს თქვენს კითხვაზე.შემდეგ ანტისტესად ითვლება წიგნი,რომელოც ადამიანების ცხივრებას ცვლის და სამყარო მრავალფეროვანია ყველა იმ ადამიანის თვალში ვინც წიგნიერია.განვითარების საფეხურების ზღვა გელით,სხვადასხვა ისტორიები,ამბები და ის განსაკუთრებული,ზღაპრული,ფერადი,ბედნიერი სამყარო,პერსონაჟებო მათი სულისშემძვრელი ისტორიები.იარეთ ბევრი,ისეირნეთ,შეიგრძენით სუფთა ჰაერი..ბუნებასთან იმეგობრეთ,გახდით ბუნების და სიმწვანის ერთგული მეგობარი.სადაც წახვალთ თან წაიღეთ გასაფერადებელი,წიგნი,უბისწიგნაკი სადაც თქვენს ჩანაწერებს გააკეთებთ.დაფიქრდებით,ცას შეხედავთ და საამო მუხტით აივსებით.????
|
ტესტები
აქტიური მწერლები
აქტიური მწერლები
.:დღის აქტიური მკითხველი:.
ქალის და მამაკაცის ურთიერთობაში უპირველესი არის?
ყველა გამოკ
.:შემოგვიერთდით FACEBOOK-ზე:.