შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ქსელი


24-12-2020, 20:44
ნანახია 640

როგორც ძილს, წერასაც მივეჩვიე.

ზამთარს ზღარბისთვის ქურქი გაეძრო და როგორც ეტყობოდა, კარგა ხანი არ აპირებდა დაბრუნებას. ნაცნობი, ახლობელი, სუსხიანი და ნათელი ღამე იყო. საათი 2:40 აჩვენებდა, დაძინებას ვცდილობდი, მაგრამ ძილი არ მეკარებოდა. ფიქრებმა ჩემს თავში ქსელების გაბმა დაიწყეს და მერე, აზარტში შესულებმა რაღაცის გამოძერწვა გადაწყვიტეს. თავიდან, რასაკვირველია, გარკვევით არაფერი ჩანდა. მე უძლური ვიყავი მათ წინაშე. ისღა დამრჩენოდა, მოთმინებით დავლოდებოდი, პატარ-პატარა დეტალები როგორ გაერთიანდებოდნენ და ერთ მთლიანობად ქცეულნი რა აზრს დახატავდნენ. შორიდან ვაკვირდებოდი გაკვირვებით, როგორ გაშინაურებულიყვნენ და დიდი ზეიმი მოეწყოთ იქ, ჩემს თავში. მერე მეც ამ ზარ-ზეიმის მონაწილე გამხადეს, თან ისე, რომ არც კი უკითხავთ ჩემთვის - მინდოდა თუ არა, ან განწყობა თუ მქონდა ამ ჟრიამულის. ორომტრიალისგან თავბრუთახვეული, ხან შუა წერტილში აღმოვჩნდებოდი, ხანაც კიდურა, უწვრილეს ძაფზე ვიდექი ცალი ფეხით. ყველას სათითაოდ და ერთად ვეთამაშებოდი.
ჯერ ერთი ჩამკიდებდა ხელს და წრეზე მაბზრიალებდა - თურმე, კატო დღეს ნატოს არ მიესალმა, ქუჩაში რომ შეხვდა. რა მუდოა ეგ გოგო!
მერე მეორე ჩამკიდებდა ერთ ხელს და მანიშნებდა დამებზრიალებინა- ნინიმ მეგობარს უთხრა, შენთან ურთიერთობას აღარ ვაპირებო. როგორ შეიძლება მეგობარი ასე მარტივად მიატოვო!
მესამე მოდის და ვალსს მეცეკვება - გუშინ, გივის ბიჭი სახლიდან წასულა. რა თავნება ვინმეა!
მეოთხე მოვიდა და ყურში ჩამჩურჩულა - ერთი იმ ბავშვს შეხედე, სახე როგორ დაუღრეჯია, სიცოცხლის ნაპერწკალი არ გააჩნია.
ეს და კიდევ მრავალი, გაუჩერებლად დადიოდნენ და საკუთარ კვალს ტოვებდნენ, რომელთაც, როგორც იქნა, რაღაც კონკრეტული გამოსახეს. გვერდზე გავდექი და შევხედე - ჯოკერი! აი, თურმე რისი დახატვა უნდოდათ. ვუყურებდი გამოსახულებას და, როგორც არასდროს, დარწმუნებული ვიყავი, რომ ჯოკერის ამ სიტყვებს მახსენებდნენ: "ცივილურად აღარავინ იქცევა, აღარავინ ფიქრობს სხვის ადგილზე ყოფნა როგორია"
კვლავ ოთხკუთხედ ჩარჩოში მოძრავი ისარი დავლანდე, 4:15 აჩვენებდა.



№1  offline მოდერი guroo

ნეტავი, სიტყვებს სიძველის სუნი მოაშორო! კარგია, თამილა, კარგი!!!!

 


№2  offline წევრი თამარ ნაგელი

guroo
ნეტავი, სიტყვებს სიძველის სუნი მოაშორო! კარგია, თამილა, კარგი!!!!

სიტყვებს სიძველის სუნი რომ მობეზრდებათ, ალბათ, თვითონ მაგრძნობინებენ.
რა არის კარგი? ♥️♥️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent