შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ეს არის ძალა, რომელიც სცდება უკვდავებას თავად სიყვარულის ძალა


11-01-2021, 15:17
ავტორი mari77
ნანახია 810

გთხოვ, მომისმინე, ზერეფ. შემიძლია გიშველო, შემიძლია გათავისუფლდე შენი უკვდავებისგან! მივხვდი. მე იპოვნე შენი დამარცხების გზა! უაზროა, მე უკვე ვცადე ყველა შესაძლო მეთოდი სიკვდილისთვის. არც E.N.D. შეუძლია სცემა. მაშინ რატომ გეშინია აკნოლოგიის ?! ის მე მაშინებს, რადგან მე ვერ ვკვდები. აკნოლოგია ძალზე ძლიერია დამარცხებისთვისაც კი. ის კაცობრიობის ისტორიის დამთავრებულია. რაღაც მომენტში, მთელი კაცობრიობა გაქრება და მხოლოდ მე და შენ დავრჩებით. ის ჩვენთან ყოველდღე თამაშობს. ვინ იცის რას გაგვიკეთებს.
მე ვიცი, რომ ჩვენ არასდროს მოვკვდებით. ჩვენ ვიქნებით მისი სათამაშოები მარადისობისთვის. მე მაქვს გზა და ის მარადისობა! ასე რომ ... Neo Eclipse, საუკეთესო გამოსავალი ყველასთვის! შენი ჯადოსნური ძალა მალე ჩემი იქნება! ზერეფი ...
Mavis ... Neo Eclipse- ის შელოცვა საშუალებას გაძლევთ კვლავ განიცადოთ თქვენი ცხოვრება და გააკეთოთ საქმე. მე ვბრუნდები ჩემს ცხოვრებაში, როგორც ეს იყო 400 წლის წინ. უკან, როდესაც ოჯახი და საყვარელი ძმა მყავდა ... თავიდან ავიცილებ უკვდავებას და საბოლოოდ სიკვდილს. სამწუხაროა, რომ ვეღარასდროს გნახავ. დარწმუნებული ვარ, ბედნიერი იქნებოდი, პირველ რიგში რომ არ დამხვედროდი. ბოდიში, მავის. ზერეფი ...! მაგრამ ამას გპირდები. მე დავამარცხებ აკნოლოგიას, სანამ ის გახდება ისეთივე ძლიერი, როგორც ახლა. დიახ! და ნაცუ ჩემ გვერდით იბრძოლებს! მე დავრწმუნდები, რომ კაცობრიობას მომავალი აქვს. ამისათვის მე უნდა დავემშვიდობო ამ სამყაროს. თქვენ არ უნდა ... წაშალოთ ეს სამყარო ... იმიტომ რომ ... ეს არის სამყარო ... --... სადაც შევხვდით.
--... სადაც შევხვდით. ახლა ამ სამყაროში მიბმული ყველა თეთრეული მოჭრილი მაქვს ... შენ მთელი გულით მიყვარდი. და ამის გამო, შენი
წინააღმდეგობის წყევლა მოჰყვა ჩემს ცხოვრებას. ამის მიუხედავად, ჩემი წყევლა, რომელიც ალბათ იგივე იყო, რაც შენი ... ვერ წაგართმევდა სიცოცხლეს, ჩემი სიყვარული არ იყო საკმარისად ძლიერი. მივხვდი, რომ ეს არ იყო სიყვარული, რომელსაც ჩემ მიმართ გრძნობდით ... ... მაგრამ თანაგრძნობა სიმართლეს არ შეესაბამება! მაგიის გამოყენება ვისწავლე შენი წყალობით. გმადლობთ ... ... ეს ზღაპრული კუდი დაიბადა ასე ძალიან მძულს ... მაგრამ მეც მიყვარდა. რაც უფრო მიყვარხარ, მით უფრო შემიძლია მოგკლა! რაც უფრო მეუფლება გულის სიღრმეზე შენზე ზრუნვა ... მით უფრო შემიძლია შენი მოკვლა! ეს იყო ჩემი გეგმის გასაღები, მაგრამ ... მავი ... ... სინამდვილეში ... მე ნამდვილად არ მინდა სიკვდილი! მადლობა, მევი ... ბოდიში ... არ მოკვდე! მოკვდი! მოკვდი! მოკვდი! მოკვდი! მე მიყვარს ერთი ბიჭი! მიყვარხარ! მიყვარხარ! ... უბრალოდ ... გთხოვ არ მოკვდე ... მე ... თავს ნამდვილად ბედნიერად ვგრძნობ. მადლობა ... მგონი ... ბოლოს დავისვენებ ... წამიყვანე შენთან ... ... ზერეფ. უნდა იცხოვრო. მართლა გრძნობთ თავს თქვენი გულის სიღრმიდან? აუ არა ... ეს ნიშნავს, რომ წყევლაც წაგართმევს ... წავიდეთ ერთად, ზერეფ. მავი ... ძალიან ლამაზი და თბილი ... რა თქმა უნდა ასეა. ეს არის Fairy Tail- ის გული. ასეა სიკვდილი ... ეს არის ძალა, რომელიც სცდება უკვდავებას თავად ... სიყვარულის ძალა ... მაგიის არსი. და დავინახე ფეხშიშველი გოგონა, რომელიც ბედნიერად ეღიმებოდა შავებში გამოწყობილ ბიჭს ...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent