შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შორს სიყვარულისგან


6-03-2021, 17:40
ავტორი ananke1
ნანახია 823

არასდროს მიგრძვნია.
არადროს ამჩქარებია გული.
არადროს გამიღმია თვალებით.
არასდროს მითქვამს მიყვარხარ.
არასდროს მიგრძვნია სხეულში პეპლები.
არასდროს მიგრძვნია ვნება.
არასდროს..არაფერი.
უთქვამთ შენ და სიყვარულს ვერასდროს წარმოგიდგენთო.
მეტკინა....ცხოვრებაში მეორედ მეტკინა ...
შორს ვარ სიტვარულისგან.
და მაინც რა არის თქვენთვის სიყვარული?



№1 სტუმარი სტუმარი დაკი

ანანკე ....
შორს არავინ არის სიყვარულისგან...
"სხვებს ნუ მოსუმენ,როცა ირგვლივ,ტყუილს გაჩვევენ"

 


№2  offline წევრი Life is beautiful

ჰობსი ამბობდა: "თუნდაც გალიაში ათასი სული ჩავსვათ, იგი მაინც გასართობ ადგილად ვერ გადაიქცევა. "
რა კავშირშია, ეს სიტყვები შენს სიტყვებთან ხო? არადა არის!
ნუთუ, არაფერი არასდროს არ გაგხარებია? ათასი კიარა ერთი სულიერის, თუნდაც საკუთარი თავის გამო? სიხარული კი ისე არ მოდის, თუ არავინ და არაფერი გიყვარს. ძაან მეტაფორებში წავალ, მაგრამ მზიანი დღე ან ჭექა-ქუხილიანი ღამე(მე ძალიან მიყვარს. )!
და რასაც შენ შეყვარებაში გულისხმობ და გულისხმობენ, არ ვიცი მოვა თუ არა ისეთი როგორიც შენ გინდა, მაგრამ თუ მოსასვლელია მოვა და მათ ვინც ამბობს,
რომ "შენ და სიყვარული ერთად ვერ წარმოუდგენიხართ" მოდი რა, თავის ცხოვრებას მიხედონ! იმიტომ რომ ამ ქვეყნად არავინ იცის, როგორ და რანაირად უნდა წაირმოიდგინოს: მომავალი ან აწმყო და წარსული. ზოგჯერ ეს სხვამ კი არ, თვითონ არ ვიცით.
და ზოგად საკაცობრიო კითხვა: რა არის სიყვარული? . ზუსტი პასუხი ჯერ არავის მიუღია, მაგრამ გრძნობ ხო მშობლების მიმართ სიყვარულს? შეგიძლია ახსნა? მე ვერა. ვერ ავხსნი რა მაკავშირებს მათთან. უბრალოდ ვიცი რომ მიყვარს და ყველაფერს გავაკეთებ. შეიძლება ეგოისტიც იყო და ყველაფერი შენთვის გინდოდეს, მაგრამ თუ შეგიყვარდება თავს ბოლომდე მიუღვნი მას. მე მაგალითად ჯერჯერობით სიციცოცხლით ტკბობას ვუძღვნი თავს და ესეც საკმარისია ჩემი ცხოცრების სიყვარულისთვის. უბრალოდ ვაკეთებ იმას რაც მაბედნიერებს და თუ სიყვარული მოვა, შევეცდები გავუფრთხილდე და დავაფასო. რაც შეეხება მუცლის ღრუს არეში პეპლების ფრენას, ბევრჯერ მქონია, მაგრამ არცერთი არ ყოფილი ის ერთადერთი. ამიტომ დაელოდე როდის მოვა, გააგრძელე ცხოვრება, მიიღე სიამოვნება და თუ მოვა ხომ კარგი თორე, რაც შენი არაა რომ შეაკლა თავი მაინც არაფერი შეიცვლება!
ამდენი ვილაპარაკე და მიხვდი ხო მთავარი სათქმელი რა იყო?


პს. სიყვარული ამოუცნობია, ძლიერია, სასიამოვნოა, ზოგჯერ მტკივნეულია, მაგრამ რეალობაში ზუსტად ვერავინ აღწერს.
იმაზე თუ რას ფიქრობენ სხვები ,ჩემი აზრია, გადაამუშაო ინფორმაცია, გადახარშო და თუ არ მოგეწონა უბრალოდ სანაგვე ურნაში მოისროლო.
და ბოლოს იცხოვრო და ცხოვრრბის მშვენიერებით დატკბე! ♥️
მთვარი ხომ ბედნიერებაა? და მიუხედავად ყველაფრისა არა სიყვარული. რისთვის უყვარდებათ და არიან ერთად რომ ბედნიერები იყვნენ!
მოდი და იყავი იმით რაც გაქვს და თუ რამე კიდევ გადემატება უბრალოდ მიიღე და დააფასე♥️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent