შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გინდა დააკავო?...გაუშვი


11-03-2021, 12:33
ავტორი francesca
ნანახია 802

გინდა დააკაო? გაუშვი…!
ყველაზე დიდი აღმოჩენა არის ის, რომ რაიმეს ან ვინმეს შეკავება მხოლოდ გაშვებით შეიძლება. აი ასეთი პარადოქსია.

მთავარია – ეს თავად გაიაზროთ და რეალურად გაუშვათ. მიეცით მოვლენებს თავისთავად განვითარების საშაუალება, ნუ ჩაერევით. მიეცით სხვებს იმის უფლება, რომ მოიქცენენ ისე, როგორც თავად სურთ - მიიღეთ ეს შინაგანად და დაეთანხმეთ. თავად კი გააგრძელეთ საკუთარი ცხოვრება.

კასტანედას აქვს ასეთი გამონათქვამი: “ნუ მიეჯაჭვები ნურაფერს და ნურავის ”. ზოგი ადამიანი თვლის, რომ მიჯაჭვულობა კარგია და მის გარეშე უბრალოდ ვერ წარმოუდგენია ურთიერთობა. მაგრამ ცოტა თუ აცნობიერებს, რომ ხშირად მიჯაჭვულობა გადადის დამოკიდებულებაში, რაც საკუთარ თავს გაკარგვინებს. ეს ეხება დამოკიდებულებას ზოგადად: სიგარეტზე, ალკოჰოლზე, აზარტულ თამაშებზე და ა.შ. როცა ადამიანს ამ ყველაფრის გარეშე ცხოვრება ვეღარ წარმოუდგენია და კარგავს თავის რეალურ სახეს.

მიეცით ყველაფერს და ყველას თავისუფლად არსებობის უფლება, ხოლო საკუთარ თავს უთხარით, რომ ვინმეს ჯიბრზე ან „მერე რა“-ს გამო კი არა, უბრალოდ ამ რაღაცის ან ამ ვიღაცის გარეშე ნებისმიერ შემთხვევაში მშვენივრად იქნებით.

მთავარია არ მიეჯაჭვოთ შედეგს. რადგან არავინ არის ვალდებული ყველაფერში დაგეთანხმოთ. რამდენად უადგილო, უაზრო და მიუღებელიც არ უნდა მოგეჩვენოთ სხვისი არჩევანი, გახსოვდეთ, რომ ეს მხოლოდ და მხოლოდ თქვენი შეფასებაა. ეს მხოლოდ და მხოლოდ თქვენი წინააღმდეგობრივი დამოკიდებულებაა სხვების მიმართ, რომ მათ არ ჰქონდეთ საკუთარი აზრის გამოთქმის, არჩევანის გაკეთბის და გადაწყვეტილების მიღების უფლება. თქვენ უნდა დაიმახსოვროთ ერთი მარტივი მოცემულობა - არასოდეს ვალდებული არ ხართ იყოთ იმ ადამიანთან ან ისეთ ვითარებაში, როგორიც არ მოგწონთ. თქვენ არ უნდა აიღოთ პასუხისმგებლობა სხვებისთვის აზრების და მოვალეობების შეცვლაზე, რამდენად მცდარი ან მიუღებელიც არ უნდა იყოს ეს გრძნობა.

ერთადერთი რისი გაკეთებაც თქვენ შეგიძლიათ, ეს არის საკუთარი ცხოვრების გაგრძელება, რაც ნამდვილად გევალებათ!



№1 სტუმარი მარგარიტა

სრული სიმართლეა!

 


№2  offline წევრი francesca

მარგარიტა
სრული სიმართლეა!

kissing_heart

 


№3 სტუმარი მარგარიტა

იცი, რომ დავფიქრდი, როცა ვუშვებთ, ზოგჯერ ადამიანები მართლა მიდიან.

 


№4  offline წევრი francesca

მარგარიტა
იცი, რომ დავფიქრდი, როცა ვუშვებთ, ზოგჯერ ადამიანები მართლა მიდიან.

თუ არ გაუშვებ მაინც დაგტოვებენ...მაგრამ თუ უყვარხარ შანსი არაა არ გაგიშვებს

 


№5  offline წევრი Ninit

100%-ით მართალი ხარ!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent