შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

საუბარი მზესთან


31-03-2021, 23:52
ავტორი marita1230
ნანახია 925

ღამის მოწმენდილ ცაზე მოელვარე მთვარე თავმომწონედ დაჰყურებდა გაშიშვლებულ სხეულებს . ქარი ბეთჰოვენის რომელიმე სონატივით აღიღინებულა და სიოს ჰფენდა მხრებზე ნაპირზე მიმავალთ, რომლებიც მოქმედებითა თუ უმოქმედობით, სულს დამონებულები, სულ პატარა მოძრაობითაც კი გასცემდნენ გულის ამოთქმას ისე , რომ ჯავშნად შემოკრული კანის საფარველიც ვეღარ იტევდა სულის სიდიადესა და სიკაშკაშეს . მისთვის შექმნილი ნაწილი ტყუპად გარდიქცევა შეხვედრისას და იმავე წამიდან გაგრძნობინებს თავისუფლებას. თავისუფლებას ბედნიერების ფერი რომ შეუძენია და ჭეშმარიტების კიდისკენ მიგაქანებს თვალებახვეულს.დამძიმებული , პირველად ამოიკითხავ მისი თვალების კიდეში მიხატულ ნაბიჯებს გზას უთქმელად რომ გაუყვებიან ლოყებზე ბილიკებივით და იმ წამიდან იცი რომ აღარაფერი იქნება ისე როგორც იყო . ღაწვებზე ჩამომდინარე ცრემლი ტბორის მაგივრად ჩანჩქერივით ჩაედინება შენში და ბუდეს იდებს სამუდამოთ აღბეჭდილი სევდის სახით . შემდეგ ზღვის ხედით დაბინდული თვალებით ცდილობ საიდუმლო დააცდევინო მის ნაზად მონავარდე ფენებს , რომ შენც იპოვო შენს გულში მიმალული სევდის გასაღები. ტალღებიც თითქოს მტრის სიახლოვეს გრძნობენო წვიმის წვეთებთან შერწყმით გადაფარავენ ფსკერზე დაშვებულ სიმშვიდეს და მხოლოდ მზის ღიმილებს ეგებებიან ღამის ცაზე, ადამიანის გულში შეპარული იმედის მსგავსად.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent