შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

იქ სადღაც... (სრულად)


13-06-2021, 23:21
ნანახია 3 601

"ესეც გაივლის" (გიო)აუ, ნუ ტირიხარ რაა ვერ ვიტან რომ ტირი!(ნინი)დავიღალე მინდა რომ დასრულდეს ამდენი ტანჯვა მინდა რომ ერთად ვიყოთ(გიო)ყველაზე მეტად შენ მიყვარხარ მიყვაარდი მიყვარხარ და მეყვარები გესმის. გიო ნინის ჩახუტა ცრემლები საკუთარი ხელით მოწმინდა და შუბლზე ნაზად აკოცა. ცოტა ხანში ნინიმ დუმილი დაარღვია(ნინი)გიო, ოდესმე მოვა დრო რომ ერთად ვიქნებით დავიღალე უკვე მეტი აღარ შემიძლია გაცნობის დღიდანვე სულ რაღაც გვემართება ორი წელია შეყვარებულები ვართ და ეს პრობლემები სულ ხომ აღარა და არ დაილია!(გიო)ცოტაც მოითმინე და მალე ერთად ვიქნებით და მარტო მე და შენ გაიგე ჩემო სიცოცხლევ(ნინი)ესეც გაივლის(გიო)ესეც გაივლის პატრავ გიო ნინის ჩახუტა და თმაზე ალერსი დაუწყო ნინი ნამტირალევიც კი ძალიან ლამაზად გამოიყურებოდა გიო მიხვდა რომ ნინი კიდევ უფრო შეუყვარდა მაგ მომენტში. ამ ამბის შემდეგ სამი თვე გავიდა ნინის არ შეეძლო გიოს გარეშე ასევე არც გიოს. არც-ერთი არავის არ აჩვენებდა თავის ცრემლებს ღამე რისთვის არსებობდა მათ ცრემლებს ხომ ვერავინ შენიშნავდა!!! ნინის მამამ გათხოვება აიძულა დიახ! სწორად ბატონი მერაბი იყო მათი პრობლემების თავი და თავი......... მას გიო თავიდანვე არ მოსწონდა და ყველაფერს აკეთებდა რომ ერთად არ ყოფილიყვნენ მან გიო გაიტაცა კიდეც და ნინი მოატყუა რომ ვითომ გიო ვიღაც სხვა გოგოზე დაქორწინდა და ერთად სხვა ქვეყანაში გაიქცნენ. ნინიმ ეს ამბავი ძალიან მძიმედ გადაიტანა სამი დღე საავადმყოფოში იწვა კიდეც საწყალი გოგო ძლივს გადაარჩინეს მერაბმა მაინც თავისი არ დაიშალა და ნინის გათხოვება დაუპირა ვიღაც მილიონერზე. ნინი დათანხმდა ამ ქორწინებას უნდოდა რომ გიო ბედნიერი ყოფილიყო. მან საქორწინო კაბა ჩაიცვა და წერილის წერას შეუდგა "გიო მშვიდობით მე მივდივარ მარადიულ სამყაროში სადაც მე დაგიცავ და ჩემი ლოცვა არ მოგაკლდება ამას იმიტომ ვაკეთებ რომ მინდა სულ ყოველთვის ბედნიერი იყო მინდა რომ იპოვო მეორე ნახევარი რომელსაც ჩემსავით შეიყვარებ მიყვარხარ!" მან თავი ჩამოიხრჩო თავისმა ბიცოლამ იპოვა ჩამოკიდებული წერილი წაიკითხეს ყველა გლოვას მიეცა. გიოს თავისმა ძმაკაცმა უთხრა რომ ნინის რაღაც დაემართა(ჯერ კიდევ არ იცოდა მისმა ძმაკაცმა რომ გარდაცვლილი იყო). გიო ეგრევე შეშინებული გავარდა ჩაჯდა მანქანაში დაწავიდა. ნინის მშობლების სახლში რომ შევიდა წერილი ხელში ამიაჩეჩეს. გიომ წერილი წაიკითხა ხელები და მუხლები უკანკალებდა ცრემლები კი ფურცელს ასველებდნენ........ ამ დროს კი ნინის უსულო სხეული გამოიტანეს. გიო დაეცა და აღრიალდა ვეღარ აყენებდნენ. მას ყველაზე მეტად ახლა ნინის ჩახუტება უნდოდა მაგრამ უკვე გვიანი იყო. დასასრული.



№1  offline წევრი ჰაიკო

ეკა გამარჯობა, როგორ ხარ?
წავიკითხე, იმიტომ რომ შენ დადე, დამაინტერესა, შენგან ჩანახატები არ მახსენდება, მხოლოდ ლექსები.
და ვერ ვიტყვი, რომ კმაყოფილი დავრჩი.
ზოგადად ნაწარმოები ორი ნაწილისგან შედგება: თხრობითი და დიალოგის.
აქ კი ერთმანეთთან ორივე ისე "ოსტატურადაა" შერწყმული, კაცი თავს და ბოლოს ვერ გაუგებს:):)
დიალიგები ტირით(თუ ტირეთი) გამოყავი, თხრობითი ნაწილი - აბზაცით, წერას თავისი კანონები აქვს, რომლებიც, გვინდა თუ არა, უნდა დავიცვათ, სხვაგვარად, მკითხველი პირველ ორ სტრიქონს წაიკითხავს და შეეშვება, დამიჯერე.
მართლწერას და სასვენ ნიშნებს მიხედე.
მეგობრულად.
წარმატებები.
--------------------
"...ზოგჯერ დუმილი აუტანელი რომ იცვლის ფორმებს,
არად დაგიდევს აღარც ეთიკას და აღარც ნორმებს!"
[H]

 


№2 სტუმარი სტუმარი მიდორი

ბოდიში ,მაგრამ ეს რა ჯანდაბა იყო ...

 


№3 სტუმარი სტუმარი ნინო

Არადა მეთქი საინტერესო იქნებოდა????

 


№4 სტუმარი ეკა

ჰაიკო
ეკა გამარჯობა, როგორ ხარ?
წავიკითხე, იმიტომ რომ შენ დადე, დამაინტერესა, შენგან ჩანახატები არ მახსენდება, მხოლოდ ლექსები.
და ვერ ვიტყვი, რომ კმაყოფილი დავრჩი.
ზოგადად ნაწარმოები ორი ნაწილისგან შედგება: თხრობითი და დიალოგის.
აქ კი ერთმანეთთან ორივე ისე "ოსტატურადაა" შერწყმული, კაცი თავს და ბოლოს ვერ გაუგებს:):)
დიალიგები ტირით(თუ ტირეთი) გამოყავი, თხრობითი ნაწილი - აბზაცით, წერას თავისი კანონები აქვს, რომლებიც, გვინდა თუ არა, უნდა დავიცვათ, სხვაგვარად, მკითხველი პირველ ორ სტრიქონს წაიკითხავს და შეეშვება, დამიჯერე.
მართლწერას და სასვენ ნიშნებს მიხედე.
მეგობრულად.
წარმატებები.

მადლობა, რჩევებს აუცილებლად გავითვალისწინებ heart_eyes

სტუმარი მიდორი
ბოდიში ,მაგრამ ეს რა ჯანდაბა იყო ...

ყველას ვერ მოეწონება... თუმცა მაინც მადლობა relaxed

სტუმარი ნინო
Არადა მეთქი საინტერესო იქნებოდა????

ძალიან მალე დარედაქტირებულ ვერსიას შემოგთავაზებთ. heart_eyes

 


№5 სტუმარი მგრძნობიარე

ასეთ სისულელეებს საიდან იგონებთ ღმერთმანიიი?? წერას შეეშვი გთხოოვ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent