შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ოცნებას ადრეც შევხვედრილვარ (თავი 4)


21-08-2015, 08:09
ავტორი loveblee
ნანახია 3 399

ნინი ძალიან ანერვიულებული იყო ეს რომ გაიგო ნიკაზე. პირველივე შეხვედრაზე ასეთ რამეს არ მოელოდა. უკან დემე გამოეკიდა. ნინი ნაბიჯს უსწრაფებდა მაგრამ დემე მაინც დაეწია.
-ნინი, მოიცადე ნინი...
-არაფერი არ მაინტერესებს._ის ისევ მირბოდა.
-ნინი ის გოგო ჩვენი მეგობარია ლილე. გაგეხუმრა ნინი. არაფერი არ ხდება მათ შორის. მართლა გეუბნები.
ნინი გაჩერდა.ჩაფიქრდა და დემეს მიუბრუნდა.
-მატყუებ დემე._არ უჯერებდა ნინი.
-ნინიიიი! მე შენთვის მომიტყუებია? ეს როგორ გაიფიქრე?
-ბოდიში დემე.
-არაუშავს. წამოდი ეხლა_დემე და ნინი მიუახლოვდნენ მის სახლს.დემემ სთხოვა ნინის რომ ასლიყო მასთან, მაგრამ ნინიმ გადაწყვიტა გარეთ დალოდებოდა.
დემეტრე შევიდა სალში და ნიკას უთხრა რომ გასულიო გარეთ და ლილეს უთხრა რომ მეორედ ასე აღარ გაეეთებინა. ნიკა მივდა ნინისთან და წინ დაუდგა. გოგო თავჩახრილი იყო. იკამ ნიკაპზე ხელი ნაზად მოკიდა და თავი ააწევინ.
-მე ისეთი ადამიანი არ ვარ რომ ერთ დღეს ერთთან ვიყო დ მეორ დღეს მეორესთან. დამიჯერე როგორც კი დაგინახე ეგრევე მომეწონე.ასე არც ერთ გოგოზე არ დამმართვნია. შენ განსხვავებული ხარ._ მარის გაეღიმა ამ სიტყვებზე. ნიკა მას ძალიანთბილად ჩაეხუტა. ნინის არასდროს უგრძვნია არც ერთი ბიჭისგან ისეთი სითბო როგორც მაშინ იგრძნო.
-გინდა კლუბში წავიდეთ?_ჰკითხა ნიკამ.
-წავიდეთ.
ნიკამ ნინის მანქანის კარებ გაუღო ნინი მანქანაში ჩაჯდა, შემდეგ საჭეს ნიკა მოუჯდა და კლბში წავდნენ. როცა შევიდნენ ბარს მიუსხდნენ და მძიმე სასმელი აიღეს. ცოტა არ იყოს დათვრნენ. ნიკამ ნინინის ხელი სტაცა და საცეკვაოდ გაიყვანა. ბოლოს როცა ცეკვით დაიღალნენ იქვე მდივანზე დასხდნენ. ნინის ცოტა არიყოს ძილი მოერია და სთხოვა რომ წასულიყვნენ. როცა მანქანაში ჩასხდნენ ნინის ეგრევე დაეძინა. ნიკა უყურებდა, და თან ლოყაზე ნაზად ეფერებოდა. არ უნდოდა გაეღვიძებნა და მანქანა დაქოქა. თავიდან უნდოდა რომ ნინი სახლში დაეტოვებინა მაგრამ გადაიფიქრა და გადაწვიტა თავსთან წაეყვანა. როცა ნიკა სახლს მიუახლოვდა, ნინი ხლში აიყვანა, თავის ოთახში შეიყვანა და ფრთილად დააწვნა. ნინის თვალები წამითაც არ გახლია. ნიკა თახი" ბოლთას" სცედა. ნევულობა. და თან უხაროდა რომ ნინი მასთან იყო, ძალიან ახლოს. ნიკა ნინის მიუწვა და თმაზე მოფერება დაუწო. მას მთელი ღამე არსძინებია ისე უხაროდა რომ მის საყვარელ გოგოსთან ერთად იყო. ნიკას მხოლოდ გამთენიისას ჩაეძინა.



№1  offline წევრი nini :)

მალე დადე შემდეგი თავი აღარ დააგვიანო რა

 


№2  offline წევრი lisebeth

"შევხვედრილვარ" რა სიტყვაა გაფიცებ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent