შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დროსთან დაუმორჩილებელი გეიშები


16-06-2021, 17:23
ავტორი სალისალომე
ნანახია 1 287

გადის წლები, იცვლება დრო, ადამიანის შეხედულებები, გემოვნება, ტენდეციები და სტილი. თუმცა, ამის და მიუხედავად გეიშები ყოველთვის განხილვად თემად რჩებიან ქვეყნის შინ თუ მის გარეთ. ჯერ კიდევ შეუძლიათ მარტივად მიიპყრონ გარშემომყოფების ყურადღება და სხვადასხვა გზით მოხიბლონ ისინი.გეიშებისთვის ეს ჩვეული ამბავია, რადგან მათ ამასთან დაკავშირებული ისეთი საიდუმლოებები აქვთ რის შესახებაც ჩვენ არ ვიცით. დღეს დღეობით განთქმულია ბევრი ფაქტი , მითი თუ რეალობა ზოგადად მათი ცხოვრების წესზე , საიდუმლოებებზე და
პატარ-პატარა სილამაზის ხრიკებზე რომელსაც ყოველდღიურობაში იყენებენ. გეიშების ცხოვრება ერთგვარი თამაშია, ყოველ ადამიანთან შეხვედრისას ისინი სათანადო მომზადებას გადიან. წინასწარ იძიებენ მასალას იმ პიროვნებაზე ვისთან შეხვედრასაც აპირებენ რათა შემდგომში კარგი ურთიერთობა დაამყარონ.

აქედან გამომდინარე აიხსნება მათი წინდახედულობა, სიფრთხილე და ფხიზელი ხასიათი. ის ურთიერთგაგება, ადამიანებთან სწორი კონტაქტი და დამოკიდებულება. ამიტომაც განთქმულნი არიან როგორც ყველაზე გახსნილი და თავისუფალი ადამიანები. ეს ჩვენს წესშიც შეგვიძლია ძალიან მარტივად შევიტანოთ, დღეს დღეობით ირგვლივ ყველაფერი გამარტივებულია, არსებობს სოც.ქსელები რის საშუალებითაც შეგვიძლია ადამიანის პოვნა, მის შესახებ ცოტაოდენი ინფორმაციის მიღება და ამოკრება ინტერესების სფეროსი.მათ ასევე მკაცრი ბუნება აქვთ, სპეციფიკური , სახასიათო ჩვევებიდან გამომდინარე რომელსაც არავითარ შემთხვევაში არღვევენ.სწორედ მათ მიერ შექმნილ წესდებაზეა შექმნილი მათივე სამყარო სადაც ცხოვრების ჩვეულ დღეებს ატარებენ.
ასევე ცნობილია ის ფაქტიც, რომ ისინი უბერებელნი არიან.ყველაზე უკეთ შეუძლიათ შეინარჩუნონ ახალგაზრული იერსახე, ხავერდოვანი და რბილი კანი. ამისთვის კი პატარ-პატარა ხრიკებს იყენებენ.მე, ასე ვიტყოდი მათი პიროვნება სავსეა უცნაური ხრიკებით, ჩვევებითა და გამოგონილი წესებით.სწორედ ამ ყოველივემ განაპირობა სიბერის გახანგრძლივება და ახალგაზრდული შესახედაობა.

დამეთანხმებით, ალბათ , რომ ეს კარგია განსაკუთრებით ქალებს არ გვსურს, ხოლმე წლების მატება, იერსახის ცვალებადობა, ადრეულად კანის დაბერება, გაუხეშება, ხელებზე კოჟრების გაჩენა. ეს ყოველივე ნერვიული სტრესისგან გამომდინარე , გადამეტებული შრომისგან ხდება.
გეიშებს კი ჩვენგან , სხვა ადამიანებისგან განსხვავებით მშვიდი ბუნება აქვთ, არ იშლიან ნერვს ყველა დეტალზე.უყვართ ცხოვრება და ტკბებიან სიცოცხლით რომელიც მშვენიერია
მუდამ ვარჯიშობენ სიმშვიდის შენარჩუნებაზე როგორიცაა ხუთჯერ ღრმად ჩასუნთქვა და ამოსუნთქვა, ყველანაირი უარყოფითი ძალებისგან განთავისუფლება.

ეს თუ არ იქნება პირადად თქვენთვის შედეგის მომტანი, შემიძლია გირჩიოთ ყველაზე მომგებიანი, ანტისტრესად წოდებული იოგა სულ რაღაც 10-15 წუთიანი ვარჯიში და დღის მანძილზე ენერგიის და სიმშვიდის შენარჩუნება გარანტირებულია.

საწინააღმდეგო სქესთან მიმართებაში გეიშები მეტად ყურადღებიანები და ფრთხილნი არიან.მათთან თავს მკაცრად, დისციპლინურად იჭერენ.თავი სწორად უჭირავთ, იკავებენ წონასწორობას, დგომა სწორი და სხეული გამართული.
ადამინს არასდროს უყურებენ თვალი თვალში და ზოგადად თვალს არ ასწორებენ პირდაპირ. თვალი ოდნავ დახრლი აქვთ ქვემოთ, ეს ჟესტი კი მათ ქალურობას, დახვეწილობას უსვამს ხაზს და უფრო მიმზიდველს ხდის.აღსანიშნავია ის ფაქტიც, რომ ისინი ხშირად აკეთებენ თვალის ეგრედწოდებულ ვარჯიშებს დახუჭულ მდგომარეობაში ატრიალებენ თვალებს, როგორც ცნობილია ამ ხრიკს არაერთი ცნობილი მოდელიც მიმართავს რადგან პოდიუმზე გამოსვლისას მათი თვალის ჭრილი მიმზიდველი და საუცხოო იყოს.
გეიშები მუდმივად ცდილობენ იყვნენ მოსაწონი, თვალში ადვილად მოხვედრადი, ელეგანტური, დახვეწილი . ეს ჟესტიკულაციები აღწერდეს მათივე ინდივიდს, ინტერესი გამოიწვიოს თუნდაც სახეზე გაკეთებულმა გრიმმა , ვარცხნილობამ თმის ფერად-ფერადი ყვავილებითა და სხვადასხვა ფიგურებით, ფორმებით შემკულმა სარჭებმა.

ხმარობენ სპეციალურ , სქელ წელის სარტყელ ქამარს რათა წელმა სწორი ფორმა შეინარჩუნოს, აცვიათ ხშირ შემთხვევაში მაღალ ქუსლიანი ფეხსაცმელი.
მათი გამოხედვა და იერსახე ყოველთვის ამოუცნობი და იდუმალია.თითქოს რაღაცას მალავენ მზერაში, მათ გრიმს უკან რაღაც მნიშვნელოვანი იმალება ის, რაც არავინ იცის და მხოლოდ მათ იციან. თუნდაც ჩაცმულობის სტილი, დიდებული ვარცხნილობა რაღაცას გვეუბნება, მიგვანიშნებს პიროვნულ სახასიათო თვისებებზე.
ხელებს ამოძრავებენ სწორად, როცა გრძელ ხელებიანი ტანისამოსი ან კიმონო აცვიათ მას აკურატულად, ნელი და ნაზი მოძრაობით იკეცენ.მხრისა და ინდაყვის მხარე, სხეულის ყველაზე ელეგანტური ნაწილია.

გეიშებს კიდევ რა განასხვავებთ სხვა დანარჩენი ქალებისგან?
ზოგადად ქალებს, უყვართ ფეხი ფეხზე გადადება რადგან ჰგონიათ, რომ ეს ჟესტი აღწერს მათ ინდივიდუალიზმს და თავდაჯერებულობას არადა მეორეს მხრივ, ჩვენივე ჯანმრთელობისთვის სულაც არაა მომგებიანი.თუ ფიზიკურობის თვალსაზრისით ახდენს შთამბეჭდავ გავლენას, ჯანმრთელობაზე ცუდ ზეგავლენას ახდენს.
გეიშებისთვის ეს ჟესტი პირდაპირ , რომ ვთქვათ უკულტურობაზე მიუთითებს.ამიტომაც ისინი არასდროს ზიან ამ პოზაში, რადგან დახურულ პოზად ითვლება.

წარმოიდგინეთ, როგორი საინტერესოა მათი ჩაცმულობის სტილი (ფიზიკურობა).რამდენის ამოკითხვა შეიძლება სახის გამომეტყველებიდან, თვალებიდან და კიდევ ვინ იცის, ასობით და ათასობით გაუჟღერებადი ისტორია არსებობს მათზე, რომლის შესახებაც მხოლოდ თვითონ იციან და არავინ სხვამ...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent