შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გათენდება


30-09-2021, 09:29
ავტორი Acm123
ნანახია 844

კითხვაზე: - არ უნდა გიყვარდე
პასუხი: - უნდა მიყვარდე!!!
ღამის სამ საათია -მერე რათუ შენი სახლის წინ ჩავიარე, მერე რა თუ იქ გავჩერდი სადაც ყოველ დილით მიდიხარ.
არ შემიძლია უარი ვთქვა იმაზე რამაც ისევ იქ დამაბრუნა რასაც ჩვენ სიცოცხლეს ვეძახით.
მშურს ყველასი ვისაც კი გულიანად უსმენ და მინდა ყველას შურდეს მე რომ ასე გულიანად გისმენდე საათობით.
უნდა მიყვარდე ეს აუცილებელია ეს ის წამალია ჩემთვის ვერსად ვერცერთი ექიმი რომ ვერ დამინიშნავს, უნდა მიყვარდე რადგან თითქმის დავიწყებული სიყვარული ისევ შევიყვარე, უნდა მიყვარდე იმიტომ, რომ ეს ის ხავსია იმ ადიდებულ ბობოქარ მდინარეში რომ ვებღაუჭები და ნაპირისკენ ისევ ვცდილობ გავცურო.
არ უნდა გიყვარდეო მეუბნები მე კი ვფიქრობ თუ როგორ გაუმართლა მას ვინც შენი ხასიათის შენი ღიმილის ღირსი გახდება.მე ყოველთვის მოგწერ დღეს რომ გათენდება დილამშვიდობისა მაა და მთელი დღე დაველიდები ერთ სმსს მაინც, მერე კი ისევ მოგწერ ტკბილი ძილი მაა.ეხლა კი ვგრძნობ ჩამეძინებაა სადაცაა და სახლისაკენ გავიქცევი ეს დღისით არის, რომ მიჭირს თორე ღამე ო ეს ღამე, ძილი ყოველთვის მიყვარდა ვიცი სიზმრებს ვერ დაგეგმავ მაგრამ იქ უკვე დიდი ხანია მარტო აღარ ვარ,-იცი? რომ სიზმარი მხოლოდ 3 წამს გრძელდება და რამდენ რამეს ვასწრებთ დღისით კი 5 წუთი ხომ საერთოდ არაფერია.
ვგრძნობ თუ როგორ გაუფასურდა ჩემი სიტყვები როგორ უმისამართოდ დაფრინავენ შენსკენ წამოსულები, ეს ისეთი შეგრძნებაა სიკვდილთან, რომ იძმაკაცო მაგრამ სიყვარული არ გაგიშვებს იმ სიბნელისკენ მე მჯერა სიყვარულის.
მართალი ხარ იმედის გარეშე როგორ უნდა გიყვარდეს შეიძლება უიმედოდ შეყვარებული იატქვას მაგრამ სიყვარული და უიმედობა სხვადასხვაა ერთად ვერასდროს გაივლიან შენ ყოველთვის მართალი ხარ.
განა ბევრი მინდა უბრალოდ წუთით მისმენდე მე კი წლობით მესმოდეს შენი ხმა და გისმენდე, მაინც ბევრი მდომებია.
კითხვაზე? პასუხი - კი კი კი უნდა მიყვარდე.



№1 სტუმარი სტუმარი მარი

გათენდება? ვითომ??????????❤️

 


№2  offline წევრი Acm123

სტუმარი მარი
გათენდება? ვითომ??????????❤️

ყოველთვის თენდება, ჩვენ კი ყოველთვის უნდა შევეცადოთ, რომ ეს ლამაზად მოხდეს♥️

 


№3 სტუმარი სტუმარი vea

ოხხხხ წარმოდგენაც კი არ მაქვს რისი და რატომ გაქვს იმედი დიახაც რომმ არ უნდა გიყვარდე თავიდანვე არ უნდა გყვარებოდი !

 


№4  offline წევრი Acm123

სტუმარი vea
ოხხხხ წარმოდგენაც კი არ მაქვს რისი და რატომ გაქვს იმედი დიახაც რომმ არ უნდა გიყვარდე თავიდანვე არ უნდა გყვარებოდი !

სიყვარული უკვე იმედია ჩემზე უკეთ შენ იცი. დაგეგმილად განა ვის ვინ შეყვარებია?
ეს მე ვდგევარ წვიმაში და ძალიანაც მომწონს

 


№5  offline წევრი vea

Acm123
სტუმარი vea
ოხხხხ წარმოდგენაც კი არ მაქვს რისი და რატომ გაქვს იმედი დიახაც რომმ არ უნდა გიყვარდე თავიდანვე არ უნდა გყვარებოდი !

სიყვარული უკვე იმედია ჩემზე უკეთ შენ იცი. დაგეგმილად განა ვის ვინ შეყვარებია?
ეს მე ვდგევარ წვიმაში და ძალიანაც მომწონს

კარგი მოგწონდეს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent