შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Breathe, It's just bad day, not a bad life(სრულად)


3-01-2022, 00:59
ავტორი kim taehyung
ნანახია 1 092

რთულია ყოველთვის იყო ბედნიერი და იღიმოდე,ზოგჯერ უბრალოდ ფიქრობ,რომ მიზეზი არ გაქვს ამისთვის.შენ ცდები,მიზეზი? მიზეზი ყოელთვის არის უბრალოდ შენ არ გიცდია დაინახო ის ან უბრალოდ არ გინდა დაინახო. ხშირად ცუდ ხასიათზე მყოფი დავფიქრებულვარ რატომ ვარ ცუდ ხასიათზე? მე ხომ მყავს გვერდით ისეთი ადამიანები ვინც ბედნიერს მხდის და ყოველთვის შემიძლია ვიყო რეალური მე და არა ჩემით შექმნილი მე. შეიძლება ამიტომაც ვწერ ანონიმურად ,რადგან ვიცი ასე ყველაფერს რეალურს დავწერ და არა გამოგონილს.
ამ ყველაფრის დაწერა რატომ მომინდა არ ვიცი,თითქოს ხალხს მინდა დავანახო,რომ რეალურები იყვნენ,იყვნენ ვინც არიან გაეცნონ ხალხს ისეთები როგორებიც გულის სიღრმეში არიან. თუ შენ იმის გეშინია რო ხალხი რეალურს ვერ შეგიყარებს გაფანტე ეგ აზრები,აიძულე ხალხს რეალური შენ შეგიყვაროს და თუ მათ გამო იცვლები მხოლოდ ერთი რამის თქმა შემიძლია, ისინი შენი ცხოვრებიდან უნდა გააქრო..თუ ადამიანი რეალურს ვერ შეგიყვარებს მაშინ ეს იმას არ ნიშნავს რომ შენშია პრობლემა და შენი თავი უნდა შეცვალო იქნებ სწორედ მათშია პრობლემა? იფიქრე ამაზე.
be yourself
love yourself <3




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent