შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

NetAari ტერეზა და მისი შავი სიზმარი


1-02-2022, 01:17
ავტორი აიესმე
ნანახია 743

საიდან მოდის ასეთი აზრები...? რა საშინელებაა.უეჭველია,ვიღაცა გზავნის.ქმნის და უშვებს შესაბამის სიხშირეზე.მერე ჩემი და ტერეზას წყეული ტვინი იღებს ამ რხევებს. და აპ ჰოპ !!! ღმერთი არსებობს. უფრო მეტიცც !!! მე ვარ ღმერთი !!! არა,კიდევ მეტი.ჩვენ ღმერთები ვართ ! უუფროო კიიდევ მეეტი.სამყაროა ღმერთი.ის ჩვენით ავლენს თავის თავს.ჰოპ ! სტოპ.სდექ,ისვრიან !!! წყეული ტერეზა.წყეული ნიღბები.წავიდეთ ვენის ზოოპარკში და მოვინახულოთ ტერეზა.ის იქაა.არსად წასულა.ყოველთვის ჩვენთან იქნება.ანდაც რა გიკვირს ? სარკეში ჩაიხედე.ნამდვილი ტერეზა ხარ ! თოვლიანი თოლიკე.რაის მაგნოლია.ოხ ეს არსებები.პარაზიტები,მგობელნი.ბოტანიკურ ბაღებში ბამბუკებს,რომ იპარავენ და მარადმწვანე მცენარეებს წითლად ღებავენ.შეხედეე... ისინი გზავნიან ამ აზრებს.აბაა ?? აბა როგორ ფიქრობ,ტერეზობა თანდაყოლილია ? ზრუნვა,“ქვე“ ლ მოქმედება სწორედ,რომ მათი ძალაა.ყოველივე სიზმარია ! სიზ -მარა- არი !!! გაიგეე ??? არის ! ეს ცხოვრება რეალურია ! რეალური.მაგრამ ყველაფერი სიზარმაცის ბრალია.ტერეზობა მარტივი კი არაა...ანდაც საშინლად ადვილია.აი თურმე საიდან მოდის ეს საზრები.აი თურმე ვინ გზავნის ამ აზრებს.სატანა ! მართლა აუტანელია ამ ტიპის ატანა.შეხე ! შეხეე !!! რა მწვალებელია.რა საცოდავია.ღმერთოო საღოლ ! უკიდურესად დაგიმცირებია ეს მასხარა. უყურეთ...სინამდვილე ? სინამდვილე ასეთია.ჩვენ არ ვიცით როგორია ის ! მაგრამ ცხოვრება რეალურია.ანდაც,რეალურია ? ვინ ვაართოო რომ გაჰყვირიხართ,ხაართ რო ?! რა არის თქვენი არსებობის მტკიცებულება ? რა ? აი რა.შენი ტუჩი ? თუ ნივთები,სახელი ? მკერდი ? სხეული ? აი რაა... თვითონ არსებობა ყოველთვის გიმტკიცებს,რომ ტრაკს დააყენო,არ გაბედო და არ განაცხადო „მეე ვაარო“ ამისთვის ყოველდღე კვდები.ყოოველ დღე ! იღვიძებ მერე და ვაარო.ყველაფერი რეალურიაო გაჰყვირიხარ. პრობლემები გტანჯავს,ვიღაც არ მყოფი ტიპების მიერ გამოწვეული პრობლემები.ნამდვილი ტერეზახარ ! წავიდეთ ზოოპარკში.დაიღლებოდა.შეეცვალე.ცოტახანს დავიხსნათ მარწუხებიდან.გავაგულაოთ,ერთი ორი ჭიქა თაფლის არაყი და მერე ნახე,მისი ზე-მოქმედება. ანდაც... ასე სერიოზულად როგორ უყურებ ტერეზავ ყველაფერს ?! კარგი რა... გაშალე ხელები და უბრალოდ ჩაბჟირდი.თქვი... მე არ ვარსებობ თქვენი დედაცს ! და ეგაა.ნახე რაშვება იგრძნო.უცბად ზარები დარეკენ და ვოლიერის კარი თავისით გაიღება.მერე კი გაიქეცი ტერეზ ! გაიქეცი.შორს წადი,ძალიან შოორს... სადმე მთისწინეთთან მოისვენე.ბევრს ნუ იფიქრებ,აბობღდი ! გადმოხედე შენს ძველ თავს და დაინახავ.ტერეზას ილუზიებს საზღვარი არ აქვს !. - სინამდვილე ასეთია.ნებისმიერი გაელვება რეალობაა.ყველაფერი არსებობს. ყ ვ ე ლ ა ფ ე რ ი.გარდა ტერეზასი.ტერეზა არ არსებობს.ის შემთხვევითია.ის 8 წლის შემდეგ კიდევ სხვა იქნება.მანამდეც სხვა იყო.ხოლო 8*8 წლის შემდეგ აღარ იარსებებს.რა არის ტერეზას არსებობის მტკიცებულება ? ის ჯერ არ არის.როცა გაქრება შემდეგ მივიღებთ მტკიცებულებას.მანამდე კი,სანამ ის ნეტარებას დაიმსახურებს.სჯობს მის მტანვჯელ სიზმარში გავერკვეთ.

ტერეზას სიზმარი ასეთია.როცა ის მთავრდება,თვალებს ხუჭავს.იძინებს და 8-10-12-16 საათი სძინავს.სრულ უხატობასა და უმოძრაობაში ატარებს ამ დროს.რაც საბოლოო ჯამში მის აღქმაში 1 წამს უდრის.ესეიგი თვალის თახუჭვა და გახელა ერთია.და აი იწყება მისი სიზმარი !!! საინტერესოა,საინტერესოა რას ნახულობს...ჯანდაბა ! ეს ყველაზე უინტერესო რამაა.და მაინც,ტერეზა ფიქრობს,რომ მის სიზმრებს ძალა აქვთ.ერთ დღესაც...თავისი განვლილი ცხოვრებით შთაგონებულს,წიგნის დაწერას შთააგონებს სატანა ! მერე კი ჩვენ,ნორმალურ თუ არანორმალურ ადამიანებს,მოგვიწევს მისი პრეზენტაციის დღის ატანა.ის გალობით იწყებს.გალობის შემდეგ გვიწევს გარკვევა,რა გადაიტანა და რა არა.შეხვდა რამდენ ჩოჩორს,რამდენს გაუღო ოქროს საბადო ანდაც რამდენს ნერწყვები აყლაპა.სად აღზევდა ან ჩაფლავდა.ცხოვრების კონკრეტულ მომენტებს გვაზიარებს,კაფეში,ბარში თუ საბნისქვეშ მტირალი რას განიცდიდა,რა აზრები უტრიალებდა და ხედვის რა სიმაღლეს ეზიარა. რამდენი ჯელტმენი შეხვდა გზად და რამდენს გაუზიარა თავისი შინაგანი სიმდიდრე.ანდაც რამდენს უბრალოდ მტვერი აყლაპარა.ტერეზა მოგიყვებათ ამბებს,რომელიც მას გადახდა.ის რჩევებსაც გასცემს.აბაა ? ტერეზა რისი ტერეზაა.ის გირჩევთ კარგად ჩამოყალიბდეთ და ისე გაუღოთ თქვენი საბადოს კარები.კარგად დაფიქრდეთ თორემ თავს დაკარგავთ.მან იცის ეს.რადგან...თვითონ რამდენჯერ შეცდა,ეშმკამა უწყის ! იმ სცენებსაც მოგიყვებათ,თავის წარმოდგენაში ერთადერთ განძს,რამდენ ხანს მალავდა.მერე თავის ბინძურ თათებს როგორ უხახუნებდა და ბრილიანტებს ჰაერში ფუჭად რო ფანტავდა.ის მოგიწოდებთ იყოთ შემდობნი,მოწყალე.საბოლოოდ ფემინიზმს შემოგახვევთ.ეშმაკურ ლიბერალიზმს.უცნაურ იმპლუსებს ჩაგინერგავთ.აგაჯანყებთ.ძალას მოგცემთ ! უაზრობისთვის საყვრილად,რომ დაკარგოთ თქვენი ძვირფასი დრო.ჭკუიდან შეგშლით.შთაგაგონებთ ! ბოლოს კი დავინახავთ როგორ ჩაყლაპა რაღაცამ.თუმცა ეს მაშინ მოხდება,თუ დაველოდებით.არ გავასწრებთ და მივცემთ საშუალებას დადგეს სცენაზე,შემდეგ გადმოვარდეს და „ბრახხხხ“ ხოო ეს ხმაა.საშნელება როა... ვიცი,მეც მძაგს.სისხლი მოწმინდეთთ.ტერეზა გაიყვანეთ ! პირდაპირ მარიანს ღრმულში ჩააგდეთ.აღარ აღსდგეს !!! კიდევ ერთი წიგნის პრეზენტაციას ვერ გადავიტანთ ! ვერა... ტერეზა მომავალ თაობას ვნებს.მათ ვნებებზე ნავთს ასხავს და შემდეგ,ჩუმად,იმ აუტანელ ტიპტან ერთად ცეცხლმოკიდებულ ასანთის ღერს აგდებს.მერე კი სადღაც სიბნელეში ბოროტად იწყებენ ხითხითს.გეგმავენ მეორე წიგნის პრეზენტაციას ! ამოავსეთ ღრმული.ეს არ დაუშვათ !!! მეორე წიგნს ვეღარ გადავიტანთ...ამ ფერად ფერებს თეთრი ფერი არ ქმნის !!! ის შავზე დგას.-ეს ფაქტია.პროტესტი „სხეული ჩემია“ გაშიშვლებული ტიპები.ლექსბოსელები,წმინდარასტები,ტრაქტრასუალები.ქალკაცები,კაცქალები !!! აქციებიი.-რა უნდაათ ? ტერეზას შთაგონება განახორციელონ.სწორედ მისი.მისი წმინდა გულით შთაგონებული თაფისუფლება ! მათმა ნაქადაგებმა თავისუფლებამ ეს ქნა. ეს !!! როცა დღეა,ხალხი ღამეს ითხოვს.მშვენივრად იციან ადამიანის ბუნება.მისი უსაზღვროება.მათ გულით უნდათ წმინდა გზაზე,რომ დადგეს ადამიანი.რადგან იციან,ეს გზა ვიწროა და ეკლიანი.ერთი სიტყვით,მარილის კრისტალებს ყრიან,შაქრისაოო ! მარა,აი მერე მე რაა?! არაფერი,ქველმოქმედი მდიდარივით ძალას ვფლანგავ.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent