შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ოცნებად დარჩენილი


16-05-2022, 14:00
ავტორი Elli Na
ნანახია 886

ძალიან დიდი ხანია არაფერი დამიწერია, მიჭირს სიტყვებზე თავის მოყრა, ახლა კი მომინდა ყველაფერი შენთვის გამეზიარებინა, წერა ყველაზე დიდ ბედნიერებას მანიჭებდა, თითქოს ვიცლებოდი და ახლიდან ვიწყებდი შევსებას ზღვა ემოციებით, თუმცა ჩემს ცხივრებაში ყველაფერი შეიცვალა, ახლა რომ ვფიქრობ თურმე როგორი ბედნიერი და ლაღი ვყოფილვარ მაშინ, ჩემი ნების საღინააღმდეგოდ დასრულდა და შეიცვალა ყველაფერი, მე რომ მტკიცე უარი მეთქვა საკუთარი პოზიცია უკეთ დამეცვა და მებრძოლა დღეს უკეთესი ცხოვრება მექნებოდა, ადამიანები ზოგჯერ ისეთ შეცდომას ვუშვევთ რისი გამოსწორებაც რთულია ან ხშირ შემთხვევაში შეუძლებელიც კი, ალბათ მთელი ცხოვრება სინანულის გრძნობა შემაწუხებს და ყელში წამიჭერს ისე თითქოს ვიხრჩობი და თავს ვერ ვშველი, ძალიან ბევრს ვფიქრობ ასე რომ არ მოვქცეულიყავი და ყველაფერზე სხვაგვარი პასუხი გამეცა როგორ შეიცვლებოდა ყველაფერი, ჩვენს ერთ სიტყვას, ქმედებას ძალიან დიდი ძალა აქვს! ამიტომ თქვენ ვინც ახლა ამას კითხულობთ იბრძოლეთ თქვენი მიზნებისთვის, სურვილებისთვის, ოცნებისთვის და ყველაფერი გააკეთეთ რათა მიაღწიოთ ყველაფერს რაც გსურთ! არავის გამო არ თქვათ უარი საკუთარ ბედნიერებაზე! თუნდაც ამან სხვა დააზარალოს!




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent