შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უგულო და ბანიკი #6


14-04-2015, 17:35
ავტორი ana-stasia
ნანახია 3 367

იყო და არა იყო რა
ღვთის უკეტესი რა იქნებოდა
ზოგი სიყვარულს კარგავდა
ზოგი სიყვარულს პოულობდა
ზოგი სიყვარულს სწავლობდა
ზოგსაც კი უკვე ნასწავლი ჰქონდა
...ერთი კუნძული იყო,რომლსაც გრძნობების კუნძულს ეძახდნენ,ერთხელ ამ კუნძულმა ჩაძირვა დაიწყო,თითოეულმა გრძნობამ უშველა თავს,მაგრამ დარჩა ერთი გრძნობა,ყველაზე სპეტაკი,გამაგიჟებელი და ღვთიური გრძნობა,ეს სიყვარული იყო...კუპიდონები,ყვიროდნენ „თავს უშველე ,ხალხს სჭირდები“,მაგრამ არა ისე ადგილიდან არ იძვრიდა,გაინტესებთ რატომ?...გეტყვით ახლავე,ადამინები ვკალვდით,ვკლავთ და გავგრდძელებთ ამ ულამზესი გრძნობის მოკვლას,ახლა უკვეეგოზიმის,ცინიზმი და ირონია მოდაში,ვირას სჭირდება ეს წმინდა სიყვარული?...ჰაჰ...არც არავის...ა რ ა ვ ი ს......

...ფანჯარაში იყურებოდა და თან ფიქრობდა მის ცხოვრებაზე,რადენი რამ მოხდა,როგორც ცუდი ისე კარგი,მაგრამ მიანც არ აძლევდა რარაც მოსვენებას...გვერზე გაიხედა და სეხდა მის მეგობრებს,რა ბედნიერი ისინი,რომ ყავს...რა იქნებოდა,რომ არ სეხვედროდა ბექას ან ნიას,ისევ ისეთი სიცარიელე იქნებოდა მის გულში,როგორიც წლების წინ იყო...არა,არა და არა...ისე მაინც სეხვდებოდა ბექას და ისწავლიდა სიყვარლს,ის მაინც სეხვდებოდა ნიას და იპოვიდა დას,აი ესე მორჩა...სხვანაირად უბრალოდ შეუძლებელია...კარგით გავგრძელოთ...
-აუ შე*მა გააჩერე რა (საბა)
-ნწ ე რა გინდა რა?(დემე)
-აუ გააცერე ტო(საბა)
-რატო?რა გინდა?(დემე)
-ვთქვა რაც მინდა?(საბა)
-ვსო ვაჩერებ(დემე)
მანქანა გაცერებული არ იყო საბა,რომ გადახტა და ბუჩქებისკენ სირბილით წავიდა,დანარჩენები სიცილით კვდებოდნენ...ცოტა ხანში საბაც დაბრუნდა,კმაყოფილი სახით ,ამაზე უფრო აუვარდათ სიცლი,მერე მთელი გზა საბას შემორიგებას მოუნდნენ...როგორც იქნა მიაღწიე ბათუმაბმდეც,ბინა იქირავეს,ოთხ ოთახიანი,წყვილები ერთად საბა და აჩი ერთად,ზღავზე გასვლას აპირებდნე,როდესაც აჩის ტელეფონი აწკრიალდა...
-ალო(აჩი)
-...
-კარგად შენ?
-...
-კარგი,გელდოებით მიდი_ტელეფონი მობეზრებულმა გადააგდო და სახე ალეწილი ჩაჯდა სავარძელში
-ვინი იყო?(დემე)
-...
-თქვი შე*ემა ახლა დროზე(საბა)
-ნატა_ამს ახელის გაგონებაზე ბექა სახე აელეწა,გაფითრდა და სავარჯელში ნელა ჩაჯდა,გოგონები ვერ მიხვდნენ ბიჭებს რა მოუვიდათ და რატო ანერვიულდნენ ასე ამ სახელის ხსენებაზე...აი მე კი გეტყვით რა მოუვიდა ბექას,ასე დავიწყოთ,როგორც მოგეხსნებათ ტასომდე ბექა საკმაოდ სტაჟიანი ბაბნიკი იყო ნატა კი მისი ყველაზე გრძელვადიანი პარტნიორია,ორი თვე ერთად იყვნენ,სემდეგ ნატა ამერიკაში წავიდა დაქალებთანერთად სასწავლებლად და ბექუნაც დატოვა თბილისში,ასევ ჩვენი ნატა აჩის დედის დაქალის შვილია,ალბათ მიხვდით რატომაც მოდის დაქალებთან ერთად...მალე გავიგებთ ყველაფერს...მთელი დღე ბიწები დაძაბულები იჯდნენ,გოგოებიც არაფერს ეკითხებოდნენ,უფრო,რომ არ დაეძაბათ სიტუაცია,ივახშმეს,კარტი იტამასეს და დასაძინებლად დაწვნენ,ბექამ ხელი მოხვია წელზე,გულზე მიიკრა და თმებზე თამაში დაუწყო ტასოს...
-ვინაა ნატა_ამ კითხვაზე შეკრთა და დაიბნა ბექა,რა ეთქვა ნატა გოგოა,რომელთანც ორი თვეს სე8სი მქონდაო?ამას ვერ ეტყოდა ამიტომ ტყუილი არჩია..
-აჩის დედის დაქალია
-კარგი_ტასოს მეტი არაფერი უკითხვას,ტვალები დახუწა და ბექას მკლავებში გაინაბა...


________________________________
12ის მერეც დავდებ,არ გაბრაზდეთ



№1  offline წევრი talaxadze133

Dzan patara mogklav me shen(( aucileblad dade 12mere<3

 


№2  offline წევრი Unnamed

Au gadaxede xolme raa :D dzaan bevri shecdomaa...

 


№3  offline წევრი prettygirl

Qalbatono Anastasia ! Chemi risxva daagatydeba did tavebs tuar dawer :D

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent