შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბედნიერება...(თავი 3)


16-04-2015, 19:27
ავტორი Gvantsa23
ნანახია 1 390

სხვა რა გზა მქონდა გადავწყვიტე მივსულიყავი და მივედი კიდეც .
-გამარჯობა იდიოტო.
-გაგიმარჯოს მახინჯო,გაკვირვებუმა მიპასუხა მე კი ვაკოცე,რამაც კიდევ უფრო გააკვირვა წამოსვლა ვცადე მაგრამ,ხელი დამიჭირა,ვნახე ჩვენკენ როგორ მოდიოდა გიორგი ამიტომაც როგორღაც გავთავისუფლდი. გიორგიც შემოვატრიალე და ბავშვებისკენ წავიყვანე.
-თიკომ ტაში შემოკრა აი ეს მესმისო ჩემო გოგოო და ჩამეხუტა.
-აუ მოგკლავთ რა ეს რა გამიკეთეთ ვბუზღუნებდი მე.
-ისე რას ერჩი მშჩენიერი ბიჭია.თიკოს ისეთი სახით შევხედე ყველას სიცილი აგვიტყდა.იმ იდიოტის მზერას მთელი საღამო ვგრძნობდი,თან ესენიც ვერ წამოვიყვანე იმ ადგილიდან და ისევ ნერჩებ აშლილი დავბრუნდი სახლში.თიკო და დათა ჩვენთან არჩნენ რადგან.გვიანი იყო და ბათუმში ჩერაფერს გაყვებოდნენ მე კი შევთავაზე მე გაგიყვანთქო მაგრამ მშობლებმა არ დაგვანებს.თიკო და დათა ერთი ფღით ჩემს ოთახში დავაბინავეთ მე კიდე გიორგის შევუვარდი ოთახში.
-გიუშ შეიძლება?
-არა არ შეიძლება მკაცრი ხმით მითხრა და გაეცინა,შეიძლება აბა არ შეიძლება ჩემო ჩერჩეტო.გიოსთან მივედი და გადასაფარებელში შევუგორდი.
-მიყვარხარ ვუთხარი და გულზე მივეხუტე.
-მე უფრო მითხრა და უფრო მაგრად მიმიხუტა .ასე ჩაგვეძინა და თურმე თამთა და მარიკას სურათები გადაუღიათ და აუკლიათ მთელი ფეისბუქი ჩვენი სურათებით.
მეორე დღეს ისევ წავედით ზღვაზე,ბევრი გავერთეთ,შემდეგ ფეიქრიშვილები წავიყვანე სახლში და გაზის დასატენად წავედი.მანქანიდან გადმოვედი და ისევ ის იდიოტიი.გაშტერებული უყურებდა ჯერ ჩემ მანქანაა და მერე მე.
-ისევ შეენ.ამოვიწუწუნე.
-ხო ისევ მე ,ირონიულად მიპასუხა.
ყურადღება აღარ მივაქციე და იქვე მაღაზიაში შევედი.
მაღაზიაში შევედი და ჩემი საყვარელი ენერგეტიკური სასმელი XL ვიყიდე. მაღააზიიდან,რომ გამოვედი თიკომ დამირეკა.ავიღე და ვნახე,რომ.ის.იდიოტი ისეჩ იქ იდგა და ჩავილაპარაკე
-ფუ კრეტინი.
-ვინაა გოგო კრეტინი?მეკითხება თიკო.
-აი გუშინზინ რომ მოგიყევით შენ და ანამ გაზს ვავსენდი და აქ შემხვდა.მაღაზიაში შევედი და ისევ აქაა.
-კაი დაიკიდე.
-დაიკიდე კარგია ნერვებს მიშლის და ამ დროს ერთი ყლუპი მოვსვი და მაქანას მივუახლოვდი.
-ოხ გოგო დაჟე XLსაც სვამს.ყურადღება არ მივაქციე და გაზის ფული გადავიხადე თან თიკოს ველაპარაკებოდი.
-ეიი,მე ვის ველაპარაკებიი?? მახინჯოო.ფშშშ.
-სუფთა იდიოტი ხარ რააა.ამ დროს ეს ყველაფერი თიკოს ესმის და სიცილით კვდება.იმ იდიოტზე გაბრაზებულმა თიკოს დავუყვირე აქ სასაცილო რა არის გოგო მეთქი.
-აუ მახინჯო მეც ქობულეთისკენ მივდივარ თამარ მეფის ქუჩაზე და გამიყოლე რა.
-ეგღა მაკლია შენაირ იდიოტს ვუყურო 20წუთი.
-კაი რა მიდი ნუ ბავშვობ.თიკომაც ტელეფონში მითხრა მიდი გაიყვანეო.მანქანაში ჩავჯექი და ხელის მოძრაობით ვანიშნე ჩამჯდარიყო.
-მაგრა მევასება BMW ტოო.
-მეცთქო მოკლედ მოვუჭერი და ტელეფონში ისევ თიკოს სიცილი მესმის.მისი თხოვნით არ გავუთიშე და მთელი გზა ისმენდა ჩვენს საუბარს.
-რა გქვიაა,მეკითხება.მე ისევ ყურადღება არ მივაქციე და სიმღერები ჩავრთე.
-მომწონს შენი გემოვნება,კაი გემოვნება გაქ.ისევ არაფერი ვუპასუხე.
-აუ ეხა ასე უჟმურივით უნდა იყო მთელი გზა ტოო?უკმაყოფილო მეკითხება.
-დიახაც,არ ვაპირებ შენნაირ იდიოტებთან საუბარს.
-მომწონს ჯიუტი გოგონები.
-ჰაჰაჰჰა.ცინიკურად ვუპასუხე.როგორც იქნა მითხრა აქ გააჩერეო და მეც გავუჩერე.
-შეხვემდრამდე და ხო კიდე კარგად ატარებ მახინჯო.მადლობაა.
-არაფრის იდიოტო ვუთხარი და იქაურობას მოვწყდი.სახლში დაღლილი დავბრუნდი და ეგრევე სამზარეულოში შევარდი.
-დეე მშია რა გვაქვს საჭმელიი?
-შემწვარი კარტოფილი .
-მმმ,მიყვარხარ.ჭამას მალევე მოვრჩი და ახლა ბავშვებთან გავედი.
-რას შვებით სასტაავ?
-რავი არაფერს ამათ ჭორაობას ვუყურებ დაიწუწუნა გიორგიმ.შენ სად იყავი ამდენ ხანს?
-აუ რავი გაზის რიგში ვიდექი ერთი საათი.
-რა ვაკეთოთ? იკითხა თამთამ.
-ოხ თამარქალ შეგვიმჩნიეეთ?ცინიკურად ვკითხე.
-ჰაჰაჰ მითხრა და იაზვური სახე მიიღო.
რო ვერ გადავწყვიტეთ რა გვეკეთებინა მობილური ავიღე და ''კაჩალკაზე'' მოვკალათდი.ფეისბუკზე შევედი და თვალიერება დავიწყე სიახლეების.ამოაგდო ერთი მეგიბრობის თხოვნა გავხსენი და აწერია ნიკა ღურწკაია.მის პრიფილზე შევედი და რას ვხედავ ისევ ის იდიოტი.თურმე ნიკა ქვია,მაგრამ ჩემი სახელი და გვარი საიდან გაიგო??!! დავინტერესდი თუ საიდან მიპოვა მაგრამ ვერაფერი გავარკვიე.მოთხოვნა წავშალე მაგრამ ისევ გამომიგზავნა.ცოტახანში კი მწეერს.
-რა ლამაზი სახელი გრქმია მახინჯო,შენ კიდე არ მეუბნებოდი.
-ჩემი ვინაობა საიდან გაიგე?
-ოო ეგ უკვე საიდუმლოა.
-საიდუმლო კი არა მითხარი.
-თუ დამიმატებ გეტყვი.
-არ დაგიმატებ,ეგღა მაკლია.
-ხო და არ გეტყვი ვიკუშ.
-კაი ჯანდაბას ხო და დავიმატე.
-რომ მიჯერებ უფრო მომწონძარ.
-იტყვი ახლა?
-კაი ხოო,მაღაზიაში რო შეხვედი შენი მართვის მოწმობა და პასპორტი ვნახე.
-რა იდიოტი ხარ,შენთვის არავის არავის უსწავლებია,რომ სხვის ნივთებში ქექვა უზრშელობაა?
-ადამიანის არ გაცნობა და მასთან უხეშობაც.უზრდელობაა.
-აუ დამანრბე რა თავი,კარგად.
-ბულვარზე გნახავ.
-არც კი იოცნებო.
-მაგასაც ვნახავთ.
-იდიოტო
-მახინჯო
-კრეტინო
-უჟმურო
და დავასინე.აზრი არ ქინდა მასთან კინკლაობას.
ბავშვები ისევ ბულვარზე გავედით,მე გიორგის ისევ შეიკი მოვთხოვე მანაც ფული მომცა მაგრამ საყიდლად არავინ გამომყვა.უკმაყოფილო წავედი საყიდლად მივედი და გამყდველს ვუთხარი.
-თუ შეიძლება სამივე ფერი შემირიეთ .უეცრად ნაცნობი სურნელი ვიგრძენი და შეხება.
-პრივეთ ვიკუშ.
-გამარჯობა ნიკა,ცივად მივესალმე და გამყიდველს შეიკი გამოვართვი.ნიკამ კიდე ფული შეაჩეჩა
-რა საჭირო იყო?
-რა არ იყო საჭირო?
-რა და ფულის გადახდა.
-დიდი ამბავი,რამე დავაშავე?ხმა არ ამოვიღე და გზა განვაგრძე.ნიკა წამომყვა.
-სად მოდიხარ? გაშტერებული ვეკითხები.
-შენ მოგყვები.
-შენ კარგად თუ ხარ?რა მე მომყვები ჩემი ბიძაშვილი გაგიერთიანებს თავ-ყბას.
-არ მეშინია მე შენი ბიძაშვლის ანდა რატომ უნდა გამიერთიანოს თავ-ყბა?
-იმიტო,რომ სრულიად უცხო ბიჭი მომყვები.
-მაშინ უკეთ გავიცნოთ ერთმანეთი და სადმე გავისეირნოთ.
-კაი რა,არაა.
-მიდი რა გთხოვ,მახინჯოო. ისეთი საყვარელი სახე მიიღო,რომ ცდუნებას ვეღარ გავუძელი და დავთანხმდი.
-იმ პირობით თუ წესიერად მოიქცევი.ისიც თავის ქნევით დამეთანხმა.ჩემიანებს დავურეკე და ვითხარი,რომ ჩემს კლასელს შევხვდი და მასთან ერთად ვსეირნობ.

მაპატიეთ ამდენი შეცდომები და გთხოვთ ვინც კითხულობთ დააკომენტარეთ რომ ვიცოდე ზუსტად რამდენი კითხულობთ <3




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent