შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე და წილოსანი ( ნაწილი მეოთხე )


16-04-2015, 23:14
ნანახია 2 833

-ანუ მეგობრებ?
-ანუ მეგობრებ (ვთქვი მე და დემეს ხელიჩამოვართვი)
___
_დეემეეე გთხოვ გაიღვიძე რა (უკვე 10 წუთი იყო,რაც დემეს ოთახში ვიდექი და ვცდილობდი მძინარე ამსამყაროში დამებრუნებინა)
_ტასო კაირა,მაცალე ძილი,გთხოვ
_გაგიჟდი?!ადექი მალე! 15 წუთია უკვე რაც აქვარ,დავიღალე მეც
_მერე აქიდექიო მეგითხარი?
_ნუხარ უტაქტო,ახლა კიდე ადექი!
_კარგი ჰო! გადი და გამოვალ 5 წუთში
___
-რასდამადექი თავზე,ისედაც გუშინდელიდან თავი მისკდება
_ოო კაირა დემე,ნახე რამაგარი ამინდია,მზეც როგორ ლამაზად ანათებს
_თავი მომაკვლევინო გინდა?! ამინდის გამო გამაღვიძე დილის 9 საათზე?
_კი
_ვაიმე ანი შემომაკვდები იცოდე!
_კაიხო გაგეღადავე,შენ ხო ყველანაირად უჟმური ხარ რა!
_მისმინე მიდივარ მე ახლა და კარებს ღია ხოარ დავტოვებდი,მაგიტომ გაგაღვიძე
_დაგეტოვებინა მერე ღია
_გიჟი ხოარ ხარ შენ?
_რატო მივარდებოდა ვინმე სახლში? როიცოდე ყველამ იცის აქვინც ცხოვრობს და ვერავინ ვერაფერს ვერც გაბედავდა
_კაიეხა არგინდა ესენი,ისედაც დამაგვიანდა წავედი და ჭკუით იცოდე
_მოიცა სად მიდიხარ,გაგიყვან მე
_არმინდა,ფეხით გავალ მივალ მალე
_რახანვთქვი გაგიყვანთქო ესეიგი ესეც ვიზამ და რაპონტში მეპასუხები?
_კაი შენსას თუარიშლი მე არმაქ პრობლემა (პატარა ბავშვივით,ენა გამოვუყავი მე)
_იმენა ბავშვი ხარ ტო
_ვიცი და მალე ქენი მაგვიანდება თქო
_ხოხო მაცალე მაიკა მაინც გადავიცვა,სად მივდივართ რო?
_ჩემთან სკოლაში,საბუთები უნდა ავიღო,თან ქულებსაც გავიგებ
_აუსკოლაში რამდენი წელია არმივსულვარ ტო,გაასწორებს ხოიცი,მიდი მოიცვი რამე და გავედით.
_მზად ვარ მე.
_ესე მოდიხარ? არშეგცივდეს
_დაწყნარდი შენ (ვთქვი მე და სადარბაზოში გავედი,ის ის იყო კიბეებზე უნდა ჩავსულიყავი დემეს ხმამ რომ გამაჩერა ისევ)
_სად მიდიხარ ძაან მაინტერესებს..
_სად უნდა მივდიოდე,დაბლა
_მერე ლიფტი რისთვის არსებობს?
_რაა?შენ გინდა თქვა,რომ ამ შენობაში ლიფტი მუშაობდა და მთელი ეს დრო მე ფეხით დაგყავდი?
_ზუსტად (ეშმაკურად გაეცინა)
_ნამდვილი ცხოველი ხარ რა.ღირსი ხარ გადაგტეხო ძვლებში
_ვერგადამტეხავ,მორჩი ტლიკინს,თავი მისკდება ისედაც
_ხმაარ გამცე შენ.გაგებუტე.
_დარდით მოვკვდები ხოიცი
_ზუსტადაც (ვთქვი მე და იქვემდგარ შაავბეემვეში მოვკალათდი)
___
_აუ რაარი ეს მანქანაა თუ ტრაქტორი,რამხელა ხმა აქ ძრავას
_სულრომ არიწუწუნო არშეგიძლია?
_შენდა სამწუხაროდ და ჩემდა საბედნიეროდ არა,ახლა კიდე დაძარი მანქანა,სანამ სკოლა გადმოუტანიათ აქეთ (მანქანა დაძრა,თუმცა არგამომპარვია,როგორ ჩაეღიმა ტუჩისკუთხეში)
_ჰეი გააჩერე,ეს სანდრო და გაბო არარიან?
_კი ტო,ესენი სადღა მიდიან?ცოტა შევაშინოთ,ტასო ღვედი გიკეთე (მითხრა და ეშმაკური ღიმილით გადმომხედა)
_გიჟი ხოარხარ!!გული არ გამიხეთქო გთხოვ (ვთქვი და შეშინებულმა ღვედი გადავიჭირე)
_შენ არა,აი იმ ორს კი გავუხეთქავ (თქვა და ელვისუსწრაფესად მოსწყვიტა მანქანა ადგილს,ის ის იყო ვიფიქრე,ბიჭებს ვეღარასდროს ვნახავ და ცოდვები ღმერთმა შეუნდოს თქო,მკვეთრი დამუხრუჭბისგან ლამის სკამიანად ამოვედღლიზე სალონს.
_ბიჭებს სალამი,საით მიგაზავთ? (თქვა დემემ,და ფანჯრიდან თავი გაყო
_აუდემე შენ მოგი (თუმცა შემდეგ შემამჩნია,მეც დემესთან ერთად რომ ვიჯექი მანქანაში და სხვა სიტყვა,სხვანაირად გადააკეთა) შენ მოგიკვდა ჩემი თავი (დაიღრინა გაბომ და სანდროსთან ერთად მანქანაში შემოხტა) ბარო ტასო,რავახარ ხოხარ ჯანზე
__აუ კი თან ზედმეტად ჯანზე ვარ (გავიკრიჭე მე და უკან მჯდარი,ორი აყლაყი გადავკოცნე)
_საით თქვენ ე? (კითხა დემემ,რომელსაც შავირეიბანები უკვე მოერგო თვალებზე)
_არსაით,შენთან ამოვდიოდით და შენც შეგვხვდი,ასე რომ სად მივდივართ?
_სკოლაში (თქვა დემემ და გაეცინა,ყიფიანმა კი თავი წინ წამოყო)
_გაწი გაბო თავი უკან,ტასო მიგვყავს სკოლაში
_ამეთქი,კაი დაიკიდე.
_რომელზე უნდა ვიყოთ ანი სკოლაში? (მკითხა დემემ)
_10 ზე
_ასე ადრე რას გამომაქცუნე,გიჟი ხარ რა
_ოო კაირა ნუ წუწუნებ,სანამ ვაზისუბანში გავალთ.
_5 წუთში მანდ ვართ,ახლა კიდე შენი სუსი არგავიგო,ყავა როარ დავლიო მოვკვდები (თქვა და მანქანა იქვე მყოფ კაფესთან გააჩერა)
_სამი ყავა უშაქროდ,ერთი ბროწეულის წვენი და ერთიც ბაქლავა (ჩემს გაკვირვებულ თვალებს,რომ გადააწყდა,შემდეგ განმარტა) ყავას არდაგალევინებ,პატარა ხარ ჯერ,არშეიძლება შენთვის,ბრუწეულის წვენი და ბაქლავა,კიდე ჩემი საყვარელი დუეტია,თუარ მოგწონს კიდე აიღე რაცგინდა და მოდი (თქვა და გაეცინა,მეც გაკვრვებული მისი უტაქტობით,ჩუმად დავჯექი ჩვენს მაგიდასთან)
_ყავას არვსვავ,ეს ორი კიდე,შენწარმოიდგინე,ჩემი სავარელი დუეტი უფროა,ვიდრე შენი.
_იმენა ბავშვია რა (თქვა სანდრომ და თმები ამიჩეჩა)
_აუსკოლაში რამდენიხანია არვყოფილვართ,აზზრზე ხარ ტო? (თქვა გაბომ)
_ბოლოს მახსოვს ნენეს გამწარებული სახე წიგნი როგამოგვიქანა (თქვა ლექსომ)
_ეგეთი რაქენით,მასწავლებელმა წიგნი რომ გამოგიქანათ მაინტერესებს (სასხვათაშორისოდ ვიკითხე მე)
_არადა ტასიკ ვაბშე არაფერი არგვიქნია,პროსტა დემემ ცოტა იცელქა (თქვა გაბომ და დემეს თვალი ეშმაკურად ჩაუკრა)
_ბავშვი არგამიგიჟოთ და არმოყვეთ არაფერი,თორე დაგშლით ძვლებში (თქვა წილოსანმა და სიგარეტის ნამწვავი საფერფლეში მოისროლა)
_კაი ჰო წავედით,ცოტა ადრე მივიდეთ ბავშვებს მაინც ვნახავ,აბა ჰე ახტით ბიჭებო.
_სტასიკ კაი გოგოები გყავს სკოლაში? (მკითხა სანდრომ)
_კი შენწარმოიდგინე,მარა დამავალებ ბავშვებს თუ არ გამიგიჟებ(გავუცინე მე და მანქანაში ჩემს კუთვნილ ადგილზე კომფორტულად მოვთავსდი.ყოველთვის შეუძლებლად მიმაჩნდა,მანქანის ისე მართვა როგორც სისწრაფესთან დაკავშირებულ ფილმებშია მოცემული,მაგრამ ჩემი ამ ფიქრის,შეცდომაში დემეტრემ მარტივად დამარწმუნა,როდესაც პლეხანოვიდან ვაზისუბანში,ზუსტად შვიდ წუთში გაჩნდა,სკოლის მოსახვევში მანქანა შეასრიალა და ზუსტად კიბესთან გამიჩერა ავტომობილი.არგამომპარვია გარეთ მყოფი ბავშვების მზერა,თუმცა როდესაც ხალხში,რამოდენიმე ჩემიანი ამოვიცანი,მანქანიდან გადავხტი და პირდაპირი მნიშვნელობით,მონატრებულ დაქალს და ძმადნაფიცებს შემოვახტი...ამასობაში ბიჭებიც გადმოვიდნენ მანქანიდან,არგამომპარვია მათი დაბერილი ძარღვები და მკაცრი გამოხედვა,თვალი შავუკარი ხელებით ვანიშნე ყველაფერი მაგრადაა თქო და ბავშვებთან ერთად სკოლის შენობაში გავუჩინარდი.
___
_შენ რაიყო,რასიფათით იყურები? (კითხა გაბომ დემეს და ლექსოს თვალი ჩაუკრა)
_აუ თქვენ რა გამიტრაკეთ საქმე ტო,რასიფათით ვიყურები
_რასიფათით და გეგონება თითქოს ვიღაცამ მიგა*ვა
_ეხა თქვენ მი*ვამთ ხასიათში და მოკეტეთ რა
_დაიმახსოვრე ჩვენი სიტყვები ძმა.მალე ეგ გოგო ისე მაგრად შეგიყვარდება,მისგარდა სხვას ვაფშე ვეღარავის ვეღარ შეამჩნევ
_ნუდებილობ თუ ძმა ხარ.
_ძმა რო ვარ და ცვეტში ყველაზე მაგრად როგიცნობ,მაგიტო გებაზრები ამდენს და ნელნელა გამზადებ მოსალოდნელი ამბავისთვის
_გეხვეწები გაა*ვი,გთხოვ
_მოსრიალდი,ახლა კიდე მოკეტე სტასიკა გამოდის.
_რაქენი სტასიკ,მოიარე სკოლა?
_კიძმა მოვიარე,გაიცანით ჩემი დაქალი ნინა.ნინა ესენი გაბო,სანდრო და დემე არიან
_სასიამოვნოა ბიჭებო
_ჩვენთვის ორმაგად (თქვა ლექსომ და ნინას თვალი ჩაუკრა,საპასუხოდ კი ჩემგან ერთი გემრიელი მუჯლუგუნი მიიღო.
_არცკი გაიფიქრო (დავუღრინე მე) დემე მე და ნინა გავალთ სადმე და რას იზავთ თქვენ?
_რასვიზავთ და ჩვენც თქვენთან ერთად წამოვალთ (თქვა გაბომ)
_ხოზუსტად,თან ძაან ცხელა,აუზზე ეხლა ცვეტში მაგრად გაასწორებდა ტო (დემე)
_ხოდა ავდეგთ და ავიდეთ ჯინოში,ჰა რას იტყვით გოგოებო?
_ჰა ნინა ავიდეთ?
_ავიდეთ,ავიდეთ
_ხოდავსიო ჩაეყარეთ მანქანაში.
___
ჯინოში მალევე ავედით და საკმაო ხალხიც იყო.გასახდელთან დავიშალეთ.
_აუდემე რაბიჭია პროსტა,ამაშიც რობედი გაქ შენაგავო ბავშვო (მითხრა ნინამ)
_შენღა მაკლდი სრული ბედნიერებისათვის,რომ არ გეთქვა ხოიცი არვიცოდი.
_გველი ნუხარ,მერე შენ ხარ მაგასთან ბინაში,მე კიარა,იჩალიჩე რამე
_აუნინა დავაირა.
_მას მოსწონხარ.(დაასკვნა ნინამ)
_ეგსისულელე საიდან მოიტანე ჩემთავსგაფიცებ?
_დამიჯერე და ყურადღებით იყავი იცოდე.(თქვა და გარეთ გავიდა)
___
_გული მიგრძნობს დღეს ვიღაცეების ანაბეჭდი რომ არ წავიყოლო,ეგრე არგამოვა (დაიღრინა დემემ)
_რატო
_რა რატო,შეხედე როგორ უყურებენ(თქვა დემემ და ჯერ ახალგაზრდობისკენ გაახედა ბიჭები,შემდეგ შემოსასვლელისკენ)
_აუ ისე ცვეტში რაგოგოა ტასო.ბავშვი ეძახე და იმენა მაგარი ლამაზია.
_როარმითხრა უშენოდაც ვიცი და დაკეტე პირი,სანამ მეთვითონ დაგაკეტინე
_რა აგრესიული ხარ დემეე
_ფუგააჯვი შე პიდარასტო
_ეს ხო ყველანაირად ჩაგი*ვავს ხასიათში რა.
_მოკეტე მოვიდნენ უკვე
_აუ ისე ნინა რაგოგოა არა გაბო
_ბაზარიარაა...
დემეს მათი ლაპარაკისთვის აღარ მოუსმენია,სურვილი კლავდა ყველა მაგრად ეცემა ვინც ტასოს უყურებდა და თავის შეკავებას სასწაული ძალისხმევის შედეგადაც ძლივს ახერხებდა...
___
ახალი თავი...
შეცდომებისთვის ბოდიშით..
ველოდები კომენტარებს...
სიყვარულით გოგონა ვარდისფერი სათვალით <3



№1  offline წევრი vighaca

Dzalian magaria magarda momwons

 


№2  offline წევრი ruti

kaiaa magram cota mal-male dade raaa :))

 


№3  offline წევრი talaxadze133

Dagviane((male dade da didi tavebi <333

 


№4  offline წევრი mani156

ვაიმეე უკვე მიყვარს დემე ^_^ მალე გააგრძელეე ^_^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent