შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაბრუნება(7)


18-04-2015, 00:12
ავტორი სპენსერი
ნანახია 2 431

სამზარეულოში ვიღაც შემოვიდა.. საბა იყო მაშინვე ვიცანი მისი სუნამოს სუნი მეცა და..
-მოგეხმარო გინდა?_გვერდით ამომიდგა.
-არა გავაკეთებ მე_ღიმილით ვუთხარი.
-ისა და შენ მართლა ჰამაკში აპირებ დაძინებას?_საწყლად მკითხა.აუ სულ ცოტაც და ისტერიკულად "ავხარხარდებოდი"
-აბა სად უნდა დავიძინო?
-ჩემთან. მე გეხუმრე მაშინ._ოჰ იხუმრა ბიჭმა.
-მეხუმრე?აჰაჰჰაჰაჰაჰაჰაჰ_მაინც ვერ შევიკავე სიცილი.
-რა გაცინებს?_დასერიოზულდა საბაც.
-აა ისა არაფერი.
-აბა სად დაიძინებ?
-მმ მოიცა მოვიფიქრებ_საჩვენებელი თითი ნიკაპზე მივიდე.
-ჰა ეხლა მალე.
-კაი ხო... ერთი პირობით დავიძინებ შენ ოთახში.
-რა პირობით?
-ეხლა კარტოფილს შენ გააკეთებ.
-კაი._მე მეგონა არ გააკეთებდა მაგრამ.. წინსაფარი მოირგ და კარტოფილის გათლა დაიწყო.....
-მოვრჩი_წამოიძახა ყიფიანმა.
-კარგი_ბავშვების დასაძახებლად გავიდა მაგრამ ორ წუთში მოვიდა.
-სად არიან?_ვკითხე.
-რავი აივანზე ეს დამხვდა_რაღაც ფურცელი გამომიწოდა წაერწერით"გარეთ გავედით აღარ დაგელოდეთ"
-გაარეთ გავიდნენ.
-ჰომ.. ჩვენ რა ვქნათ?
-რავი მე არ მშია. რამე ვითამაშოთ გინდა?
-კაი მოდი.ოღონდ სურვილზე_თვალები ეშმაკურად აათამაშა.
-კაი, რა გინდა?
-რა და ღამე ჩაგეხუტები და ისე დავიძინებთ!_ოფ მომინდომა ბიჭმა.. აი აქ გული თუ არ გამისკდებოდა არ მეგონა თან ხო გითხარით ცოტათი მომწონს თქო.
-რა?_თვალები გადმომიცვივდა, ოხ ლიზა ნეტა არ გინდოდეს,აუფ ეს ალტერეგო მაკლდა რა საშინელი გოგოა.
-რა და ღამე ჩაგეხუთხები და ისე დავიძინებთ_ააციმციმა თვალები.
-კარგი_დავეთანხმე ჰო დავთანხმდი.
-რაა? ასე უბრალოდ?
-აბა რა ვქქნა?_გავუღიმე.
-რავი გამლანძღე გამთათხე_გაიცინა.
-ბებერი არ ვარ_გაბუტულად ვუთხარი.
-ხო არ ხარ ჩემო გოგო შენ ბებერი_დივანზე ვიჯექითდა მომეხვია ეს "ჩემო გოგო" ყურში სასიამოვნოდ მომხვდა.
-ესე რატო მიუყურებ და მელაპრაკები?
-როგორ?
-აი ესე "თბილათ"
-მე... მე .. მო..მწონ.ხარ_ძლივს თქვა.
-აუ მომწონხარ, ხო მომწონხარ ლიზა როცა დაიგნახე მაშინვე მომეწონე, მერე ის ლევანი გამოჩდა მერე რაც მოხდა შენც იცი და იმიტო ძლიან მინდოდა ამის თქმა ეხლა კი გითხარი._დაასრულა და გამიღიმა.მე რას ვგრძნობდი? მეც მომწონდა, ძლიან მომწონდა.. მაგრამ ვეტყოდი თუ არა არ ვიცოდი.
-არ ვიცი რა გითხრა_ოხ ახვლედიანო რა აფერისტი ხარ. არადა როგრ გინდა რომ შენც იგივე უთხრა. ალტერეგოც კი დამცინის.
-ჰომმ!_ თავი ხელებში ჩარგო.
-მეც_საკუთარი თავისაც კი გამიკვირდა ეს რომ ვუთხარი.
-რა?_თავი წამოწია.
-მეც მომწონხარ_ვთქვი და თავი დაბლა დავხარე.
-ჩემო გოგო_მომეხვია საბა რაც ძალიან მესიამოვნა. ვხვდებოდი რომ ძალიან მომწონდა მგონი ყველაფერს მერჩივნა.დიდხანს ასე ვიჯექით მალევე წყვილი შემოვიდა სახლში.
-სად იყავით?
-სასეირნოდ რა იყოთ?(გიო)
-არაფერი(საბა)
-მმოიცა თქვენ ესე რატო ზიხართ?(ანა)
-როგორ?(მე)
-"მიხუტებულები"
-რატო და..._ნუ მოკლედ ყველაფერი მოვუყევით გაეხარდათ მოგვილოცეს .... მოსაღამოვდა და ისევ აივანზე დავჯექით პლედები გავიტანეთ ხილი სენდვიჩები და ვერთობოდით.. უცბად მე დამირეკეს ტელეფონზე..
-გისმენთ?აა ცოტნე შენ ხარ?რაა? აუ გვეშველა ხო? კაი წავედი მერე დაგირეკავ და გილოცავთ!ცოტნეს გავუთიშე და ბავშვების სახეებს დავაწყდი.. ყველაზე გაბრაზებული სახე საბუნას ქონდა ხო ჩემ საბუნას.
-ბავშვებო ცოტნე იყო ის ახალი ბიჭი ხო იცით მაგას ნატა რო მოწონდა ხო და ვუთხარიო, ხო და იმანაც იგივე პასუხი მითხრაო_გახარებულმა ვახარე.
-აუფ კინაგამ გული გამისკდა(საბა)
-ჩემი ეჭვიანი(მე) მივეხუტე საბას.
-ვაა ცოტნე ნახე რა (გიო)
-აუ არ გეძინებათ? დავწვეთ რა რომელია(ანა)
-ანი ჯერ თორმეტიც არა(გიო)
-აუ მე მეძინება წავალ კაი(ანა)წამოდგა და გზასი გიოც დაეწია. აივანზე მე და საბა დავრჩით...
______________________
ხალხნო და ჯამაათნო.. :დგავაკეთე კომპიუტერი გავაგრძელებ ჩვეულებრივ დადებას.. ვიცი რო პატარაა მაგრამ საინტერესო რაღაცეები მოხდა მგონი(სიცილი)ველი შეფასებას და კრიტიკას. დიდი მადლობა ვინც კითხულობთ.ხვალ დავდებ კიდე<3 მიყვარხართ.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent