შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირველი ღამე - 8


21-04-2015, 17:24
ავტორი D-roni
ნანახია 10 126

გაოცებული ვუყურებდი ... აზრზე ვერ მოვდიოდი ... განა შეიძლება ასეთი საოცრება ადამიანს თავს გადახდეს ? ძალიან იშვიათად ... და მე ? რაღა მაინც და მაინც მე ? გულში ღმერთს ძალიან დიდი და ბევრი მადლობა გადავუხადე ... მთელი ცხოვრების რაობაზე დავფიქრდი ... ვიფიქრე და ბევრი კითხვა დამებადა ... მიჭირდა ძალიან მიჭირდა მეცრე ციდან ამ რეალობასთან შეჯახება ... მიუხედავად იმისა რომ იმდენს მაინც ვხვდებოდი თუ ჩამოვიდოდი ბევრად გააზრებულად ბედნიერი ვიქნებოდი რადგან მეცოდინებოდა რომ ბედნიერების მიზეზი მქონდა და თანაც სერიოზული ... რა არის ბედნიერება ? რა არის სიყვარული ? რა არის სიხარული და რა არის ვნება ? ამ ყველაფერს მხოლოდ ერთი პასუხი აქვს და ეს პასუხი ამ ყველაფრის ერთ დიდ მთლიანობას შეადგენს ... ეს ჩვენ ვართ ... სიყვარული სიხარული ბედნიერება ვნება და მსგავსი დანარჩენი ყველაფერი ... "ჩვენ და ჩვენი პატარა ოჯახი"
გაუაზრებლად და ინსიქტურად ავწიე თავი მისი მხრიდან ბაგეებზე კი ვნებიანად და ფრთხილად წავეტანე ... ვიგრძენი როგორ სწორად მიიღო ჩემი ინიციატივა და როგორ პასუხად ჩათვალა იგი მან მაგრამ საჭიროდ ჩავთვალე მეთქვა ის რაც ვუთხარი .
-მეც ... უზომოდ ... - გავუღიმე და აწითლებულმა თავი ჩავხარე
-ისიც მიყვარს მანდ რომ გიზის ... მიუხედავად იმისა რომ მალე შენით ტკბობის საშუალებას და უფლებას აღარ მომცემს - სიცილით დამიყვავა ჩემმა სიყვარულმა
-ხო და დატკბი სანამ დრო გაქვს - ეშმაკურად ავათამაშე წარბები და კოცნის ინიციატივა ისევ ჩემს თავზე ავიღე ...
მეორე დილას როგორც უკვე შეჩვეული ვიყავი მის გულ მკერდზე შიშველს გამეღვიძა ... სიხარულისგან და ბედნიერებისგან ადგილს ვერ ვპოულობდი და ხვანცალი დავიწყე საწოლში ... რატიმ თმაში ხელი შეიცურა და თვალები უმალვე ჭყიტა ...
-რა არ გასვენებს გოგო - ღიმილით წამოჯდა საწოლზე და ვნებიანი ზმერა მომვალო
-აუ რატი აღარ შემიძლია ასე ... ხან ვწევარ ხან ვზივარ ...
-აბა სექსი კიდე რა პოზაში გინდა ? - ვითომ ვერ მიმიხვდა გაკვირვებული მზერა მომაპყრო
-რატი ! გარეთ მინდა აუზზში მინდა რაღაც ახალი მინდა 4 დღეა სახლიდან არ გავსულვარ თუ 3 თუ რავიცი მე რაა ...
-დაურეკე იმათ შენ მე აუზს ავავსებ და ერთად ვიცურავოთ
-აუ მეშინია ძალიან დიდი და ღრამაა ...
ტუჩები დავბრიცე უკმაყოფილედ და ქმარს საყვარლად გავეკრიჭე
-ეხლავე წავალ და პატარა გასაბერ აუსზ გიყიდი ვერ ხარ ხო ? მე რისთვის ვარ აქ არ დაგახრჩობ ნუ გეშინია ... მე უფრო სხვა ხერხები ხო იცი
-მმმ მიყვარს ეგ ხერხები ...
-მეც ... ღიმილით დაიხარა და ტუჩებზე გადმომწვდა ვნებიანად დამიკოცნა და უცებ წამოხტა - მიდი ეხლა შენ გაემზადე საცურაოდ იმათ დაურეკე თან და მე ავავსებ მოსულა ?
-აჰამ - უცებ წამოვხტი ლოყაზე ვაკოცე და მომზადება დავიწყე
ბედნიერება ეს არის ემოციური მდგომარეობა, რომლის დროსაც ადამიანი, არსებული პირობებიდან გამომდინარე, შინაგან კმაყოფილებას გრძნობს. ბედნიერი ადამიანის ცხოვრება შინაარსიანია და მას აქვს კონკრეტული მიზნები ... ეს მიზეზი კი ჩემთვის ორი კონკრეტული ადამიანია ... რატი და ჩვენი შვილიშ... ბავშვებს დავურეკე და დავითანხმე ყველა უკლებლივ აქ მოსულიყო ... ერთ საათში აუზი ავსებული იყო ეზოში კი ყველა შეკრებილნი ვიყავით ... როდესაც შეზლონგზე დავწექი რატიმ შარფი მომიტანა ... რამაც ძალიან გამაკვირვა ...
-ეს მუცელზე გადაიფარე კარგი ?
-კარგი მადლობა - ღიმილით დავაჯილდოვე და შარფი შეზლონგზე დავდე მე კიდე აუზისკენ წავედი - აუ რატი მოდი რა ჩავიდეთ - ხელით მზის დაფარვა ვცადე და შუბლთან მივიბჯინე ...
-კარგი - ღიმილით წამოვიდა ჩემსკენ და წელზე ხელი მომხვია აუზში ჩასვლაში დამეხმარა და ხელი მაგრად შემომხვია წელზე რომ არ გავეშვი ...
-სულ არ ვიცი ცურვათქო არ მითქვამს რატი ... სიცილით გადავხედე და წყლისგან და სიცხისგან გაწითლებული ტუჩები მადიანად დავუკოცნე
-მე კი მინდა რომ არ იცოდე ... საერთოდ - წუთიერი დუმილის შემდეგ დაამატა "საერთოდ" და უფრო მაგრად ამიკრა გულ მკერდზე ...
სიცილ კისკისით შევედით სახლში მე ნანკა ელენე და თათა
ოთახშიც კისკისითვე ავედით და შხაპი მივიღეთ ... ოთახის კარი საგულდაგულოდ გადავკეტე და გოგონებთან ერთად საწოლზე გავგორდი ...
-გუშინ სიყვარული ამიხსნა ...
თვალებ მოჭუტულმა ვუთხარი დაქალებს და მათი რეაქცისს მოლოდინში გავიტრუნე ... განაბული ვიჯექი და მაინც ველოდი მათ რეაქციას ... მაგრამ რატომღაც არ ჩანდა ... არ ისმოდა და მგონი საერთოდაც ხმის ამოღებას არც კი ფიქრობდნენ ...
-ე ხალხო ამოიღებთ ხმას თუ დიდხანს ვიწვეთ ასე ? - ღიმილით წამოვჯექი საწოლზე და თითოეულს ღიმილით მივაჩერდი
სახეები რომ გენახათ ?
სიცილს ვერ შეიკავებდით ...
ნანკა - პირ დაღებული იჯდა და ვერ იაზრებდა რა ვუთხარი მგონი ესენი ჩემზე შოკირებულები დარჩნენ აჰაჰჰა ...
ელენე ? ელენე პირ დაღებული კი არა პირ გაღებული იჯდა და მგონი ბუზებს ითვლიდა ... უსასრულობას გაუშტერა თვალი და როგორც ჩანს რეალობაში დაბრუნებაზე არც კი უფიქრია ...
თათა ? თათას სახე რომ გენახათ ალბათ ისე გადაიხარხარებდით კაცი შვილი ვერ მოგაბრუნებდათ სააქაოსკენ ... იჯდა ასე ხელებ ჰაერში გაშეშებული და პირი ღია ქონდა
-აუ აღარაფერს მოგიყვებით რაა ... - ხელი სახე დამანჭულმა ჩავიქნიე და ტუჩები დავმანჭე უკმაყოფილების ნიშნად ...
-გვეღადავები ? (ნანკა)
-აუუ რა მაგარიიია (თათა)
-აუუუ ეხაა ვიტირეებ - (ელენე)
ცრემლები გადმოუშვა ხელოვნურად და სიცილით ელენემ და ჩვენც აგვიყოლია ...
-ეე რას შვებით მანდ თქვენ გამოდით მალე რაა - (თოკა)
კარის უკნიდან უკმაყოფილო თოკას ხმა რომ გავიგეთ ყველამ გადავიკისკისეთ და გარეთ გავედით
-რა გინდა რაა არ მაცადო ცხოვრება
წაიწუწუნა თოკას მზერით ვითომ შეწუხებულმა ნანკამ და შეეცადა კმაყოფილება სადღაც უსასრულობაში მიეჩქმალა ...
თოკამ 1 საათი კიდევ უყურა მერე კიდე საეთოდ აღარ შეუხედავს შემდეგი რამდენიმე საათი ...
სამზარეულოში ვიჯექით და ცივ ყავას ვამზადებდით ბიჭებისთის
-აუ აი პროსტა რო არც მიყურებს ზედ ამუღამებთ ? (ნანკა)
-ნანკა შენ მე გამაგიჟებ ტიპს ეჩხუბები რატო მიყურებო და ეხა კიდე პრეტენზიებით რა პონტში მოძრაობ ? (თათა)
-ოო რავიცი ... თვალები მობეზრებულად გადაატრიალა და ზემოთა სართულის კიბეებს გაუყვა და ვერანდაზე გავიდა ...
"აივანზე"
-აღიეარე რამდენი ხანი მაგინებ და მლანძღავ გულში ?
-სიმართლე გითხრა თუ მოგატყუო ?
-მომატყუე ... ტუჩის კუთხე ისე მომაკვდინებლურად სასიამოვნოდ ჩატეხა ნანკა კინაღამ იქვე ჩადნა ...
-დიდხანს და ბევრს გწყევლი გაგინებ და გლანძღავ გულში ... ირონიული ღიმილით მიუგო და უსასრულობას გაუსწორა თვალი
-მე გითხარი სიმართლე მითხარი მეთქი ?
-და ვინ გითხრა რომ სიმართლეს გეუბნები ?
-რავიცი რავიცი ...
-თოკა რა გინდა?
-რა უნდა მინდოდეს ნანკა ?
-რავიცი ზედმეტად რაღაცნაირად მექცევი და ეს საშინლად არ მომწონს ...
-რა არ მოგწონს ?
-შენი ასეთი ავარდნილი მოპყრობა ჩემდამი ... არ შეგიძლია ისე მომექცე როგორც ანკას ელენეს და თათას ექცევი ?
-ნწ ... თავი უაყოფითი პასუხის ნიშნად გააქნია და ვნებიან ტუჩებზე გაუსწორა მზერა ...
-კარგი ... ის ის იყო კარი უნდა გამოეღო და უნდა გამოსულიყო როცა ხელით დაიჭირა ბიჭმა და კედელზე ააკრა ...
-ვეღარ ვითმენ ... არ შემიძლია ... - ბაგეებზე ველურულად დააცხრა გამგელებული კოცნიდა და გაჩერებას არც კი ფიქრობდა ... თავს ძალა დაატანა და ეიფროაში და სიამოვნების ზენიტში აფრენილი გოგონა გამოაფხიზლა
-მაპატიე ... - სიტყვა წესიერად არ ქონდა დამთავრებული ნანკამ რომ მოქაჩა თავისკენ და თვითონ აიღო კოცნის ინიციატივა
-თავის კონტროლს მაკარგვინებ და ეს არ მომწონს ! - გამაფრთხილებლად აუფრიალა თითი და ყელი ნეტარედ დაუკოცნა
-მართალია დიდი ხანი არაა რაც გიცნობ მაგრამ ვგრძნობ ეს მოწონებაზე ბევრად მეტია შეიძლება ითქვას "ერთი დანახვით შეყვარებაც კი" რაც აქამდე ერთი ძალიან დიდი აფსურდი და სისულელე მეგონა მაგრამ რომ მაგიჟებ და მიყვარხარ ეს ფაქტია ...
-მეც ... თავი ჩახარა და ბედნიერ თოკას თვალი აარიდა ...
ყველა ეიფორიაში იყო და ყველს უხაროდა ის ფაქტი რომ მათ სასტავში წყვილის გარეშე აღარავინ აღარ დარჩა გაუხარდად ნანკას და თოკას ამბავი ყველამ თქვა ვიცოდითო რაზეც ამ ორ უკანასკნელს ეცინებოდათ ... ცოტახანი კიდევ იჟდნენ ასე ... ანკას თავი რატის მხარზე ედო და მშვიდად ეძინა ... სულ არ ახსოვდა ის ფაქტი რომ ბავშვებიც იქ იყვნენ ... ეძინებოდა და რა ექნა ? სიზმარში თეთრი კაბა დაესიზმრა ... როგორ შეიძლება ასეთი კაბა ვინმეს არ უნდოდეს ? საოცრება იყო ... ესიზმრებოდა როგორ ეჭირა მისი პატაარა რატისთან ერთად ხელში და როგორ ეფერებოდა "ქმარ შვილს და მამა შვილს"
ეს ხომ დიდი ბედნიერებაა ? განა შეიძლება იყოს რაიმე ამაზე მნიშვნელოვანი ? საყვარელ მამაკაცზე და შვილზე ? არამც და არამც ...
სრულ ნეტარებაში გადიოდა დღეები ... თვეები და საათები ... წუთებ და წამები ... ასე თამააშსა და ლაზღანდარობაში გავიდა ზუსტად სამი თვე
ექიმთან ხშირად დადიოდნენ და ნაყოფის ზრდას დიდ ყურადღებას აქცევდნენ ... რატის მშობლების გაცნობის დღე რომ იყო ხელები და ფეხები ისე უკანკალებდა რატიმ უთხრა ასე თუ უნდა ინერვიულო საერთოდ არ გაგაცნობო ... ამას ამაზე უფრო ეშლებოდა ნერვები ეუბნებოდა შენ საცინად მიგდებო და ესეც იძულებული იყო შემოერიგებინა ... ამ ხნის განმავლობაში ერთხელად არ გასჩენია რაღაც პრეტენზიები არც ტოქსიკური ორსულობა არ ჰქონია ერთადერთი ხილი "მარწყვი" რომელზეც აბოდებდა ყოველ დღიურად უნდა ქონოდა სახლში რატისაც გემრიელად ეძინებოდა და მაგასაც ... სქესის გაგებაზე კატეგორიული უარი განაცხადეს ორივემ ... თქვეს ნელ და თბილს ფერებშ მოვაწყოთ ოთახიო ასეც მოიქცნენ ისეთი ფერის ტანსაცმელები და ნივთები იყიდეს რომელიც უეჭველი ბიჭზეც წავიდოდა და გოგოზეც ...
-ისე ნეტა რომელი იქნება ? ალექსანდრე თუ ელენე ? (ანკა)
-რა მნიშვნელობა აქვს ? (რატი)
-არანაირი - ღიმილით ახედა და ყელში აკოცა თავი კი უფრო კომფორტულად მოათავსა ქმრის გულზე ...
-ქორწილი როდის გადავიხადოთ ?
-რატი ... არ ვიცი ... რომ ვიმშობიარებ ორ თვეში ?
-მშვენიერი ...
-მშობლები მენატრებიან ... - ცრემლები წამოუვიდა და თავი ჩახარა
-არ ჩამოვლენ?
-არ ვიცი ... - უკმაყოფილო სახით ამოიფრუტუნა და მომლოდინე თვალები შეანათა მამკაცს ...
-რა გინდა აბა ? - იცოდა უკვე ეს მზერა რასაც ნიშნავდა და იმასაც კარგად ხვდებოდა რომ ეს ნიშნავდა "მარწყვი მინდა"-ს - კარგი ხო ეხლავე მოგიტან - ღიმილით წამოდგა და მარწყვს ბანანიც მოაყოლა
-მმმ ნუტელა მინდა - სახე გაუპრწყინდა ნუტელის წარმოდგენისას და საცოდავი თვალებით შეხედა ქმარს ...
-ეხლავე - ღიმილით წავიდა და მაცივრიდან ნუტელა გამოიღო ცოლს საწოლში მიართვა და გაუღიმა ...
-სახლში სუპერ მარკეტი გვაქვს და მე არ ვიცი ? - ღიმილით კითხა და წამწამები აუფახუნა
-არა ... უბრალოდ მაინც ყოველი შემთხვევისთვის მოვიტანე რა იცი როდის მოგინდება და რომ არ გალოდინო - სიცილით ჩაილაპარაკა და გვერდით მიუწვა
-ჩემი წინ დახედული ...
თავი გაბერილ მუცელზე დაადო და კოცნა დაუწყო
-ჩემი პატაარა ... ბურტყუნებდა თავისთვის და ბედნიერად უღიმოდა ცოლს ...
-მაბედნიერებთ ... ღიმილით ჩაილაპარაკა და მონოლოგი გააგრძლელა - ის "პირველი ღამე" რომ არა რა მეშველებოდა ? ...
-მე ?
-არაფერი ... - ღიმილით უპასუხა და ტუჩებზე ვნებიანად წაეტანა ...
"პირველი პირი"
საჭმელს ვჭამდი რატი კი გვერდით მეწვა ნუტელა უნდა წამესვა კოვზით მარწყვზე და ბანანზე როდესაც დიდ ქილაში ყავისფერი შოკოლადისა და მუსის ფერები მბზინვარე ქვამ გაკვეთა კოვზით ამოვიღე ქვა გავწმინდე და კოვზი ბანანთან და მარწყვთან დავაბრუნე ... "ბეჭედი" კი ხელზე დავდე ბრილიანტის ულამაზესი ბეჭედი რომელიც თვალს მჭრიდა თავისი სილამაზით ...
-ცოლად მომყვები პატარავ ცოლად - ტელეფონისთვის თვალი არ მოუშორებია ისე მითხრა ეს ... მე ? ერთბაშად გაოცებული და გაბედნიერებული ვიწექი მის გვერდით საწოლზე და ბეჭედს თვალს ვერ ვაშორებდი რომელზეც შიგნიდან ამოტვიფრული იყო "პირველი ღამე" ...


ბავშვებო ხო იცით გაწელვები არ მიყვარს ამიტომ სავარაუდოდ 12 ტის მერე ბოლო თავი დაიდება ... გამიზიარეთ კომენტარებით თქვენი აზრები ეს ძალიან მნიშვნელოვანია ჩემთვის მიყვარხართ ...



№1  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

ძალიან მაგარი ხარ ავტორ heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent