შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ისტორია სათაურის გარეშე


26-04-2015, 21:52
ავტორი mario
ნანახია 2 075

ლაპარაკ-ლაპარაკში მაღაზიამდე მივედით,ვიყიდეთ ყველაფერი და დავბრუნდით სახლში.მე და ანდრეამ არ დავლიეთ.ბიჩებსაც შევთავაზეთ წამოსვლა და ისინიც დაგვთანხმდნენ.დაღამდა,პირველი საათისთვის ბიჭები კარგი გამოფხიზლებულები იყვნენ და დავიძარით ადგილისკენ.მე მოტოთი წავედი,ბიჩები მანქანებით.მალე მივედით.ბევრი ბაიკერი ირეოდა.ჩაფხუტი არ მომიხსნია.
-წავედით მარიამ იწყება(ანდრეა)
-აჰამ.მოვდივარ(მე)სასტარტო ხაზთან დავდექი.ნელ-ნელა შეივსო სასტარტო ხაზი.ცოტა დრო იყო დარჩენილი დაწყებამდე.აი გაისმა წამყვანის ბოხი ხმა.
-აბა მონაწილეებო მოეწყვეთ-წამიერი სიჩუმე-აბა ვნახოთ ვინ მოიგებს მილიონ ლარს(წამყვანი)გამოაცხადა და გადაიხარხარა.
-აკლია ამ უბედურს(მე)ვთქვი და თვალები გადავატრიალე.
-აბა მოემზადეთ ვითვლი(წამყვანი)თან ატორმუზებს და ისე ითვლის.
-ბევრს ტლიკინებს(მე)ვთქვი და მოტო ავაბღუილე.
-3 2 1 წავიდა(წამყვანი)სწრაფად მოვწყდით ადგილს.გზაში ერთი ბაიკერი მოსრიალდა.შემეცოდა და უნდა გამეჩერებინა,მაგრამ ანდრეამ არ გამაჩერებინა.
-არ გააჩერო ღირსია(ანდრეა)გადმომძახა.ძლივს გავიგე ხმა და გაზს მოვუმატე.ბოლომდე მოვუმატე გაზს და ყველა უკან ჩამოვიტოვე.და აი გამოჩნდა ფინიშის ხაზიც და პირველი გავედი.მილიონიც ლარიც ჩემია.ბაიკი გავაჩერე თუ არა ჩემთან მოვიდა ყველა.კინაღამ გამჭყლიტეს.ანდრეა მეორეზე გავიდა და ნახევარი მილიონი ლარი მოიგო.ჩვენ ჩვენი მოგებული თანხა ავიღეთ და წამოვედით.
-საღოლ ბრატცი მაგრები ხართ ტო(ნოე)
-აბა ეხლა რას ვშვებით?(მე)
-წამო წამო ჩვენთან ავიდეთ და დავლიოთ და ავღნიშნოთეს ამბავი(ალექსი)
-კაი იდეაა,მაგრამ სად ვნახოთ ამ შუაღამისას ღია მაღაზია?(გიგი)გამეცინა.
-რა გაცინებს გოგო?(ალეკო)მე შემომხედეს.
-არ გინდათ მაღაზია შენახული მაქვს ლუდები და ჩიფსები.ყოველი შემთხვევისთვის გადავინახე(მე)
-იმენა ძმა ხარ რა(გიო)
-ვიცი.აბა წავედით?(მე)
-ხო(ნოე)სახლში მივედით,ბევრი დავლიეთ და ბოლოს მკვდრებივით დაგვეძინა ერთმანეთზე გაშხლართულებს.მეორე დილით ვის სად და ვის ვიზე გვეძინა ვერ გაიგებდით.პირველი მე გამეღვიძა.პეხები დაბუჟებული მქონდა,თავი მისკდებოდა და მუცელზე სიმძინეს ვგრძნობდი.დავიხედე და ალეკო არაა გადმოწოლილი.
-ოოეეე,გაიღვიძეთ(მე)დავიძახე
-აუუ თავი ტო.რა გაყვირებს გოგო მისკდება თავი.აუ ეს ვისი ფეხია-დახედა-გიგი გაწი ბიჭო შენი ფეხი(ნოე)
-ოეეე ეს ხელი გაწიე გიო თორე გდუზდე(ალექსი)
-შენ კიდე შენი ფეხი(გიო)
-აუ ამას რა კარგად და კომფორტულად ძინავს შეხედეთ რა გთხოვთ(მე)და დივანზე მწოლ ანდრეაზე ვანიშნე.
-მოიცადე(ნოე)თქვა და ანდრეასკენ წავიდა.თან იცინის.ყურთან მიიწია და ჩაყვირა ანდრეამაც ხელი მოიქნია და სახეში მოხვდა ნოეს.სიცილისგან ძილს ვხოხავდით.
-რაიყო ბიჭო რა გაღრიალებს ოოოო(ანდრეა)
-მადლობა(ნოე)გაიბუსხა
-არაფრის.არ ჩაგეყვირა და არ მოგხვდებოდა(ანდრეა)
-კაით მორჩით ეხლა სიცილს და მითხარით რას შეჭამთ(მე)
-აუ მე შემწვარ კარტოფილს(ანდრეა)
-აუუ მეც რაა(ნოე)ყველამ მეც-მეცო.
-ანუ ყველა კარტოფილს.კაი.ჩავალ ლიმონათებს ამოვიტან და მოვალ(მე)
-წამოგყვები(ანდრეა)
-კაი(მე)გავედით სახლიდან და დაბლა ჩავედით
-რამე თუ გინდოდა გეთქვა და ამოგიტანდი(მე)
-არა უბრალოდ ჰაერზე გამოვედი(ანდრეა)
-კაი(მე)მაღაზიაში შევედით,ვიყიდეთ ყვენები,კულას ტყემალი და ავედით სახლში.კარტოფილი შევწვი სუფრა გავშალე და სუფრას მივუჯექით.გემრიელად მივირთვით,სუფრა ავალაგე და ჭურჭელიც გავრეცხე.
-აბა ბიჩებო რას ვშვებით დღეს?(მე)
-რავი,მოდი წავიდეთ სახლებში და რვისთვის ღვენს კაფეში შევიკრიბოთ(ალეკო)
-კაი იდეაა წავედით მაშინ და საღამომდე(გიგი)
ბავშვები გავაცილეთ.უსაქმურობისგან რა მექნა არ ვიცოდი და ჩემს ოთახში ავედი.ცოტახანში ჩემი ტელეპონი აწკრიალდა.დედა იყო.ძალიან გამეხარდა მანაც იცის რომ რბოლებში ვმონაწილეობ.ისიც ყოპილი ბაიკერია.
-ხო დედუს.როგორ ხარ?იცი,როგორ მოგვენატრე?(მე)მივაყარე.
-გენაცვალოს დედა.მეც მომენატრეთ.მე კარგად ვარ თქვენ როგორ ხართ?(დედა)
-არაგვიშავს.გუშინ რბოლა გვქონდა მე და ანდრეას(მე)
-მერე რა ქენით დედა?(დედა)
-მოვიგეთ.მილიონი ლარი იყო ჯილდო მე პირველზე გავედი ანდრეა მეორეზე.მილიონი მე მოვიგე და ანდრეამ ნახევარი მილიონი მოიგო(მე)
-გენაცვალოს დედა შენ ჩემი სიამაყე.ფული არ გჭირდებათ ანუ?(დედა)
-არა დე არ გვჭირდება ჯერ საკმარისი გვაქ,რომ დაგვჭირდება გეტყვი(მე)
-საწავლებელში როგორ მიდის საქმეები?(დედა)
-კარგად დე მალე მეც დავამთავრებ და სამუშაოს ვიშოვი და ვიმუშავებ.მაგ შენ უსაქმურ შვილს მაინც არ უნდა მუშაობა და მე მაინც ვიმუშაო(მე)გაგვეცინა.
-ჩემი ჭკვიანი.კაი დედი წავედი მე.მომიკითხე და მაგრად აკოცე ჩემ მაგივრად მაგას.არ მაქ დრო თორე დაველაპარაკებოდი ხვალე დავურეკავ და თუ რამე დაგჭირდათ დამირეკეთ(დედა)
-კაი დე დროებით(მე)
-მიყვარხარ დედას გული და სული(დედა)
-მეც მიყვარხარ დე(მე)
-კაი დედი დროებით(დედა)მითხრა და გამითიშა.მე ლოგინზე დავეხეტქე და ჭერს მივაშტერდი.არ ვიცოდი რა გამეკეთებინა.თხუთმეტი წუთი ჭერს ვუყურებდი.მერე ავდექი და ალექსისთან გავედი.დედას დანაბარები გადავეცი და როგორც დედამ მითხრა ისე ვაკოცე და ტელევიზორთან დივანზე ჩამოვჯექი.რაგაც სასაცილო კინო გადიოდა და ერთი საათი მაგას ვუყურებდი მერე მულთფილმების არხზე გადავრთე.პატარა ბავშვივით მიყვარს მულთფილმების ყურება.დროც მულთფილმების ყურება-ყურებაში გავიყვანე.რვა დაიწყო,ბიჭებმა დაგვირეკეს ჩვენ მოვდივართ უკვე და თქვენც ნელა-ნელა წამოდითო.ჩვენც გავემზადეთ და წავედით.ჩვენ რომ მივედით ბიჭებიც მშინ მოდიოდნენ.შევედიტ კაფეში,მაგიდასთან დავჯექით და ჩვენს მაგიდასთან ოფიციანტიც მოვიდა.
-რას ინებებთ?(ოფიციანტი)
-შვიდი ყავა და შვიდი შოკოლადის ნამცხვარი თუ შეიძლება(გიგი)
-ახლავე(ოფიციანტი)
-მადლობა(გიგი)მანაც ჩაიწერა ჩვენი შეკვეთა და ბარისკენ წავიდა.ჩვენი შეკვეთაც მალე მოიტანეს
-მადლობა-ყველამ ერთად გადავუხადეთ მადლობა დაკრეჭილი სახეებით.ოფიციანტს გაეცინა და ჩვენი მაგიდა დატოვა.
-აბა ხვალისთვის რა გეგმები გვაქვს?(ნოე)
რავი კლუბში წავიდეტ და გოგოები დავკეროთ(გიო)თქვა და წარბები აათამაშა.
-შენ სულ გოგოების დაკერვაზე როგორ ფიქრობ?(ალეკო)
-აბა სხვა რაზე ვიფიქრო?(გიო)
-სამუშაოს დაწყებაზე(ანდრეა)თქვა და ყავა მოსვა
-კაი რა(გიო)სახე დამანჭა.
-მე უნდა გაჯობოთ ყველას ამხელა მუტრუკებს?(მე)გამეცინა.ისე დამიბღვირეს რომ სიცილი სახეზე შემაშრა.
-შენ რომ ვინმეს რამეში აჯობებ რა(ალექსი)
-შენ ჩუ რა უსაქმურო(მე)
-კაით ეხლა ჭამეთ და დალიეთ თორე გაცივდა ყავა(ნოე)
-კაი ხო(ალექსი)ყველა გაჩუმდა და დაიწყეს ჭამა.ბევრი ვილაპარაკეთ და გადავწყვიტეტ რომ ხვალ კლუბში წავსულიყავით.
-ხვალ კლუბში ანუ ხო?(ალეკო)
-ხო.წავიდა გრიალი(ნოე)
-ეხ რა გესველებათ ნეტათქვენ(მე)
-შენ რა გეშველება თორე ჩვენ გვეშველება რამე(გიო)
-ჩუ რა ბიჭო შენ(მე)გაგვეცინა
-კაი წავედით ეხლა ჩვენ და ხვალე შევხვდეთ(გიგი)
-ხო წავედით(ანდრეა)გამოვედით კაფედან.ფული გადაიხადეს ბიჭებმა და სახლებში წამოვედით.სახლში მივედით და ჩვენ-ჩვენ ოთახებში შევედით.პიჟამოები ჩავიცვი და ლოგინში შევწექი.გადავწყვიტე ალექსისთან შესვლა.პატარები,რომ ვიყავით სულ ერთად გვეძინა.შევედი მის ოთახში.
-ალექს(მე)ჩუმად დავუძახე
-ხო(ალექსი)
-აუ შენთან,რომ დავწვე შეიძლება?(მე)
-მოდი ჩემო ფუმფულა დაიკო(ალექსი)მეც მივედი და მივუწექი.გავიხსენეთ პატარაობა.მამასთან გატარებული დღეები.ფაქტიურად ყველაფერი გავიხსენეთ და ჩამეძინა.



---------------------------------------------------------
როგორია?კარგია?ღირს გაგრძელება?



№1  offline წევრი Wku

ar minda uzrdelobashi chamomertvas magram
tu sataurs sheicvli kargi ikneba imitom rom aseti satauriy devs istoria isic chemia..))

 


№2  offline წევრი arctic monkey

მმმ საყვარელიაა ძალიაან..კიი აბა რაუნდა ქნა გელოდები

 


№3  offline წევრი mario

Wku
ar minda uzrdelobashi chamomertvas magram
tu sataurs sheicvli kargi ikneba imitom rom aseti satauriy devs istoria isic chemia..))

კაი)

Wku
ar minda uzrdelobashi chamomertvas magram
tu sataurs sheicvli kargi ikneba imitom rom aseti satauriy devs istoria isic chemia..))

მაგას გაწყენინებთ შევცვლი )

ჩემი შემდეგი თავი ,,მრბოლელი''-თ იქნება დასათაურებელი.იმედია რამე პრობლემა არ იქნება ხო?:)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent