შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მადისაღმძვრელი გოგონა (დასასრული)


27-04-2015, 14:57
ავტორი il13
ნანახია 3 489

გაოცებულმა მამამ ძლივს დაიწყო სახე და მე მომმართა
–ტასო არ გამაცნობ ამ ბიჭს?–გაიღიმა რატომღაც ბრაზი არ ეტყობოდა ამიტომ მოვეშვი.
–გიგა გაიცანი ეს მამაჩემია მამა ეს გიგაა!
–სასიამოვნოვნოა თქვენი გაცნობა!–ხელი გაუწოდა გიგამ და მამას ჩამოართვა.
–როგორც ვხედავ სახლში ალიაქოთი მოგიწყვიათ და სადმე სხვაგან ხომ არ გვევახშმა?
–მე წინააღმდეგი არ ვარ– გავუღიმე, გავიცვალე და წავედით.
საღამო მხიარულად გავატარეთ. მამას როგორც აღმოჩნდა მოეწონა გიგა. მე და გიგა უკვე ოფიციალურად ერთად ვიყავით. სკოლაშიც და ისეც. თაკო გულზე სკდებოდა მე უბრალო იმიჯითაცკი ყურადღებას ვიპყრობდი. როგორციქნა სასჯელიც მომხსნეს. მერე უკვე ყველაფერი შეიცვალა ისე როგორც ადრე აღარაფერი იყო. ყველაფერი უფრო ფერადი და უფრო მაგარი იყო ჩემს ირგვლივ. იმის მერე სამი თვე გავიდა. რაც არ უნდა იყოს ჩვენი მაინც ევროპული სკოლაა, ამიტომ ყველაფრის მიუხედავად ჩვენ ჰელოვინს აღვნიშნავთ. სამ დღეში ჩვენს სკოლაში ჰელოვინია. ნიღბები საშინელებები და ამოუცნობები.
–ტასო რას იცვამ ჰელოვინზე?
–მინი მაუსის დიდ ფორმას!
–ანუ მე მიკი მაუსი ვარ?–ეშმაკურად გამიცინა გიგამ.
–თუ გინდა ჯეიმს ბონდი იყავი!
–არაა, მიკი მაუსი მირჩევნია.
–როგორც გინდა.
დამიკერეთ ჰელოვინზე გიგა გამოწყონილი მიკი მაუსის ფორმაში ამაზე სასაცილო არაფერი იქნება. მე რათქმაუნდა არ ვაპირებ მინი მაუსის ფორმის ჩაცმას მაგრამ ფორმასთან პრობლემები მაქვს.
მისის სმიტის ბ**ური ფორმა მაგრამ რაც გამოვიწერე მეტისმეტად დიდია, იმდენად დიდი რომ შიგნიღ ვიცურებ. მკერავთან მივიტანე და უარესი სამართეს. ნუ მოკლედ ახალი დაახლოებით ხვალ ამ ზეგ ჩამოვა ამიტომ იმედი მაქვს ყველაფერი კარგად იქნება.
სახლს ხელს არ ვახლებ უფროსწორედ მამაჩემი გადაირევა ხელი რო ვახლო. იმიტო რო ყველაფერი დედას მოწყობილია მთელი სახლი დედას დიზაინითაა. სიმართლე გითხრა არც მე მინდა აქ რამის შეცვლა.
კიდევ ერთი დღე კიდევ სკოლა კიდევ ბავშვები თაკოს სწერვა სახე და ჩემი ღიმილი მისი სახის დანახვისას. პლიუს ამას სკოლის ერთადერთი პლიუსი გიგა. და აღარ მაღელვებს უკვე არაფერი.
გადავახტები იმ ორ დღესაც და პირდაპირ ჰელოვინის დღეზე გადავალ. რომელიც დღესაა და მეშინია ფოსტაში წესით უკვე მისული უნდა იყოს ჩემი ფორმა მაგრამ არავინ მირეკავს რო წავიდე და წამოვიღო უბრალოდ დეპრესიულად ვუყურებ ტელეფონს და ზარს ველოდები და აი ისიც.
–უკაცრავად ქალბატონი ანასტასია ბრძანდებით?
–დიახ!
–ძალიან გთხოვთ უნდა მობრძანდეთ თქვენი ნომერი დაიკარგა და მხოლოდ ახლაღა გავარკვით. თქვენი ფუთა უნდა წაიღოთ.
–კარგით დიდი მადლობა ახლავე მოვალ!
გაგიჟებული გავვარდი და ტაქსი გავაჩერე. ფოსტაში წავედი და ამანათი ავიღე და აი ისიც!
ნახევარი საათი რჩებოდა წვეულების დაწყებამდე.
რაც არ უნდა იყოს მაინც მოვასწარი მაკიაჟის გაკეთება და ნაცრისერი პლაშით წავედი სკოლაში.
გაფაციცებული ვიყურებოდი იქითაქეთ და მიკიმაუსის ფორმაში გამოწყობილ გიგას ვეძებდი როცა ვიღაცამ უკნიდან ხელი წამავლო და თავისკენ მიმიზიდა.
–ტასო! როგორ შეცვლილხარ!–ეს ჩემი პირველი „სიყვარული“ იყო. ოღონდ ეს არა.
–ვაა გიო როგორ მოხდა ჩამოხვედი უკვე?
–არაა ჯერ იქ ვარ! ვინ ხარ მადისაღმძვრელი და ქერა მისის.სმიტი?
–ხოო და შენ ვინ ხარ წარსულის მოჩვენება?–ცინიკურად მივმართე რადგან დიდად არ მსიამოვნებდა მის სიახლოვეს ყოფნა. ჩვენ შორის ურთიერთობა მაიშინ დაინგრა როცა ჩემთვის ძალით კოცნა სცადა.
–რატო ესე ცინიკურად? თუ სადმე მისტერ.სმიტიც იმალება?
–კიი და მალე მასაც გაგაცნობ!–თავდაჯერებულად ვუთხარი მაგრამ მიდი და გააცანი ეხლა მიკიმაუსის ფორმაში გამოწყობილი მისტერ სმიტი!
–ვაა ტასოო არ გამაცნობ შენ მეგობარს?!–უკნიდან გიგას ეშხიანი ხმა შემომესმა და წელზე მიკიმაუსის ხელთათმანიანი ხელი მომხვია და უკან მიხედვისაცკი შემეშინდა მაგრამ როცა გიორგის გაფართოებული თვალები დავინახე მაინც მივბრუნდი.
–აი ჩემი მისტერ.სმიტიც!–გახარებული მოვეხვუიე გიგას რომელიც სმოკინგში იყო გამოწყობილი და მხოლოდ ხელზე ეკეთა მიკიმაუსის ხელთათმანი.
–შენ გეგონა მომატყუებდი?
–ისევ ჩემ ოთახში შემოიპარე?
–არა ლიკამ მითხრა!–ეშმაკურად გაიცინა და უფრო მეტად მიმიკრა მის ტანზე.
–უიი სულ დამავიწყდა გაიცანი ეს გიორგია…
–მისი პირველი სიყვარული!–უფრო მეტად წარმოიჩინა თავი.
–ეს გიგაა- პირველი კოცნა და ქალიშვილობა!–ამაყად ვუთხარი იმის მიუხედავად რომ ჯერ კიდევ არ მქონია სექსი.
–სასიამოვნოა შენი გაცნობა მაგრამ უნდა დაგტოვოთ!–ოდნაც გამოვედით და მკაცრი სახე მიიღო– ვინ იყო ეს?
–როგორც თვითონ გითხრა ჩემი პირველი სიყვარული!
–მერე?
–მერე ის რომ ყველაფერი აი ზუსტად იმ წამს დამთავრდა როცა ჩემთვის ძალით კოცნა სცადა!
–სცადა ანუ …
–ხო პირველი მართლა შენ იყავი მაგრამ ქალიშვილობის რა მოგახსენოთ!
–ქალიშვილი არ ხარ?
–ვარრ! უბრალოდ იმან უნდა იცოდეს რომ აღარ ვარ თორე თავს არ დამანებებს! პირველობა უნდა ბიჭს!
–თავს თუ არ დაგანებებს მე მივხედავ!
მაგრად მომეხვია მერე კი მაკოცა. თვალი რომ გავახილე გიორგის მკაცრ სახეს წავაწყდი.


ძალიან დიდი ბოდიშიი მაგრამ მუზა გამექცა და ვეღარ დავამთავრე :/



№1  offline წევრი თაკუნია♥

აუუ არადა რაკაი იყოო აუ მიდი რა გააგრძელე რა მიდი რა love love

 


№2 სტუმარი eto

tu gaagrdzele. uketesias

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent