შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სულს მოგცემ - 4


27-04-2015, 22:28
ავტორი D-roni
ნანახია 6 173

არა ნამდვილად სასაცილო დასანახია ჯაჭვლიანი ამ საწუწაო თოფით ... უჭირავს უზარმაზარი საწუწაო თოფი და ნიას უმიზნებს სახეში ... აი პირვლი გასროლაც ... ატყდა წიოკი ... ვინ ვის წუწავდა ვერავინ ვერ იგებდა ... როგორ შეიძლება სიცილი შეიკავო ამის შემხედვარე ? როგორ წუწაობენ ამხელა კაცები და გოგოები ? ნამდვილად შეუძლებელია ...
-ვსო ვსო ცუდად ვარ აჰაჰჰა - კისკისებდა და მინდორზე კოტრიალობდა ნია
-ნია ადე წამო ვიბანავოთ თორემ შევღნდი !
-წამო ჰაჰაჰა ერთად ?
-ხოო რა იყო გცხვენია ჩემი ?
-არა გიჟოოო - ბიჭები პირ დაღებულები იყურებოდნენ ...
-ამათ მართლა გონიათ რო ერთად ვბანაობთ ? - სიცილით გადაჩურჩულა ანანომ
-არ ვიცი აჰაჰა
ოთახში შევიდნენ ... ეს ოთახი მშობლებმა სპეციალურად ორისთვის მოაწყვეს ... განუყრელები რომ იყვნენ იცოდნენ ... ასე რომ ერთ ოთახში შეყარეს ორივე ... ოთახს 2 აბაზანა ჰქონდა ხო და ძალიან ჩვეულებრივად შევიდნენ ორივენი შხაპის მისაღებად ... ვანიდან გამოსულმა ვარდისფერი მოკლე სარაფანა გადაიცვა და ქვემოთ ჩავიდა ანანოსთან ერთად ... ყავა დაისხა და მიირთმევდა ... სიცხეშიც კი უყვარს ცხელი ყავა ... ანანო წინ დაუჯდა და ფოტო გადაუღო "სურათების გიჟია ეს გოგო" გაიფიქრა და გაეღიმა როგორ უყვარს ... როგორ უხარია რომ ასეთი დაქალი ყავს ... ყველაფერს ურჩვენია ...
-აუ მოდი სკოლებში ვაკანსიები თუა ვნახოთ რა (ნია)
-მოიცა მოიცა ინტერნეტი ჩართულია თუ ჩავრთო ? (ანანო)
-ჩართულია ...
ორ წამში ორივე ტელეფონით ეძებდა ვაკანსიებს ... სხვა და სხვა საიტებზე ...
-ვიპოვე - გახარებულებმა წამოიყვირეს ერთ ხმაში ორივემ და კისკისი დაიყეს
-მოდი აბა მანახე შენ ეს ნახე
-მმმ ... ანანო ერთი და იგივეა - გაბადრულმა უთხრა და ტელეფონი გაუცვალა თავისი რომ დაებრუნებია ...
-დავრეკოთ ?
-დავრეკოთ !
ტელეფონზე ლაპარაკის დროს ნია სულ თითებს იწვალებდა და იმტვევდა ... - კარგით აუცილებლად მოვალთ !
ტელეფონი დაკიდა და ანანოს მიაჩერდა
-გასაუბრებაზე დაგვიბარა ხვალ 3 საათზე ...
-ძალიან კარგი ხო და მივიდეთ !
-უნივესიტეტს რა ვუყოთ ?
-გოგო რავი დროები გადავანაწილოთ და რამეს ვიზამთ რა
-რაზე ჭუკჭუკებთ ქალებო ? - შემოლაგდა ყველა სამზარეულოში
-მუშაობას ვიწყებთ (ანანო)
-რაა ? სად ! - თვალები დაუბრიალა კოკამ
-ვაიმე ნუ მიბრიალებ მაგ თვალებს რაა ! სკოლაში ...
-რათ გინდა გოგო მუშაობა გადაიირიე ? ან შენ ნია რამ წამოგიარათ ! არსადაც არ იმუშავებთ !
-უკაცრავად ? - წარბები ორივემ აუწია და პირ დაღებულები მიაშტერდნენ
-აუ კარგით რა ტოო ... მანდატურებს მოეწონებით მერე უნდა მაცემინოთ ვინმე და მინდა ეხლა მე ესს ?
-ვაიმე ჩემი ეჭვიანი - ლოყაზე გემრიელად აკოცა ანანომ და კალთაში ჩაუხტა ...
-ნუ ხარ შენ ეგეთი დებილი რა ! თუ რამე ჩვენით მოვაგვარებთ !
-აუ რამე რო იყოს ხო იცით ...
-კი კოკა უნდა დაგირეკოთ ! (ნია)
-და ...
-ვიცით კოკა მიუმტვევ იმ თავ პირს და ღრანჭს ... (ანანო)
-და ...
-და კიდე მაგისგან მურაბას გააკეთებ ! (ლუკა)
-ოოო ...
-მოგახტა ხბო (ირაკლი)
-ეეე
-აუ ნუ მათქმევინებ რაა (ვაკო) ამაზე ყველას გაეცინა ... მეც გამეცინა აქ და ჩავამტვრიე ჭერი ... დიახ მე ჭერში ვცხოვრობ და ყველაფერს ვუყურებ ყველაფერი ვიცი და ყველაფერი მესმის !
მთელი დღე სიცილ კისკისში გალიეს ... ხან ვინ ყვებოდა რამეს ხან ვინ ... ერთადერთი ვაკო იჯდა წყნაარად და ჩუმად ... მთელი დღის განმავლობაში ხმა არ ამოუღია ... ისე დაწვა და დაიძინა ... მეორე დილას ისევ მის მანქანაში მოუწია ჩაჯდომა ... იმ განსხვავებით რომ ახლა უკვე მარტო იყო ლუკას გარეშე ... ნახევარი გზა ჩუმად იყო ბოლოს სიჩუმე ტელეფონის ხმამ გაკვეთა და დაარღვია ...
-ხო სანდრო ...
-მა სად ხარ ?
-ეხლა ჩამოვალ სახლში მალე მივალ შენ ?
-რავი მა სამსახურში ვარ მალე მოვალ და ჩაგკოცნი მიყვარხარ მამიკო
-მეც ყველაზე მეტად რომ მიყვარხარ ხომ იცი ? - ისეთი გაბადრული ლაპარაკობდა ვაკო თვალებიდან მალე სავარაუდოდ ვულკანს გადმოაფრქვევდა ...
-კაი მამიკო გაკოცე ეხლა და გნახავ დღეს
-მიდი მა მეც ბევრი გაკოცე ...
ტელეფონი დაბლოკა და თავი საზურგეს მიადო ...
ვაკომ ისეთი ხმით ამოისუნთქა გეგონებოდათ 1 საათი იყო წყალ ქვეშო ...
სიჩქარეს მოუმატა და სიმღერა ჩართო ... " I Follow Rivers "
"გემოვნება ქონია" გაიფიქრა და თავისთვის ჩაეღიმა ...
რა ქნას ინსტიქტურად ემღერება ... ისე ამოიდგა ენა რომ ვერც კი მიხვდა როგორ დაიწყო სიმღერა ... ტანს და ხელებს ნაზი მიმორხევით აყოლებდა ტემპს და საერთოდ არ აწუხებდა ის ფაქტი რომ მანქანაში ვაკოს გვერდით იჯდა ...
როცა უკვე სიმღერა მთავრდებოდა და ესეც გაჩერებას აპირებდა სწრააფად ჩაირთო "Earth, Wind & Fire - September" რა ამის ბრალია ყველა სიმღერა თუ ზეპირად იცის ? ნიჭიერია ! რასაც ვერ დაუკარგავ ! ვაკო ღიმილით ადევნებდა გზასთან ერთად ამ მხიარულ გოგოს რომელიც თან და თან ჭკუიდან შლიდა ... როგორ შეიძლება იყო ერთ დროულად ასეთი ბავშვური და ლაღი მაგრამ სერიოზული ? მაგრამ რა უკვირს თვითონაც ასეთი არა ? არის !
რომ მიხვდა რაზე ფხუკუნებდა ვაკო მაშინვე უხმოდ გაჩერდა ...
ამაზე ბიჭს ჩაეღიმა და მთელი გზა ღიმილით მიდიოდა ...
მადლობა გადაუხა და სახლთან ჩამოვიდა ...
-კარგად კუდრაჭ - თვალი ჩაუკრა და ადგილს სწრაფად მოწყდა ...
-დეგენერატი ! - ღიმილით შევიდა სადარბაზოში და სახლის კარი შეაღო ...
როგორ მოენატრა უკვე ეს სუნი ...
სახლში შესული სამზარეულოში მოფუსფუსე დედამ ვერც კი შეამჩნია ...
-დეეე უკნიდან მიახტა და ისე მაგრად ჩაეხუტა გეგონებოდათ რამდენიმე წლის უნახავი ნახაო
-ჩემო ლამაზო როდის ჩამოხვედი დე რატო არ მითხარი ... ვინ მოგიყვანა?
-მმ ... იმან რა
-ვინ იმან ? - ეშმაკურად ჩაიხითხითა და შვილს თმა ყურს უკან გადაუწია ...
-სანდრიკა სადაა მომენატრა ... დაბნეული ალუღლუღდა
-ნია დე როდის იყო რამეს მიმალავდი ... 21 წლის ხარ ... მე 38 ის ... ძალიან დიდი ინტერვალია ? ხომ ყველაფერს მიყვებოდი ... არაფერი დამიმალო ხომ იცი მე დაგეხმარები და ხელს შეგიწყობ ...
-კარგი ხო სანდროს ვნახავ და ჭამის დროს მოგიყვები ...
-კაი დე მიდი გელოდები - შუბლზე აკოცა და ძმის ოთახისკენ მიმავალს ღიმილით გააყოლა თვალი ...
სანდრო რომ ჩაკოცნა შხაპი მიიღო გამოიცვალა და საჭმელად გავიდა ... დედასთან პირადულზე საუბარი ცოტა ეუხერხულებოდა მაგრამ თუ ჩაირთვებოდა მერე ვეღარ გამორთავდით ...
-ჰე შე ქალო დამაწყდა ნერვები უიმეე ...
-მოკლედ დე ჩემი ლექტორია 28 წლის ... უუუსიმპატიურესი ... თავიდან რომ ვნახე ტალახაძესთან იდგა
-ტალახაძე რომელი ლიკა ?
-ხო აი ეგ ხო იცი როგორ არ მევასება
-კი მერე ?
-მერე იმ წამსვე გამოვრციხე ყველაფერი თან ხო იცი როგორი გართულება მაქვს ბბიჭებზე ? ... ხო და აუ კაროჩე რა წყნეთშიც მაგან წამიყვანა ... იქიდან მოყოლებული ყველაფერი მოუყვა "კოცნაზეც"
-ხო და მაკოცა ... - თავი ჩახარა დე რეაქციის მოლოდინში გაიტრუნა დედამისის სიცილ კისკისი რომ გაიგო გულიდან მძმე ლოდი მოშორდა მაგრამ გაოცდა კიდეც
-რა გაცინებს ქალო - სიცილით გადახედა და სალათის ფურცელი ყბაში გაიქანა ...
-გამეცინა ვსო აჰაჰ მერე ?
-მერე ... მერე აუ მერე ავყევი ... მერე მოვშორდის პონტში თვითონაც მერე რაღაც ირონიულად ჩაიქირქილა ოდნავ მაკოცა და გამშორდა ...
-მამაშენიც ეგრე მექცეოდა თავიდან ... - გაიბადრა და ძველი დრო გაიხსენა ქალმა
-აუ შეადარა რა ...
-რაც მომიყევი იგივე იყო თითქმის დე მართლა ...
-ჩემი სანდრო არავის გავს ! ერთი ინდვიდია !
-კი დე მართალი ხარ
-დე მე და ანანომ გადავწყვიტეთ მასწავლებლად დავიწყოთ მუშაობა
-უი დე რა კარგია მაგრამ რატომ ფული თუ გჭირდებათ რატომ არ გვეუბნებით ?
-დედა ! უბრალოდ გვინდა ... ფული არ გვჭირდება
-როდის მიდიხართ გასაუბრებაზე ?
-ვაიმე გასაუბრებაა ... ხელი თავში წაირტყა და ოთახისკენ გაიქცა - 3 იდან 4 ამდე იქ უნდა ვყოფილიყავით რომელია ? - თან ყვიროდა თან ტანსაცმელს ირჩევდა
-2 ია ნუ ნერვიულობ ... აბბა რას იცვამ ?
-აუ რა ჩავიცვა ? - იმდენი ხანი იწუწუნა სანამ დედამისი არ დაეხმარა არჩევაში ... - ბოლოს თვისუფალ კაბაში გამოიწკიპა მაღლები და და მზადაა ...
სკოლასთან ანანოს შეხვდა ისეთი ანერვიულებულები შევიდნენ სკოლაში დირექტორის კაბინეტამდე ცოცხლები თუ მიაღწევდნენ გამიკვირდებოდა ... გასაუბრების დროს თითებს უნებურად იმტვრევდა ...
-კარგით გოგოებო ხვალიდან დაიწყებთ მუშაობას ... გილოცავთ აყვანილები ხართ ...
შეეცადნენ სანამ გამოვიდოდნენ თავი შეეკავებინათ მაგრამ სკოლის ტერიტორიას რომ გასცდნენ ხტუნვა დაიწყეს კინაღამ სიხარულისგან ...
-ნახე შენი საყვარელი მანქანა მოდის ...
-აბა სად 740 ?
-აჰამ აი ... თითით ჩვენება და მანქანის ფეხებთან დატორმუზება ერთი იყო მუქი შავი ფანჯრები ჩაიწია და თავი მომღიმარმა გაკრეჭილმა ვაკომ გამოყო უნებურად გაეღიმათ და ხელის დაქნევით მიესალმნენ ...
-ჩაჯექით სადმე წავიდეთ მე ბიჭებს დავურეკავ ...
ერთმანეთს გადახედეს და მანქანაში ჩაჯდნენ ... უკან ჩაჯდობა უნდოდა მაგრამ ანანომ ხელის კვრით უბიძგა წინა სავარძლისკენ ... კაბა გაისწორა როცა ვაკოს მზერა დააფიქსირა ფეხებზე ... მის ამ ქცევაზე ჯაჭვლიანს უბრალოდ ჩაეცინა და საჭეს მიუბრუნდა
გოგონამ დედას ნომერი აკრიფა ...
-დეე აგვიყვანეს ...
-მართლა ? გილოცავთ ჩემო სიხარულებო ...
-დე ეხლა ჩვენ მანქანაში ვზივართ და სადღაც მივდივართ ბიჭებთან ერთად
-ვის მანქანაში დე ...
-აჰამ ხო დე კი ეგაა ... კი კი ... - იმ იმედით რომ დედა მაშინვე მიუხვდებოდა ბლუყუნი დაიწყო ...
-არ იცანცარო იცოდე ... დასტოინად ! მიყვარხარ დე და შენი ლოვე მომიკითხე ! - ტეელფონიდანაც კი მიხვდა დედამისი რომ ცდლობდა სიცილის შეკავებაას ...
-დედა იცოდე მოგკლავ !
-ხო ხო კაი ჩუმად ვარ მიყვარხარ ...
-მეც დე აი ძალიან !
ვაკოს აცება ის ფაქტი რომ მშობლებს ასე თავისუფლად და ლაღად ელაპარაკებოდა ... არც ის გამორჩენია დაენახა მისი გაბადრული სახე როცა ოჯახზე ლაპარაკობდა ...
ფუნიკულიორზე მივიდნენ ყველა იქ იყო და აღნიშნავდნენ გოგოების წარმატებას ...
-შეიძლება ? - სიმღერის დროს "Time of my Life" - ახალგაზრდა სიმპატიური მამაკაცი მიუახლოვდა და ცეკვა შესთავაზა ... ამრეზიით შეხედა მამაკაცს ... რა ქნას ის ასეთია ვერ ენდობა ... მაგრამ ცდის ... უბრალოდ 1 ხელ იცეკვებს და მორჩა ... ეს ხომ ძალიან ადვილია ...
ღიმილი აიკრა სახეზე და ხელი მის გამოწვდილ ხელს დაადო საცეკვაოდ გავიდნენ ... ნატრობდა მალე დასრულდეს ეს სიმღერაო ... ეს გამაღიზიანებელია ... ყოველ შემთხვევაში მისთის ...
-შეიძლება ჩემს შეყვარებულთან ვიცეკვო ? - ბოხმა ბარიტონმა გაკვეთა სიმღერის ხმა და გულში მადლობა გადაუხადა ჯაჭვლიანს ახლა აქ გამოჩენისთვის ...
-რა თქმა უნდა ... თქვენის ნებართვით - თავის დაკვრით და ღიმილით დაემშვიდობა "წყვილს" და ტერიტორიას გაშორდა ... უნებურად აუტყდა სიცილი ორივეს დარბაზში "Just One Last Dance" რომ გაჟღერდა ... როდინდელი ჰიტია ... მაშინვე დასერიოზულდა ორივე როცა ვაკომ წელზე ხელი შეუცურა და თავისკენ მიქაჩა
-რას აკეთებ ?
-ვცეკვავ - მხრები უდარდელად აიჩეჩა ჯაჭვლიანმა და უფრო აიკრა ფარატინა სხეული თავისაზე ...
-მაგას მეც ვხედავ მაგრამ ... სიტყვა არ დაამთავრებინა შემოაბრუნა და ზურგით აიკრა ...
-სიტყვები ! საჭირო იყო და ასე ვთქვი გარჩევას არ ვაპირებ შენთან ! -მაშინვე მიუხვდა კითხვას "შეყვარეულობაზე" და სწრაფად გასცა პასუხი ...
-კი მაგრამ ...
-ახლა არა ! ვნებიანად უჩურჩულა და კისერში ცხელი სუნთქვა მიაფრქვია ... დაუმართებელი დაემრთა ! პიკი მისი ცხელი და სველი კოცნა იყო რომელმაც მთელი სხეული მოიცვა ჟრუანტელით ...
-წყნარად ბაჭია წყნარად ... - ირონიულად ჩაიცინა და თავისკენ შეიუბრუნა ... დაატრიალა და ხელზე გადაიწვინა ... თვალებში ჩახედა და უცებ წამოაყენა ...
-აქ რომ ხალხი არ იყოს ამ მოკლე კაბას შემოგახევდი და გაჭმევდი ! - დასჭექა მისი კაბის სიგრძით უკმაყოფილომ და ცეკვა განაგრძო ...

აღარ ვიცი რა გითხრათ ... ყველაფრის და მიუხედავად ვაგრძელებ ისტორიას ... მაინც მადლობა ვინც კითხულობთ ... მიყვარხართ !ფოტოებზე ვაკო და ნია არიან ...



№1  offline წევრი nuki-nuka

ყველა ერთად წავიკითხე და ძალიან მომეწონა... love გააგრძელე არ შეწყვიტო.
ძალიან კარგი გოგო ხარ love

 


№2  offline წევრი SaLoOme

Me Dzaaliiaaanac Moomwoons , dges wavikitxe tavidan bolomde ase rom dgeidaaanvelodebi shens iatoooriiaas ❤❤❤❤ rac sheexeba axla texsts ratomgac mepataravebineba :D imtom rom momwoons . Imedia mal male dadeb da did taveebs ❤❤❤❤

 


№3  offline მოდერი D-roni

SaLoOme
Me Dzaaliiaaanac Moomwoons , dges wavikitxe tavidan bolomde ase rom dgeidaaanvelodebi shens iatoooriiaas ❤❤❤❤ rac sheexeba axla texsts ratomgac mepataravebineba :D imtom rom momwoons . Imedia mal male dadeb da did taveebs ❤❤❤❤



ძალიან დიდი მადლობა love პატარა თავებს რაც შეეხება იმდენი სამეცადინო მაქვს აქეთ ძაღლის მოვლა პატრონობა გაწამაწიაში ვარ wink სამაგიეროდ თავებს ყოველ დღე ვდებ ეხლაც შეცდომა მომივიდა ნახევარი კიდე ასატვირთი მქონდა ფოტოზე რომ გადავედი და ნახევარი ტექსტის ატვრითვა დამავიწყდა wink არაუშავს ხვალ შევეცდები დიდი თავი დავდო მადლობა რომ ასე მიდგახარ გვერდში love

nuki-nuka
ყველა ერთად წავიკითხე და ძალიან მომეწონა... love გააგრძელე არ შეწყვიტო.
ძალიან კარგი გოგო ხარ love



ძალიან ძალიან დიდი მადლობა love მადლობა გვერდში დგომისთვის love არ შევწყვიტავ wink love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent