შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარულის თავგადასავალი (თავი 3)


30-04-2015, 20:16
ავტორი T.G
ნანახია 2 124

მაღვიძარამ გამაღვიძა სკოლაში წასვლის დროა,აუუ მაგრა მეზარება რაა მაგრამ სხვა გქა არაა გამოცდები წინაა,არ მიდნა რომელიმეში ჩავიჭრა,როგორც ყოველთვის ნინიმ დამირეკა დროზე ჩამოდიო,უცბად გადავივლე და ჩავიცვი ისევ ნინის მანქანით წავედით სკოლაში. -აბა დაიწყებ თუ ჩვენ დავიწყოთ? (ანი) -რა უნდა დავიწყოო? (მე) -ვინაა ის ტიპი?ან საიდან იცნობ?(ნია) -აუუ კარგით რაა მერე დავსხდეთ და ვილაპარკოთ (მე) -ეგრე იყოს მარა მაინც გათქმევინებთ (ნინი) სკოლაში მივედით ისევ მოსაწყენი დღე მოსაწყენი გაკვეთილები,აუუ როგორ მომბეზრდა რაა.დამთვრდა 3 გაკვეთილი გამოვდივარ კლასიდან და ლევანი. აუუ ეს დაჟე ჩემ სკოლაშიც.კარგით რა, -ამ საღმოს კლუბში მივდივართ ძმაკაცები და იმედია თქვენც -ვინ ჩვენ? გავიხედე უკან და გოგოები ჩუმათ გვისმენენ -რა თქმა უნდა წამოვალთ არანაირი პრობლემა (მარი) -კიი,გავერთობით (ნია) -მარტო მე არ მინდა? (მე) -აუუ წამო რაა (ნინი) -ვნახოთ (მე) -კარგით, მაშინ სახლთან დაგელოდები 9ზე თაკო -მე არ მითქვამს მოვდივართქო -არაუშავს წამოხვალ -სხვის ნებაზე არც აქამდე მივლია და არც ეხლა ვაპირებ -მაგასაც ვნახავთ -კრეტინი -მეორედ ეგ სიტყვა აღარ გავიგო -სულ შენ შეგეკითხები და იქაურობას გავეცალეთ,შემდეგი გაკვეთილი ისტორიაა, აუ ეს წლები და სახელები ვერ ვიტანნ,მაგრამ..... -აბა საღმოსთვის ვემზადებით (ნინი) -კეე იქნებ ვინმე დავკერო (მარი) -შენ უნდა გამოგასწოროთ მარი (ნია) -აუუ რა შემართბით ხართ (მე) -შენ ისევ რაღაც გჭირს? (ანი) -as ussual ვთქვი ჩემი განუყრელი ფრაზა -კაი მიდი რაა,გადადი,უი ლევანმა მითხრა მე გავუვლიო(ნია) -მაგანაც შეჭამა ტვინი (მე) -რატო არ მოგწონს? ვერ ხედავ უნდა ურთიერთობა (ნინი) -ეხლა თქვენ (მე) გადავედი მანქანიდან და ფიქრი დავიწყე ისევ,მაგრამ რა დროს ფიქრის ვიმეცადინო მოვემზადო და წავიდე,დავჯექი, ხვალ ისტორია არ მაქ მაქვს...... და ისევ ფიქრები მაგარამ ახლა გოგონებზე ნია კარგი მხატვარია,მალე ალბათ გამოფენაც ექნება წარმატებული მხატვარი იქნება, ანი ისევ ცურვითა გართული ისე ამ გოგოს ეს ხვედელიძე ვერ გავურიგე რაა,ჩვენი პარალელური ლასელი ისეთი კარგი ბიჭია,ოხხ ნინი?ნინი ერთი ჩვეულებრივი გოგოა არაა ჩვეულებრივი არა არაჩვეულებრივი,ყველანაირად სხვანაირი, ჩემი გოგო, მარიი ვაიმე მარი,მარი უნდა გამოვასწორო,როგორმე... (და გამეცინა) ამ დროს გამახსენდა რომ უნდა მემეცადინა,დავჯექი და ბიოლოგია შევუდექიი მერე მათემატიკა ფიზიკა და გეოგრაფია. ასე მოვიდა საგამოც ჩვიცვი ჯინსები ,"საროჩკა" და ლევანიც მოვიდა ჩავედი და გასვლისას დავიბარე,რომ დამაგვიანდებოდა,ლევანის მანქანაში ჩავჯექი და გზას გავუდექით საუბარი ლევანმა დაიწყო -ნინისთვის ერთი კარგი ძმაკაცი მყავს -არ სჭირდება თითონაც იპოვის ვინმეს -ნეტა აქ იჯდეს,მერე ვნახავდით ვის რას ეტყოდა -კარგი ბიჭია? -ალბათ კი (ჩაეცინა) -მარისთვისაც -მარის უფრო გადარევა არ სჭირდება -ნუ გეშინია დააწყნარებს ეს დააწყნარებს თითქოს არ მომეწონა მაგრამ კაი,გადავედით ლევანმა ხელი ხელში გამიყარა,ისეთი მოულოდნელობა იყო,თნ ვისგან? ლევან ბანძელაძისგან,ვიფიქრე ამს ჩემი დადებილება უნდა ტუ მართ გამოსწორდა?ამ დროს შევედით კლუბშიც გოგონებს უკვე გაუცნით ლევანის ძმაკაცები და ერთბოდნენ მეც ლევანმა საცეკვაოდ გამიწვია -ესაა ის ძმაკაცი (და ნინისთნ მოცეკვავე ბიჭზე მიმითითა) -რა ქვია? აშკარად დაგეგმილი გქონდა ხო? -დემე,ხო ვანახე სურათი და მოეწონა,ვნახავო -რას ნიშნავს ვნახავო? -ის ნუ იფიქრე,რაც მე მგონია(გაეცინა) მთლი საგამო ლევანთნ ვცეკვავდი,არა მგონი გოგოებთნაც მერე იმდენი დავლიეთ, გონზე ვიყავით მარა გაბრუებულები,უცებ სიმღერა მომინდა ამდენი ხანია არ მიმღრია ავედი სცენაზე არაფერი მაინტერესებდა და ვთქვი -ამ სიმღერას ვუძღვნი ლევანს.



№1  offline წევრი nini ko

Kaiaa, male dade raaaa

 


№2  offline წევრი T.G

შევეცდები <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent