შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სულს მოგცემ - 9 - დასასრული


2-05-2015, 00:01
ავტორი D-roni
ნანახია 7 921

ანანოსთან იმდენი ილაპარაკა ბოლოს კოკა ეხვეწებოდა წადი ამერიკაში დაბრუნდიო ...
ბოლოს ისე დაიღალა სკამის საზურგეს მიესვენა ... კალთაში ენერგია გამოცლილი საბა ჩაისვა და მიძინებულ შვილს თავზე მიეფერა ...
ის არ ყოფილიყო ...
ღმერთმა იცის როგორ გაუჭირდებოდა ახალ ცხოვრებასთან შეგუება ...
ალბათ მოკვდებოდა და ვერ გადაიტანდა იმ დიდ დანაკლისს ვაკო რომ ქვია ...
ისე გაღიზიანდა მამაკაცის სიტყვებზე "შენ გგონია კიდევ მიზიდავ?"-ზე რომ გადაწყვეტილება მიიღო სულ რომ ჩაადნეს ხელებში მაინც არ მისცემს უფლებას რაიმე ურთიერთობა დაიჭიროს ... ბავშვის წინ კი მაგრამ ისე არა !
ჭკუა უნდა ასწავლოს ...
თვალები დაუხჭა ღიმილით და გაახსენდა როგორ გაიგო შვილის დაბადების შესახებ ...
ახლა ის ტკივილი რომელიც დაბადების დროს განიცადა მიხვდა რომ ყველაფრად ღირდა ...
ის ტკივილი ისე სასიავმონოდ მოეჩევენა ...
სიამოვნებით განიცდიდა კიდევ ...
"ჯერ ერთი შეირგე" "გაამრავლე უცებ ქვეყანა" - წავუსისინე ნიას და კმაყოფილმა დავიკავე ჭერში ჩემი ადგილი ...
თვალებ დახუჭულმაც იგრძნო ვაკოს მოახლოვება მაგრამ მაინც არ გაუხელია ...
შვილს მძლავრად მოუჭირა ხელები და გულზე მიიხუტა თავზე ფერება კი ისევ არ შეუწყვიტავს ...
-ჯობს სახლში წავიდეთ ...ბავშვი დაღლილია და დაძინება უნდა ... უკვე ორივე დაიღალეთ ...
უყოყმანოთ ადგა და სახლში გაყვა ... უთხრა სახლში შევივლი ნივთებს ჩავალაგებ და ჩამოვალო ...
სახლში უცებ აირბინა ბავშვი მამასთან დატოვა ...
მშობლებს ვითარება აუხსნა ...
ამათაც მეტი რა უნდოდათ ? ... სიხარულისგან ადგილი ვერ იპოვეს ...
15 წუთში მოამზადა დედას დახმარებით ყველაფერი და ქვემოთ ჩაიტანა ...
სახლში მისულს ყველაფერი ცხადად დაუდგა თვალ წინ ...
თითქმის 2 წელი გავიდა იმ დღის შემდეგ ...
თითქოს არაფერი შეცვლილა ...
აქ მოხდა ყველაფერი ...
აქ დაიწყო და აქვე გრძელდება ...
ვაკომ თავისი ოთახი აჩვენა ...
მისი ოთახის გვერდით მოკალათდა ...
რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს ბავშვი სხვა ოთახში მოაკალათეს მაგრამ ვაკომ აიჩემა დღეს ჩემთან დაიძინოსო ...
ამანაც წინააღმდეგობა აღარ გაუწია და როგორც გინდაო უთხრა ...
ნივთებს თავისი ადგილი მიუჩინა ...
და საწოლში ისე შეწვა ...
ძნელია იწვე მასთან ერთად ერთ სახლში და სხვა ოთახში მითუმეტეს სხვა საწოლში ...
იწვოდე მისი სურვილით და მონატრრებით შენ კი ვერაფერს აკეთებდე ...
ძნელია იცოდე რომ ის შენს გვერდით ოთახში უშფოთველად ფშვინავს შენ კი მისი სურვილით შეპყრობილი ვერ იძინებდე ...
გინდოდეს კარის გაღება და მასთან გასვლა ...
უბრალოდ ყურება მაინც როგორ ძინავს ...
მაგრამ ეს არც თუ ისე ადვილია ...
ხო არაა ადვილი ადგე და შეხვიდე იმ სიტყვების შემდეგ რაც ვაკომ უთხრა ნიას ...
სულელივით გაღიმა იმის გახსენებისას როგორ ეჭვიანობდა ლიკა ტალახაძეზე ...
გაბრაზდა იმაზე თუ როგორ თხოვა დაენებებია თავი ...
ნეტავ სკოლაში რა ხდება ?
ახლა ბავშვები უკვე პირველ კურსელები იქნებოდნენ ...
მისი საყვარელი კლასი ... 11 კლასი ... როგორ ენატრება ...
მსგავსი შეკრული საყვარელი და პოზიტიური თავის კლასის შემდეგ არ უნახავს ... ყველას ერთმანეთი უყვარდა ... პატივს სცემდნენ და ზედმეტს არავის აკადრებდნენ ...
ეჰ ...
ერთმა შემთხვევამ მთელი ცხოვრება შემოაბრუნდა 180 გრადუსით ...
ასეა ასე ...
ბალიშზე თავი დადო და წარმოიდგინა როგორ ეძინა მამა შვილს ...
ეს კი კვდებოდა ფიქრებით იმათ რა ამან ინაღვლოს ...
არადა ამან რა იცოდა მეორე ოთახში რა ხდებოდა ? ...
ნწნწ ვაკომ შვილს დაწვრილებით გამოკითხა ყველაფერი დედის შესახებ ...
ესეც ურაკრაკებდა როგორ ტიროდა ჩუმად დედა მაგრამ მიზეზს არ ეუბნებოდა ...
ისიც უთხრა დედას რამდენი ცუდი ბიძია აწუხებდა მაგრამ მას მხოლოდ ის უყვარდა ვინ და შენო მამიკოოო ....
ესეც ღიმილით უსმენდა შვილს ... არა ამ პატარა ბავშვმა ამდენი საიდან იცის ?
ამდენს საიდან იმახსოვრებს ? საიდან ლაპარაკობს ? საოცრებაა მისი საოცრება ...
მერე შვილს ჩაეძინა მამა კი დარჩა ასე სირაქლემას პოზაში ...
ფიქრობდა ახლა რომ გასულიყო მეორე ოთახში რა მოხდებოდა ?
ჰმ ... არც არაფერი მაგრამ არა ! მას ეს არ უნდა და რატომ უნდა გავიდეს ...
დიახაც არ უნდა !
გადაბრუნდა და დაიძინა ...
არა იქნებ რამე უჭირს გავა ჩუმად და შეამოწმებს ...
არა ჰო კარგი დაეტევა თავის ადგილას თან არ უნდა ბავშვი გააღვიძოს ...
კიდევ კარგი მე დიდ ჭერში ვცხოვრობ და ყველაფერს ვხედავ !
***
დილა ადრიან გაეღვიძა და გადაწყვიტა საჭმელი მოემზადებინა ...
სადილად კრუასანები გამოცხო ფორთოხლის წვენი დაწურა და მაგიდაც გაშალა ...
დათქმულივით სუნზე მამა შვილიც ამდგარა და ორივე თმის სწორებით გამოვიდა ოთახიდან ...
საოცნებო დილა ...
აი ასე პოზიტიურად უნდა დაიწყოს დილა ...
-მამიკო დედიკოს კრუასანები ხომ არ მოგვწმლავს ? - ირონიულად ჩაიცინა და შვილს ერთი გადაუღო ...
-ალა დედიკო ძალიან კალქს კლუასანებს აცხობს ტომმა ასწავლა ...
გულში მაგრად გადაიხითხითა საბას ნათქვამზე ...
იმტვრიოს ახლა თავი ბატონმა და იფიქროს ვინაა ტომი ...
როგორ შეეცადა ჯაჭვლიანი არაფერი შეემჩნია მაგრამ ყბების ღჭრიალის ხმა მაინც ვერაფერმა გადაფარა ...
-შეგიძლია ჭამო არ მოგწამლავს ...
-დარწმუნებული ვარ ტომს კარგი გემოვნება ქონია ... კაი კრუასანებია - ორი წამის ინტერვალის შემდეგ დაამატა "კაი კრუასანებია" და ეშმაკურად ჩაიცინა ...
დეგენერატი !!!
პატარას ჩლიფინმა ძალიან გაამხიარულა ორივე ...
სიცილით აიკლეს მთელი სახლი დედა შვილმა ...
ვაკოს ეს სანახაობა ისე მოსწონდა სიტყვას ვერ ძრავდა ...
ნიას მოკლე ხალათი ისეთ დისკომფორტს უქმნიდა მის ჰორმონებს ...
ისეთს რომ ვერ გეტყვით როგორ ცდილობდა არ შეემჩნია მაგრამ ამ თვალებს რას მოუხერხებ ? ვერც ვერაფერს ...
-დე წკალი მინდა ...
-წვენი არ გინდა საბა ?
-ალა წკალი მინდა ცემი სოსკით !
ესეც ადგა და სოსკა აიღო ის ის იყო ბოთლისთვის უნდა გაკეთებინა ხელიდან რომ გაუვარდა ... ტანის ნელი მიმორხევით დაიხარა ასაღებას და ვაი ამ დახრას ...
ვაკო წვენს სვამდა და კინაღამ დაიხრჩო ...
უნდა აღიაროს ამერიკის ჰაერი ძალიან მოუხდა გოგონას ...
კი ნამდვილად ამას ვერ დაუკარგავ ...
მანამდე რა იყო და ახლა რა არის უფ ...
პიკი ის იყო შვილისკენ რომ დაიხარა და სავსე მკერდი გამოუჩნდა ...
ბოლოს რომ მიხვდა ჯაჭვლიანი მეტს ვეღარ გაუძლებდა ოთახში გავიდა ...
ნიაც კმაყოფილი ღიმილით ალაგდებდა მაგიდას ...
ვაკომ გამოაცხადა მთელი 1 კვირა ბავშვს უნდა დავუთმოო ...
ხოდა თავის ბიზნესიც და ფირმაც ცოტა ხნით ბიჭებს გადააბარა ...
ირაკლი და ლუკა დაიჩაგრნენ ...
მაგრამ იცოცხლე ეგენი ვის დააჩაგვირინებენ თავს ?! არავის !
-დღეს ჩემს მშობლებთან წავალთ ...
-რა ? ისე შეკივლა და ისე დაარტყა ვაკოს ნათქვამმა კინაღამ იქვე გადაყირავდა ...
-ხო რა იყო წინააღმდეგი ხარ ?
-მე ...
-ანუ არა ... 7 ისთვის მზად იყავი ...
თვალი ჩაუკრა და ბავშვის ოთახისკენ დაიძრა ...
ეს ბიჭი ნორმალური არაა !
ახლა რა ქნას ?
არა ძალიან ნერვიულობს როგორ უნდა ახნას ამდენ ხნიანი წასვლა მშობლებთან ?
ხომ არ დაიწყებს იმის ხსნას რომ ...
ვაიმე არა არა და არა !
მაინც მოუწევს როდესმე მაგრამ ...
ვაიმე ...
ტელეფონი სავარძელზე მიაგდო და ოთახში შევიდა ... ახლა წყალი რომ არ გადაივლოს მოკვდება ...
ოთახიდან გამოსულ ვაკოს ტელეფონის ზუზუნის ხმა მოესმა ...
იქვე მიგდებულ ნიას ტელეფონს დაწვდა და ვაიბერში მოსული მესიჯი დააიგნორა ...
ოჰ ეს რეკლამები ...
ხელი გალერიზე მიეკრა და ფოტოები ამოუგდო ...
ორი ფოტო დაინახა ...
ერთში ძალიან პაატარა საბა რომელიც ნიას უწევს გვერდით და "ძუძუს" წოვს მეორეშიც იგივე ოღონდ ნია ზის ოთახში ...
უნებურად გაღიმა ნანახზე ...
მაშინვე დაბლოკა როგორც კი ნაბიჯების ხმა გაიგო ... და ადგილზე დააუბრუნა ...
თვალი პირსახოც შემოხველ ნიას გაუსწორა და ვაი ამ გასწორებას ...
ეს გოგო ინფაქტს დამართებს !
***
მისაღებში დამჯდარი ვაკო რომ დაინახა და წარმოიდგინა რა დასანახი იქნებოდა ლოყები აეფარკლა და თავ ჩახრილმა გაიარა სამზარეულომდე მანძილი ჭიქა წყლით აივსო ... და სმა სმით წავიდა საძინებლისკენ ...
ნახევრად შიშველი წელი და ფეხები ისე დაწვა მისმა მზერამ მიწის გასკდომა ინატრა ...
ეს 2 წელი რომ ოცნებობდა ამ უხერხულ სიტოაციაზე ახლა ოცნებობს ამ წუთში აქედან გადაბნელებაზე და აორთქლებაზე ...
ტელეფონის აღება უნდოდა მაგრამ იცოდა ვაკოსთან თუ ახლოს ამ ფორმაში მივიდოდა ბრინჯივით დაიბნეოდა ამიტომ გადაიფიქრა და ჩასაცმელად შევიდა ოთახში ...
ნიას ოთახში შესვლა და ვაიბერში მესიჯის მოსვლა ერთი იყო ...
ძალიან რომ აფეთქდა მაშინ უკვე გადაწყვიტა გაეხსნა ...
ავტორს "ტომი" ეწერა ...
ეს ის ტომია ? გაიფიქრა და მესიჯი წაიკითხა ...
ნია საყვარელო როგორ ხარ ? ვერ გიკავშირდები და გადავწყვიტე ასე მომეწერა ...
მესიჯებს რომ ნახავ დამირეკე ... უკვე ძალიან მომენატრე ... სიყვარულით ტომი ...
სახეზე ბოლი აუვიდა ... მესიჯი უნახავად მონიშნა და ტელეფონი იქვე მიაგდო ...
ვინაა ახლა ეს ტომი !
სიკვდილი უნდა ?!
სვანის მსხვერპლი ჩემი მტერი აღმოჩნდეს !!!
არა როგორმე უნდა გაარკვიოს ვინაა ეს ბიჭი ნიასთვის თორემ მალე გარეკავს ...
ნიას ვერ კითხვას ...
მაგრამ ...
გონება გაუნათდა და შვილის ოთახისკენ წავიდა ...
ეთამაშა და დაღლილები რომ მიესვენნენ საწოლზე მერე დაიწყო ლაპარაკი ...
-მა მოგეწონა ის კრუასანები ? - დაიწყო შეპარვით ... ამართლებს თავის პროფესიას ხო იცით თქვენ ... იურისტი მაინც სვხაა რაა თან შტაჟიანი ...
-კი ჯალიან ...
-ვინ ასწავლა დედიკოსო რა მითხარი ? ...
-ტომმა მა ...
-ტომი ვინაა მამიკო ?
-დედის მეგობარია ... ქო ჩაჩაჩილოა გოგოა და ტომს ეჯაქიანი - გადაიკისკისა ბავშვმა და მამის გაოცებას გამოიწვია ...
რომ გაიაზრა რა მოხდა ისეთი სიცილი აუტყდა ბავშვი გაოცებული უყურებდა მაგრამ მერე თვითონაც აყვა კისკის-ხარხარში მამას ...
ოთახიდან გასულმა ეშმკაურად აათამაშა წარბები და ნიას წინ ჩამოუჯდა ... რომელიც კრემის ფეხზე წასმით იყო დაკავებული ...
-ისა ვიღაც ტომმა აგიფეთქა ტეელეფონი ...
ნიამ ეს რომ გაიგო ეშმაკურად ჩაეცინა გულში მაგრამ სერიოზული სახით იკითხა ...
-ვაა მართლა ? რაო ?
-რა ვიცი მე შენი ტელეფონია და შენ ნახე - მხრები აიჩეჩა უდარდელად ...
-ვაიმე რა საყვარელია - ნია ცუდ თამაშ თამაშობ ! ჩასძახოდა მეორე მე მაგრამ ჯიუტად აწვებოდა თავისას და აგრძელებდა სახიფათო თამაშ სახელად "ეჭვიანობას"
-შენი ლოვეა ?
იგრძნო ირონია მაგრამ სხვა რამ რაც მამაკაცის ხმის უკან იმალებოდა და უფრო მძაფრად ჩაება თამასში ...
-ჰო ჩემი ლოვეა - გადაიკისკისა და სსრიოზული სახით გააგრძელა თამაში ...
-არ მინდოდა დაჯერება მაგრამ მგონი მართალია ზოგი უცხოეთში ორიენტაცის იცვლისო ... გრრ ... ხელებით ვეფხვის იმიტცია გააკეთა და გვერდით ჩამოუჯდა ჯაჭვლიანი
"ხომ მეუბნებოდი რას ვიწყებდი კი მაგრამ საიდან იცის ტომი გოგო რომაა როგორ ტეხავს როგორ შევრცხვი ღმერთო" თავში მხოლოდ ეს ფიქრები უტრიალებდა ...
-ნუ თუ შენც შედიხარ ამ ზოგში ? - ირონიულად ჩაეკითხა და ხელი შიშველ ნაზ ფეხზე აასრიალა ...
დააჟრჟილაა ? ... კინაღამ გააფრინა ...
-წავალ მოვემზადები ... უკვე 6 საათია ...
რაზგონით წამოხტა და ოთახში შევარდა ...
გულ ამოვარდნილმა დაიწყო ტანსაცმლის არჩევა ...
ბოლოს ნაცრისფერი მოკლე "საშუალო" ზომის იუბკა აირჩია ცისფერი პერანგი ოდნავ "დეკოლტირებული" შუხამა მაღლები შეუსადაგა და ტყავი მოიცვა ... თმა გაიშალა და მსუბუქი მაკიაჟი გადაისვა ... ბავშვსაც რომ ჩააცვა 7 ისთვის უკვე მზად იყო ...
-მეტი მოკლე კაბა და დეკოლტე მაიკა ვეღარ ჩაიცვი ?
-აღარ მქონდა თორემ დიდი სიამოვნებით ...
სვანმა გაიცინა და ეშმაკურად ჩაიხითხითა იმის წარმოდგენაზე თუ როგორ ნეერვიულობდა ნია მანქანაში ...
სამაგიეროს მალე გადაუხდიდა და აღარც შეწინააღმდეგებია მშვენივრად ეცვა ...
მანქანაში რომ ჩასხდნენ სამსონია თითებს ნერვიულობისგან იმტვრევდა ზოგჯერ მავედრებელი მზერით გადახედავდა ცინიკურად მომღიმარ ვაკოს და ეუბენბოდა იქნებ არ ღირსო მაგრამ მაშინვე მშვიდდებოდა ვაკო რომ დაუბრიალებდა თვალებს ... ბავშვის კისკისი ამშვიდებდა და ყველაფერს ავიწყებდა მაგრამ ნერვიულობა მაშინვე გაათმაგდა უკვე სახლის კარებთან რომ იდგნენ და შიგნიდან ფაციფუცი რომ გაიგეს ...
ნია ისე სასაცილოდ აცმაცუნებდა ტუჩებს და ისე ნერვიულობდა ჯაჭვლიანმა ერთი მომენტი ისიც კი იფიქრა ბავშვს გამოვართმევ ხელიდან არ გაუვარდესო ...
კარი როგორც კი გაიღო სამსონიას კინაღამ გულმა დაატყა ...
ოთხმაგად ანერვიულდა ქალს მამაკაციც რომ მოუახლოვდა უკან ...
მათი დაძაბული სახეები რომლებზეც დაბნეულობაც და გაურკვევლობაც ისახებოდა უფრო აშინებდა ...
მაგრამ ყველაფერი მაშინვე შეიცვალა როგორც კი ცოლ ქმარმა თბილად გაიღიმა ...
იგრძნო გულიდან როგორ ჩამოეხსნა უზარმაზარი ლოდი ...
ცოლ ქმარმა საბოლოო ჯამში მაინც ვერაფერი გაიგო ...
როგორც კი სამზარეულოში გავიდნენ და შვილიშვილიც გაიყოლეს რომელსაც სიხარულით გვერდიდან არც კი იშორებდნენ ვაკო მაშინვე მიუტრიალდა ნიას ...
-მისმინე ... თუ გინდა ამათ ვუთხრათ რომ ერთმანეთი გვიყვარს ...
მე პრობლემა არ მაქვს მგონი შენთვის ასე უფრო მოსახერხებელი იქნება ...
-კი მგონი ასე ჯობს ... - ანერვიულებულმა გაუღიმა და იდეა მოუწონა
როგორც კი ანა და საბა ოთახში შემობრუნდენ (ვაკოს მშობლები)
მაშინვე დატკბა "წყვილი" და აფერისტული ღიმილი აიკრეს სახეზე ...
-აბა მოყევით ახლა სად გაიცანით ერთმანეთი ? (ანა)
-კარგი რა დედა ...
-ვაკო ! მოგვიყევი რა ... - მავედრებელი მზერით გადახედა დედამისმა და უმალვე მოალბო შვილიც ...
-კარგი ანა დაანებე თავი არ უნდათ ... (საბა)
-აარა არა ... მე მოგიყვებით ... - ღიმილით შეპირდა და ღიმილიან ვაკოს შეხედა რომელიც მისკენ მიჩოჩდა და "ცოლი" გულ მკერდზე მიიხუტა ...
ესეც გაინაბა და მოეწონა "თამაში" კმაყოფილმა ჩაიცინა და "ქმარს" თავი მხარზე მიადო ... - მოკლედ ვაკო ჩემი ლექტორი იყო 1 კვირით ... მერე საერთო სამეგობრო წრე აღმოგვაჩნდა და ასე დავახლოვდით ...
-მე და გიოსაც მეგობრებმა გაგვაცნეს ერთმანეთი - სიხაულით მიეხუტა ქმარს და შვილიშვილს მიეფერა ...
კარგად გაუგეს ერთმანეთს მანქანაში ჩაჯდომის დროს წინ დაჯდა და მიძინებული ბავშვი გულ მკერდზე მიიწვინა ...
-ვაკო სიმღერა ჩართე რა ...
ვაკომ ღიმილით ჩართო სიმღერა და აი ისევ ის "Labrinth - Beneath Your Beautiful ft. Emeli Sandé" ამ სიმღერას რაღაც სიმბოლური დატვირთვა აქვს აშკარად ...
სახლამდე ხმა აღარ ამოუღიათ ... შესვლილას ბავშვი თავის ოთახში დააწვინა და თვითონ შხაპი მიიღო პენუარი გადაიცვა და აბაზანიდან გავიდა ... შემოსასველში ვაკო დახვდა რომელმაც თავიდან ბოლომდე აათვალიე ჩაათვალიერა და თვალებში ჭინკები აუთამაშდა ...
-არ წვები ? - ისე კითხა ვითომ მისი მზერა საერთოდ ვერ დაიჭირაო ...
-ჯერ არა შენ ?
-რაღაც არ მეძინება ...
-მოდი დაჯექი აქ ...
გაუკვირდა მისი ასეთი მშვიდი ხმა ... ნეტავ ახლა რა გეგმა აქვს ...
აშკარად რაღაც მზაკვრულს უმზადებს ...
ფრთხილად მიუჯდა გვერდით მაგრამ დისტანციაც დაიცვა
ვაკოს ამაზე მხოლოდ ჩაეცინა ...
-მომიყვები რას აკეთებდი ამერიკაში ?
რაო რაო რაო ? მოესმა ? ... არა აშკარად რეალურად მოხვდა მის ყურის ბარაბნებს და ნიჯარას ეს სიტყვები ... ახლა რა უნდა უთხრას დღე და ღამე შენზე ვტიროდიო ? ოხ ჯაჭვლიანო !
ტელეფონში თავ ჩარგული იყო და არც კი აპირებდა ზემოთ ამოხედვას ...
-რავიცი ვსწავლობდი ...
-კიდე ? ...
-კიდე ... მმ - ნიკაპზე საჩვენებელი თითი მიიდო და დაფიქრდა რა შეიძლებოდა ისეთი ეთქვა რითაც ეს დაინტერესდებოდა ? ...
ჯაჭვლიანმა ტელეფონი დაბლოკა და იქვე მიაგდო ...
ისე საყვარლად ფიქრობდა სამსონია ახლა მივარდებოდა და შეჭამდა ...
"მშვიდად ვაკო მშვიდად" ამშვიდებდა თავს ...
-აა ხო ორსულას ვიყავი - გაღიმა ორსულობის პერიოდის გახსენებისას ...
-კაი კაცო მართლა ? მერე ?
მაინც რო არ წაკბინოს არ შეუძლია რა !!!
-მერე შენც ხედავ ახლა ...
-რთული მშობიარობა გქონდა ?
ოჰო ...
-კი ანუ ძალიან მტკივნეული ... მაგრამ ღირდა ... - ჩაეღიმა და შვილის გახსენებისას მოუნდა ის გაბუშტული ლოყები დაეკოცნა ...
-ოჰ ნია სამსონია ოჰ !
-არ დაიწყო ეხლა ... ისედაც ძალიან ვნანობ ... - თავი ჩახარა და შეეცადა ცრემლები შეებრუნებინა მაგრამ საკუთარ თავთან და ემოციებთან ბროძოლაში ერთი ცრემლი ობლად მაინც გამოეპარა და ღაწვებზე ჩამოუგორდა ...
-არ იტირო არა გთხოვ - გული მაშინვე მოულბა და ნახევრად შიშველი სხეული გულზე მიიხუტა - არაფერს გსაყვედურობ ... ვიცი ჩემი ბრალიც იყო ...
-ვაკო ...
-ჰოუ ...
-მიყვარხარ ... შენს გარდა არავინ მყოლია არავინ მომკარებია არავის უკოცნია არავინ მყვარებია და ერთადერთი ხარ ჩემთვის ... თავ ჩახრილმა ისე უცებ მიახალა თავისი გრძნობების შესახებ კინაღამ ინფაქტი მიიღო ჯაჭვლიანმა
-მეც ბაჭია ძალიან ძალიან მიყვარხარ ... მთელი ამ ხნის განმავლობაში იმდენჯერ ვცადე შენთან დაკავშირება მაგრამ ვერ გავბედე ...
ვიცოდი როგორ გტკიოდა გული ბოდიში ...
-შენც მაპატიე ვიცი ბევრი შეცდომა დავუშვი ...
-ჩემი ბაჭია ...
***
საკურთხეველთან იდგა და თეთრს კაბაში გამოწყობილი უმანკო და ბედნიერი თვალებით შეჰყურებდა თავის სიცოცხლეს ...
ცოლობა რომ თხოვა ისეთი ბედნიერი იყო ...
ისეთი ... შეეძლო მთები გაადაედგა ...
პატარა ჩოხაში გამოწყობილი საბა მონათლეს და ახლა ამათი ჯვირს წერის დრო დადგა ...
საკურთხეველთან დადებული ფიცი კი ლამაზ მოგონებად ჩაიბეჭდეს ტვინში ...
იმ დღის შემდეგ დაიწყო ...
დაიწყო რა გაგრძელდა ...
გაგრძელდა დიდი სიყვარული ... ვნებიანი ცეცხლოვანი ღამეები ... და ბავშვების "გაგორებაზე" ზრუნვაც სხვა თა შორის ...
***
ოთახში ხუთი გადარეული ბავშვი შევარდა ...
საბა ანანო სანდრო ელენე და ანა ...
დიახაც სამი არ მოგესმათ ...
იმდენი იჩალიჩეს ანანოს და კოკას გადაუსწრეს ერთი ბავშვით ...
ახლაც სრული შემადგენლობით ზიან ...
ირაკლი კოკა ლუკა ანანო ნია და ვაკო ...
ყველა თავ თავისი ოჯახებით ...
დიახ არც ეს მოგესმათ ...
ლუკამ და ირაკლიმაც მოიყვანეს ცოლები და შვილებიც გაუჩნდათ ...
***
-გილოცაავთ ...
ოთახში 5 გადარეული ბავშვი შევარდა და კივილით აიკლო ოთახი ...
ბავშვი რა უკვე დიდები ...
-გილოცავთ ქორწინების უკვე მერამდენე წეელს - შეთქმულებასავით ერთი და იგივე ტექსტებით დაიყწეს შეძახილები და სიცილ კისკის ხარხარით აიკლეს მთელი სახლი ...
-გიჟები ! - ღიმილით თქვა ვაკომ ...
-ნეტა ვის გვანან ? - ნია გულზე მიეხუტა და ხელები რიტმულად აათამაშა მის ისევ დაკუნთულ მუცელზე ...
-შენ ვის უნდა გავდნენ ...
-ვაკო ! - მხარზე ისე უჩქმიტა უმალვე დანებდა ქმარი ...
-ჰო კარგი ცოა მეც ... - ჩაიცინა და ცოლს თავზე აკოცა ...
-ისე ეს კუნთები ისევ გაქვს ხო ხედავ ...
-მე კიდევ ბევრი რამე მაქვს ბაჭია - თვალი ჩაუკრა და ტუჩებზე წაეტანა ...
-მიყვარხარ ...
-მეც ...
დასასრული ...
ბავშვებო ესეც დასასრული ნუ ვიცი ძალიან ნაადრევია მაგრამ ასე ჯობდა მაინც არაა ეს გაწელვები ჩემი სტილი და რა გავაკეთო ...
მალე დაგიბრუნდებით ახალი ისტორიით ...
ძალიან გთხოვთ კომენტარებით გამიზიაროთ აზრი მთლიანად ისტორიის შესახებ ...
მიყვარხართ ...



№1  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

კარგი იყოოო <3

 


№2  offline წევრი Shore

ძალიან კარგი ისტორიები გაქვს დღეს წავიკითხე შენი ერთ ერთი ისტორია და ისიიც უმაგრესი იყო მინდა რო კიდევ გააგრძელო წერა .... ისე დავამთავრე ამ თავის კითხვა ღიმილი სახედან არ მომშორებია :))

 


№3  offline მოდერი D-roni

uchveulo
კარგი იყოოო <3

მადლობა !!! love

Shore
ძალიან კარგი ისტორიები გაქვს დღეს წავიკითხე შენი ერთ ერთი ისტორია და ისიიც უმაგრესი იყო მინდა რო კიდევ გააგრძელო წერა .... ისე დავამთავრე ამ თავის კითხვა ღიმილი სახედან არ მომშორებია :))


რომელი წაიკითხე ? wink ძალიან დიდი მადლობა იმედია სხვა ისტორებსაც ღიმილით წაიკითხავ love ვცდილობ ცოტა სასაცილოც გავხადო ისე მოსაწყენი არ მინდა რომ იყოს wink love

 


№4  offline წევრი lamazmani

აუ ძაან მაგარია ყველა თავი დღეს წავიკითხე და ძაან მომეწონს და ვინანე რო აქამდე არ წავიკითხე ისტორია ძაან საყვარელი იყო ძაან მომეწონა ძაან მაგარი გოგო ხარ შენი წინა ისტორიები წაკიტხული მაქვს და ისინიც ძააან მომწონს ველი ახალ ისტორიას love love love

 


№5  offline მოდერი D-roni

lamazmani
აუ ძაან მაგარია ყველა თავი დღეს წავიკითხე და ძაან მომეწონს და ვინანე რო აქამდე არ წავიკითხე ისტორია ძაან საყვარელი იყო ძაან მომეწონა ძაან მაგარი გოგო ხარ შენი წინა ისტორიები წაკიტხული მაქვს და ისინიც ძააან მომწონს ველი ახალ ისტორიას love love love


მადლობა ჩემო კარგო მადლობა love

 


№6  offline წევრი Merri

აუუძაანსაყვარლობაიყოო...ძაანკმაყოფილივარ

 


№7  offline წევრი duchi_duchi

ბოლოს ატვირთულებიდან დავიწყე შენი ისტორიების კითხვა...ყველა ისტორია წავიკითხე აქამდე, ყველა მომეწონა.უბრალოდ პატარა ისტორიები გაქვს...ეს ისტორია განსაკუთრებულად კარგია ჩემთვის.ვაპირებ რომ ყველა შენი ისტორია წავიკითხო...წარმატებები.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent