შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვატო არაბული (8-9 თავი)


2-05-2015, 15:55
ავტორი ucnobis nacnobi nina
ნანახია 3 059

-საღამოს გადმოდით თქვენ მეგობრებთან ერთად უკეთ გავიცნობთ (ჩაიცინა მიშომ და გზა გაარძელა)
-აუცილებლად ! (ჩაიცინა კესოს უბიძგა სახლში შესულიყო)
-ვატო მე.. (ამოიფრუტუნა კესომ)
-ხო შენ! გასაგებია გასერინება მოგინდა თან ისე რომ არავის არ უთხარი დაადე თავი და წადი შუა გულ ტყეში, გაიცანი ბიჭები კარგად იგრძები მათთან თავი, ცოლადაც ხომ არ გაყვებოდი რომელიმეს? არა მგონი მიშო უკეთესი ვარიანტია (ჩაიცინა ვატომ და სახლში შევიდა)
-ვაიმე კესოო (სიტყვა გაწელა გიომ)
-რა იყო? (გაღიზიანებულმა უპასუხა)
-აუ ტო საქმროს უჟმური ხასსიათი გადმოგივიდა მაინცდამაინც? (ხელი ჩაიქნია და სიცილი ატეხა)
-გიორგი დამღალე (ამოიფრუტუნა კესომ და გვერდი აუარა)
-მოდი ვჭამოთ, (სამზარეყლოდან დაიძახა ელემ)
საერთოდ არ იყო ჭამის ხასიატზე, აცეცხლებდა ვატოს უყურადღებობა, განა რა დააშავა ასეთი! არა კი დააშავა მაგრამ .. არა რა ამ გოგოს საშველი არაა
-დღეს ნიკასთან გადავდივართ საღამოს (მკაცრად ჩაილაპარაკა ვატომ) კესომ გაკვირვებული ახედდა
- ხომ არ გაუბერე? (შაკო)
-შენ შიგ ხომ არ გაქ? (საზურგეს მიაწვა გაბრიელი)
-მანდ რა მინდა ბიჭო ! მიშოც მაქ იქნება. არ დატრიალდება კარგი ამბავი (ამოიოხრა გიორგიმ)
-მივდივართ! დაგვპატიჟა და მიშიკომ აქეთ მომირიდოს დავუხრეტ კოჭებს (ჩაიცინა ვატომ) კესო დაძაბული უსმენდა ბიჭებს და ვერ გაეგო რაში იყო საქმე.
-გოგოებო ოთახში გამყევით რა (ამოიფრუტუნა ელენემ)
-კარგად ხარ? (ფეხზე წამოხტა გაბრიელი)
-არ ვიცი (ამოისლუკუნა ელემ)
-ჩვენ მივხედავთ(მკაცრად ჩაილაპარაკა კესომ და ელენე ოთახიდან გაიყვანა)
-ელენე რატომ არ გვეუბნები რა გჭირს? (მოთმინების ფიალა აევსო თაკოს და შეუბრღვირა)
-ორსულად ვარ (ამოისლუკუნა და კესოს დაადო მუხლებზე თავი)
-მამიდა ვხდები მამიდაა :დ (ხტუნვა დაიწყო მეგიმ)
-ჩუმად (თვალები დაუბრიალა ელენემ)
-მოიცა გაბრიელს არ უთხარი? (გაკვირვებული შეხედა კესომ)
-მეშინია, მისი რეაქციის მეშინიაა (ელენე)
-მაგარი სულელი ხარ რა (თაკო)
-წავედით! გაბრიელს შემოვუშვებთ და ყველაფერს ეტყვი (მკაცრად ჩაილაპარაკა კესომ და ფეხზე წამოხტა)
ცოტახანში არაბულის სახლიდან ხმამაღალი შეძახილები და გასროლის ხმები ისმოდა, გაბრილი წინ და უკან დადიოდა და ყვიროდა მამა ხვდები ჩემი კაცის მამა ვხდებიო. ყველა გახარებული იყო იქამდე სანამ ნიკამ კარეები არ გააღო და სტუმრები შინ არ შეიპატიჟა, ყველაფერი კარგად მიდიოდა თუ არ ჩავთლით ბიჭების დაძაბულ სახეებს. თითოეულმა როგორც მათი საცოლეები ისე გააცნეს გოგოები მხოლოდა გაბრილემა ყელი მოიღერა და ჩემი ცოლია და პატივი ეცცითო. მეგის სახე უნდა გენახათ როცა შაკომ ჩემი საცცოლეაო და ხელი გადახვია.
-ბიჭებო..ცცოლები და რამე ტო და ჩვენ არ უნდა გვცოდნოდა? (მეგობრულად დაკრა ხელი ნიკამ გიოს მხარზე)
-გნახხულობთ სადმე რო ? (ჩაიცინა გიომ)
-ვეღარ მოგვიშორებ, შავ ჭირად გექცევით (გაიცინა ვახომ და ფეხზე წამოდგა)
მხოლოდ არაბული და მიშო დუმდა , ყველა ცქმუტავდა და თვალებს აცეცებდა აქეთ იქით.
-ცოტა ხნით გარეთ გავალ და გამოდი რა (ყურთან უჩუჩრჩულა კესომ არაბულს და ტუჩები ყელთან შეახო)
ცოტა ხანში წელზე ხელების შეხება იგრძნო გაიტრუნა თუმცა სუნამო რომ არრ ეცნო სწრაფად შემოტრიალდა და უცნობში მიშო რომ ამოიცნო თვალები გაუფართოვდა
-გამატარე! (მკაცრად წარმოთქვა კესომ და გვერდის ავლა დააპირა)
-რაო პატარა ქალბატონო , საქმრო იეჭვიანებსო? მაინც არ დაგეტყობა და ხომ არ გავერთოთ? (ტუჩებზე გადაუსვა ცერა თითი მიშომ)
-გამატარეე თქო! (კესო)
-ჩუ ...(წელზე ხელი მოხვია მიშომ და თითები რიტმულად აათამაშა კესოს სხეულზეე, ტყუილად ცდილობდა კესო მისი მარწუხებიდან დახსნას ,ბოლოს რაც ძალა ქონდა მოიკრიბა და ვატოს სახელი დაიყვირა, რამედინემა წამში დაინაახხა როგორ მოშორდა მიშოს სხეული და ძირში დავარდა იქვე ჩაიკეცა და სახე ხელებში ჩარგო არაფერი არ ესმოდა თითქოს ყურები წყლით ქონოდა სავსე, თბიილი ხელების შეხება რო იგრძნო წელზე მთელი ძალით ჩაეღაუჭა მაისურს.
-კარგად ხარ? (ვატო)
-ცოტა შემეშინდა (თვალები ააფხაკუნა კესომ)
-ბიჭებო ჩვენ წავალთ(არაბული)
-ჩვენც მოვდივართ (წამოიყვირა შაკომ)
ხელი გადახვიეს თავიანთ გოგოებს და სახლისენ ფეხით გაუყვნენ
-ქორწილიაა ქორწილიააა გრიალიააა (წამოიყვირა მეგიმ და ყველას ყურადღება მიიპყრო)
-ვისი ქორწილია დაიკუნაა? ‘;დ შენ ვინმეს მოყავხარ ცოლად? (ჩაიფხუკუნა გაბრიემა)
-არა რაა, ძმაც ასეთი უნდა, შენი იდიოტოო :დ მაგრამ აი ნიკუშას ცცოლობაზე უარს არ ვიტყოდი (ჩაიცინა და კესოს თვალი ჩაუკრა)
-ვის ცოლობაზე? (გადაიხარხარა ელენემ)
-აი იქ, ნიკა რომ იყო ვახ რა ვერ მიხვდით მშვენიერი სიმპპატიური ბიჭია(მეგი)
-შენ შაკოს საცოლე არ ხარ? (ძმაკაცს გვერით დაუდგა გიორგი )
-ღადაობთ? ამ იდიოტმა რა მოთხარა მე რავიცი(მეგი)
-დავიღალე ( სიტუაციიის განმუხტვა ცადა ელენემ და გაბრიელს ხელზე ჩამოეკიდა(ეელენე)
-მოდი აქ (ხელში აიყავანა გაბრიელმა და ისე მიყვანა სახლში)
-ვატო..(კესო)
-რა იყო? (არაბული)
-მიბრაზდები? (თვალები ააფხაკუნა და ყელზე შემოხვია ხელები)
-სიცივეა შევიდეთ (ხელი ჩამოაღებია კესოს და სახლისკენ უბიძგა)
-მიბრაზდები? (თვალები აუწყლიანდა კესოს)
-კესო ახლა შემეშვი და ოთახში შედი, არ მინდა რამე უხეშად გითხრა (არაბული სახლისკენ წავიდა და ისე შევიდა უკან არ მოუხედავს. კესო ხის სკამზე დაჯდა და მრავლისმეტყველ ცას ახხედა, გულს და გონებას ხელჩართული ბროძოლა ქონდა გაბმული, გული ამბობდა შედი და დაელაპარაკეო გონება ეუბნებოდა დაეტია მაქ და შეეშვი ცოტახანი მაგ ბიჭსო, ბოლოს გულმა მოიგო ბრძოლა და სახლისკენ წავიდა , ოთახში დივნისკენ აიღო გეზი სადაც ყველას მოეყარა თავი
-რძალო მოდია აქ (ხელი დაატყაპუნა შაკომ მის გვერძე ცარიელ ადგილას და კესოც იქით წავიდა)
-აუ რაიმე ვითამაშოთ რა (მეგი)
-რა ვითამაშოთ? (გიო)
-აუ გთხოვთ რა (მეგი)
-რა ვითამაშოთ ვახ (თაკო)
-ამის პატრონმა რა ქნას :დ (გადაიკისკისა მეგიმ)
-შენი პარტონი ჩაგთეტქვავს ახლა (ჩაიცინა გაბრილმა და შაკოს გადახედა)
-აუ ვითამაშოთ რა (საწყლად გადახედა ყველას მეგიმ )
-კარგი ხო ვითამაშოთ (კესო)
-ვატო შენც ითამაშე რა (ელენე)
-შენ მდგომარეობას უმადლოოდე(ჩაიცინა არაბულმა და სათამაშოდ მოემზადა)
მეგიმ ბოთლი აიღო და დაატრიალა თამაში უწევდა კესოს და შაკოს :
-ამის პატრონმა რა ქნას და ..... მეგის სიყვარული აუხსნას :დ (ჩაიცინა და მეგის გადახედა რომელმაც არ იცოდა სად წასულიყო)
-რძალო , მე მიკეთებ ამას ?? (საწყლად შეხედა შაკომ)
-მიდი მიდი (გადაიკისკისა კესო)
კარგი ხო! მეგ, ჩემო ფერია,ჩემო სულის წყარო, მიყვარხარ ცამდე იმის იქით უსასრულობამდე(შაკომ შუბლზე აკოცა ენაგადაყლაპულ მეგის და თავის ადგილას დაბრუნდა)
-აუ ასე მე არ ამიხსნია ჩემი ცოლისთვის სიყვარული (გადაიხარხარა გიორგიმ)
-ვაგრძელებთ თამაშს ( ძლივს მოაბა ორ სიტყვას თავი მეგიმ და ბოთლი დაატრიალა
კესო-ვატო
-ჩამეხუტე (საწყლად გახედა კესომ, ვატომ ტუჩის კუთხე ჩატეხა და ხელი გაშალა იმის ნიშნად რომ მასთან მისულიყო, კესომ სიხარულისგან ტაში შემოკრა და ვატოს მოხვია ხელები
-კერ კიდებ გაბრაზებული ვარ, ღამე დაგსჯი (ყურთან უჩურჩულა ვატომ და ყელში დაუტოვა სველი კოცნა
-ვაგრძელებთ :დ (მეგი)
ელენე -შაკო
-აუუ სულ შაკოს როგორ უნდა უწევდეს (ამოიფრუტუნა მეგიმ და მორიგ კითხვას დაელოდა
-მმმ....შაკო შენ და მეგიმ უნდა გაისეირნოთ (ჩაიცინა ელენემ და ხელები გადაიჯვარედინა თავისსი აზრის სიზუსტეში დასამტკიცებლად )
-რას გადამეკიდეთ ვახხ (შეუბღვირა მეგიმ და ფეხზე წამოხტა)
-წამოდი (ხელი გადახვია შაკომ და გარეთ გავიდნენ
-აღარ მინდა, დავიღალე დავიძინოთ რაა.. ხვალ დილას ქორწილი მაქ ბოლოსდაბოლოსსსს:დ (გადაიკისკისა ელენემ და სამზარეულოში გავიდა
-გშიათ (სამზარეულოდან გამოძახა ელენემ და კიტრის ჭამა გააგრძელა)
-არა შენ ჭამე (გაუცინა თაკომ და ფეხზე წამოდგა)
კესო უხმოდ ადგა და ოთახში წასვლას აპირებდა ვატომ მისკენ რომ შემოატრაია დამელოდე არ დაიძინოო და ოთახისკენ უბიძგაა... კესომ უხმოდ დაუქნია თავი და ოთახში შეევიდა სწრაფად მოწესრიგდა და თვალები დაჭყიტა რომ არ დაძნებოდა, ვატოც მალევე მიუწვა და მის ბაგეებს დაეპატრონაა , ეს ღამე ერთმანეთის ალერსში გაატარეს ბოლოს გადახლართულებს ჩაეძინათ. დილით ვატომ მოასერო გაღვიძება და მთელი სახე დაუკოცნა ხელები მაგრად შემოიხვია და კისერში ჩარგო თავი.
--9--
-კეს გაიღვიძე (ვატო)
-მმ...(ამოიზმუილა კესომ და ვატოსკენ გადატრიალდა)
-მმ კია არა მოდი აქ (ვატო ,,უღიტინებდა“ კესო კიდე გველივით იკლაკნებოდა და კისკისებდა
-ვდგები ვატო ვდგები:დ (ამოისუნთქა და ხელები კისერზე შემოხვია)
-ჩემი ცუღლუტი გოგო (ბაგები მიაწება დაბუშტულ ტუჩებზე)
-აღარ ბრაზდები ხო? (თვალები ააგხაკუნა კესომ)
-მეორეჯერ იგივე განმეორდება და პასუხს არ ვაგებ ჩემ თავზე (გაღიზიანებულმა ჩაილაპარაკლა და ფეხზე წამოდგა)
-ადექი ჩაიცვი რომ მალე წავალთ ალბათ (შუბლზე აკოცა არაბულმა და სააბაზანოში შევიდა)
მალევე ყველა მოემზადა, ელენეს ღია ვარდისფერი მუხლებამდე კაბა ეცვა , თაკოს წითელი, მეგის თეთრი ხოლო კესოს შავი მოკლეე ზურგ ამოღებული თმები ჩამოშლილი ქონდა უსწორმასწოროდ დაყრილი, ფეხზე ბალეტკები. ბიჭები ღია ჯინსებში, თეთრ პერანგებსა და ოლ სთარებში იყვნენ გამოწყობილები, გოგოები მისაღებში გაიდნენ და დაწყვილდნენ სასტავს ვახო და ნიკაც უმშვენებდენენ გვერდს რასთან დაკავშირებითაც შაკო დორბლებს ყრიდა
-წავედით? (გაბრიელი)
-კი, მზად ვართ (გიო)
- ხომ არ ნერვიულობ ?(ჩაიცინა შაკომ)
-გაა*ვი (გაბრიელი)
ყველა იყო ეკლესიაში, ელენეს მეჯვარე კესო იყო ხოლო გაბრიელის შაკო, ის დღე სულ მოლხენაში გაატარეს ასე გრძელდებოდა კარგა ხანს, მხიარულობაში და ერთმანეთთან კამათობით 1 თვე ისე გავიდა ვერცი მიხვდნენ ელენეს კონსულტაცია უწევდა და ბავშვებმაც მარტო ხო არ წახვალთო დდა ყველა თბილის დააწვა. ზაფხულმაც ერთი თვალის დახამხამებაში გაირბინა, ტიფლის ჭორაობას არადა არ ამთავრებდა. არაბული და დევდარიანი ლეგენდად დადიოდა , სამეზობლო ჭორაობას ამ გვარებით იწყებდა და ამთავრებდა. დევდარიანი ამერიკაში წავიდა პირობა დადო ჩამოვალო და ალბათ ჩამოვა, როდის როგორ და რანაირად რა მოხდება არავინ არ იცის. ორივე ბანდა ისევ რაზბორგებზე დარბოდა, კაი ბიჭობა მოდაში იყო, ადამიანი თუ დაჭერი კაცი გერქვა, თუ გადაარჩენდი არაკაცი, მაგრამ არაბული? არაბული კაცი იყო მისი წესით ცხოვრობდა ! კაცს მგლის ხახიდან გამოგლეჯდა და გადაარჩენდა რასაც დევდარიანზე ვერ ვიტყვი. კესო? კესონ არაბულზე გიჟდებოდა აღმერთებდა მისით იწყებოდა და ვატოთი მთავრდებოდა დღე
-კესო მზად ხარ? (არაბული)
-მმოვდივარრ (კესო)
-კესო ამდენი ბარგი რად გინდა? წყენთში გადასახლებას აპირებ? (არაბული)
-კაი რა, რომ დამჭირდეს? (საყვარლად ააფხაკუნა თვალები)
-კაი ხო, წამოდი წამოდი (ჩაიცინა ვატომ და ბარგს მოკიდა ხელი)
მალევე მივიდნენ წყნეთში, ბუხარი ააგიზგიზეს და გვერდი გვერდ დაჯდნენ
-ვატო (სიჩუმე დაარღვია კესომ)
-მოხდა რამე? (გაკვირვებულმა შეხედა არაბულმა)
-ხო არ მიმატოვებ? (მოიბუზა კესო)
-ძაან გინდა რომ მიგატოოვო? (ჩაიცინა არაბულმა)
-ვატო კაი რა (ტუჩები გამოვურცა კესომ)
-მოდი აქ (ვატომ მუხლებში ჩაისვა და გამობურცული ტუჩები დაუკოცნა)
-უნივერსიტეტში რა ხდება? (არაბული)
-პრეზენტაცია მქონდა, გაცვლითი პროგრამები შემომთავაზეს (თავი დახარა კესომ.. ვატომ გაკვირვებული ჭყიტა თვალები
-მერე?! (აშკარად გაღიზიანებულმა მიუგო
-ვატო კარგი რა ... 1 წელი უცხოელებთან გვქონდა შეხვედრა ჯეიმზა მარტო მე და გიგა დაგვაწინაურა (გაუცნობიერებლად წამოროშა სახელები)
-ჯეიმზი და გიგა არა?! (ფეხზზე წამოხტა ვატო)
-1 წელი გგოოგო , ამის დედა შე**ცი ღადაობ ტო? საერთოდ რამ გაფიქრებინა რომ გაგიშვებდი, საერთოდ ვერ წახვალ გესმის? დაგაწინაურა კი არა მაგ დედ აფეთქებულს მოეწონე ალბათ მოგი** კარ** ტრ**ს ყველას გაიგე გგოგო? (იღრიალა არაბულმმა და გარეთ გავარდა...
კესო დივანზე მოიბუზა და ცრელმები გადმოყარა, 1 საათის მერე დარეკვა დაიწყო რომ არავინ უპასუხა წინ დაუკან დაიწყო სიარული და თითების მტვრევა, ბიჭებთან დავრეკავო იფიქრა მაგრამ მერე სირცხვილიაო და დალოდება გადაწყვიტა

-------------
ბავშვებო ბოდიში დაგვიანებისთვის...მიყვარხართ ძალიან<3
გავაგრძელო? :/



№1  offline წევრი lamazmani

ძაან მაგარია მომწონს ველი ახლა თავს მალე დადე ნუ აგვიანებ

 


№2  offline წევრი xmtsjklm))

Xoo aba raa <3 male dade ogond

 


№3  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

auuuf es raiyo :)) male dadee raa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent