შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაბრუნება(17)


2-05-2015, 23:58
ავტორი სპენსერი
ნანახია 2 093

-რატო არ მითხარი,რომ მოდიოდი-ვუთახრი დივანზე მჯდარ მამიკოს.
-რავი მეთქი სიურპრიზს გავუკეთებ-თქო-გამიღიმა.
-კარგია რო ჩამოხვედით,ერთად გავაკეთებთ ლიზას ქორწილის ორგანიზებას-ანა მიეხუტა.
-უი ანა შენებმა დამაბარეს მალე ჩამოვალთო კომპანიაში საქმეები არის და-გაუღიმა.
-აჰამ.
-აბა რას შვებით?ქორწილზე.
-პატარა ქორწილს ვიხდით-საბას გავხედე და გამეღიმა.
-აუფ შენ ვინ რას გადაგაფიქრებინებს.კარგი გავაკეთოთ ვიწრო წერეში,მაგრამ ჯერ საბას მშობლებს დაველაპარაკოთ.
-ხო დღეს მივდივარ გასაცნობად-გავიღიმე-წავალ მოვემზადები მაღაზიებში უნდა წავიდე-მე ოთახში ამოვედი ჩავიცვი.ისინი რაღაცეებს ლაპარაკობდნენ.მე და საბა მაღაზიებში წავედით.
-საბა,დედაშენს და შენს დას რა ვუყიდო-გავხედე საბას რომელიც სუნამოებს ათვალიერებდა.
-სუნამო რო უყიდო?
-ორივეს?
-ნუ ნუცას..მაგასაც სუნამო აჩუქე რავი.
-კარგი,მამაშენს ღვინოს ვაჩუქებ-ვაჩუქრები ვიყიდეთ და სახლში წავედით.
-აბა შენ იცი რვაზე გამოგივლი-მაკოცა.
-კარგი და მეჯვარეებიც უნდა წამოვიდნენ?
-რავი დაურეკე ნატალიეს
-კარგიი წავედი-მაკოცა,მე გადმოვედი და ნატას დავურეკე.ზუსტან ნახევარსაათში მოვიდა.
-ნატაააა მოდიი-გავუღიმე ღზურბლზე მდგარ ნატას.
-შეე ცუდო ესე უნდა დაკარგვა?-მომეხვია.
-ოოო შემო მაგარი ამბავი მაქ-შევედით ყავას ვსვავდით მე ანა ნატა და მარი.
-აბა გისმენ-გამიღიმა ნატალიმ.
-გოგო რამდენიმე დღეში ქორწილი მაქ და იცი მეჯვარე ვინ არის?
-ვინ?-ვითომ ვერ მიხვდა რასაც ვგულისხმობდი.
-შეეენნ-მხიარულად ვთქვი.
-ეეე რაა მაგარიააა-ჩამეხუტა.
-ხოო ძაან.
-არაა საბას საღოლ რა ძაან მაგარი ბიჭია.
-ხოო შენნ რა შვები მომიყევი რა..გავიგე შენზე და ცოტნეზე.
-ეგ ხო მაგრამ დავშორდი-ნაღვლიანად თქვა.
-რატო?-ჩაეკითხა ანი.
-ბაბნიკია და იმიტო-მოიღუშა ნატალი.
-კაი ვსო ეხლა ლიზას ქოეწილზე ვიფიქროთ-გაგვამხნევა მარიამმა.
-აუ ეს რა რძალი მყავს რა-ჩავეხუტე მარის.
-კაი კაიი-იცინოდა მარიამი.
-მოკველდ დღეს ავდივარ საბასიანები უნდა გავიცნო და მეჯვარეებით ავდივართ,მერე სამეგრობრო ავალთ.
-კარგი რომელისთვის?
-რვაზე ეხლა მოვემზადოთ-ოთახში ავედით,სამივე ტანსაცმელს მარჩევინებდა,არ მინდოდა რომ ძაან გადაპრანჭული ვყოფილიყავი.
-ლიზა ეს არა-ანამ დამანახა თეთრი ზედა და კაბა.
-აუუ არ მომწონს-დავიჭყანე.
-გოგო შარვალი რომ ჩაივა?-ახალი იდეა მომაწოდა ნატამ.
-აუ არა პირველივე დღეს შარვლით ხო არ გავეცნობი.
-ეს ნახე-შინდისფერი ულამაზესი კაბა დამანახა.ნუ ბევრი რომ არ გავწელო,ულამაზესი მთლიანი კაბა ჩავიცვი ცოტა მაკიაჟი თმა გავიშალე მაკიაჟი არ გამიკეთებია,ბუნებრივად ვიყავი მხოლოდ სუნამო დავისხი და მორჩა,ფეხზე შუზები ამოვცივი კაბის ფერი(შინდისფერი).რვაზე საბამ გამომიარა ყვავილებიც ვიყიდეთ შემდეგ ნატას გავუარეთ და ავედით.ცოტას ვნერვიულობდი,ნუ რომელი გოგო არ ინერვიულებს ხომ.

ზარი საბამ დარეკა.მალე გააგვიღო არც ისე ხანში შესულმა ქალმა.
-მოდით დეე-შეგვიპატიჟა.
-გამარჯობა-თბილათ გავუღიმე და საჩუქარი გავუწოდე.
-რატომ შეწუხდი-გამიღიმა.
-მაკა გაიცანი ლიზა შენი სარძლო-თბილათ გაგვიღიმა და მისაღებისკენ მიგვიპატიშა სადაც ერთი სიმპატიური კაცი და გოგო იჯდნენ.
-რეზო ნუცა-მაშინვე შემოგვხედეს და ფეხზე წამოდგნენ,მივესალმე საბამ ჩემი თავი გააცნო.საცუქრები გავუწოდე.მალევე სახლის დაიასახლისმა სურფასთან გვიხმო.
_______________________
ბავშვებო მეთხუთმეტე თავი წაიშალა და არ ვიცი როგორ დავდო ამ დღეებში ორ თავად დავდებ.ველი შეფასებას და კრიტიკას მოცულობის გამო ბოდიში.ვიცი გუშინ უნდა დამედო მაგრამ ვერ მოვახერხე.მეთხუთმეტეს დავდებ თუ არა არ ვიცი ვნახოთ.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent