შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაბრუნება(19)


4-05-2015, 23:49
ავტორი სპენსერი
ნანახია 3 087

გოგოებმა ტანსაცმელების არჩევა დავიწყეთ.უამარავი რაღაც მოვიზომე მაგრამ არაფერი არ მომწონდა,ზოგი მოკლე იყო ზოგის ფერი არ მომწონდა მოკლედ ჩემი მოსაწონივერაფერი ვნახეთ.მაგრამ გოგოებმა კარგი რაღაცეები იყიდეს.მარიამმა საორსულო კაბა იყიდა,ანამ ზურმუხტისფერი მუხლს ცოტა ასილებული კაბა ზურგი ამოღებული ქონდა,ეს არ იყო საქორწილო შოპინგი ისე ვიყავით გასულები.ხო ნატამ და ნუცამ ზედა ქვედა იყიდეს. მარტო მე ვწუწუნებდი კიდე ვარჩევდით რაღაცეებ საბამ,რომ დამირეკა.
-ლიზ რას შვებით-ხმის ამოღება არ მაცადა.
-რავი კიდე მოლში ვართ გოგოებმა იყიდეს რაღაცები და მე ვერა არაფერი არ მომწონს-ვბურტყუნებდი.
-კაი აარჩევ შენი მოსაწონი არაფერი არაა მაგ მაღაზიაში ჩემო ლამაზო-თბილათ მითხრა.
-აუ არა საბა და რა ვქნა?
-კაი,მიდი რამე იყიდე კაბა ან რავი რამე,ოღონდ ძაან მოკლე არა.
-ჩემი ეჭვიანი საქმრო-გავიღიმე.
-კაი წავედი საქმეები მაქ,გგკოცნი-დავემშვიდობე და ისევ გოგოებს დავუბრუნდი.ვერჩევდით ვარჩევდით და ბოლოს დიდი წუწუნის,მერე შეინდისფერი ტანზე მოყვანილი ზურგ ამოღებული კაბა ავარჩიე.შემდეგ გადავწყვიტეთ რომ კაფეში შევსულიყავით.ყავა და ნამცხვრები შევუკვეთეთ.ვსაუბრობდით ვერთობოდით მალე წამოვედით ყველა სახლებში წავიდა მე ანა და მარიც წამოვედით.

სახლში მისული ეგრევე ოთახში ავედი და საწოლზე დავემხე და ვფიქრობდი რომ სულ მალე უბედნიეესი ადამიანი ვიქნებოდი.ამ სულელურ ფიქრს მოვრჩი ჩემი ნაყიდი კაბა მოვიზომე სარკესთან ვტრიალებდი, მალე გავიხადე და დაბლა ჩავედი რომ სახლი ცოტა დამელაგებინა დღენ მაკა თაზო და ნუცა მოდიან თან საჭმელებსაც გავაკეთებ.
დაბლა ჩავედი.სამზარეულოში შევედი თმები კოსად შევიკარი და საჭმლის კეთება დავიწყე. ვცდილობდი კარგი გამომსვლოდა,სალათები გავაკეთე ნამცხვრები გამოვაცხე.ხო ვიცოდი ვაჭმილს კეთება, არ მეზარებოდა არასდროს პირიქით სიამოვნებას მგვრიდა. გოგოებიც შემომიერთდენ და ხაჭაპირიც გავაკეთეთ. ხუთზე საბამ დამირეკა.
-ლიზიიი აბა რას შვები-მხიარულად დაიწყო.
-რავი საჭმელს ვაკეთებ.
-რას შვები??აჰაჰა-ტელეფონში იცინოდა.
-რა იყო? მერე-გავბრაზდი.
-რაოო თავს ვიწონებთო?-სიცილნარევი ხმით მითხრა.
-ეე შენ რა კარგ ხასიათზე ხარ რა ხდება-თემა გადავიტანე.
-მე?? ხო რავი,კაი რა დორს ესაა როდის მოვიდეთ.
-რავი საღამო.
-კაი მაშინ შვიდზე მად ვართ.
-გელოდებით.
-კაი წავედი მიყვარხარ.
-მეც-საბას გავუთიშე სუფრა გავშალეთ. სახლი მივალაგეთ კიდევ.
დრო მალე გავიდა ჩემი კაბა ჩავიცვი მაკიაჟი,არც გამიკეთებია შინდისფერი ბალეთკები ამოვიცვი და შვიდ საათს დაველოდე.
შვდიც მალე მოვიდა უკვე ყველა სახლში ვიყავით.მხოლოდ საბა და მისი ოჯახი გვაკლდა.
კარზე ზარი იყო მივხვდი,რომ საბა იქნებოდა.მეც წავედი კარის გასაღებად.
_____________________
გამარჯობაააა ესეც დაპირებული თავი ველი შეფასებას და კრიტიკას ვიცი რომ პატარაა და ბოდიში.მოგწონთ? იაქტიურეთ რა გთხოვთ თქვენი ერთი კომენტარიც კი დიდ სტიმულს მაძლევს.
მადლობა ყველას ვნც კითხულობთ.
იაქტიურეთ!!



№1  offline წევრი mariamii))

კკაია მარა ცოტა ინრტიიგა გვჭირდებაა :დ

 


№2  offline წევრი სპენსერი

mariamii))
კკაია მარა ცოტა ინრტიიგა გვჭირდებაა :დ

აუცილებდათ :D მადლბა რომ კითხულობ და აკომენტერებ :D <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent