შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სადღაც გულის სიღრმეში (12)


7-05-2015, 18:21
ავტორი Smiling girl
ნანახია 2 176

შევედით თუ არა ყველა გეკითხებოდა რა დაგემართაო მაგრამ თედობ წავიქეციო თქვა და მეც არაფერი მითქვამს. ცოტახანში ალ,ექსანდრეც შემოვიდა გიოსთან ერთად. ჯერ ალექსანდრეს მიესალმნენ, შემდეგ ცოტახანს ისე ვიჯექით და ვლაპარაკობდით. სუპრას გავალაგებთქო ვუთხარი მაგრამ ყველამ უარი გვითხრა გოგოებს ამიტომ ჩვენც მხოლოდ ჩაი დავლიეთ. ბოლოს ვთქვით რომ დასაძინებლად წავიდოდით, თედო ჩემთან და ნიასთან მოვიდა და შუბლზე გვაკოცა, მარისთანაც უნდოდა მისვლა მაგრამ სითუაციის დაძაბვა არუნდოდა და არმისულა. ამით მარის გული დაწყდა და ეწყინა მაგრამ რას იზამდა. ასერომ ყველანი ჩვენჩვენ ოთახებში მოვთავსდით.
.. თედოსთან ..
ძალიან მინდოდა მარისთან მისვლა და კოცნა მაგრამ არმივსულვარ რადგან ვიცოდი გიორგი გაბრაზებული იყო და ეს უარესი იქნებოდა , ამით მარისაც ვაწყენინე, ეტყობოდა რომ ეწყინა. ბოლოს მაინც ვერ მოვითმინე და მარის ოთახში შევედი. არეძინა წამომჯდარი იყო და ფანჯარაში იყურებოდა.
- შეიძლება? (თედო)
მარიმ შემომხედა მაგრამ ისე ფანჯრისკენ მიიხედა ისე მითხრა
- შემოდი.
ეტყობოდა რომ ნაწყენი იყო მაგრამ არ იმჩნეცდა. როგორ მინდოდა ახლა მასთავნ მივსულიყავი ჩავხუტებოდი და მეთქვა რომ ძლიერ მიყვარდა მაგრამ ასე ვერ მოვიქცეუდი ჯერჯერობით მაინც.
- ვიცი რო ნაწყენი ხარ და მართალიც ხარ, მაპატიე რა
- რაზე უნდა ვიყო ნაწყენი?
ისე თქვა თითქოს ვერ მიხვდა რაზე ვუთხარი მაგრამ მე მასთან მივედი ჯერ შუბლზე ვაკოცე ბოლოს კი ორივე ლოყაზე. მასკი გაეღიმა ეს ღიმილი კი ჩემთვის ბევრს ნიშნავდა.
- მაპატიებ?
- კიდევ ერთხელ თუ მოიქცევი ისე აღარ მაგრამ ახლა გაპატიებ.და ისევ გამიღიმე
- ჩემი ნამცეცა ხარ მარრ.
ჩავეხუთე ძილინებისა ვუსურვედა გამოსვლას ვაპირებდი ისე ვკითხა
- ისე თედო Dღეს საღამოს რა მოხდა, არამგონია რომ წაქცეულიყავი, ხო არ გიჩხუბიათ?
- დაიძინე მარი ახლა და მაგაზე მერე ვილაპარაკოთ.
ესიყოდა ეს. ხარი მოვიხურე და გამოვედი.
.. ანასტასიასთან ...
შევედი თუ არა საძინებელ ოთახში ჯერ საწეოლი გავასწორე, შემდეგ გამოვიცვალე, ბოლოს ცოტახანს აივანზე ვიჯექი და ჩაის ვსვამდი, როცა დავიიღალე შემოვედი კარები დავხურე და დავწექი.
ცოტახანს კიდევ არ დამძინებია, თვალები მეხუჭებოდა უკვე ისე გავიგონე როგორ გაიღო ჩემი საძინებლის კარი და ვიღაც შემოვიდა, ავიწიე და ვნახე რომ ალექსანდრე იყო
- გაგიჟდი? რა წესია შუა ღამეს სხვის საძინებელში შესვლა?
- პატარავ ისე რო იცოდე ეს ჩემი საძინებელი და საწოლია სადაც ახლა შენ წევხარ და გძინავს.
- უკაცრავა აქ მე ვარ და როგორც შენ აღნიშვე მძინავს ასერომ სანამ აქ ვარ ეს ჩემია.
- მაშინ ორივესი იყოს და ერთად დავწვეთ
ამის თქმა იყო და ალექსანდრე ჩემს გვერდით იწვა. ბევრი ვეჯაჯგუნე გადი შენს საწოლში დაწექითქო მაგრამ არა ბოლოს როცა მე ვთქვი სხვაგან გადავალთქო ხელი ისე მაგრამ შემომხვია რო კვდებოდე არ გაგიშვებდა. მისი გულის ცემა მესმოდა როგორიწყნარი იყო. მეც ძალიან მინდოდა მასთან დარჩენა მაგრამ თავმოოყვარეობის ამბავი იყო. გულში კი ძალიან გამიხარდა რომ ასე ძლიერ მომხვია ხელი. არვიცი რა გრძნობა იყო მაგრამ მასთან თავს დაცულად ვგრძნობდი და არ მეშინოდა. ცოტახანში მეც ჩამეძინა და მასაც. დილით კარზე კაკუნმა გამაღვიძა. და გიომ შემოყო თავი სულ არ გამხსენენია ალქსანდრე ჩემს გვერდით რომ იწვა როგორც კი გიორგი შემოვიდა გვერდით გავიხედე და აი ბედი, ალექსანდრე აღარ იწვა ჩემთან.
- ტასო უნდა გელაპარაკო, შეიძლება შემოვიდე?
- შემოდი
-იცი მაპატიე, მაპატიე გუში ცუდად მოვიქეცი დავპიქრდი და მართალი ხარ, ასე არ უნდა ვექცეოდე არც ჩემს დას და აარც თედოს.
- გიო გაჩერდი, ბოდიშს და პატიებას მე კიარა თედო უნდა თხოვდე, შენ ცუდად მოიქეცი მაგრამ მიხარია რომ მიხვდი. ამიტომ ახლა ჩემთან კი არა თედოსთან უნდა იყო.
- ვიცი ტას მაგრამ ჯერ შენთან უნდა მოვსულიყავი. მმაპატიებ? ჩემზე გაბრაზებული ხომ არ ხარ.?
- არა მე არვარ გიო.
- ხხო იცი არა ტასო რომ მე თედოსთანაც არმინდოდა ცუდად გამომსვლოდა მაგრამ მარი ჩემი დაა და არმინდა რომ უბედური იყოს და მისთვალებში ცრემლები დავინახო.- და ამდროს მოვიდა და ჩამეხუტა მეც ძლიერ მოვხვიე ხელი
- ვიცი გიო და ამიტომ გაგიგე. და მინდა იცოდე რომ თედოს ძლიერ უყვარს მარი როგორც მარის თედო. ამიტომ დარწმუნებული იყავი რომ მარი თედოსთან ბედნიერი იქნება.

^^^^^^
ესეც მე-12 თავი. იმედია კარგი და სანტერესოა.ცოტა იაქტიურეთ რა. მიყვარხართ და მადლობთ რომ კითხულობთ.



№1  offline წევრი მარრ

გააგრძელე რა და თავები გაზარდე ისე კარგია

 


№2 სტუმარი elene

ქუულ მაინტერესებს რა მოხდება ძალიან

 


№3  offline წევრი Smiling girl

მადლობა გოგოებო <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent