შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაბრუნება(12)


8-05-2015, 23:47
ავტორი სპენსერი
ნანახია 2 037

ჩქარი ნაბიჯით დავტოვე იქურობა და მანქანაში ჩავჯექი.როგორ ვატარებდი არ ვიცი მაგრამ სახლამდე მშვიდობიანად მივედი.ეგრევე ოთახში ავედი ლოგინზე დავემხე და ტელეფონმა დამირეკა.საბას სახელი რომ ამოვიკითხე ერთიანად დამეტყო გაბრაზება სიხარული და სიყვარული შეიძლება მიყვარხარ არ ვიცი მაგრამ მან ყველაზე მეტად მატკინა.ცოტა ხნის შემდეგ ვუპასუხე.
-სად ხარ?-დამასწრო.
-ძაან გაინტერესებს?-ირონიულად ვუპასუხე.
-ლიზა ნერვებს ნუ მიშლი სად ხარ?!-მკაცრად მითხრა.
-აჰჰ კიდევ შენ გეშლება ნერვები?-ისევ ირონია.
-მორჩი ირონიას და კაფეში მოდი-არაფერი არ მითქვამს გავუთიშე და მობი ლოგინზე მოვიფრიალე.წავიდოდი თუ არა არ ვიცოდი,ან რო წავსულიყავი რა?!ბოლოს მაინც წავედი აბაზანაში შევედი პირი დავიბანე და კარადას მივაშურე. ერთი შავი მოტკეცილი ჯინსი და სპილოსძვლისფერი ზედა,გრძელი ჟაკეტი კედები თმა გავიშალე პატარა ჩანთა მოვიგდე ზურგზე.დაბლა ჩავედი ჩემებს შევძახე"მე მივდივარ საბა უნდა ვნახო თქო" ყველას სახე გაუნათდა.

მივედი და საბა დავინახე ფანჯარასთან მდგომ მაგისასთან იჯდა. ასე ვთქვად თავზე დავადექი.
-რა გინდა?-ამჩემფეხურად ვუყურებდი.
-დაჯექი-სიგარეტი ჩააქრო.დავჯექი.
-გისმენ,მალე მითხარი.
-რა გჭირს?
-არ იცი ხო?
-ხო არ ვიცი,ვიღაც კატო ნადირაძეზე ეჭვიანობ.
-შენ დალაგებული ხაარ?ვიღაც გოგოს კოცნი და მერე მე მოგყავარ ცოლად.
-არაა ეგრე.
-აბა როგორაა?თუ ის გოგო გიყვარდა ჩემთან რაღა გინდოდა?-უკვე ხმას ავუწიე.
-კაი მომისმინე ოღონდ არ გამაწყვეტინო-ზედმეტან მშვიდი ჩანდა "საქმრო"
-კარგი მეც ძაან მაინტერესებს როგრ ახსნი-ირონიულად გავუღიმე.
-მოკლედ ეს კატო იყო ჩემი ყოფილი შეყვარებული ეხლა რო გაიგო რო შენ მომყავდი ცოლად ეგ გაიგო გზაში შემხვდა რარაცეები დამიწყო მე კიდე მიყვარხარო მერე ტირილი დაიწყო და მაკოცა ალბათ,მაგისმა რომელიმე დაქალმა გამოგიგზავნა სურათი იცოდა რო დამშორდებოდი-ამაზე მე ისტერიკულად გამეცინა არა ისტერიკულად არა უფრო სიმწრისგან.
-ვაა როდის მოასწარი ამ ზღაპრის შეთხზვა?-ისევ ირონია.
-ლიზა დამიჯერე!!! ვიღაც საბა ყიფიანის და კატო ნადირაძის გამო მიდიხარ საქართველოდან?
-და შენ რა იცი რო მივდივარ?
-მე ჩემი ჩიტი მყავს.
-კარგი ვიფიქრებ მაგრამ ვერ დაგპირდები რომ დავრჩები-არაფერის თქვა არ ვაცადე და სწრაფად გამოვედი.
***
ორი დღის შემდეგ

ვფიქრობდი ყვლეაფერზე იქნებ სიმართლე იყო ან არ იყო იქნებ მომატყუა?!მაგრამ ისევ მიყვარდა!! კი ვიძახდი არ მიყვარს-მეთქი მაგრამ მიყვარს!! რა ვქნაა მიყვარს!!მაგრა მაინც გაბრაზებუ ვარ!!!

ამ ფიქრებში გავიდა დრო მალე უკვე წასვლის დრო იყო,დარჩენა მინდოდა მაგრამ...მაინც უნდა წავსულიყავი და მალე ჩამოვიდოდი ცოტა მაგანაც ინერვიულოს ჩემზე ერთ კვირაში ისევ დავბრუნდები და მაჯერად შევურიგდები თუ უკვე შეყვერებულიანი არ დამხვდა საბა. ბარგი დაბლა ჩავაგორე.ყველა წამოვიდა აეროპორტში ბოლოს როდის გნახავთ რა ვიცითო.
-ლიზა-მარიამი ჩამეხუტა.
-კარგი არ გვინდა ეს ტირილები რა-გავიცინე.
-იცოდე სკაიპში შემოდი ხოლმე-გამიღიმა
-ხო აბა-ყველა სათითაოდ ჩამეხუტა.ძალიან არ მინდოდა რომ ეტირათ ან რაიმე მსგავსი უბრალო დამშვიდობება მინდოდა.
****
საბა..
როცა გაიგო რომ მისმა ჯიუტმა ლიზამ წასვლა დააპირა გადაწყვიტა ერთად წასულიყვნენ.მას ხომ ასე ძალიან უყვარდა.ლიზამ არც უთხრა შეურიგდებოდა თუ არა ისე მიდიოდა ამერიკაში.უყვარდა როგორ არ უყვარდა უბრალოდ ეს კატო იყო ცუდი გოგო!არადა რა დრო იყო რო მოწონდა იმ გოგომ იმდენი ქნა რომ საბას საბოლოოდ შეძულდა.მერე კი ეს კულულა ლიზი გაიცნო და საბოლოოდ დარწმუნდა რომ ის იყო მისი მომავალი.ეხლა რომ გაიგო რომ მიდიოდა სულ გაგიჟდა როგრ უნდა გავუშვა ჩემი პატარაოო.ეხლაც ზის ბიწებთან ერთად ბარში.
-ბიჭო წადი და გააჩერე-რჩევა მისცა ნიუშამ.
-ხოო ჯერ დავლიოთ რა-თქვა საბამ.
-რა დავლიოთ წადი(გიო)
-რო დავურეკო?
-საბა შენ მემგონი არ გინდა ხო რო შეგირიგდეს?!არ იცი როგორია ლიზი?!წადი და გააჩერე ან გაყევი!!ხო გიყვარს რომ წავა მერე უფრო გეტკინება რო ვეღარ ნახავ მის სიცლის ვეღარ გაიგონებ.აეგდე და წადი-კიდევერთი რჩევა მისცა მისმა მეგობარმა ლევანმა.
-კარგი წავედი მე-ადგა და გავიდა ტაქსი გააჩერა და აეროპორტში(გზად უამრავი გვირილა იყიდა) მივიდა უკვე იცოდა რასაც ააკეთებდა და დაიბრუნებდა თავის ლიზანთეს!!
****
ლიზა..
უკვე გამოაცხადეს რომ ჩახსდომა იწყებოდა უნდა ავსულიყავი უკან მოვიხედე სადაც ყველა საბას უკრავდა ტაშს ვერ მივხვდი რა მოხდა ასეთი რა ქნა მთელი აეროპორტი რო ტაშს უკრავდა.მე კიდე ვიცინოდი დებილივით.ესკალატორიდან ჩამოვედი მეც არ ვიცი რატო.
ჩემთან მოვიდა და ხმამაღლა თქვა.
-ლიზა ახვლედიანო მე ყველაზე და ყველაფერზე მეტად მიყვარხარ!! და გთხოვ რომ შემირიგდე და გახდე ჩემი!!! ჩემიი ლიზიი ჩემი გოგო!! და ჩემი შვილების დედა!-ისე მიღიმოდა რომ აიიი აიი ლეკვი ხო გინახიათ თან შევატყვე რომ მთვრალი იყო ეხლა რომ არ შევრიგებოდი მთელი ცხოვრება ვინანებდი ამიტომ დავიხარე და ნაზად შევეხე მის ბაგეებს.
____________
გამარჯობაა იმედია ეს თავი მოგეწონებათ შევარიგე ესენი.იმედია მოგეწონებათ ჩემი ნაჯღაპნი ველი შეფასებას და კრიტიკას მოგნი დიდია ხო?
მოგწონთ??



№1  offline წევრი კუსა ♥

იი ძლივს რა <3 მაგარიი ისტორიაა !

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent