შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაბრუნება(23)


12-05-2015, 01:30
ავტორი სპენსერი
ნანახია 2 077

მალე მოვშორდი საბას მოვიდა და ჩამეტუტა თან მაბზრიალებდა. ბოლოს გამაჩერა და ისე მეხუტებოდა.
-ეს ხალხს არ გაუტეხე თუ შემირიგდი. -სრულიად მოულოდნელად მიჩურჩულა.
-მომენატრე!-ჩუმად ვუჩურჩულე.
-საბა ყიფიანი გოგო ხარ!! აღარ გაგიშვებ!-ყელში მაკოცა სულ ჟრუანტელმა დამიარა.მალე ბავშები მოვიდნენ და მოგვილოცეს "შერიგება"
-გილოცავთ-მოგვიახლოვდა ლაშა.
-მადლობა.
-გილოცავთ გვრიტებო-ღიმილით გადაგვგკოცნეს ანამ და გიომ.
-ჰაა აბა არ ავღნიშნოთ?-ბედნიერი თვალებით მარიამმა ახალი იდეა მოგვაწოდა მოლოცვის შემდეგ.
-აუ კი-პატარა ბავშვივით გავიკრიჭე. ყველანი წავედით ბარში მამა არ წამოვიდა -მე დავბერდიო.ჩვენც ბარში წავედით სასმელი შევკვეთეთ.მარიამი არ სვავდა მხოლოდ მეც ცოტას ვწრუპავდი.ცოტა ხანში ნატას და ბიჭებს დავურეკეთ მალე მოვიდნენ და ახლა უკვე ყველა ერთად ავღნიშნავდით.ვცეკვავდით და ვცეკვავდით!!

ყვლეაზე ბედნიერი ადამიანი ვიყავი რომ მყავდა ასეთი მეგობრები ახლა უკვე საქმრო.რაც მთავარია ნამდვილი მეგობრები არიან!მათ გარეშე არ ვიცი რა მოხდებოდა ან რა მეშველებოდა.ყველა თავისებურია ძალიან ერთგულები.

ვცეკვავდით.ბოლოს ყველაზე წყნარი სიმღერა ჩაირთო. ყვლეა წყვილებში ვცეკვავდით.
-მომენატრე ლიზანთე-მიჩურჩულა საბამ ცეკვის დროს.
-ლიზანთე? რამე ახალია?-გავუღიმე.
-ხო დღეიდან ჩემი ლიზანთე ხარ-ჩამეხუტა და გავიტრუნე.ესე სამისთვსი წამოვედით თან მარიამი დაიღალა.მანქანაში ჩავჯექით ყვლეა ჩვენ ჩვენი მანქანით ვიყავით. გზაში ჩემი საყვარელი სიმღერა რიანას Run This Town იყო ჩართული ამ სიმღერაზე ისე ჩამეძინა ვერც კი მივხვდი.
********
საბა

როგორც იქნა დაიბრუნა თავისი ლიზანთე!აბა ამერიკაში გაუშვებდა მაშინ მთელი ცხოვრება უნდა ენანა.როგრ შეაყვარა თავი ამ სიფრიფანა გოგომ თვითონაც არ იცის!ის საოცრებაა.
მანქანაში რომ დაეძინა ფრთხილათ გადმოიყვადა სახლში შეიყვანა და ლოგინში ჩააწვინა.მისი ძმა და რძალი ჯერ მისულები არ იყვნენ. არც უკვირს გიგასაც ქონდა მარიამისთვის სიურპრიზი. ქორწილამდე ბათუმში წაიყვანა.გიო და ანაც გაუშვა გიორგის სახლში ერთი დღე გაიჭირვეთ მარტო დამტევეთ ლიზასთანო.მამა ისედაც არ იყო პრობლემა იმიტომ რომ ბორჯომში წავიდა საყვარელი დეიდის მოსანახულებლად ქორწილისთვის ჩამოვალო.
საბასაც მეტი რა უნდოდა?! ლიზა დააწვინდა და იქნე მგდარ პატარა სკამზე ჩამოჯდა.უყურებდა და ფიქრობდა თუ რა ნაზი და კარგი იყო ის! არ კარგი ბანალურად ნათქვამია ის საოცრება იყო მისი საოცრება! ასე ძლიერ არავინ ყვარებია! არც უყვარდა არავინ უბრალოდ მოსონდა ხოლმე ვიღაცეები მაგრამ შთაბეჭდილება მალევე ეშლებოდა ხოლმე.
ფიქროდა რომ ლიზას როგრ ატკინა?! როგრ აატირა ის ისეთი სუფდა და ნაზია.
ფიქრს რომ მორჩა უკნიდან დაწვა და ზურგ შექცევით ჩაეხუტა თავის საცოლეს.
******
ლიზა

დილით გაღვიძებულს ძალიან მცხელოდა განსაკუთრებით ზურგზე.თვალები ფშვნეტით გავახილე და გადმოვბრუნი სადაც საბა დავინახე.ისე საყვარლად ეღვიძა როგორ გამეღვიძებინა.მაგრა მე უნდა ავმდგარიყავი მიდნოდა ისე ავმდგარიყავი,რომ არ გამეღვიძებინა მაგრამ მოგნი....
-სად მმიიპარები-ადგომისას მაჯაში ჩამავლო ხელი და მისკენ მიბიძგა და ზემოდან მოექცა.
-აუ საბა გავიჭყლიტე-ბუღზუნი დავიწყე როგრც ყოველთვის.
-შენ,გგონია გაგიშვებ-გადაიხარხარა.
-აუ გამ...-არაფრის თქმა არ დამაცადა ისე დაეწაფა მონატრებულ ბაგეებს.მეც ავყვვი ხელები წელზე მომხვია და ცოტა დაბლა აცოცებდა ტუჩების შესწავლას,რომ მორჩა ყელზე გადავიდა.
-მომნატრებია მარწყვები-ეშმაკურად გამიღიმა მე კიდე აწითლებული ვიყავი.-ჩემი წითელი გოგო-ისევ დაეწაფა ბაგეებს.
-კაი ვსო ავდგეთ-ბოლოს მე გავაჩერე.
-მმმ....იცოდე მერე ვერ გაიქცევი ლიზანთე-გამიღიმა.აბაზანაში შევედი მოვწერიგდი ოთახი მოვაწესრიგე საბა ოთახში არ იყო.ალბათ დაბლა იქნება მეც დაბლა ჩავედი და სამზარეულოში შევედი სადაც საბა დავინახე წელს ზემოთ შიშველი.მმმ ისეთი მიმზიდველი იყო რომ ვერ ავღწერ უბრალოდ გემრიელი ჩემს ფიქრებზე გამეცინა და უკნიდან მივეპარე.
-ბუუუუუუუუუუუ-იმხელა ხმაზე ვიყირე მოგნი მიცვალებული ადგებოდა ეს დებილი კიდე ახტა მე კიდე სიცლით ვიგუდებოდი.
-კაი გაჩერდიიიი-ბუზღუნი დაიწყო.-ლიზა!! გეყოფა ისოცე დაგსჯი.
-რრრ..ოგორ-ვფხუკუნებდი ამხელა ბიჭს ჩემი როგორ შეეშინა აჰაჰაჰ.
-როგორ და.....-მოვიდა და ისევ დაეძგერა ტუჩებს.ხელში ამიყვანა და მაგიდაზე შემომსვა.ხელები წელზე მომხვია და ცოტა მაღლა ზურგზე ააცოცა.მთელ ტანში ჯრუანტელმა დამიარა მეც აყოლილი ვიყავი კოცნაში. გავთამამდი და თითები მის თმები ავხლართე.ხელები ცოტა დაბლა ჩამოიღო წელზე მომკიდა და მისკენ უფრო ძლიერად მიბიძგა ფეხები მის წელზე გაილაგა.ისევ კოცნიდა ჩემს მონატრებულ ბაგეებს.ბოლოს ძლივს მოვიშორე კი არა და თითონ მომშორდა თავს ძლივს ვიკავებო.
ის ყველას ჯობია!!! ძლიან მიყვარს !! ჩემი საოცრება!! საბა ყიფიანი!!!
_____________________
გამარჯობა ვიცი რომ დავიგვიანე მაგრამ ბოდოში ვერ ვახერხებდი.
იმედია მოგეწონებათ ეს თავი. წინა ისტორიაში 12 თავი იყო და რო ვნახე გული ამიფრიალდა 22 უნდა იყოს.ველი შეფასებას და კრიტიკას.
მოგწონთ? იაქტურეთ! და მალდობა ვინც კითხულობთ <3



№1  offline წევრი arctic monkey

კარგია გამიხარდა რო ამთავრებ და დაბბრუნდი კიდე ესენი რო ერთად დატოვე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent