შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაბრუნება(13)


28-04-2015, 00:18
ავტორი სპენსერი
ნანახია 2 337

-არა! ჯერ სალაპარაკო გვაქ მე და გიგას!_მკაცრად ვთქვი.მე და გიგა გართ გავედით და ბაღისკენ წავედით.
-ლიზა უბრალოდ მაპატიე,მაპატიე რომ ბარსელონაში წავედი მაგრამ რომ დაგენახე როგრ ვიყავი_სიმწერისგან ჩაიცინა_რომ დაგენახე...ნარკომანი ვიყავი.. მაგრამ მალე დავანებე მიხვდი რა ძვირფასი იყო ცხოვრება.მერე ერთ საღამოს ბარში წავედით,იქ გავიცანი მარიამი საერთო მეგობრისგან პირველივე დანახვისთანავე მომეწონა..ის რომ არა ალბათ აქამდე ვერ მოვიდოდი,ამ პატარა ცეცხლისფერ თმიანმა გოგომ შეძლო და შენამდე მომიყვანა.
-რამდენი ხანია რაც ცოლი მოიყვანე?_დავთბისავით.მარიამს რომ შევხედე და წითური თმები რომ დავინახე ალბათ ამიტომ,წითურებზე მეკეტება.
-ორი წელია.და ეხლა ხუთი თვის ორსულია_გამომხედა და გამიღიმა.როგრ მინდოდა ახლა მოვხვეოდი გიგას მაგრამ ეს სიამაყე.თან ამლე მამიდა გავხდები.ეს ხომ ყველაზე კარგია.
-კარგია.
-ხოო..შემზე მომიყევი_ისიც დათბა,ახლა ჩემი ჯერი იყო.
-მე..მე ცოტა ხნის წინ ჩამოვედი,საბა გავიცანი..ჩემი შეყვარებული იყო და გუშინ ხელი მთხოვა_ეს ვთქვი და გიგიამ გამომხედა და ჩამეხუტა.
-გილოცავ ლიზა_მეც მოვეხვიე.
-მალდობა და შენც გილოცავ_მომშორდა.
-რას მილოცავ?
-იმას რო მალე მამა გახდები,და...
-და რა?არ მითხრა რო ბიძა_გაიცინა.
-არა ბიძა არა მაგრამ ძმა გახდები_მე მას ყველაფერი ვაპატიე!
ვაპატიე ის წლები და ყველაფერი რა თქმა უნდა მარიამის დამსახურებაა.ხელში ამიყვანა და მომეხვია.
-მადლობა ლიზი მადლობა.
-კარგი ხოო.. მარგამ იცოდე მარიამის დამსახურებაა_მაინც წავკბინე.
-ხო ვიცი.წამო შევიდეთ_სახლში შევედით,ამბავი ვუთხარით და ვთხოვეთ რომ ჩვენთან დარჩენილიყვნენ.მარიამი ძალიან კარგი გოგო იყო ჯერ გარეგნობით-საშუალო სიმაღლის,გამხდარი,წითური ცისფერი თვალებით.რაც მთავარია ძალიან შემაყვარა თავი.ახლა ქორწილის ამბები გვაქ მოსაგვარებელი.
-ხო ეხლა ქორწილზეც ვიფიქროთ რა(მე)
-კაი.რესტორანი არ გინდა ხო(ანა)
-არაა!! სადმე მყუდრო და ლამაზ ადგილას იყოს(მე)
-მეჯვარეები?(საბა)
-აუ ხო მე ანა!_გავუღიმე.
-მერე მე?
-შენნ?ნიკა.
-ოო არა რა მე გიო შეენნ..ნატა_გახარებულმა თქვა.
-კარგი ხო_ყველაფერი ჩამოვწერეთ და დავგეგმეთ მამა რომ ჩამოვიდოდა მაშინ გადავიხდიდით ქორწილს ლაშამ იცოდა უკვე ყველაფერი.გიგას და მარიამს ოთახი გავუმზადეთ და ყველამ
მისაღებში მოვიყარეთ თავი.
-ლიზი..არ გინდა ამ დღეებში ელენეს საფლავზე წავიდეთ?_ნაღვლიანად გამომხედა გიგამ.
-კიი ხვალ წავიდეთ.
-კაი_გამიღიმა.
-კაი მარიამ მოგვიყევი რამე შენზე(მე)გავუღიმე.
-რავი რა მოვყვე.მარიამ დევდარიანი ვარ 22 წლის 5 თვის ორსული_გამიღიმა,მივედი და გვერდიდან მოვეხვიე.დიდ ხანს ვიჯექით,ბოლოს ყვლეა დავიშალეთ.მე და საბა ოთახში შევედით.
-აუ დავიღალე_ამოვიწუწუნე მე.სააბაზანოში შევედი საბა უკვე იწვა მეგონა ეძინა და ხალათი გავიხადე რომ საღამური ამომეცვა მაგრამ ეს საღამურია ერთი შორტი და ტოპი.მოკლედ ხალათი გავიძრე და ტანს ვიმშრალებდი(შორტი უკვე მეცვა)საბამ მაჯაში ხელი ჩამავლო და ცემს ზემოდან მოთავსდა.
-საბა გამიშვი ტოპი ჩავიცვა.
-მე კი არ დამავიწყდა დილით რო გაიქეცი ეხლა ვსო ვეღარ წახვალ.
-ტოპს ჩავიცმევ და მოვალ.
-მე ჩაგაცმევ_მაკოცა და ტოპს მაცმევდა.მერე ისევ ისე დამაწვინა ოღონდ ეხლა მაღლა მე ვიყავი.მერე ალბათ მიხვდა რო გავიქცეოდი და ისევ ზემოდან მომექცა.
-იდიოტო გავიჭყლინტე.
-არაუშავს.
-არაუშავს და მოიყვან გაჭ....ტილ ცოლს_ჩემს ტუცებს დააცხრა.მერე ყელზე გადაინაცვლა,უცებ აზრზე მოვედი და გავაჩერე.
-საბა!
-ხო.
-არ მინდა დილით რამე ვინანო.
-კარგი მართალი ხარ ქორწილამდე რაღა დარჩა.მაგრამ ერთს გაკოცებ რა.
-კაი_გავუცინე.მაკოცა და ჩახუტებულებმა დავიძინეთ.მთელი ღამე ჩემს წელზე ედო ხელი და ვეღარ მოვითმინე.
-კარი გამიშვი კი არ გავრბივარ.
-არა თორე დაისები!
-ჰმმ..როგრ?!
-როგრ და.._მაკოცა მეც ავყვევი ხელი არ მოუშორებია წელიდან.
-ცუღლუტო_ვუთხარი და ეხლა მე ვაკოცე.საბლოოდ მაინც დაივძინეთ.
_________________________________
ესეც მეთორმეტე თავი ველი შეფასებას და კრიტიკას.მოცულობის გამო ბოდიში.მადლობა თითოეულ თქვენგანს თბილი კომენტარებისთვის მიყვარხართ.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent