შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მინდა გიყვარდე სამუდამოდ(2)


25-05-2015, 13:57
ავტორი black))
ნანახია 3 358

ბავშვებო ამ თავის დადებას არ ვაპირებდი და არვიცი რეები ვიბოდიალე მართლა... sad ასერომ რავიცი წაიკითხეთ და შეაფასეთ.. ფოტოზეა გიგი love
-------------------
დილით უჩვეულოდ ადრე გავიღვიძე და თათას დავურეკე.
-გოგო რაიყოო? ასე ადრე რამ გაგაღვიძაა(მითხრა ძილისგან დაბოხებული ხმით)
-ოო რავიცი რავიცი..მისმინე მიდი ეხლა შენ უცბად მარის დაურეკე და წამოდით ჩემთან(ვუთხარი სიცილით)
-ჰაა? გოგო საათს შეხედე!! ჯერ 7 საათია დამაძინე! (იკივლა თათამ და მისი სახის წარმოდგენაზე გულიანად გადავიხარხარე)
-რა გაცინებს ნინი..ო კაი ხო გამოვალთ შენ ხო არ მოასვენებ ადამიანს(თათა)
-კაი მიდი თათ გელოდებით--ვუთხარი და გავუთიშე.
ამასობაში ავდექი სპორტულები და "ბოტასები" ჩავიცვი და სამზარეულოში ჩავედი. დედაჩემი ვერ ვიპოვე ექიმია და ალბათ ადრე გამოიძახეს საავადმყოფოში.
კარზე ზარის ხმა გაისმა და მეც ფიქრებიდან გამოვერკვიე. კარი გავაღე და გოგოებს ჩავეხუტე.
-მოდით მალე
-რახდება გოგო (მარი)
-რავიცი არაფერი,წამოდით რა სადმე გავიდეთ ვჭამოთ და მერე მაღაზიებში გავიაროთ რა.. ხვალ ყაზბეგში მივდივართ და(ვუთხარი გოგოებს)
-კაი წამო წამო (თათა)
ნახევარ საათში კაფეში ვისხედით და ვსაუზმობდით.
-ნინ გიგი როგორ გასიმპატიურდა ხო?(მიხრა მარიმ და თათას თვალი ჩაუკრა)
-ნუ ხო, მაგრამ მერე რა? მაგას მე რატო მეუბნებით(ვთქვი გულწრფელად გაკვირვებულმა)
-ოო კარგი რა ვითომ არ ვიცოდეთ ადრე რომ მოგწონდა (თათა)
-ხო თათ მაგრამ ეგ ადრე იყო (მე)
-ო არვიცი არვიცი მგონია რომ არც ახლა არ ხარ გულგრილი,თან გუშინ მთელი დღე შენთვის თვალი არ მოუშორებია გიგის,მგონია რომ მაგასაც მოსწონხარ.(დაამთავრა მარიმ)
-და მაინც! არამგონია გიგისაც მოვწონდე (მე)
საუზმეს რომ მოვრჩით ისევ მარის მანქანაში მოვკალათდით და წავედით მაღაზიებში.
მთელი დღე ვიბოდიალეთ. საღამოს დაღლილები წავედით სახლებში.
სახლში მისულს აღარაფრის თავი აღარ მქონდა და ჩემს ოთახში შესვლის თანავე დამეძინა.
დილით ტელეფონის ზარმა გამაღვიძა და გულში ვილანძღებოდი სანამ ვუპასუხე.
-ნინი ნახევარ საათში შენ სახლთან ვართ ყველა.. მალე ჩამოდი. ხოარ დაგავიწყდა ყაზბეგში რომ მივდივართ?(ლევანი)
-ვაიმე ჩამეძინა..კაი კაი ლევან ნახევარ საათში ქვევით ვარ(მე)
-კაი ჩემო პრინცესა:* (ლევანი)
ავდექი, შევედი სააბაზანოში წყალი გადავივლე,ჩავიცვი ჩემოდანი ავიღე და ქვევით ჩავედი.
-დე წავედი მე მოვიდნენ ბავშვები უკვე (ვუთხარი სამზარეულოში მოფუსფუსე ანას)
-კაი დე ჭკვიანად.

888

დამღლელი გზის შემდეგ ჩავედით ყაზბეგში..სახლში დავბინავდით,ყველა ოთახებში გადანაწილდა.
საღამოს ყველა მისაღებში ვიჯექით.
-აუ მოდით რამე ვითამაშოთ.(მარი)
-კაიი მაგარი იდეაა(ავყევი მეც)
-კარგით რა პატარები ხოარ ვართ ტო(გიო)
-შენ ჩუ! და აგვყევი თორე მე რაღაც ვიცი ხოიცი სიხარულო (მე)
-ოპპ კაი კაი ვითამაშოთ(თქვა სიცილით გიომ)
-კაი ესეიგი ვთამაშობთ-სიმართლე თუ მოქმედება(მე)
ნინი-გიოს
-გიი სიმართლე თუ მოქმედება?(მე)
-მმ..მოქმედება(გიო)
-აჰა კაი მაშინ წადი და თათას აკოცე!(ვუთხარი და თვალი ჩავუკარი)
-ეე ნინი რა სურვილები გაქვს კარგი რა(თათა)
-ჰმ! გასაჩივრებას არ ვართ(ვუთხარი და გაუცნობიერებლად გიგის გვერდით მოვკალათდი-დავინახე ტუჩის კუთხეში როგორ ჩატეხა,მაგრამ არ შევიმჩნიე)
-კაი კაი მოდი თათა (გიო)
გიო მძიმედ წამოდგა და თათასთან მივიდა,რომ გენახათ თათა სახე ალბათ სიცილს ვერ შეიკავებდით, თვალებით მანიშნებდა -ეხლა ეს გადავიტანო და მერე შენ მოგივლი კარგადო.
აკოცა! მორჩა აკოცაა!! თათას ლოყები სულ გაუწითლდა და მოიმიზეზა ცუდად ვარ ჩემს ოთახში ავალ წამოვწვებიო.
ჩვენ კიდევ გავაგრძელეთ თამაში მაგრამ საინტერესო არაფრრი მომხდარა. ღამის 12 იყო რომ დავიძინეთ.
დილით ოთახში ვიღაც შემოვარდა და უცბათ სახეზე ცივი წყალი ვიგრძენი..მივხვდი რაც ხდებოდა და უცბათ წამოვხტი. დავიმახე მოხარხარე თათა და მისი მოკვლა მომინდა.. მთლიანად გამწუწა ცივი წყლით.
გავეკიდე და მთელი სახლი სიცილით მოვირბინეთ. ჩვენ სიცილზე ყველას გაეღვიძა და ახლა ისინი აგვყვნენ სიცილში. მოკლედ მგონი მეზობლებმაც გაიგეს რა ხდებოდა ჩვენს სახლში.
ნახევარ საათში ყველა სამზარეულოში ვიყავით და ვსაუზმობდით.
-ვაიმე თათა სამაგიეროს გადაგიხდი(ვუთხარი სიცილით ჩემს პირდაპირ მჯდომ დაქალს)
-თათა მაინც რამ გადაგაწყვეტინა ნინის ასე დასჯა (ჰკითხა ლევანმა)
-აუ ვითომ ვერ მიხვდით რა გიო მოსწონს და გიოსაც მოსწონს მერე გუშინ ხო ნინიმ გაუჩალიჩა და ერთმანეთს აკოცნინა და ეხლა თათამ "შური იძია"-- არხეინად ჩაილაპარაკა ნიკუშამ და ვითომც არაფერი ისე გააგრძელა ჭამა მაგრამ... როცა ყველას მზერა იგრძნო გაჩერდა და მიხვდა რა წამოროშა...
თათა 'ვსომოგკლავ დაგასამარებ ვერ გადამირჩები შე საცოდავო'-ს მზერით უყურებდა, გიო თათას უყურებდა და ჩვენ ვკვდებოდით სიცილით.
ნუ ეს დღეც მიილია მთელი დღე თათას და გიოს საკითხს განვიხილავდით,თურმე ესენი უკვე "შეყვარებულები" ყოფილან და ჩვენ აზრზე არ ვიყავით. ამ 2დღის მანძილზე ყოველ წწუთს ვგრძნობდი გიგის მწველ მზერას,მაგრამ ვაიგნორებდი რაც ძალიან მიჭირდა.
-------------
კომენტარებში დამიწერეთ ძაან სისულელეა თუ გავაგრძელო..



№1  offline წევრი bar bare

Gaagrdzele mara eseti patara tavebi agar dadoo:*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent