შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"კანდელაკი"[2]


26-05-2015, 15:35
ავტორი talaxadze133
ნანახია 1 984

მისი გონება სადღაც შორს დაფრინავს საერთოდ გამოთიშულია გარე სამყაროს და არცერთ სულიერს არ აქცევს ყურადღებას.ახლა მხოლოდ ერთი რამ უნდა ცხელი აბაზანი და ღრმა,ძილი რაც ალბათ საღამომდე არ ეღირსება.მობეზრებულმა გადააქნია თავი გვერძე და მინერალური წყალი მოსვა,გონება დაძაბა და საქმეში ჩართვა აიძულა თავს,მაგრამ ამაოდ ამ ბოლო დროს საშინლად გრძნობს თავს სრულიად უმიზეზოდ მოიწყენს ხოლმე ან ცუდ ხასიათზე დადგება და მთელი დღე ყველას შარს დებს განა უნდა ასე ხდებოდეს?არა უბრალოდ თავისდაუნებურად მოსდის ასე.როგორ უნდა აიღოს შვებულება და ცოტახნით მაინც მოშორდეს აქაურობას მაგრამ,ყველაფერი ეს ჯერ–ჯერობით შეუძლებელია.ამას დამატებული ლაშა დადიანი და საერთოდ აორთქლება და გაქრობა უნდა აქედან.თორნიკესგან კვლავ არაფერი ისმის სულაც არ აღელვებს ეს ფაქტი მაგრამ თავი ხომ უნდა მოიტყუოს არა?!ჰოდა ასეც იქცევა სხვა გზა აქვს,რომ?!არა ასე რომ ჯობია თავი მოიტყუოს ვიდრე სიმართლეს გაუსწოროს ჯერ–ჯერობით მაინც თვალი.არა რას წარმოიდგენდა ასე თუ გადაიკარგებოდა კანდელაკი?ორი კვირაო და მერე ისვ ჩამოვალო,რომ გეკითხათ<<თორნიკესთვის>>მაგრამ,როგორ თქვენ არ გინახავთ მეგი და არ შეხმიანებიხართ ისე არ გამოჩენილა ორი თვე კანდელაკი.საერთოდ არ საუბრობს ამ თემაზე ბიჭბთან ან რა უნდა თქვას?არასდროს მოუტყუებია კანდელაკს პირველისთვის და ახლა ასე უცებ დაემხო თავზე ყველაფერი.ისეთი არეულია საკუთარ თავს საერთოდ ვერ ცნობს.არიდებს თავს ყველასთან ლაპარაკს..საკუთარ თავსაც კი არ უტყდება რომ<<თორნიკე>>მოენატრა და მასზე საშინლად გაბრაზებულია.უბრალოდ არ უნა ყველაფერი აირიოს სჯობს ისე დატოვოს ყველაფერი,როგორც არის.სულ ნუ ჩამოვა კანდელაკი საერთოდ კარგს იზავს თუ საერთოდ იქ დარჩება.მაგრამ თავს ისევ იტყუებს უკვე ვეღარ ხვდება რამდენი<<მაგრამ>>არსებობს მის ცხოვრებაში.არაპირებს არავისთვის არაფრის ახსნას მოიქცევა ისე,როგორც აქამდე იქცეოდა.ისე,როგორც აქამდე თამაშობადა უგრძნობი და ცივი ქალის როლს.განა ასეთი არ არის?თავიდან ფეხებამდე ასეთია!ფეხებზე და საშინელი ხასიათის პატრონი.საშინელი კი არა ურთულესი ხასიათის პატრონია<<მეგი პირველი>>ლიჟბი თავისი აგისწოროს და არავინ და არაფერი ადარდებს.კიდევ ერთხელ მოსვა მინერალური წყალი და ღრმად ჩაისუნთქა მერე კი მისწინ მოკალათებულ ლიზას გახედა.

–ბიჭებმა თქვეს თორნიკე დღეს ჩამოვა ღამითო._გაპარული ხმით ჩაილაპარაკა ლიზამ და თვალების ცეცება აქეთ იქით დაიწყო დაბნეულმა.

–ჰოოო?_ირონნით სავსემ იკითხა მეგიმ და თვალები ლიზას გაუსწორა._და რაო?აეროპორტშიც ხომ არ დავხვდეთო?!

–კარგი რა მეგი კარგი რა მორჩი ამ ირონიულ ლაპარაკს და გარკვიე საერთოდ რა მოხდა._წყობილებიდან გამოსულმა ლიზამ ღრმად ამოიხვნეშა და დამანჭული სახით გახედა პირველს.

–საქმეც იმაშია,რომ არ მაინტერესებს არაფერი._სკამიდან წამოდგა მეგი და ზურგშექცევით დაუდგა ლიზას.

–ნელა მიუახლოვდა ლიზა მეგობარს და ზურგიდან აეკრო,თავი ნიკაპზე ცამოადო და მიეხუტა.უმალ იგრძნო პირველის ხელები ტავისაზე და უფრო მაგრად აეკრო მეგობარს._ეჰ ჩემო პირველოო საერთოდ ვერ იტყუები!

–ოდნავ შეირხა მეგი და ლიზასკენ შემოტრიალდა ბაგე გაუპო პირველს ლიზას შემხედვარემ და თბილი ხმით ამოილაპარაკა._ხომ ვცდილობ მაინც?!ცოტა ვარჯიში მინდა და ეგა რაა._ოდნავ გაიცინა და აწკრიალებულ ტელეფონს დახედა.

დადიანს სულ რამოდენიმეჯერ შეხვდა მას მერე ისე,რომ ბიჭბისთვის არაფერი არ უთქვას,რომ ეთქვა დარწმუნებული იყო ფეხით ჩამოვიდოდა გერმანიიდან კანდელაკი და ერთსაც და მეორესაც მოკლავდა.მაგრამ იმდენად არ უნდდოა ახლა თორნიკეს ანხვა,რომ შეეძლო ყველაფერზე წასულიყო.საერთოდ არ ეშინოდა თორნიკესი,მაგრამ მაინც ტავს იკავებდა ყველანაირად უკანასკნელი<<ძუკნასავით>>ხომ არ მოიქცეოდა?!სულაც არ არის ლაშა ისეთი ადამაინი,როგორიც ბიჭებმა დაუხასიათეს და საერთოდ ვერ ხვდება,რატომ არ უნდა იმეგობროს მასთან ან რატომ არ უნდა შეხვდეს თუმცა ფაქტი სახეზეა ყველამ აუკრძალა მასთან რაიმე სახის კონტაკტი დაა ახლა,რომ ბიჭებმა გაიგონ ლაშას რამოდენიმეჯერ,რომ შეხვდა და ახლა ტელეფონზეც ურეკავს ალბათ სანდრექსა ცოცხლად შეჭამს..არა მართლა არ ეშინია ბიჭების რეაქციის უბრალოდ რა არის ამაში ცუდი ვერ ხვდება!დაელაპარაკება ბავშვებს და აუხსნის,რომ სულაც არ არის ლაშა ისეთი,როგორიც მათ გონიათ..თუმცა,რომ გაიფიქრა წამის მეასედში რა სისულელეს დარეხვა ამ 22წლის განმავლობაში საკუტარი ტავის და ფიქრების თვითონვე შერცხვა და ალტერეგო ჯანდაბაში მოისროლა.

–გისმენ ლაშა?_გაპარუილი ხმით ამოილაპარაკა პირველმა თუმცა მაინც იგრძნობოდა,მის ხმასში ცივი და გამყინავი ბარიტონი.

–დღეს გამოგივლი სამსახურის მერე და ერთად ვივახშმოთ თუ წინაღმდეგი არ ხარ?_თბილი ტონით საუბრობდა მაამაკცი და პირველის პასუხს ელოდა.

–კარგი სამსახურის მერე შევხვდეთ.._ხმამაღლა ჩაილაპარაკა ბურდულმა და გაკვირვებულ ლიზას გახედა.

ღრმადა ამოიხვნეშა და მდივანზე მოწყვეტით დაეცა.მომლოდინე ლექცისთვის დაიწყო მზადება.უნდოდა ეთქვა ლიზასთვის,მაგრამ შესაფერისი დრო ვერ გამონახა ამისთვის.თუმცა რატო იტყუებს თავს უბრალოდ არ უნდოდა ვინმეს გაეგო ამის შესახებ ესაა და ეს მეტი აარაფერი..თუმცა არც ახლა აპირებს ვინმესთვის რაიმეს ახნას ან ახსნაგანმარტებების ჩაბარებას.არავის კავს უფლება რაიმე დაუშალოს.ტუმცაღა მაინც არ უნდოდა ლიზას ასეთი ფორმით აგეგო ეს ყველაფერი.ისევ ირონიული მზერით ახედა მეგობარს და თვალებში ჩააშტერდა.

–მოგკლავს!ნამდვილად მოგკლავს კანდელაკი იმასაც და შენც ზედ მიგაყოლებს.!_უემოციოდ და გაოგნებულმა ამოილაპარაკა ლიზამ და მის წინ მოკალათდა.

–კარგი რა ლიზა კარგი რა..არავის აქვს უფლება რაიმე დამიშალოს მითუმეტეს მე._შურდულივით წამოვარდა ფეხზე მეგი და ვისკის ჭიქას დასტაცა ხელი.

–მეგი გეყოს._პეხზე წამოვარდა ლიზა და მის წინ გაჩერდა._პირველო გეყოს მეთქი!_საგრძნობლად ტონს აუწია ლიზამ და მეგობრის აკანკალებულ ხელებს შეეხო.

–შემეშვი ძალიან გთხოვ რა სულაც არ ვარ ეხლა შენს ხასიათზე ლიპარტელიანო._ხელები გამოგლიჯა მეგობარს და კვლავ მდივანზე დაეშვა.

ნელი მოძრაობით გაადჭრა ლიზამ მისაღები ოთახი და თვალს მიეფარა გასასვლელიო კარი გი ისეთი სიძლიერით გაიაჯხუნა სახლმა ზანზარი დაიწყო.ჯანდაბა პირველო ჯანდაბა!ფეხზე წამოვარდა მეგი და ვისკის ჭიქა მინის მაგიდაზე ხმაურით დადო.ჩანთას დასტაცა ხელი და მანაც ლიზასნაირად კარები ისეთი სიძიერით გაიჯახუნა ლამის ჩამოვარდა და გვერძე მისაყუდებელი გახდა.


– – –
ისეთი არეულია ისეთი დაბნეული მაგრამ პირვლად აღიარა ის,რომ ხაფანგში გაება და თავს ვერ ინთავისუფლებს.საერთოდ არაფერი არ უნდა.მისი სული სხეული მთლიანად მოცულია სიშავით და უკუნეთი სიბნელით.განა არ გრძნობს,რომ სული საშინალდ აქვს დამძიმებული მიისი ასეთი საქციელებით?გრძნობს მაგრამ აღიარება არ უნდა არც აღიარებს!ისეთი შეგრძნება აქვს,რომ სულში უფათურებს ვირაცა ხელს და ლამისა დაიხრჩოს.საშინლად გრძნობს თვას საშიინლად აფორიაქებული..როგორ უნდა მოწყდეს აქაუვრობას ცოტახნით მაინც ასე გაურკვევლობაში არასდროს ყოფილა და ახლა?თუმცა მაინც არაპირებს დანებებბას სულით დაცემას არაპირებს ასეთ ადაიამმებს კი სუსტებად თვლის!თვითონ კი არ არის სუსტი საკუთარ შესაძლებლობებში სულაც არ ეპარება ეჭვი დარწმუნებულია იმაში,რომ არასც მონდომებს ყველაფერს გაკეთებს და აისრულებს,ისე,როგორც მას უნდა.უკვე რამდენი ხანია კაფეში ზის და კაპუჩინოს წრუპავს..უბრალოდ ფიქრობს ფიქრობს და კვლავ ფიქრობს.ტელეფონი ლამის აუფეთქეს ეს კი უგრძნობლად და ურიაგიროდ ზის და არცერთის მიერ დარეკილ ზარს არ პასუხობს..ბოლოს,რომ ყელში ამოუვიდა ყველაფერი და მიხვდა,რომ ტელეფონი გაჩერებას არ აპირებდა რაზეც,ორმაგად აიშალა ნერვებზე და მერე უბრალოდ მიხვდა და ტელეფონი გამორთო.და აი დაისვნე ყურებმაც სულმაც და საერთოდ<<მეგი პირველმა>>დაისვენა,ყველასგან და ყველაფრისგან დაისვენა.

–ცოტა შემაყოვნეს იმედია არ გამინაწყენდები._ფიქრებიდან ლაშას ხმამ გამოიყვანა და მამააკაცს ახედა,რომელიც უღიმოდა.

–პირადი ანგარიშსწორება..ჩუმად ჩაილაპარაკა და შეიშმუშნა._არაიშავს ხდება ხოლმე._სრულიად უგრძნობი პასუხი სტყორცნა დადიანს და მზერა გაუსწორა.

–კანდელაკი ჩამოსულა გაიგე?_ორაზროვნად ამოილაპარაკა მამკაცმა და პირველის პასუხ დაელოდა.

–რათქმაუნდა ვნახე რა კითხვა?_გაოგნებულმა ამოილაპარაკა და მომღიმარი სახით გახედა მამაკაცს.

–მომწონხარ თან საშინლად._მოულოდნელად სტყორცნა ეს სიტყვები პირველს და მის მოქმედებას დაელოდა დადიანი.

–ამას ნამდვიილად არ მოელოდა.თავი დახარა და ორაზროვნად გაიღიმა მერე კი მამკაც ახედა ირონიული მზერით.სკამის საზურგეს მიეყრდნო და თვალი თავლში გაუყარა დადიანს._რან მიზანი გაქვს?კანდელაკი რა შუაშია შენთან?იქნებ თავშია?!

–უცბად შეეცვალა სახის გამომეტყველება დადიანს და ცინიკურად გახედა მის წინ მჯდომს._პირველო ეს ჩემი და თორნიკეს საქმეა შენკი ამაში არ უნდა ჩაერიო.

–შენ მე შტერი და დებილი ხო არ გგონივარ დადიან_ო?შენს წინ მეგი პირველი ზის!არ გირჩევ ჩემს გადაკიდებას!შენ გგონია ვერ ვხვდები რატომ ხვდები და რატომ გაბი ჩემთან ურთიერთობა?!გაფრთხილებ სადმე არ გადამეყარო თორე...ყველაფერზე წამსვლელი ვარ იცოდე._საწყის პოზიციას დაუბრუნდა პირველი და დადიანს მიაშტერდა.

–პირველ_ო ნუ მემუქრრები!თუმცა მე ასეთიც მომწონხარ არ ვაპირებ რაღაც ჭორების გამო შენთან ურთიერთობა გავწყვიტო ახლა კი თუ ნებას დამრთავ დაგტოვებ.


როგორც კი დადიანი თავალს მიეფარა მაშინვე უმტყუნეს ნერვებმა და სიმწრით ბუშტი მაგიდას დარტყა.ამას გონია პირველი ვერაფერს ვერ ხვდება და გასულელესბ!მოუნდა ბიჭს მეგისთან ურთიერთობის გაბმა და გარეთ ბლატავი,რომ<<მეგი პირველი>><<ლაშა დადიანს>>ხვდება_ო.ეგღა აკლია სახელი და რეპუტაცია შელახული იყოს.მხოლოდ ახლა გახსენდა კანდელაკი რომელიც თურმე ჩამოსულა და საერთოდაც არ მოუკითხავს სად იყო<<მეგი>>ესც კაი მაგრაი ვინმე რა რომ აუფეთქეს ტეელეფონი ეპსაუხა და ყველაფერს გაიგებდა მაგრამ არამც და აარამც,სძლია სიჯიუტემ და ტელეფონი სულ გამორთო.ფრთხილად გამოსწია სკამი და ფეხზე წამოდგა მიმდებარე ტერიტორია კი მალევე დატოვა.

– – –

სახლში შევიდა თუ არა მაშინვე მოუღიტინეს ცცხვირში რეცეპტორებმა.სიგარეტის კვამლმა და სასმლის სუნა ერთიანად აუწვა ცხვირი.იქვე მიყარა ფეხსაცმელიები და ქურთუკი.ნელი სვლით წავიდა მისაღებისკანე საშინალდ იგრძნობოდა სახლშიც და ჰაერშიც დაძაბული აირა.მდივანზე მოკალათებულ კანდელაკს გახედა და ჭიქაში ვისკი ჩამოისხა ნელი სვლით კი მის წინ მოთავსდა და ერთი ყლუპი მოსვა.

–სად იყავი აქამდე?_მოულოდნელად გაიჟღერა ჰაერში <<კანდელაკის>> ხმამ და ადგილზევე მიიყინა პირველი.

–კაფეში!_ორაზროვნად ამოილაპარაკა მეგიმ და თავი დასჯილი ბავშვივით დახარა თვალების ცეცაბა კი აქეეთ– იქით დაიწყო._რა ქნას?თავისდა უნებურად კანდელაკთან კარგავს თავის სიამაყეს და ვერაფერს ვერ აკეთებს.

–ვისთან ერთად იყავი?!_ფეხზე წამოდგა თორნიკე და კედელს მიეყუდა..ირონით სავსემ კი მეგის გახედა.

–ლაშა დადიანთან ერთად._გულუბრყვილოდ ამოილააპრაკა პირველმა და სიტუაციის განვითარებას დაელოდა.

–მოულოდნელად დავლო ხელი კანდელაკმა მეგის და კედელს მიანარცხა._შენ გოგო სულ გამოშტერდი ხო?!წავედი და აიშვი?მოუნდა გოგოს შეყვარებულობაანას თამაში თან ვისთან?გოგო მაგ თავში ტვინი იმიტო გიდევს,რომ იაზროვო!ხო გაგფრთხილეს ბიჭებმა არ შეხვდე_ო?გეგონა ვერაფერს გავიგებდი ხო?რატო გინდა,რომ ჭკუიდანა ამწიო გოგო?ჯერ იმას მვოკლავ და მერე შენც ზედ მიგაყოლებ იცოდე!გაიგე?იმხელა ხმაზე იყვირა კანდლეკამა პირველი შეხტა და თვალებიდან ცრემელები ღაპაღუპით გადმოსცვივდა მთელი სხეულით კი კედელს აეკრო!

–რა ნამუსით მოდიხარ ჩემთან და რამეს მთხოვ აა?_უცბად წამოენთო პირველი და თვალებიც აენთო სიმწრისგან._როგორ ბედავ ჩემთან მოსვლას ჩხუბს და ყვირილს?საკუთარი თავი ვინ გგონია?აარსდროს გესმის?არასდროს გაბედო და არ დამიყვირო.და საერთოდ შენ უნდა შეგითაანხმდე ვის შევხვდე და ვის არა?ვინ შევიყვარო და ვინ არა?ამას ჯობდა სადაც იყავი იქ დატეულიყავი._ორი კვირით!_ირონით ახედა კანდელაკს და თვაალებში ჩააშტერდა.

–ხეელებს შორის მოიმმწყვდია კანდელაკმა მეგი და ყელში წვდა..მაგრად მოუჭირა ხელი და როგორც კი მის ხელზე პირველის ცრემლი დავარდა ხელი სასწრაფოდ შეუშვა._ეხლა კარგად მომისმინე არასდროს არასდროს არ აგბედო ჩემთან ტონს,რომ აუწიო.არასდოს დამისვა ბევრი შეკითხვები და მითუმეტეს ირონიით?გასაგებია!_მე მკითხავ ვის შეხვდები და ვისარა კი არა სახლიდან როდის გახვალ და მოხვალ იამსაც კი შემატყობინებ!არ გაკეთებ იმას რასსაც გეუბნები და ვისი აჯობებს ვნახოთ._დიხ!ჩემი საქმეა ვის შეიყვარებ და ვის არა!_შენ რაც უფრო კარგად გექცეოდი თავში აგივარდა ხო?მე შენ მოგვილი და გასწავლი რა როგორ უნდა იყოს._ეხლა კი მოდი ჩემთან.

მძლავრად მოხვია ხელები კანდელაკმა პირველს და მკერდზე აიკრა აცახცახებული სხეულით.ცხვირი მის თმებში ჩარგო და მონატებული სურნელი ხარბად შეისუნთქა თავზე აკოცა და ცხელი ტეჩები შუბლზე მიაწება..ფრთხილად მოწმინდა ცერა თითებით ცრემლი და ყელში დაუიტოვა სველი კოცნა.

–ვერ გიტან მეზიზღები ყველაზე მეტად მეზიზღები თორნიკე!მატყუარა და აფერისტი ხარ._მის მკერდზე აკრული ბურტყუნებდა პირველი და მძალვრად უჭერდა ხელებს კისერზე.

–ჩემი დამჯერი და ჭკვიანი გოგო!როცა მიჯერებ კარგი გოგო ხარ._ჰო დამიჯერებ მეგი?_არ დამიჯერებ დდა შენი აჯობებს._იცი როგორ მომენატრე?მოდი ჩემთან ხელები ფრთხილად შემოხვია ფეხებზე და ხელში აიტაცა.ნელი სვლით კი ოთახისკენ წავიდა.






№1  offline წევრი -Crazy-Girl-

თორნიკეს საქციელები სასტიკად არ მომწონს მითუმეტეს როდესაც <<პირველის>> პიროვნება შევიცანი არ მომწონს ასე რომ ექცევა თორნიკე და ესეც ამდენს რომ აბედინებს იქნებ ცოტა გაამკაცრო მათ შორის ესურთიერთობა? ჩემი აზრით ესე უფრო საინტერესო გახდება ისე ძალიან საინტერესოდ წერ ისე დამაინტერესა რომ თვალიც კი ვერ მოვწყვიტე ველოდები შემდეგ თავს დიდი ინტერესით...

 


№2  offline წევრი talaxadze133

-Crazy-Girl-
თორნიკეს საქციელები სასტიკად არ მომწონს მითუმეტეს როდესაც <<პირველის>> პიროვნება შევიცანი არ მომწონს ასე რომ ექცევა თორნიკე და ესეც ამდენს რომ აბედინებს იქნებ ცოტა გაამკაცრო მათ შორის ესურთიერთობა? ჩემი აზრით ესე უფრო საინტერესო გახდება ისე ძალიან საინტერესოდ წერ ისე დამაინტერესა რომ თვალიც კი ვერ მოვწყვიტე ველოდები შემდეგ თავს დიდი ინტერესით...

მეც ესე ვფიქრობ ჩემო კარგო მგონია,რომ <<პირველი>>ცოტა უნდა მოვიყვანო ჭკუაზე და ასევთქვათ დავაფრენინო..აამს კი აუცილებლად ნახავ შემდეგ თავში.

 


№3  offline წევრი tata...tatuka

talaxadze133
-Crazy-Girl-
თორნიკეს საქციელები სასტიკად არ მომწონს მითუმეტეს როდესაც <<პირველის>> პიროვნება შევიცანი არ მომწონს ასე რომ ექცევა თორნიკე და ესეც ამდენს რომ აბედინებს იქნებ ცოტა გაამკაცრო მათ შორის ესურთიერთობა? ჩემი აზრით ესე უფრო საინტერესო გახდება ისე ძალიან საინტერესოდ წერ ისე დამაინტერესა რომ თვალიც კი ვერ მოვწყვიტე ველოდები შემდეგ თავს დიდი ინტერესით...

მეც ესე ვფიქრობ ჩემო კარგო მგონია,რომ <<პირველი>>ცოტა უნდა მოვიყვანო ჭკუაზე და ასევთქვათ დავაფრენინო..აამს კი აუცილებლად ნახავ შემდეგ თავში.

მაგარია
--------------------
t.i

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent