შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

„კანდელაკი“[1]


21-05-2015, 20:44
ავტორი talaxadze133
ნანახია 2 992

–პირველო კარგი რა, რატომ მახვეწნინებ ამდენს?ადექი მოემზადე და წამოდი ძალიან გთხოვ._უბრალოდ მოემზადე და ჩემს გვერდით იყავი ეს ასერთული?_ამღვრეული თვალებით გახედა ლიზამ მეგობარს და მომლოდინე თვალები მიაბყრო.

–შენი ნერვები არ მაქვს ასე,რომ თანახმა ვარ მხოლოდ იმიტომ,რომ ტვინი წაიღე!_გაემზადე და გავიდეთ!_ამაზრზენი ხმით ამოილაპარაკა პირველმა და კარებში გაუჩინარდა.

საერთოდ არ უყვარს ხალ მრავალი ადგილები,მაგრამ კლუბებზე ყოველთვის გიჟდებოდა თუმცა დღეს საერთოდ არ აქვს იმის განწყობა,რომ ხმაური და სასმელის სუნი აიტანოს.თუმცა დალევას მაინც აპირებს.მისი საშინელი ხასიათის გამო მეგობრებს ყოველთვის უხდებათ მასთან ჩხუბი და ბევრი ხვეწნა მუდარა.ძალიან რთული ხასიათი აქვს პირველს.ადვილად ფეთქდება ძალიან სიტყვა ძუნწი და საშინლად აუტანელია,მაგრამ მეგობრები გიჟდებიან მათზე თვითონაც გიჯდება თავის მეგობრებზე ზომიერების ფარგლებში.სამსახურში საშინელი დღე ჰქონდა ყოფილმა თანამშრომელმა მის წინაღმდეგ სასამართლოში საქმე აღძრა,მხოლოდ იმიტომ,რომ პირველმა სამსახურიდან დაითხოვა.საშინლდ ვერ იტანს ასეთ ამაზრზე და სულმდაბალ ხალხლს,რომელებიც თანახმა არიან ყველანაირი გზით მდიდარი რეპუტაციის მქონე ადამინას ცხოვრება მოუწამლონ.პირველისთვის ასეთი ხალხი მხოლოდ დიდ პრობლემას წარმოადგენს,თუმცა ასე თუ ისე ცდილობს ყველანაირად გაუმკლავდეს.ამას დამატებული ლიზას ხვეწნა,რომ კლუბში წაყვეს და საერთოდ ყველფერი ნერვებს უშლის.როგორ უნდა სამსახურიდან შვებულება აიღოს და ცოტახნით მაინც მოშორდეს აქაუვრობას.კარგა ხანს გაგრძელებდა კიდევ ფიქრს,რომ არა აცეკვებული ტელეფონი.უკმაყოფილოდ დახედა ტელეფონს და გამყინავი ხმით უპასუხა.

–გისმენ!_აშკარა გაღიზიანება,ბოღმა,სიბრაზე ყველფერი რაც კი შეიძლება ადამიანს გაჩნდეს ადამიანის მიმართ ყველფერი იგრძნობოდა,მეგის საუბარში.

–დღეს სადმე შევხვდეთ და გავისეირნოთ რაღათქმაუნდა შენი სურვილისამებრ._მამაკაცის ბოხი ბარიტონი მეგის მხოლოდ ზიზღს ჰგვრიდა.

–ნიკა რამდენჯერ გითხარი,რომ ასსეთი ამაზრზენი საუბრებისთვის ტელეფონზე არ შეგეწუხებინე?_ირონიული ხმით უპასუხა მამაკაცს და გაიტრუნა.

–კარგი რა ვერვხვდები აქ ამაზრზენი რა ნახე?ყოველშემთხვევაში მე ვერაფერს ვხედავ აქ ცუდს._სასეირნოდ გპატიჟებ სხვა ხომ არაფერი?_გაკვირვება ერთიანად დაეტყო მამაკაცს.

–ჰოდა საქმე იმაშია,რომ ეს შენარგინდა დაიანხო,როგორ მაბეზრებ თავს._მოულოდნელად დაიგრგვინა პირველის ხმამ და ტონს აუწია._უბრალოდ მომწყდი თავიდან ამის გაგება ასერთულია?რათქმაუნდა არა._წითელ ღილაკს დაჭირა ხელი პირველმა და საუბარი დაასრულა.

როგორ ვერ იტანს ასეთ მომაბეზრებელ ხალხს.ერთხელ,რომ აუხსნი ადამიანს მეორედ რაღატომ უნდა აუხხსნა ყველფერი?უბრალოდ ვერ ხვდება ამას პირველი.მხოლოდ ერთხელ ამბობს და არასდროს იმეორებს მეორედ.რასაც იტყვის ყველაფერს ღებულობს და აქ საგანგაშოს ვერაფერს ვერ ხედავს.ვერც ამ ბიჭს ვერ იტანს საშინლად მომაბეზრებელი და აუტანელი ბიჭია.გარეგნობით ვერაფერს დაუწუნებს კაცი,მაგრამ მეგი სულ სხვა მხოლოდ ღმერთმა იცის რა უნდა და რა სურს.რაც შეეეხება ვერ იტანს იმ ფაქტს,რომ ტელეფონზე მხოლოდ იმიტომ დაურეკონ,რომ რაიმე უნდათ.პირველი თვლის,რომ ტელეფონს მხოლოდ აუცილებლობისათვის იყენებს.

ორივე ფეხი მოიკეცა და ვისკის ჭიქიდან ერთი ყლუპი მოსვა.სულ რაღაც 22 წლისაა და უკვე რამხელა წარმატებას მიაღწია.თავისი შოკოლადის ფაბრიკა აქვს.საკუთარ თავს ყოველთვის არწმუნებდა იმაში,რომ იმაზე მეტის გაკეთება შეძლო რაც გაკეთა ან,უბრალოდ რაც სჩანს.ვერ იტანს სუსტ ხალხს ასეთი ადამიანები მისი ფიქრით მეტის ღირსნია არიან,რომ სულიერადაც დაეცნენ,რადგან ყველანაირ იმედს კარგავენ იმისას,რომ იცხოვრონ და ცხოვრებაში რაიმეს მიაღწიონ.არასდროს ესმოდა სუსტი ხალხის და სიმართლე თქვას არც უნდა ოდესმე გაიგოს!თავს ყოველთვის იმას მოუწოდებდა,რომ იყო ძლიერი და მისთვის დაცემა არ არსებობდა.დღემდე ამით მოვიდა და მომავალშიც ასე იქნება.ყოველთვის სჯეროდა ამ სიტყვების.<<ყველა უბედურება,გაივლის და ბედნიერება მოვა>>.საერთოდ ბედნიერება მისთვის არაფერია.მშობლები ყოველთვის ეუბნებოდნენ,რომ ძლიერ ადამიანასაც გაჩნია სუსტი მხარეები.თუმცა ყოველთვის ცდილობდა მეგი სუსტი მახარები არ ჰქონოდა.სწორედ ამიტომაც არის,რომ არავისთან არასდროს არაფერი არ ჰქონია და არც ექნება მომავალში.<<სიყვარული>>ეს მხოლოდ დიდი ფარისა,რომელსაც მხოლოდ ორი ადამიანი თამაშობს ერთმანეთის მიმართ.დრო გადის ხვდებიან,რომ აღარ აინტერესებთ ერთმანეთი და ორივე თავის გზაზე მიდის.ერთი მხარე მაინც ყოველთვის გულნატკენი რჩება.არ უნდა ვინმე შეუყვარდეს და სუსტი წერტილი გააჩნდეს.როდესაც წყვილებს ხედავს მხოლოდ ერთ რამეს ამბობს<<ცხოვრება ყველას ხმარობს_ო>>და მე ვფიქრობ ასეცაა.
რატომ უნდა შეწიროს თავი ვინმეს მხოლოდ იმიტომ,რომ უყყვარს და რამოდენიმე დღეში აღმოაჩენს,რომ არ ყვარებია?!კიდევ კარგა ხანს გაგრძელებდა საუბარს თავის თავთან და ალტერეგოსთან თუმცა ფიქრებიდან თორნიკეს ხმამ,გამოიყვანა.<<თორნიკე>>ეს ის ადამიანია,რომელიც მეგისათვის მთელ სამყაროს წარმოადგენს,მისი მეგობარი და სულის ნაწილი.ვისთანაც შეუძლია იყოს ის რაც არის!ხომ ვამბობდი ძლიერ ადამიანებსაც გაჩნიათ სუსტი წერტიილი თქო?ხოდა პირველის სუსტი წერტილი <<თორნიკე>>.მისი საუკეთესო მეგობარი ძმაზე მეტი.

–უჩემოდ სვავ,როგორ ყოველთვის რა მოუთმენელი ხარ მეგიი._რამოდენიმე ნაბიჯი გადადგა მამაკაცმა და მეგის საფირმო ღიმილით გაუღიმა.

–სახეზე ღიმილი აღებეჭდა პირველსაც და მეგობარს გაუღიმა აი,მისი<<სუსტი წერტილი_ც>>_არც ახლა გვიან,რომ შემომიერთდე კანდელაკ_ო.

–გვერდით სავარძელში მოკალათდა კანდელაკი და პირველს გახედა._აბა,როგორ ჩაიარა დღემ?!

–მხარზე ჩამოადო თავი თორნიკეს და ხარბად შეისუნთქა მისი სურნელი ოდნავ გაეღიმა და კუთხეში ღიმილი შეპარა პირველს._საშინლად.

–ფრთხილად მოხვია გავარვარებული ხელი მეგის და ცხვირით მისი კანის სურნელი შეისუნთქაა._მისმინე,ორი კვირით გერმანიაში მივდივარ მშობლების სანახავად.

–უხეშად მოიშორა პირველმა ხელები და ფეხზე ტყვიასავით წამოვარდა._კიდევ ერთი ყლუპი მოსვა და თორნიკეს გახედა._ჰო რათქმაუნდა ორი კვირით..და მერე მეტყვი ორი წლით_ო ჰო?!_როგორც გინდა ისე მოიქეცი._ხმაურით დადო ჭიქა მინის მაგიდაზე და აკანკალებული ხელები თმაში შეიცურა.

–ჰეიი რა გჭირს პატარავ?მე არ ვაპირებ შენს დატოვებას..ამოიგდე ეგ სულელური აზრები მე შენ არ მომიტყუებიხარ და არც არასდროს,არ მოგატყუებ გესმის?_მეგი შემომხედე!_შემომხედე მეთქი._ფრთხილად აწევინა თავი მეგის და მის ცრემლიან თვალებს ჩააშტერდა._მოდი ჩემთან._გულზე მიიხუტა აკანკალებული სხეული და თავზე აკოცა._ეხლა გაემზადე და ლიზასთან ერთად ბარში წადი ბექა და სანდრექსა იქ გელოდებათ.


– – –

ყველანაირად ცდილობდა გაეგო თორნიკესთვის თუმცა,მაინც მოულოდნელი იყო იმის გაგება,რომ ორი კვირით გერმანიაში მიდიოდა.იქნებ<<მოატყუა?>>არა გამორიცხულია კანდელაკს აარსდროს არ მოუტყუებია პირველი.ძლიერად მომუშტა ხელები და ალტერეგოს ერთი შეუკურთხა.ისეთი შეგრძნება აქვს,რომ ძალიან მიეჯაჭვა თორნიკეს და არ უნდა მათი მეგობრობა საზღვრებს გასცდეს არ უნდა რაიმეში გადაიზარდოს უბრალოდ ამის წარმოდგენა კი არა ამის გაფიქრებაც არ უნდა ეს ყველაფერი მასში საშინელ შიშს და დათრგუნვას იწვევს.არ უნდა მიეჩვიოს მას დრო გავა თორნიკე ცოლს მოიყვანს და მერე ცოლიანს სახლში ხომ არ მიადგება და ჩხუბს ხომ არ აუტეხავს მხოლოდ იმიტომმ,რომ ოჯახი ჰყავს და მისთვის დრო არ ჩება?!ტანაც კანდელაკი?–ყველა იცნობს კანდელაკს მთელი თბილისის გოგოები თავზე ახვევია ყოველდღე იცვლის ეგრედ წოდებულ<<ნაშებს>>.ხოლო მეგის თქმით<<ბოზებს>>.ვერ ხვდება რატომ ბრაზდება ან რა არის ამაში გასაბრაზებელი ორი კვირით წავიდა მშობლების სანახავად წლობით ხომ არა?ახლა როგორი ნერვებ მოშლილი და აფორიაქებულია ცდილობს არ შეიმჩნიოს და გამოსდის კიდეც თუმცა საშინლად ეტყობა,რომ გაცეცხლებული და გამწარებულია.წარმოუდგენია წლობით,რომ წავუიდეს კანდელაკი მაშინ რა დაემართება პირველს ალბათ ჩკუიდან აგდავა!სწორედ ამირომ,უნდა გადაეჩვიოს კანდელაკს,რომ სუსტი წერტიილი არ გაჩნდეს.ამისათვის კი ყველაფერი უნდა გააკეთოს.უკვე კარგა ხანია კლუბში ზიან და მერამდენე ჭიქას სვავენ კაცმა არ იცის,თუმცა პირველს არაფერი ეტყობა სიმთვრალის.

–ორი კვირაც მალე გავა და კვვლავ შემოგვიერთდება თორნიკე._ომახიანად შესძახა ბექამ და სიგარეტის კვამლი ჰაერში გაუშვა.

–ამას რა სჭირს ძმობას გაფიცებ?_რა როჟით ზის შეხედე._ხმამაღლა გაიცინა სანდრექსამ და პირველის ანთებულ თვალებს გახედა.

–რა და <<თორნიკე კანდელაკი>>სჭირს ამას._უკვე კარგად მთვრალმა ლიზამ ამოილაპარაკა და ბექას მიეხუტა.

–მოკეტეთ!_ხმამაღლა დაიგრგვინა პირველის ხმამ და ფეხზე წამოდგა..მალევე კი საცეკვავო დარბაზისკენ გადაინაცვლა.

რტმულად ირხეოდა მოქნილი და ამავე დროს სასურველი სხეული და რიტმს აყოლებდა ტანს მსუბუქად.თველბი ჰქონდა პირველს დახუჭული და გონებით<<კანდელაკთან>>იყო.თავიიდან უნდა ამოიგდოს კანდელაკი და ცოტახნით მაინც არ იფიქროს მასზე!ცოტახნით კი არა სულ არ უნდა იფიქროს მასზე.ჯანდაბაშიც წასულხარ<<თორნიკე>>.

მოუულოდნელად იგრძნო წელზე ხელების შემოხვევა და ტუცები ყელთან.გაცეცხლებული შემობრუნდა ზურგით მდგომისკენ და უცნობის ხელები წელიდან მოიშორა.ზიზღით ათვალიერა და ირონიული მზერით გაუყარა თვალითვალში მის წინ მდგომ მამაკაცს.

–ლაშა დადიანი._ხელი გაუწოდა მამაკაცმა გასაცნობდა პირველს თუმცა მეგი სულაც არ განძრეულა ადგილიდან კვვვლავ იგივე პოზაში იდგა და მამაკაცს თვალებით სჭამდა.

–რაიყო ლამაზო ასე მოგეწონე?_გამეცანი!_რა გქვია?იქნებ გვარიც მითხრა და მერე ვნახოთ როგორ წავა საქმე._ირონიულად ათვალიერა მამაკაცმა ქალი და მზერა მკერდზე დაასო.

–შენთვის ვინმეს უთქვასმ,რომ ტვინს ბურღავ?_დამცინავი და აგდებული ტონით ალაპარაკდა პირველი და ხელი ძირს დაუშვა.

–<<მეგი პირველი>>პირველ_ო კანდელაკს კარგი გოგო ყოლია თვითონ სადა?მარტო,როგორ გამოგიშვა?!_ისევ მამაკაცის ირონიოული სახე და წარბშეუხრელი პირველი.

–უკვე თავს მაბეზრებ._თვალი ჩაუკრა მის წინ მდგომ მამაკაცს პირველმა და წარბი მაღლა აწია.მერე კი კვლავ ცეკვა განაგრძო.

ლაშა დადიანი ეცნობა ეს სახელი და გვარი თუმცა საიდან არ ახსოვს.არაუშავს გაიხსენებს არცეგ არა პრობლემა,მაგრამ თორნიკესთან რა აკავშირებს მას?უკვე ტვინს ჭამდა მასზე ფიქრი.არაუშავს ამასაც გარკვევს დამაიდებლად ჩაიცინა და უცებ გადაჰკრა არაყი.მაგრამ კანდელაკის<<გოგო>>თავი ვინ გონია დადიანი თუ ვინცა ვინმეში ხომ არ ეშლება პირველი.ვითომ თამამი და ირონით სავსე ბიჭი გამოელაპარაკა ბურდულს ერთი ორი სიტყვა თქვა კანდელაკზე და ამ საცოდავ დადიანს ჰგონია პირველი დაინტერესდება მისით?ატანა არ ჰქონდა აარასდროს ცოდო ხალხის და ახლა მითუმეტეს.

–არ გაეკარო დადიანს გაფრთხილებბ პირველ_ო თორემ ცუდად წაგივა საქმე._ასი მეტრის რადიუსშიც კი არ გაეკარო მას._ბოლო ხმაზე ღრიალებდა სანდრექსა და ნერვების დამშვიდებას ცდილობდა._თუმცა ამაოდ.

–ტონს დაუწიე სანდრექს!_არასდროს აუწიო პირველთან ხმას!_პირველი არასდდროსა თამაშ გარე მდგომარეობაში ასე,რომ თუ დათმობა საქმეს ეხება დადიანმა უნდა იცოდეს,რომ ჩემთან საქმის დაჭერას სიკვდილი ერჩივნოს.

–კანდელაკს უნდა დავურეკოთ აუცილებბლად უნდა ჩამოვიდეს._ტელეფონი ამოაძვრინდა ჯიბიდან ბექამ და ნომრის აკრეფვა დაიწყო.

–არა!არ დაურეკო რატომ უნდა ჩამოვიდეს თორნიკე მხოლოდ იმიტომ,რომ დადიანი გამომელაპარაკა?

–მომისმინე მეგი თუ შემპირდები,რომ მას არც კი დაელაპარაკები არავის დავურეკავ გასაგებია?!_შედარებით ხმადაბლა დაიწყო საუბარი სანდრექსამ.

–მისმინე არ გეგონოს,რომ შემეშინდა და რამე!უბრალოდ არ მინდა ახლა კანდელაკის ნახვა ასე,რომ თანახმა ვარ.


– – –

უკვე ერთი კვირა თავს იჭედავს იმაზე ფიქრით ვინ არის<<დადიანი>>თუმცა იმასაც ფიქრობს,რომ უბრალოდ ფეხებზე დაიკიდოს და ასეც მოიქცევა.აი კანდელაკს კი უკვე ერთი კვირა არც კი დაურეკავს და მოკითხვა ხომ ზედმეტია?ბრაზდება?სულაც არა!შეეჩვია!თან ხომ უნდოდა <<თორნიკე_ს>>გადაჩვეოდა?!ჰოდა ასე მარტივად გადაეჩვევა.ამაზე კარგი რა უნდა იყოს?შეჩვევითაც აღარ შეეჩვევა პირველ_ს სულ სხვა გეგმები აქვს.კაფედან გამოდიოდა,როცა მის წინ შავი ჯიპი გაჩერდა და მანქანიდან <<დადიანი>>გადმოვიდა პირდაპი პირველისკენ წავიდა სათვალე მოიხსნა და ღიმილით დააჯილდოვა ქალი.

–როგორ ხარ პირველ_ო?_კვლავ ირონია და ტვინის შემჭმელი ტვინის გამბურღავი ჟესტიკები და გამოხედვა.

–სახე დამანჭულმა პირველმა თავი გვერძე გადაქანა და ხმადაბლა ოდნავ გასაგონად ამოილაპარაკა._რა საცოდაობა ჟესტებია!_მეჩქარება უნდა წავიდე!

–კარგი რა გავისეირნოთ და მერე მეთვითონ მიგიყვან სახლში გპირდები._მამაკაცმა ტუჩის კუთხე ჩატეეხა და მის წინ მიმავალ ქალს თვალი გაყოლა.

კარგა ხანს ისეირნეს ბოლოს კი ყავის დალევა გადაწყვიტეს.არცისეთი ცუდი ადამიანი აღმოჩნდა დაიდიანი,როგორც ის ბიჭებმა დახასიათეს.სრულიადაც ძალიან მხიარული და კომუნიკაბელური ადამიანი აღმოჩნდა ჩვენი ლაშა დადიანი ყავის დალევის შემდეგ კი ჟელტმენურად მიაცილა პირველი სახლამდე და დადიანი_ც და მისი შავი ჯიპიც თვალს მიეფარა.



№1  offline წევრი tatuli)

ძალიან მომწონს დ აველოდები ახალ თავს :))) :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent