შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩუმად გითვალთვალებ.. (1)


26-05-2015, 22:10
ავტორი saloX
ნანახია 3 075

გამარჯობა დღიურო! მე თეკლე ვარ, 13 წლის. პატარა ოჯახი მყავს, დედა,მამა და ჩემი და ნუცა, რომელიც სულ რაღაც 9 წლისაა და სულ ნერვებს მიშლის. ისევე როგორც ყველა ბავშვი, მეც დავდივარ სკოლაში, მე-9 კლასში ვარ. კარგად არ ვსწავლობ, იმიტომ რომ ზარმაცი ვარ და საერთოდაც სკოლას ვერ ვიტან, ვერც ჩემს კლასელებს, მასწავლებლებს ხომ მითუმეტეს.მყავს 2 საუკეთესო დაქალი,ნინო და ანა. ორივე ძალიან მიყვარს და ყოველთვის მიგებენ,ჩემნაირი გიჟები არიან.კაი მოდი მოვრჩეთ ჩემზე ლაპარაკს და გადავიდეთ დღევანდელ ამბებზე. დღეს ორშაბათია, დილით ადრე ავდექი ბუზღუნ-ბუზღუნით.წავედი ვნახე ანა, გაკვეთილები დამრთავდა კიდეც და ერთად წამოვედით... თეკლემ დღიური დახურა და საბნის ქვეშ შეინახა, ვიღაც ეძახდა. გარეთ გავიდა და ნინო შერჩა ხელში, ერთმანეთი დიდი ხანია არ ენახათ, რადგანაც ნინო თემქაზე ცხოვრობს და ხშირად ვერ ახერხებს ჩამოსვლას.
-ნინოოო! (თეკლე)
-თეკლეეე! (ნინო)
ნინო თკლეს ისე ჩაეხუტა, რამის მოახრჩო..ხვევნა-კონცნის შემდეგ სახლში შევიდნენ, თეკლეს ოთახში და დაიწყეს ჭორაობა.
-გოგო აბა რაა არის ახალი?(ნინო)
-რა უნდა იყოს ახალი ყველაფერი ძველებურადააა(თეკლე)
-ოოო შენთან სუყველაფერი ძველებურად როგორ უნდა იყოს(ნინო)
-ეხლა არ დაიწყო წუწუნი ჩემთავს გაფიცებ(თეკლე) თან გაიცინა..
-შენთავს თუ მაფიცებ უნდა დავიწყო აბა რა უნდა ვქნა, იქნებ მოგიშორო როგორმე შედეგენერატო (ნინო)
დაიწყეს სიცილი, შემდეგ ბალიშებით გაგუდვაზე გადავიდნენ,მერე კიდე ნინომ დედამისი დიდი ხვეწნა-მუდარის შემდეგ, თეკლესთან დარჩენაზე დაითანხმა. მაგრამ სანამ დაიძინებდნენ თეკლეს ტელეფონზე მესიჯი მოუვიდა.
-ვინ არის? შეყვარებული გწერს და მიმალავ? (სიცილით ამბობს ნინო)
-ხოო გოგო არიცოდიი? ჩემს შეყვარებულს ტექნობუმი ჰქვია (თეკლე)
ორივემ გადაიხარხარეს.. მაგრამ უცებ თეკლეს სახე შეეცვალა, ნინო მივარდა და მესიჯი წაიკითხა...

ჩუმად გითვალთვალებ.. (1)


ბავშვებოო თუ მოგეწონებათ უფრო დიდ თავებს დავდებ ხოლმეე



№1  offline წევრი ani ani

Au ki raa dzaaan magariaa damainteresaa dzaaan

 


№2  offline წევრი arctic monkey

gaagrdzeleee

 


№3  offline წევრი saloX

arctic monkey
gaagrdzeleee

ani ani
Au ki raa dzaaan magariaa damainteresaa dzaaan

კარგიტ ბავშვებოოო ^^

 


№4  offline მოდერი ჯია

ისე ინტრიგნულად დაამთავრე ერთი სული მაქვს როდის დადებ მომდევნო თავს ❤️ , მაგრამ ნუ ზარმაცობ :დ ცოტა დიდი თავები დადე, გთხოვ. წინა მოთხრობას არ აგრძელებ?

 


№5  offline წევრი saloX

ჯია
ისე ინტრიგნულად დაამთავრე ერთი სული მაქვს როდის დადებ მომდევნო თავს ❤️ , მაგრამ ნუ ზარმაცობ :დ ცოტა დიდი თავები დადე, გთხოვ. წინა მოთხრობას არ აგრძელებ?

ხოო მალე დაიდება მეორე თავი შეიძლება დღესდაიდოს:დ :დ❤️❤️ ვეცდები დიდი თავები დავდო ❤️❤️ წინა მოთხრობასაც რო მოვიცლი გავაგრძელებ ❤️❤️ :დდ :**

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent