შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ხარ პატარა ჩემი (ნაწილი 2)


2-06-2015, 09:01
ავტორი gvanca18
ნანახია 3 926

გიორგი რომ არა ალბათ ცემით მოკლავდა ლუკას.გიორგიმ როცა გააშველათ ჩემსკენ მობრუნდა და აკანკალებული გულში ჩამიკრა.
-ნინი კარგად ხარ? (ალექსანდრე)
-არა...მე ძალიან შემეშინდა (მე)
-სსსსს....ნუ გეშინია პატარა.შენ ვერავინ ვერ გაგეკარება.ახლა დაწყნარდი კარგი?წამო სასტუმროში წაგიყვან. (ალექსანდრე)
მანქანაში ვგრძნობდი როგორ აპარებდა თვალებს ჩემსკენ და ეღიმებოდა.შემდეგ მანქანა გააჩერა და ჩემსკენ შემოტრიალდა.
-ნინი ცოლად გამომყვები? (ალექსანდრე)
-კარგი რა ალექსანდრე.ახლა ღადავის ხასიათზე არ ვარ.თანაც ეგ თემა სახუმარო არ არის. (მე)
-კარგი,სხვა დროს ვისაუბროთ,მაგრამ იცოდე რომ არ ვღადაობ.შენთან არა გესმის?! (ალექსანდრე)
ისე გავიდა რამოდენიმე დღე,რომ ალექსანდრე არ მინახავს.ზღვაზე გავედით გოგოები,იქ კი ნამდვილად სიურპრიზი დამხვდა.ვიღაც გოგო ლამის თავზე აჯდა ალექსანდრეს.აქ კი ნამდვილად ჩაირთო ჩემი თავის დაფასების რეჟიმი,თავი ავწიე და გვერდი ისე გავუარე ვითომ არც დამენახოს.ჩემი თეთრი კაბა გავიხადე და გოგონებთან ერთად ზღვაში შევედი.წყლიდან მალევე ამოვედი და ზარის მისაღებად დავწექი პლიაჟზე.
-გამარჯობა ნინი,შეიძლება ვისაუბროთ (ლუკა)
-ლუკა გაიწიე მზე არ მენათება და ზაგარს ვერ მივიღებ! (მე)
-აუ „იზვინი“ რა!გადამეკეტა პროსტა იმ „ტიპთან“ რომ დაგინახე.დამელაპარაკე რა.შევრიგდეთ.(ლუკა)
-კარგი ლუკა მაგრამ მსგავსი რამ მეორედ თუ განმეორდება საერთოდ დაივიწყე ჩემი სახელი. (მე)
-კაი.დღეს რამეს აპირებთ გოგოები?გამოგივლით და სადმე წავიდეთ (ლუკა)
-კარგი აზრია.გოგოებს ვეტყვი და პასუხს მოგწერთ. (მე)
-კაი გავე აბა მე და შემეხმიანეთ (ლუკა)
-კარგი,დროებით. (მე)
როგორც ჩანს ჩემს დამატყვევებელი ღიმილის მქონე ბიჭს არ მოეწონა ლუკას დანახვა და მისი წასვლისთანავე ჩემსკენ გამოქანდა.
-ამას აქ რა უნდოდა ნინი?! (ალექსანდრე)
-ბოდიში მომიხადა და გოგოები ბარში დაგვპატიჟა (მე)
-რა?! (ალექსანდრე)
-რაც გაიგე.გაიწიე რა მზე არ მენათება(მე)
-ნინი მასთან ერთად ვერსად ვერ წახვალ!გაიგე?! (ალექსანდრე)
-და ვინ დამიშლის?! (მე)
-მე პატარა.ასე რომ საღამოს გამოგივლი და ჯობს სახლში დამხვდე. (ალექსანდრე)
-რა? შენ ხომ არ გაგიჟდი...(სიტყვის დამთავრება არ მაცადა,თვალი ჩამიკრა და წავიდა)
გოგოებს ყველაფერი მოვუყევი და მათაც არტ დააყოვნეს კითხვების დასმა.
-და ახლა რას აპირებ? (ანა)
-დღეს ლუკასთან ერთად წავალთ (მე)
-იქნებ ჯობს რომ მართლა სახლში დავრჩეთ (თამო)
-კაი რა.მის ჭკუაზე არ ვივლი.ის ჩემთვის არაფერი არაა!შეუძლია მის მეგობარ გოგოსთან ერთად გაერთოს პლიაჟზე ვისთან ერთადაც იყო!მე მის ჭკუაზე სიარულს არ ვაპირებ!
-კაი როგორც იტყვი,მაშინ მოვემზადოთ. (ანა)
-ხო,კლასიკურად ჩაიცვი,რესტორანში მივდივართ,რაღაც წვეულებაა. (მე)
მზადებას შევუდექით,გადავწყვიტე შავი გრძელი კაბა ჩამეცვა,ამავე ფერის მაღლები და მსუბუქი მაკიაჟი.
-აი მესმის ელეგანტური ქალი,არ უარყო რომ ამ ყველაფერს ალექსანდრეს გასაბრაზებლად აკეთებ (ანა)
-კარგი რა ანა.!ღადავს ჯობს მითხრა შენ ვის ეპრანჭები? (მე)
-დავითს (ანა)
-რაა??? ალექსანდრეს ძმაკაცს? (მე)
-ხო,ფლირტი გვაქვს...და კიდევ,ვერ უარყოფ რომ ამას ალექსანდრეს გასაბრაზებლად აკეთებ.ახლა ისღა დაგვრჩენია როგორმე გიოს და თამოს შევაყვაროთ ერთმანეთი და მაგარი პონტი იქნება სამი ძმაკაცი და სამი დაქალი. (ანა)
-გოგო ნუ გარეკე შენ სულ და გავედით!
რესტორანის კართან მომღიმარი ალექსანდრე დამხვდა.
-ჯიუტი ხარ პატარა. (ალექსანდრე)
-ნუ მეძახი პატარას! (მე)
-და მკაცრის ყოფილხარ.მაგრამ მაინც პატარა ხარ (გამიღიმა და წავიდა)
წვეულება კარგად იყო ორგანიზებული.ყველანაირად ვცდილობდი ალექსანდრესთვის თავი ამერიდებინა მაგრამ ვერ მოვახერხე.
-ნინი გამოდი სალაპარაკო მაქვს.თამოც წამოიყვანე (ალექსანდრე)
-რა ხდება? (მე)
-გოგოებო დათო და ანა გაიპარნენ (ალექსანდრე)
-რააა???და რა გაცინებს!ისინი ერთმანეთს არც კი იცნობენ! (მე)
-ერთმანეთი უყვართ და გააკეთეს ის რაც სწორად მიაჩნდათ.ახლა კი მანქანაში ჩაჯექი სასტუმროში მიგიყვანთ. (ალექსანდრე)
-აქ ლუკამ მოგვიყვანა და უკანაც ის წაგვიყვანს. (მე)
-ნინი ლუკა მთვრალია და საჭესთან ვერ დაჯდება.მე კი არ მინდა ჩემს პატარას რამე დაემართოს. (ალექსანდრე)
-ალექსანდრე მართალია ნინი,ჯობს წავყვეთ. (თამო)
-კარგი. (მე)
მანქანაში ხმა არ ამომიღია.სასტუმროსთან მისვლისთანავე გადავედი მანქანიდან და წასვლა დავაპირე ალექსანდრეს ხმა რომ გავიგე.
-ნინი მოიცადე სალაპარაკო მაქვს. (ალექსანდრე)
-ჩვენ რამე სალაპარაკო რომ გვქონდეს არა მგონია (რა ეჭვიანობის სცენებ ვაწყობდი მეც ვერ ვხვდებოდი)
-კი გვაქვს (ალექსანდრე)
-არა არ გვაქვს (მე)
-ანუ გინდა თქვა რომ ჩემთან საუბარი არ გინდა? (ისე მომიახლოვდა ლამის გული წამივიდა)
-არა არ მინდა. (გაუბედაბად ვუთხარი)
-კარგი მაშინ ვიმოქმედებ (ალექსანდრე)
წელზე ხელი მომხვია და მის მკერდს ამაკრა.ჩემი შეშინებული სახე რომ დაინახა გაეღიმა,თავი ასწია და შუბლზე მაკოცა,ყურში ჩამჩურცულა "ამ კაბაში ძალიან მიმზიდველი ხარ" შემდეგ შებრუნდა და წავიდა.
-რა?რა გააკეთა? (თამო)
-რაც გაიგე ის. (მე)
-ნინი მაგ ბიჭს სიგიჟემდე უყვარხარ (თამო)
-საიდან დაასკვენი ეგ! (მე)
-ნინი ეს შენი დაფასეებაა.მაშინ როცა ასე ახლოს იყო შენს ტუჩებთან,შუბლზე გაკოცა,შუბლე იმას კოცნიან ვინც ძლიან უყვართ,ნამდვილი ჯელტმენია რა. (თამო)


---მადლობთ რომ კითხულობთ და აფასებთ,იმედია მოგეწონებათ---



№1  offline წევრი lamazmani

ძაან მაგარია მომწონს ველი ახლ თავს

 


№2  offline წევრი gvanca18

:* გაიხარეეე
lamazmani
ძაან მაგარია მომწონს ველი ახლ თავს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent