შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბრძოლა სიყვარულისთის-სრულად


11-06-2015, 00:46
ავტორი D-roni
ნანახია 10 124

-პაპრობი პაპრობი მპუაა მპუააა , პაბრობი შაგა შაგა - შემოვარდა კარში უკანალის ქნევით დემეტრე რამაც ჩემი იატაკთან ჩახუტება გამოიწვია რადგან მან მთელი ძალით გახანჯლა კარი
-ნელა შე ვირო - დაუბღვირა წარბებ შეკრულმა აკომ , რომელიც მუდმივად მეხმარება და ვერ იტანს ვინმე მათ შორის მეც და მითუმეტეს სხვა იქნება ეს დემეტრე ან სულაც მაკო (ჩემი დაქალი) თუ მიშავებს ან მტკენს რამეს , ბავშვობიდან ასეთი დამოკიდებულება გვაქვს ოთხივეს ერთმანეთთან , ერთ სასტავად ვითვლებით რომლმებსაც სულაც არ გვჭირდება სხვები !
-ე ბიჭო გააქნიე ცოტა ეს კურტუმო რად გინდა ასე ხესავით რომ დგახარ უნამუსო ვიყო უკანალი ფოთლების იმიტაციაა პროსტა - გადაიხარხარა დემეტრემ და აქეთ იქით სირბილი დაიწყო გამოკიდებული აკოსგან თავი რომ დაეხსნა


-ააა ტრ*აკი- ამოვიკნავლე დაბალ ხმაზე , ანუ ახლა არც ამათი არ მცხვენია მაგრამ ვის ჰქონდა ხმა მაღალი საუბრის თავი ? ისე დამანარცხა იმ ნადირმა იატაკზე სველი ტრიაპკა რომ ეხუტება პოლს ხომ იცით ? აი რაღაც მსგავსი ვარ მეც ოღონდ ჯერ ჯერობით მშრალ სიტუაციაში . მაქსიამლურად ვიკავებ თავს ცრემლებისგან თავი შევიკავო თორემ ვიცი მერე რაც მოხდება , აკო გაეკიდება დემეტრეს და გაჩაღდება ომი , სანამ არ დაიჭერრს და არ გაიგდებს ფეხ ქვეშ მანამდე არ მოისვენებს სვანი ...
-ძააან გეტკინა ? - შეწუხებული სახით მომიახლოვდა მაკო და ჩემსკენ დაიხარა , ვხედავდი როგორ უჭირდა თავის გაკონტროლება და ფხუკუნის ჩახშული ხმით ამოშვება ...
-გაიცინე ახლა და შენც მოისვენებ მეც და შენი ნიკაპიც - დავუბღვირე და წამოდგომა ვცადე , მაგრამ ტკივილსგან სახე მომანჭული იგივე პოზაში გადავქანდი უკან , ამჯერად ზურგ დარტყმულმა მსუბუქი კვნესა ამოვუშვი და სახე სატირლად დავმანჭე
-არ იტირო ახლა თორე ხო იცი რას უზამს აკო დემეტრეს - შემევედრა სიცილით დაქალი
-შენ თუ დაქალი გქვია - ხელი ავიქნიე და მერე მივხვდი რომ თურმე ხელიც მტკიებია - მე იატაკს ვარ ჩახუტებული და შენ დემეტრეზე ფიქრობ ჩემი არ იყოს - ჩავიცინე ცინიკურად ჩემი თავის მიმართულებით ...
-აკო მოდი აქ და ააყენეთ ეს რომ დარბიხართ მევალეეებივით - დაუბღვირა მაკომ ბიჭებს ...
-იცოდე ერთი დარტყმა ვალი გაქვს - საჩვენებლი და შუა თითი აკომ ჯერ თავის თვალებთან მიიტანა და შემდეგ დემეტრეს მიმართულებით გაიშვირა სულ ბოლოს კი ყელში გამოისვა .
-ფეხები არ მომჭამო - ენა გამოუყო გაგულისებულმა დემეტრემ სიცილით , იცოდა ახლა აკო ჩემთან მოვიდოდა და ამაყენებდა ისე გამორიცხული იყო გზისთვის გადაეხვია
-უკვე ორი - დაიგრუხუნა ბოხი ხმით და ჩემთან მოვიდა
მსუბუქად ამაფრიალა ჰაერში და ლოგინზე დამაწვინა
-ყინულებს მოვიტან გაქვს მაცივარში ? - მკითხა მაკომ
-კი მაქვს ოღონდ ხო იცი მიყინულია და ძნელია მაგის გამოღება წაიყვანე ეს მავნე - მივანიშნე დემეტრეზე
-ვიცი ამ მაცივარში ვარ გაზრდილი - გადაიკისკისა მაკომ და დემეტრეს ხელი დაავლო ოთახიდან სულ ძალით გაათრია
-გტკივა რამე ? - ჩაილაპარაკა გაბრაზებული სახით რომელიც კუშტად შეკრულ წარბებს და შუბლს აერთიანებდა აკომ .
-არაფერია საშიში , ნუ ნერვიულობ - გავუღიმე და ხელი ხელზე დავადე
-მოვკლავ იმ ჯორს - დაიმუქრა აწ უკვე გასული დემეტრეს მიმართულებით
-შეეშვი მიჩვეული მაინც არ იყო - გავიცინე და მუცლის დაზელვა დავიწყე , სახე პარალელურად ისე დავმანჭე მე შემეშინდა .
-ხელიც გტკივა ? - შემომხედა წარბ ააწეულმა
-ხო - ამოვისლუკუნე და საწოლზე უნებართვოთ დაგდებულ ხელის მტევანს მოფუფქული სახით დავხედე
-კარგი მე გაგიკეთებ მასაჟს - გამამხნევა ჯიშკარიანმა
-არ არის საჭირო აკო - გავუღიმე და ხელის აღება ვცადე ისევ რომ დამივარდა -კარგი ხო - სიცილით დავრთე ნება
-შენ ნებას ვინ ელოდებოდა რო ? - ცინიკურად ჩაიცინა და მაიკა ამიწია . ხელის აქეთ იქით ნაზ კანზე სრიალი ისე განაგრძო ჭრუანტელმა თხემიდან ფეხის თითებამდე დამიარა ,
დღეს

აი რა იცის გახურებულ სხეულზე ცივი ხელების დავლამ ხალხო ! შეეცადეთ იყოლიოთ ცოტა შედარებით ფრთხილი მეგობრები ... მაგრამ ჩემი დემესნაირი მაინც სულ სვხაა !

ხელებს უპრაგუნოდ დაასრიალებდა მუცელზე და მაიკას სულ უფრო ზემოთ ქაჩავდა
-აკო მუცელი მტკივა მანდ რა გინდა - კისკისი ვერ შევიკავე როცა ვიგრძენი როგორ ამოძრავდნენ მუცელზე ჭიანჭველებისავით თითები - ნუ მიღუტუნებ ! - ხმა მოჩვენებით გავიმკაცრე და თვალები დავუბრიალე
-მოვედით - შემოვარდნენ ბავშვები - აჰა დაადე ყინულები - ხელში შეაჩეჩეს

თვითონ კი სამზარეულოში დაბრუნდნენ .
-ცივია ჩივი - ამოვიფრუტუნე მინაბულმა , შუა სიცხეში ასეთი ცივი ... მმ...
გვერდით მომიწვა და განაბულმა მის მკერდზე მოვაკალათე თავი თან ტელეფონში რაღაცეებს ვათალიერებდი .
-რა კაი ბიჭია ნახე რაა - წინ ავუფრიალე მობილური აკოს
-რას გავს ეს ჩემი*ა - დაიღრინა გაბრაზებულმა ,რატომღაც სულ სხვისგან მომდიოდა ხმები რომ ვიღაცას მოვწონდი , მაგრამ არასდროს უთქვამთ ასე პირში პირდაპირ არადა ბევრისგან გამიგია რომ ვიღაცას მოვწონდი , როდესაც ამას აკო იგებდა ამის შემდეგ საეჭვოდ ქრებოდნენ მამრები ჩემი ცხოვრებიდან . ბევრჯერ ვცადე აკოსთან ამაზე საუბრის წამოწყება მაგრამ ყოველთვის კრახით მთავრდებოდა ყოველი ჩემი ინიციატივა ამ თემაზე .
-შურიანო - ენა გამოვუყავი სიცილით , არადა რა ტყუილი ვთქვი ბევრად მირჩევნია ამ ბიჭს ჩემი აკუნკულა ! ისეთი სიმპატიური , ზოგჯერ ვფიქრობ რა მოხდებოდა ჩემი ასეთი ახლო მეგობარი რომ არ იყოსთქო ? დემეც არანაკლებ სიმპატიური და ახლოა მაგრამ აკო ? აკო სულ სხვაა ! რატომღაც ის ჩემთის ყველაზე ძვირფასია რომელთანაც დასამალი არაფერი მაქვს !
-აი ეს გოგო ნახე - ირონიულად მომღიმარმა მანახა ვიღაც კაი "ნაშის" ფოტო
-იფ შე გენაცვალე რა ძუძუები გაქვს - სიცილით ავიფარე სახეზე ბალიში მისი დაბრიალებული თვალები რომ არ დამენახა , მუდმივად მიკონტროლებს საუბრისას ცენზურას , რამდენჯერმე წამომცდა მსგავსი რამ და იმდენჯერ მომარტყა თავში მაგის მერე თავს ვიკავებ და ენას კბილს ვაჭერ .
-მე შენ რამდენჯერ გითხარი ... - გააგრძელებდა მონოლოგს რომ არა შემომხტარი მაკო და დემე .
-ჩვენ გავდივართ მოგვბეზრდით ბებო და ბაბუ - თვალი ჩაგვიკრეს და სახლი დატოვეს
-დავაი დასვიდანია რაა - მივაძახე უკვე კარ გაჯახუნებულებს და ჩემეცინა - წავალ კარს შევამოწმებ - გავცილდი გაბრაზებულ ჯიჯკარიანს

-კარგი რა აკუუუ ხო იცი როგორ მიყვარხარ - გავუცინე და ლოყაზე ვაკოცე , ისიც წამში მოლბა და გამეკრიჭა
-ცუდი გოგო ხარ შენ ! - თითი დამიქნია გაბრაზების ნიშნად და გაიცინა - იცი რა მიყვარს შენში ?
-აბა რა ? - გავუღიმე და ნიკაპით მის მკერდს დავეყრდენი
-ის რომ ასეთი სუსტი ხარ ჩემთან , სხვებთან კი ქაჯანდარა ! - გაიცინა და ცხვირზე საჩვენებლი თითი დამკრა .
-თუ აკვირდები შენთან მე სხვანირი ვარ - ჩავილაპარაკე სიტუაციით დაბნეულმა
-მაინც როგორი ? - ეშმაკურად აათამააშა წარბები .
-რაც მშობლები გარდამეცვალნენ შენთან ვცხოვრობ , დედაშენი საკუთარიი შვილივით მზრდიდა და შენგან არაფრით გამომარჩევდა , შენ კი ... შენ უბრალოდ ჩემთის სიცოცხლეზე მეტს ნიშნავ ! სიტყვებით როგორ გადმოვცე მაგრამ , შენ ჩემი ყველაფერი ხარ აკო ! - გავუღიმე და ცრემლები მოვიწმინდე .
-არ იტირო ჩშ ... - წამომაყენა და ცრემლები მომწიმნდა ,საწოლზე წამომჯდარი მზერას ჩემს სახეზე ათამაშებდა , თვალები ხან თვალებზე გამისწორა ხანაც ცხვირზე მერე ისევ თვალებზე ბოლოდ კი მზერა ტუჩებზე დამასო ...
-მახსოვს როგორ ბუშტავდი ბავშვობაშ მაგ ლამაზ ტუჩებს როდესაც გაბრაზებდი - ჩაიცინა და წარსულის გახსენებისას ლამაზი ღიმილი , მე რომ მიყვარს ისეთი გამოესახა სახეზე ... - დღემდე ეგრე ხარ , მხოლოდ მე შემიძლია შენი გაბრაზება სხვას არავის ! და ვინც გაგაბრაზებს ჯიშს ამოვუტრიალებ ! - დაიღრინა მთელი ძალით , - როდესაც შენ გეეხება საქმე კარგად იცი შენც და სხვებმაც რომ ეს უბრალო თემა არაა ! შენ ჩემთვის გადაუჭრელი პრობლემა ხარ ! რომლის მოგვარებაც მე არ მინდა ! - ჩაიცინა და დაბნეულს იმდენად მოულოდნელად ჩამალვლო ხელების სახეზე და იმდენად მოოულოდნელად დამეტაკა ტუჩებზე გააზრება ვერც მოვახერხე , თვალებ მილულულს თვალებ დაქაჩულმსა და დაჭყეტილმა შევვხედე , იმდენად სასიამოვნოდ მკოცნიდა ვერც კი ვეეწინააღმდეგებოდი , რა იყო ეს ? არ ვიიცი !
-არ ვიცი აამას რა ჰქვია ამას მაგრამ რაც გქვია კარგია - ტუჩები გაილოკა და თვალებში ჩამაჩერდა სადაც ცრემლების მთელი ბუდე ცხოვრობდა .- რა გატირებს სულელო ? - გამიცინა საყვარლად .
-ხვდები რა ქენი ? - დავუქაჩე თვალები და ხელი ოდნავ ვკარი , მაგრამ მას ძვრა არ ჰქონია - ამდენ წლიანი ურერთობა შენ უნიტაზს გაატანე !
-უნიტაზი რომ არ გეთქვა ისე არ შეიძლებოდა ? - წარბი ჰაერში აზიდა
-აკო ! - დავუღრიალე მთელი ხმით - ეს სახუმარო თემაა ?!
-მეგობრული კოცნა - თვალი ჩამიკრა ნასიამოვნებმა , ნერვებს იცით რა მიშლის ? ის რომ იგრძნო მეც რომ მომეწონა ! და ამიტომ გამითამამდა თორემ აბა ეგრძნო რომ მეწყინა ? ბოდიშებით ამიკლებდა ! ეს არ უნდა მომხდარიყო , ამდენ წლიანი ნაშენები "და-ძმური" ურთიერთობა უბრალოდ გაცამტვერდა და ისე აორთქლდა როგორც წყალი 120 გრადუსზე ...
-მეგობრული სექსიც ხომ არ გინდა ? - წამოვხურდი სახეზე
-უარს არ ვიტყოდი , თვალი ჩამიკრა და ფეხზე წამოდგა ...
ვხვდებოდი რომ ძალიან სენტიმენტალური ვიყავი , მაგრამ ... მაგრამ ...
ოხ ჯანდაბა ამ მაგრამს ! ვცდილობდი საკუთარი გრძნობები ჩამეხშო იმის გამო რომ "მეგობარი" არ დამეკარგა ეს კი ... ეს ასე უშფოთველად მოდის და მკოცნის !
-მომისმინე ! - ჩაიმუხლა ჩემს წინ - ორივე ვხვდებოდით , კი არა და სულ ვიცოთ რომ ჩვენი ურთიერთობა უბრალოდ მეგობრული და და ძმუი არ იყო ! იმედია მხოლოდ მე არ მგონია ეს ! ადრე თუ გვიან ეს მოხდებოდა და ხომ იცი მე მიყვარს ორიგინალურობა - ჩამიკრა თვალი ...
სახლში მხოლოდ მე და აკო ვცხოვრობთ ... მშობლებმა ნდობა გამოგვიცხადეს და სხვა სახლში გადავიდნენ ... როგორ ვუთხრა მათ რომ მათი შვილი და ძმურად და მეგობრულად კი არა არამედ სხვანაირად მყვარებია ?
ჩემი საქციელი ისევე როგორც აკოსი ჩამოუყალიბებელი ადამიანისას გავს ! რასაც ვერასდროს ვერ ვიტანდი !
-გამიშვი ! - საწოლიდან გადავხდი და კედები ამოვიცვი შორტებზე და მაისურზე
-სად მიდიხარ ? - თვალები ჭყიტა გაოცებულმა .
არ შემეძლო ! არ შემეძლო ასე უბრალოდ მათთვის იმედები გამეცრუებინა ! იქ ზეცაში ჩემებისთვის ასე ყოფილიყო ყველაფერი დასანახი ! ვიცი რომ ცხოვრებას ვინგრევდი აკოს გარეშე მე ნული ვიქნებოდი მაგრამ ... აი ისევ და ისევ მაგრამ !
-მიცნობ და იცი რომ არ გამოგეკიდები ! - გამაფრთხილა გაბრაზებულმა
არ მინდოდა ეს ყველაფერი არა არა ! არ მინდოდა ასე მომხდარიყო !
ახლა ცხადი იყო ყოველი დავლილი ჟრუანტელი , განსხვავებული ურთიერთობები , ვერ მოწონებული აკოს შეყვარებულები . გალანძღული გოგონები რომლებიც ჯიშკარიანზე უგონოდ იყვნენ შეყვარებულები ! ვერ გამართლებული იმედები იმის შესახებ რომ ... რომ ... რომ მე აკო შემიყვარდა აკოს მე .
ასე არ უნდა მომხდარიყო ! ვერ დავუშვებდი გავეკიცხე ყველას იმის გამო რომ საუკუნო შეცდომა დავუშვი . არ მინდოდა დამენახა იმედ გაცრუებული თვალები აკოს მშობლების , მეგობრების და ყველასი .
-მე არ მიყვარხარ ! მე მხოლოდ როგორც ძმას ისე გიყურებდი , შენ კი ... შემეშვი აღარ გამეკარო გესმის ? - დავიყვირე მთელი ხმით - მეზიზღები - მივაძახე და ცრემლების შეკავება რომ გაუსაძლისი გახდა სახლიდან გავვარდი .
მაკოსთან ავვარდი და კარებზე დავაზარუნე , როგოც კი გამიღო მის ოთახში შევედი და ბალიშზე დავემხე ტირილით , სლუკუნით ვუყვებოდი შეშინებულს ყველაფერს და მის გაოცებულ სახეზე ტირილს უფრო ვუმატებდი , გავუცრუე ყველას ყველას გავუცრუე იმედები !
ასეთი სუსტი ავღომჩნდი , როგორიც ყოვლთვის ვიყავი მასთან , უძლური და სუსტი !

იმ დღეს მაკოს არაფერი უთქვამს , მის თალებში ულევმა ტკიივილმა დაისადგურა , რომელის ჩემსას იზიარებდა .
1 აკოს გარეშე გაატარებული თვე !
ადამიას არ ვგავდი , მარის საწოლში ვათენებდი და ვაღამებდი უსულო სხეულივით ... მეორე თვე იწყებოდა ოთახში ის და დემეტრე რომ შემომივადნენ და შემომხედეს ტკივილიანი მზერით ... მე როგორც ყოველთვის ახლაც უმოძრაოდ ვიყავი და არ ვლაპარაკობდი ... სივრიცისთვის მქონდა გაშტერებული თვალები და ერთ წერტილს ვუყურებდი ...
-რა გატირებს შენ ნორმალური ხარ ?! გესმის რა გააკეთე ? იმის გამო რომ სხვებს არ განეკითხე შენი სიყვარული ! აკო გაუშვი ხელიდან ?! ვერ ხედავდი რომ უყვარდი ?! დავიჯერო იმდენად სულელი ხარ ვერ ხვდებოდი რატომ არ გაწუხებდნენ ბიჭები ? შენ გგონია არავის მოწონდი და უყვარდი ?! შენი აზრით არასდროს რატომ არ შეუწუხებიხარ არავის ? რატომ გადავიდნენ აკოსიანები სახლიდან ?! რატომ დაგტოვეს მარტო ? რატომ გტოვებთ მე და დემე სულ მასთან მარტო ? შენი აზრით არაფერი არ ვიცით ჩვენ ? არ უთქვამს უბრალოდ ყველა ყველაფერს ვხედავთ და ვხვდებით ! არ გ*იდია ფეხებზე მეზობლების აზრი გოგო ?! არ გამაგიჟი ახლა ! ...
ისევ სიჩუმე მის ნათქვამს სანამ ვიაზრებდი მას ამოასხა ბოლომდე
-იცი რომ ნახევარ საათში აკო ქვეყნიდან გაფრინდება ? იცი რომ ვეღარ ნახავ ცხოვრებაში ? ხვდები რომ ის ჩამომსვლელი აღარ არის ? ხომ იცნობ არა ?
-რაა ? - იმხელა წამოვიკივლე და ისე ფეთიანივით წამოვვარდი შეშინებულები კედლისკენ გახტნენ - წამივანეთ , წამიყვანეთ გთხოვთ !
ამოვისლუკუნე და დემეს მკერდზე ხელების რტყმა დავუწყე - არ მისცეთ უფლება წასვლის ! არ მისცეთ უფლება კიდევ უმისობა ვიგრძნო ! არ მისცეთ უფლება გამაუბედუროს ! - ამ კივილ წივილ ტიირილში მხოლოდ ისღა ვიგრძენი როგორ მომიცვა სიბნელემ და გავითიშე ...
მოსულიერებულს სპირტის მძაფრი სუნი მეცა ცხვირში ხელების ქნევით წამოვჯექი საწოლზე და თვალებ დაჭყეტილ ორ სხეულს თვალი გავუსწორე.
-წავიდა ?! წავიდა არა ? ამოვიტირე და ცრემლები ნიააღვრად გადმოვუშვი ... -მიმატოვა არა ? ღირსი ვარ -ბალიშებში თავ ჩარგული ვსლუკუნებდი და მუშტებს საწოლს ვურტყავდი - მეტის ღირსი ვარ ! მისი დაკარგვის გამო მეტის ღირსი ვარ ! ვინღა ეტყვის რომ სიცოცხლეზე მეტად მიყვარს ?! ვინ ეტყვის რომ მის გარეშე სუნთქვა მიჭირს და ცხოვრეა გაუსაძლისი ხდება ჩემთვის ?! ვინ ეტყვის როომ მისი სვანური ტემპერამენტი მაგიჟებს?! ვინ ეტყვის რომ მის დაძარღვულ ხელებსა და კისერრზე ვგიჟდები ?! ვინ თხოვს ამდენი ტკვილისთვის პატიებას ვინ ? ვინ აღიარებს რომ უგონოდაა შეყვარებული სვანზე ? ოღონდ ის მოვიდეს და რუპორით ვიყვირებ მთელ მსოფლიოში რომ სიცოცხლეს მირჩევნია ჩემი სვანი ! ჩემი ჯიშკარიანი ! ჩემი სვანი ! ვინ ეტყვის ამ ყველაფერს ?! - ვტიროდი პანიკაში ჩავარდნილი და არავინ რომ არ მაჩერებდა ამით გათამემებული უფრო და უფრო ვუმატებდი ისტერიკას .
-შენ მითხარი - ნაცნობი სურნელი , ნაცნობი ცხელი ჰაერი , ნაცნობი ხმა , ნაცნობი შეხება და ერიჰაა ...

ფეთიანივით წამოვხტი საწოლზე და გაოცებული ჩავეხუტე ჩემი ცხოვრების სიყვარულს ...
უცებ ვუშვი ხელები და აივანზე გავვარდი , ზაფხულის ცხელ ჰაერზე ყველა იხედებოდა აივნებიდან , ფანჯრებიდან , ეზოში ბავშვები ბურთს თამაშობდნენ , ახალგაზრდები კარტს , მოხუცები ნარდს დომინოს ჭადრაკს , შახმატს , კარტს და ა.შ
-მე ძალიან მიყვარს !!! მიყვარს ჩემი ბავშვობის მეგობარი სხვანაირად ! მიყვარს აკო ჯიშკარიანი და სულ ფეხებზე მ*იდია ხალხის აზრი ! მე ის მიყვარს !!!
დავიყვირე ხმა მაღლა და ოთახში შევარდნილი მთელი ძალით შევახტი მის სხეულს ...
-ისიც მ*იდია , რომ მ*იდია ვთქვი - მის კისერში თავ ჩარგულმა ამოვისლუკუნე ...
-მიყვარხარ ჩემო პატარა ! - სასიამოვნო ჟრუანტელი დავაიგნორე და ტუჩებზე დავეტაკე .
-მეც ჩემო სვანო ! - გავეკრიჭე და მომღიმარ მაკოსა და დემეს თვალი ჩავუკარი ...

მინდა ამით ჩემი წინა ატვირთული და არც თუ ისე დიდი გამოხმაურების მქონე ჩანახატი განვაზოგადო ... ამას რომ წაიკითხავთ ჩანახატი "სიყვარული" წაიკითხეთ მერე კი უფრო კარგად ჩაწვდებით აზრს ...
მინდა ამით ყველა იმ ადამიანს ავუხსნა ეს ყველაფერი რაც აქ წერია
ეს არ არის რეალურ ამბავზე მაგრამ მინდა გითხრათ რომ თქვენი ბედნიერება არ უნდა შეწიროთ ჭორიკანა მეზობლებს და ხალხს !
რადგან ისინი ცუდსაც და კარგსაც რეალურად მაინც ერთ ქვაბში ხარშავენ და ისე კიცხავენ ყველას კბილების ფუნქციას საერთოდ ივიწყებენ ! მინდა გირჩიოთ რომ არ ჩათვალოთ გრეხათ საუკეთესო მეგობრის სიყვარული , რადგან ყველაზე ძლიერი სიყვარული ასეთი უერთობით იწყება ! როდესაც შენ შენს სულ გააცნობ მას ის კი მის სულს გაგიტიტვლებს შენ ! მინდა გისურვოთ ნამდვილი სიყვარულის გამცდა ! მიყვარხართ და მინდა მართლა ბედნიერები იყოთ ! იმედია ვინმე ამას ცუდი კუთხით არ დაინახავს , მე ჩემი სათქმელი გითხარით დანარჩენი თქვენ იცით ! იბრძოლეთ სიყვარულისთვის და ბედნიერებისთის და არ შეწიროთ ეს ისედაც ხანმოკლე სიცოცხლე და ცხოვრება ჭორიკანა ხალხს !



№1  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

ra kargi iyoo ❤️

 


№2  offline წევრი lamazmani

აუ ძაან მაგარი იყო მართალი ხარ აი უმაგრესი იყო love

 


№3  offline წევრი monika.niqo

მმ კაიია :D :D :D

 


№4  offline წევრი Annee

უმაგრესი იყო.. :*:*

 


№5  offline წევრი tatiko.1995

Udzalianmagresi iyo

 


№6 სტუმარი თიკა

ძალიან მაგარი იყო

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent