შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ორი დაქალის ისტორია


12-06-2015, 12:43
ავტორი Anika13
ნანახია 3 159

- ჰეი გოგონი , 10 წუთია ზუსტად გიყურებ და ღრუბლებში დაფრინავ ( ნინი)
- არა გოგო რა სისულელეა ( ანი)
- ხო იცი დაო რო ვერაფერს გამომაპარებ ( ნინი)
- აუ კარგი რა , მე და ის შეუძლებელია . არც მომწონს კიდე , გიჯია . ( ანი)
- კაი ხო კაი .მაგრამ იმას კი მოწონხარ (ნინი)
- ისე ხო გოგო შენ სად წავხედი?( ანი)
- ქვემოთ ჩავედი და დაჩიც ჩუმად გამომყოლია . ძალიან მომეწონე რა ლამაზი ხარო ( ნინი)
- ეე რა კაია :დ ნუ გასაკვირი არაა შენი გარეგნობის პატრონი <3 კარგი ბიჭია დაჩი (ანი)
- დაჩი თუ კარგია , მაშინ ბექა? ეხლა მაგას ზაკასად ამბობ , ხო იცი რო არავინ მაინტერესებს და მითუმეტეს ეგ დაჩი , არც არაფრად მიმიღია მისი ნათქვამი . არ მაინტერესებს და მორჩა (ნინი)
- კაი ნი <3 მიყვარხარ :**(ანი)
- მეც ძალიან ჩემო სულელო <3 ( ნინი)

- აუ მოდი რა დღეს სადმე წავიდეთ , და ოღონდ იცოდე რამე შარში არ გაყო თავი ( ნინი)
- ხო რა წავიდეთ , და გავერთოთ <3 (ანი)
- ნინი მალევე მოემზადა და ისეთი ლამაზი იყო პირი რია დამრჩა . რა ლამაზი ხარ გოგო ^^ რა დაქალი მყავს მოკლედ :** არ ამოირჩია დაჩიმ :დდ ( ანი)
- ანი შენ მე რა გითხარი რა დაჩი გოგო , ნუ ახსენებ და ნუ ამბობ სისულელეს <3 (ნინი)
- კარგი ხო ვჩუმდები <3 (ანი)
- ბარში შევედით . არაჩვეულებრივი საღამო იყო , გვინდოდა ცოტა გავრთობოდით <3 ბევრი ვიმხიარულეთ , ვიცექვეთ ^^ ჩვენ ერთად ყოველთვის კარგად ვერთობოდით <3 ყოველი ჩვენი ერთად გატარებული წუტიც კი მაგარია !! საღამომ ძაან მშვიდად ჩაიარა . მერე ცოტა ფეხით ვისეირნეთ და ვიჭორავეთ <3 გზაში ვიღაც ბიჭი შეგხვდა და ნინისთან მივიდა , სიყვარული აუხსნასავით . ხო ვამბობ რო უმაგრესი დაქალი მყავს <3 ^^ მაგრამ დაჩი მინდოდა სასიძოდ :დ ძაან მომწონდა ნინისთვის ! ^^
სახლში როცა მივედით ეგრევე ფბზე შევედი :დ
-აუ გოგო აქ მოდი , ეს ხომ ბექაა?(ანი)
- კი ეგაა (ნინი)
- მეგობრობა შემომთავაზა და რავქნა დავიმატო თუ წავშალო?(ანი)
- რას მეკითხები გოგო რათქმაუნდა . კაი მე წავა გკოცნი , დავიძინო თორე (ნინი)
- მეც და მიყვარხარ <3 (ანი)
არ ვიცოდი რა მექნა მის პროფილზე ერთი 100 ჯერ შევედი . არ ვიცი რა მჭირდა . ბოლოს მაინ დავიმატე . მთელი ღამე ვწერდით ერთმანეთს და კარგად გამეცნო , სულ სხვაირი აღმოჩნდა . მეც დებილივით ვწერდი .!

ფაქტიურად მთელი ღამის უძილო ვიყავი . არც ნინი დავაძინე , დილით თავზე დავადექი .
-ადექი გოგო რამდენს ხანს უნდა გეძინოს(ანი)
- აუ კარგი რა ანი მეძინება ცოტა ხნით ვიქნები ( ნინი)
- არა რა , გთხოვ გთხოვ(ანი)
- უხ ხო კარგი ( ნინი)
- გოგო ბექას მთელი ღამე ვწერდი , რათქმაუნდა თავიდან ძაან ვეუხეშებოდი მაგრამ მერე ისე მწერდა რო .. ჩემი თავისიც კი მიკვირს ( ანი)
- არ მითხრა რომ უკვე დაგპატიჟა სადმე ? ( ნინი)
- კიკი , მაგრამ არ დავთანხმდი . ეგრეც კი არ ვწერდი , სულ ვკბენდი სიტყვებით :დ (ანი)
მალევე მოვემზადე ქვემოთ ჩავედი , ლიფტში შევედი . სულ რამოდენიმე წამში ბექა ჩემს გვერდით ამოჩნდა
- ვა ვის ხედავს ჩემი თვალები , რა კარგა გამოიყურები გოგო ( ბექა)
- გოგოს მოგცემ ( ანი)
- რატო რა მოხდა , შენ ჩემი გოგო ხარ . არ ვიცი რა დამემართლა ესე არასდროს ვყოფილვარ , ბაბნიკი არც არასდროს ვყოფილვარ , ვაღიარებ მომწონებია გოგოები მაგრამ შენ რო მომწონხარ ისე არავინ , სულ შენზე ვფიქრობ ანი , შენს მწვანე თვალებზე ( ბექა)
- ბექა რა ქენი? რატო ჩამკეტე აქ? ეხლავე გააღე რა უჰაერობაში დიდი ხნით ყოფნა არ შემიძლია ( ანი)
- არაუშავს ჩემო პრინცესა , არსად არ წახვალ თუ არ დამთანხმდები რომ დღეს შემხვდები ( ბექა)
- ოხ კარგი ხო კარგი აბა სხვა გზა არ მაქვს , აქ მაინც ვერ გავჩერდი . ისეთი გიჯი ხარ რომ არ დაგთანხმებულიყავი ალბათ მთელი დღე აქ მოგვიწევდა ყოფნა ( ანი)
- ეხლა შეუძლია წავიდეს ჩემი გოგო <3 ( ბექა)

- ვა ჩემი გოგო სახლში ყოფილა ( ნინი)
- ხო დაო აქ ვარ ( ანი)
ანიმ ეგრევე ყველაფერი უამბო ნინის <3
- წადი გოგო , ბედი გაგეხსნა :დ ( ნინი)
- ხო იცი რო იძულებული გავხდი ( ანი)
- მიდი რა ის წითელი კაბა ჩაიცვი , ძაან ლამაზი იქნები , ბექა პირს დააღებს ( ნინი)
- შენ როგორც მეტყვი <3 ( ანი)
ანი მალევე მოემზადა . ვეღარ ითმენდა , ნინის ძალიან უხაროდა რადგან ხვდებოდა რომ კარგი რამ მოხდებოდა .. !
- ვაიმე გოგო რა ლამაზი ხარ ( ნინი)
- დიდი მადლობა ნინ (ანი)
- ფერიას გევხარ , ბექა ნამდვილად გაგიჯდება (ნინი)
უცებ კარზე ზარის ხმა იყო , ნინიმ გააღო . შემო ბექა ანი უკვე მზადაა .
- იცოდე ჩემ დაქალს არ აწყენინო თორე (ნინი)
ბექა ანის დანახვაზე შოკში ჩავარდა , კარგა ხანი ისე იყო და უყურებდა . ეს რა გოგო მყავს თქვა ბექამ ^^
- ანი მინდა გითხრა რომ შეუდარებელი ხარ ( ბექა)
- დიდი მადლობა ბექა , შენც კარგად გამოიყურები ( ანი)
- ან მინდა გითხრა და კიდევ ერთხელ მოგიხადო ბოდიში .არ ვიცი გოგო რა გამიკეთე ესეთი აი დაჩიც ვეღარ მცნობს , სულ სხვა გავხდი . მაშინ არც კი მოვედი და არაფერი გითხარი ეხლა რომ მახსენდება ძალიან ვბრაზდები ჩემს თავზე . ცუდად მოვიქეცი . ყველანაირად შევეცდები შენი იმედები მოვიპოვო <3 აი ესე სულ რამოდენიმე დღეში შემცვალე შენ , ვარიარებ რო დაგინახე ეგრევე გავიფიქრე ეს ჩემი იქნებათქო <3 მე შენ შემიყვარდი თან ძალიან , ეხლა კი ჩემს წინ ნამდვილი პრინცესა დგას ! მაშინ ლაწირაკო გიწოდე , ეხლა კი ნამდვილი ქალბატონივით ხარ <3 შეუდარებლად გამოიყურები და მაპატიე რა გთხოვ . არ ვარ ისეთი ბიჭი გოგო გამოვიყენო , მყოლია შეყვარებულები მაგრამ შენსავით არავის არ მოვუჯადოვებივარ , არ ვიცი რა ვთქვა უბრალოდ მაპატიე და მომეცი შანსი . მიხვდები რომ არ ვარ თავქარიანი . უბრალოდ აქამდე ერთი განებივრებული ბიჭი ვიყავი ეხლა კიდე .. მოკლედ მიყვარხარ რა .. !



№1  offline წევრი Nini13

მალე დადე შემდეგი <3 მომწონს ძაან love

 


№2  offline წევრი Nini))

კარგია მაგრამ ზედმეტად არარეალურად ნუწერ..))

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent