შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სურვილი აგისრულეთ მე შევიცვალე (4)


12-06-2015, 13:23
ავტორი scarlet
ნანახია 2 856

სულ აგარავიზე ვფიქრობდი , შევიცვალე ? არა ყველა ისევ ცანცარად მთვლიდა მაგრამ ვინ იცოდა სინამდვილეში რა ვიყავი. სხვისი აზრი არასოდეს მაინტერესებს . სულ იმას ვამბობ რომ ადამიანი წინ სხვისი აზრით ვერასდროს წავა. 4 წლის განმავლობაში ბევრი რამ შეიცვალა . ვცდილობდი უფრო კარგად მესწავლა ,მინდოდა კარგი მომავალი მქონოდა , ყველა იმას ამბობდა " პატარა ხარ შენ რა იცი სიყვარული და ცხოვრებაო " შეიძლება ბევრი რამე არ ვიცოდი მაგრამ იმდენი ყოველთვის ვიცოდი რო ვინმეს დებილი არ ვგონებოდი ... მინდოდა მესწავლათქო ვთქვი და ... ყოველ წელს მათემატიკის ოლომპიადაზე გავდივარ და სულ კარგ შედეგებს ვაჩვენებ. რაკარგია სკოლა დავამთავრე ახლა უკვე ცოტაა დიდი ვარ . ვფიქრობდი რაზე უნდა ჩამებარებინა ბოლოს პირად დაცვის პონტ რაგაცაზე ჩავაბარე . თან ფეხბურთსაც მივაწექი და გუნდის კაპიტანი ვიყავი . ყველა მეკითხებოდა ამ ორივეს ერთად როგორ ასწრრბო .,.. მთავარია მონდომება და კეთების სურვილი . ახლა როგორც იქნა დედაჩემი დავითანხმე და ეკასთან ( ჩემ დეიდაშვილთან ) მივდივარ სასწავლად შვედეთში ... სხვა არაფერი შეცვლილა ჩემს ოჯახში ბექამ სწავლა დაამთავრა და მუშაობს... 16 აგვისტო მოვიდა დღე როცა მე უნდა წავსულიყავი შვედეთში , ოღონდ 12 საათზე ღამე ანუ 17 აგვისტოს . ბოლო დღე იყო ჩემი დაბადების დღე მინდოდა დამმახსოვრებოდა და ამიტომ გადავწყვიტე მარი და რამდენიმე მეგობარი ერთად წავსულიყავით სადმე . წავედიტ რიყეზე მერე ბოტანიკურში გავიხსენეთ ბავშვობა შატალოზე ხო სუ აქ დავდიოდით . დღეს 18 წლის გავხდი არც კი მჯერა . კარგად გავერთეთ სახლში ბავშვებთან ერთად 9 ზე დავბრუნდი .ჩემებთან ერთად ვიქეიფეთ ცოტა საათს შემთხვევით დავხედე 12 ის ნახევარი იყო , აქეთ- იქეთ დავრბოდი . 12 ს რო ათი ეკლდა აეროპორტში ვიყავი უკვე სხვა ცხოვრება მელოდა , ჩასხდომა გამოაცხადეს ყველას დავემშვიდობე და თვითმფრინავში ავედი . ჯერ თვითმფრინავი მერე გემი მერე კკიდე გემი 4 დღიანი მგზავრობა ძაან დამღლელი იყო .. ჩავედი როგორც იქნა ჩავედი ძალინ მიხაროდა ... ეკა და ნიკა დამხვდნენ . ნიკა ( ეკას შვილი) უკვე დიდი ბიჭია 12 წლისაა ჩემი ბიჭი მომენატრნენ ნიკას და ეკას 1 საათი ვეხვეოდი მერე სახლში წავედით მაია დეიდამ და ბიძიამ ვერ მოახერხეს მოსვლა სახლში რო მივედი ყველა ვნახე ძალიან მომნატრებოდნენ , ჩემი სიძეც კარგად გავიცანი . ჯერ ზაფხული იყო სნამ აკადემიაში მივიდოდი ცოტა დრო მქონდა დასავენებლად დედა ყოველ დღე მირეკავდა სკუპეთი ...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent