შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თქვენს ანგარიშზე დარჩენილია ჩემი სიცოცხლე 9თავი


13-06-2015, 23:24
ავტორი Duci
ნანახია 2 599

ყველას გაეხარდა მათი ამბავი.
განსაკუთრებით ნიკას ოჯახის წევრებს.
ნიკას მეგობრებიც და ოჯახის წევრებიც ასე თუ ისე იცნობდნენ დეას.
ყველას მოსწონდა. მალე შეაყვარა მათ თავი,მხოლოდ გიოს არ ეტყობოდა სიხარული დეიკოს გაცნბისას.
განა ცუდად ექცეოდა,უბრალოდ ეჭვიანობდა ეგონა ნუცას ადგილს დაიკავებდა,მის საუკეთესო მეგობრის.
ეგონა ყველა დაივწყებდა,მიუხედავად იმისა რომ ნუცაზე თითქმის არც ლაპარაკობდნენ,ყველა გრძნობდა რომ მათ გულებში არსებობდა ის,ყველა შეკრებაზე იყო მომენტი როდესაც ნუცა ახსედებოდათ და იმ მომენყში ყველა ჩუმდებოდა,მათ თვალებში სევდა ისადგურებდა,ყველას თვალწინ უდგებოდა ის მხიარული,ლამაზი და საყვარელი გოგო,ცდილობდნენ ნიკას თავი ცუდად არ ეგრძნო,სიტუაციას რგორც ყოველთვს გიო ასწორებდა მათი ბავშვობის რომელიმე სასაცილო ისტრიას იხსენებდა.


დეას და ნიკას ნიშნობის დღე იყო.
ყველა მხიარულობდა,ყველაზე გახარებული კი საბა იყო.
გვერდიან არ შორდებოდა დეას,ამოსუნთქვის საშუალებას არ აძლევდა.
გიო იყო რაღაც მოწყენილი,აივანზე გავიდა.
დეაც გაჰყვა უკან.
-ვიცი რაც გაწუხებს-მშვიდად დაუდგა გვერდით გიოს და ჩაილაპარაკა.
-ნუ წუხხარ პრობლემა ჩემშია და ეს თქვენ არ გეხებათ
-მინდა იცოდე რომ მისი ადგილის დაკავებას არ ვაპირებ,მე და ნიკამ ვისაუბრეთ ამაზე დ ვიცი შენ და ნუცას რომ ახლო ურთიერთობა გქონდათ,მესმის რომ ეჭვიანბ,გთხოვ უბრალოდ შანსი მომცე,ეს ჩემთვის მტკივნეულია როცა მიყურებ და ჩემში ნუცას შემცვლელს ხედავ.
-მაპატე,არ მინდოდა შენთვის მეწყენინებინა,განზრახ არ გამიკეთებია,უბრალდ მიჭირს შეგუება ცოტა დრო მჭირდება.ნიკას გადაწყვეტილებს პატივს ვცემ,კარგი გოგო ხარ კეთილი,ჭკვიანი,ისეთი ნიკას რომ სჭირდება და დაეხმარება ამ გაჭირვებაში,მე უბრალდ ნუცა მენატრება.ის პრველი რძალი იყო ჩვენში,საბა პრველი ბავშვი,ნუცამ გვასწავლა ყველას ბევრი რამ.შენმა გამოჩენამ ის გამახსენა,გულახდილი საუბრები მენატრება მასთან.იცი ხშირად ავდივარ მის საფლავზე,ბიჭებმა არ იციან.მე და ნუცას ბევრი საიდმლო გვქონდა იქ კი გულს ვიოხებ მასთან საურისას ასე მგონია ახლოსაა ჩემთან.
ცრემლი მოსდიოდა დეას,თავი ვერ შეიკავა გიომ მისი ცრემლები რომ შენიშნა და გულში ჩაიკრა.
-მაპატიე დღეს არ უდა მელაპარაკა ამაზე,დღეს თქვნი ნიშნობაა უბედნიერესი უნდა იყო.
-არაფერია,შენ რა შუაში ხარ მე დავიწყე ამაზე საუბარი,მადლბ გულახდილობისთვს,ცოტა დავმშიდდი.იმედი მაქვს აღარ დაგვჭირდება ამაზე საუბარი.
-რა ხდება აქ,ბიჭო ჯერ ცოლად არ მომიყვანია და ეხუტები,ცოლად რო მვივან მერე წარმომიდგენა რას იზამ,არ მაეჭვიანო-მხიარულად გადაეხვია ორივეს ნიკა.
მისგან შეუმჩნევლად მოიწმინდა ცრელები.
მხიაულად გაატარეს ის დღე.



მალე ქორწილც ჰქონდათ.
პატარა და ვიწრო წრეში.
ჯვარი მცხეთაში ჯვის მონასტერში დაწერეს.
მოკლდე და სადა კაბა ეცვა დეას.
ნიკაც სიმპატიურად გამოიყურებოდა.
მათი შემხედვარე ყველას ბედნიერებისგან ჰქონდათ თვალები გაცისკროვენული.
მთელი საღამო აცეკვებდა დეას გიო,მოსვენებას არ აძლევდა.
მერე სიძე დედოფალმაც იცეკვეს,ისეთი ჰაეროვანი იყო თითქოს მიწაზე ფეხს არ აბიჯებდნენ და დაფრინავდნნენ.

***
გაიგეთ საბას მამას ცოლი რომ მოუყვანია?
-ჰო გოგო,საბას ექიმი ყოფილა
-ისე ლამაზიაო საბას უთქვამს ბავშვებთან
-კაი რა,ეს ახლა თორემ მერე როგორც ყველა დედინაცვალი თავის კლანჭებს გამოაჩენს.
ჭორაობდნენ საბას კლასელების მშობლები,თუმცა რა იცოდნენ იქვე მათ გვდით დეა რომ იდგა და მისდუნებურად ისმენდა მათ საუბარს.
ნებისმიერს მის ადგილას შეეძლო იქ ჩხუბი და აყალმაყალი აეტეხა,დეამ კი სულ სხვა ტაქტიკა არჩია.

საბას დააპტიჟებინა მთელი კლასი სახლში.
გემრიელი სასუსნავები გაუკეთა ბავშვებს.
მშობლები რომლებმაც შვილებს მოაკითხეს წასაყვანად შინ შემოიპატიჟა.
ყველას გაუცრუა იმედები ვინც ბოროტ დედინაცვალს ელოდებოდა.
საბა კი უზომოდ გახარბბული იყო.მისი სიხარული კი დეას აბედნიერებდა.
მათი შემხედვარე ნიკა ღმერთს მადლობას სწირავდა რომ მის ცოვრებაში დეა გამოაჩინა და ანგელოზად მოუვინა.


უღრმესი მადლობა ბავშვებო თქვენი თბილი სიტყვებისთვის.ვიცი ეს თავი პატარაა მაგრამ მეტი ფიზიკურად ვერ მოვასწარი.ველი თქვენს შეფასებებს :* :))




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent