შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სურვილი აგისრულეთ მე შევიცვალე (6)


14-06-2015, 13:14
ავტორი scarlet
ნანახია 2 387

მეორე დღესაც მარტო ვიყავი გარეთ ... ვსეირნობდი როდესაც უკნიდან ნაცნობი კაპიტანი გიო მომიახლოვდა.
- ოე იდიოტო რამე დაკარგე...
- ვიპოვე უკვე .
- ჰო კაია ახლა დაახვიე ...
- ზრდილობიანად გოგო..
ამ დროს მომიახლოვდა . ორივე ხელი დამიჭირა და .. კოხნა დამიპირა ფეხი მაგრად ამოვარტყი . ხელი გამარტყა . არ შევარჩინე მაგრად დავარტყი სახეში ... და გავიქეცი არ მინდოდა უსიამოვნებაში თავის ამოყოფა მაგრამ... სახლში სანამ მივიდოდი 1 საათი დასვენებას და დაფიქრებას ვცდილობდი მაგრამ არ გამომივიდა და სახლში წავედი ..
ეკას ვევრი ველაპარაკე ძველი დრო გავიხსენნეთ ... ბევრი ვიცინეთ და ვიმხიარულეთ ...
- გოგო გახსოვს ადრე პატარა რო ვიყავი მეუბნებოდი ბექა არ გააბრაზო თორე ჭერზე ფეხებით დაგკიდებოო... (მე)
- კი გოგო როგორ არ მახსოვს მაგრამ მიჯერებდი რო ..
- ნუ მე არავის ვუჯერებ ...
- ჯიუტოო..
ერთი თვე გავიდა .. რაც მე აქ ჩამოვედი და მარისთვის საერთოდ არ მიმიწერია და არც სხვა დანარჩენებისთვის...ამიტომ გადავწყვიტე დიდი ხნის შეუსვლელ facebook -ზე შევსულიყავი ...შევედი და რას ვხედავ უამრავი მესიჯი ნაცნობ უცნობებისგან .. ყველას თავი არ მქონდა და ამიტომ მხოლოდ მარისი გავხსენი...
-" როგორ ხარ" ?
"სად დაიკარგე ?""
" რატომ არ მწერ"
"გოგო ცოცხალიხარ "
- გოგო კარგად შენ როგორ ხარ . არ შემოვდიოდი და მაგიტომ ვერ მოგწერე . მომენატრე ძაან ნაგავო .
- აუ მეც მომენატრე იცი რა ამვებია აქქ გაგიჟდები .
-მართლა ? რა მოხდა გოგო ეგეთი ან ვის ეხება.?
- ჰმ . დაჭრეს მძიმედ არის.
- უი .ვინ გოგო?
- ჰო
- რა ჰო? შენი ძმა იმისი ძმაკაცი ტუ ვინნნ??
- ოო გიო .- გიო ? გიო? ვუსვავდი ჩემ თავს შეკითხვებს . ცუდია ძაან მეწყინა ნეტა ვინ ან რატო დაჭრაა ..
- უიი ცუდია და ვინდა რატო?
- რავი გოგო არ იცი უბნელების ამბავიი ? მაგრამ ეს სერიოზული ყოფილა რა ჩემი ძმაც არ მეუბნება ( მარი )
-ეგ ვაფშე ოდესმე რამეს გეუბნება ??
- არა .
- ჰაჰაჰ ვიცი ჰო .
- წავედი წავედი ( მარი)
- ჰო თუ გაიგებ შემატყობინე რა..
- კაი .
რამოდენიმე დღე გავიდა ,- არ მაინტერესებდა გიოს მორიგი ჩხუბი მაგრამ ამ ინციდენტით დავინტერესდი თან როგორც მარიმ თქვა სერიოზულიაო.
- გოგო რას შვრები აბა როგორ ხარ გაარკვიე რამე..?
- კი გავარკვიეე.
- მერეე.
- გოგო უცხოეთშია წასული არავინ იცის სად ... თურმე რაღაც მაგარ შარში გახვეულა . წავიდა ბევრი ამბობს აღარჩამოვაო...
- კი მაგრამ რატო ... ეჰ ვერ არიან რა დალაგებულები თბილისში ...
-ჰო ეგ მართალია..
მარის კიდე დიდხანს ვემესიჯე და შემდეგ დასაძინებლად წავედი ...
1 დღე რჩებოდა აკადემიაში,მისვლამდე ..ეუჰჰ რა მაგარია დჲწყება წრთვნები . რაც ყველაზე მეტად მიყვარს , ღამე გავემზადე რაღაცეები ჩავილაგე ჩანთაში რაც გამომადგებოდა რადგან 1 თვე მომიწევდა აკადემკაში დარჩენა...გათენდა მეშინოდა არ ვიცოდი რისი... შევედი რეგისტრაცია გავიარე ყველაფერი იქ დავვტოვე და სპორტულებით შევედი საწრთვნელ ბაზაზე . მე მინდოდა პირადი დაცვა ვყოფილიყავი ამიტომ მე და სამი გოგო ერთქდ გაგვრწვრთნეს , წვრთნები ძალია რთული იყო სულ არ მქონდა გართობის დრო და თავი ... ერთი თვე გავიდა საკმაო გამოცდილება მივიღე უკვე , სახლში დავბრუნება არ მიდნოდა ამიტომ აკადემიის ბინაში დავრჩი რომელშიც რამკდენიმე ოთახი იყო და თითო ოთახში ორს უნდა გვეცხოვრა ოღონდ ბიჭებთან ერთად... დავბინავდით ჩემს ოთახში არავინ მოხვდა... ორი წელი ყოველ დღიური წრთვნები საშინლად რთული იყო,მაგრამ მე ყველაზესაუკეთესო ვარ ჯერ ჯერობით... არანჲრი მეგობრები დს ნათესავები ათასში ერთხელ თუ ვწერდი ჩემებს ... ჩაკეტილი გავხდი არავის ველაპარაკებოდი ჩემ ოთახხში კიდწვ მარტო ვიყავი ... კოდევ ორი წელი გავიდა არ მჯერა რა მალე მე 19 წლის ვარ ხვალ მითხოვენ რადგან მე ერთ ერთი საუკეთესო ვარ ყველაფერი რამოდენიმე წლიანი წრთვნა 2 წელიწადში დჳხურე და ახლა უკვე შემიძლია სამსახური მოვძებნო ...გიოზე დიდი ხანია არაფერი მსმენია,საერთოდ არც საქართველოზე ..უფროსმა გამომიძახა .
- თქვენ მეძახდით ?
- დიახ მარი ., შენ ერთ ერთი საუკეთესო ხარ ვერავინ ვერ უძლებს აქაურ დატვირთვას ხოლო შენ ...
- დიახ ...
- მინდა სამსახური შემოგთავაზო
- ვაუ მაგარია სად?
- ყველაზე ძლიერ კომპანიაში თან ახალგაზრდებს ეძებენ .. თანახმა ხარ ?
- კი კი რათქმაუნდა ..
- კარგი გადავცემ ხვალე პირდაპირ იქ უნდა წახვიდე.
- დიახ სერ .
- თავისუფალი ხარ ჩაალაგე ბარგი ..
- ნახვამდის .
ძალიან ძალიან,მიხაროდა . სამსახური თავისი ფეცით .მოვიდა ჩემთან,.. იმედია კაი ხელფასიც მექნება... ისე კი რთულია იყო ვიღაცის პირადი დაცვა და თავი შეწირო მის სიცოცხლეს ...ბარგი ჩავლაგე უკვე მზად ვიყავი ხო მართლა ხვალ 16 ია ანუ ჩემი დაბ დღე . როგორც ყოველთვის არ ავღნიშნავ . 20 წლის ვხდები ...
-ნახვამდისს- ყველას სათითაოდ გადავეხვიე ... ტაქსი გავაჩერე და უფროსის მოცემული მისამართი ვუკარნახე ... მალევე მივედი . კომპანიის უფროსთან ნიკასთან შევედი მეგობრული ტიპი იყო .
- გამარჯობა მარი.
- გამარჯობა.
- მოდი პირდაპირ საქმეზე გადავალ... შენთვის რომელი აჯობებს სანამ საქმეს გმოგინახავენ ხოლმე ბინაში იცხოვრებ აი როგორც ეს ორი წრლი ? ერთი მეზობელი გეყოლება ოთახში თუ გირჩევნია სახლი დაგიქორაოთ ...
- სახლი ჯობია მგონი .
- კარგით არ არის პრობლემა ესეიგი სახლი..
-დიახ.
- შენზე როგორც გავიგე ძალიან ძლიერიაო . .. მართალია ?
- არ ვიცი ვისთვის როგორ ..
კოდევ ბევრი შეკითხვა დამისვა ... როგორც ჩანდა არ მომიწევდა დაქირავებულ სახში წასვლა რადგან კლიენტი გამოჩნდა ...მხოლოდ ერთი დაცვა უნდოდა თანაც გოგო ....რათქმაუნდა ბიჭი იქნებოდა ...ნიკამ,მითხრა თუ თანახმა ხარ მოვაწერხელს და საბუთებს გავაფორმებო რადგან,მას სასწრაფოდ სჭირდებაო დავთანხმდი ...

პ.ს დაწერეთ თქვენი აზრი კარგია ? გავაგრძელო ??



№1  offline წევრი Firefly

პატარა თავი იყო((( ისე საინტერესოა
--------------------
M.T

 


№2  offline წევრი scarlet

♥მარიამი♥
პატარა თავი იყო((( ისე საინტერესოა

ვცდილობ დიიდი დავდო შემდეგში მადლობბბ. ❤❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent