შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მრავალფეროვანი სიყვარული - სრულად


15-06-2015, 23:12
ავტორი D-roni
ნანახია 5 490

დღევანდელი დღე საქართველოში ?
ყველაზე ტრაგიკული ! სიცოცხლის უნარს და სურვილს რომ დაგიკარგავს და თან უფრო მოგანდომებს !
დაღუპული ადამიანების რაოდენობა , დაკარგული ადამიანების გულის მომკვლელი ძიების პროცესი ...
მოკლული ცხოველები .
ცნობილი პატარა ბოკვერი შუმბა , რომელიც ასე საშინლად დაიღუპა .
ყველაზე თბილი და ტკბილი , რომელიც ყველა ჩვენგანმა დაიტირა !
დღე , პერიოდი და მომენტი როდესაც ქარველებმა და საქართელოში მცხოვრებმა ემიგრანტებმა დაამტკიცეს რომ ჩვენ ხო ხო ჩვენ შეგვიძლია ერთიანობა ! ყოველთვის გვჯეროდეს სასწაულების ! იმიტომ , რომ საქართველო სასწაულების ქვეყანაა .
დღე , რომლითაც მე საიქიოშიც ვიამაყებ , როდესაც ვიხილე ის საოცრება და ავივსე იმ სიამაყის გრძნობით რაც ჩვენმა ერთიანობამ გამოიწვია !
იმ სითბომ და გამომჟღავნებულმა ტკივლმა რასაც მე ამ დღეების განმავლობაში ვხედავ !
სულის ამატკიებელი ტრაგედია დატრიალდა , მაგრამ ჩვენ ყველა ერთად ამ ყველაფერს ვუძლებდით , ვუძლებთ და მჯერა რომ მომვალაშიც გმირულად გავუძლებთ ამას !
მეამააყება ის ფაქტი რომ სხვა ერის წარმომადგენლებიც ჩაფლულები არიან განახლებით სამუშაოებში !
მეამაყება ის რომ ამდენი ადმიანი ცდილობს ჩვენი დედა ქალაქისთვის დამხარების გაწევას !
მეამაყება , რომ ქართველი ვარ !
მინდა ვთქვა , რომ სულის ამატკიებლად იმოქმედა ჩემზე ამ ყველაფერმა !
ამდენმა ადამიანმა გული ამატკია , ამატკია იმ ხმამ , რომელიც სახლის ფანჯრებთან გავიგე გუშინ , პატარა სულ სულ პატარა მგლის ყმუილი ! რომელსაც დიდი ძაღლების ყეფა და შემდეგ ორი გასროლა მოყვა .
მტკივა ყველაფერი მტკივა იმის გამო , რომ ვხედავ როგორ იტანჯებიან დაკარგულების და გარდაცვლილების ოჯახები !
მინდა გითხრათ რომ ჩვენ ამ ყველაფერს მოვერევით , მართალია მათ უკან ვეღარ დავაბრუნებთ მაგრამ შეგვიცლია მცირეოდენი გავაკეთოთ მათთვის .
ვილოცოთ ქვეყნისთის , დედაქალაქისთის , სამშობლოსთის ! მსოფლიოსთის ! გარდაცვლილი ადამიანების სულებისთის ! დაკარგული პიროვნებების სახსალამათი დაბრუნებისთვის !

სიყვარული ? სიყვარულია ის ძალა , რომელიც დაგვეხმარება ამ ყველაფრის გადატანაში და დაძლევაში !
სიყვარული სამშობლოსი , ადამიანობის ელემენტალური გამოხატულებისთისაც სიყვარულია საჭირო !
სიყვარული ყველაფრის მიმართ !
სიყვარული დაგვეხმარება , დაგვაძლევინებს ყველა პრობლემას , ყველაფერს უკეთესობისკენ შექმნის .
დაკარგულ სიცოცხლეებს ვერავინ და ვერაფერი დაგვავიწყებს , დრომ შეიძლება შეგვაჩვიოს ამ ტკივილს მაგრამ ტკივილი მაინც დარჩება , იქნება ისეთი მტკივნეული როგორიც ახლაა ეს ყველაფერი თითო ეუული ადამიანისთვის !


მინდა პატარა ისტორია მოგიყვეთ !
-გოგო ზოო პარკში არ წავიდეთ დღეს ?
-აუუ ღადაობ ? ხო იცი რა ცუდი სუნია ხოლმე მანდ .
-მერე რაა , გავერთობით კაი რა მიდი .
-რა გიყვარს მაგ ზოო პარკში ამიხსენი რაა .
-ყველაფერი ! და ვიცი რომ შენც გიყვარს აეძონძე და გამოდი მალე !
-ხო მიყვარს მაგრამ ეხლა არ ვარ მაგის ხასიათზე ! ხო კარგი გამოვალ მოვემზადები და დაგირეკავ .
-მიდი .

ჩავიცვი გავემზადე და გარეთ გავედი .
ზოო პარკამდე საბურთალოდან ტაქსით წავედით , ვიცინეთ გზაში ბევრი .
იქ მისულებმა ფული გადავიხადეთ და შიგნით შევედით .


-აუ მანქანები გეფლიზები რაა ! - შევწუწუნე დაქალს .
-რა პაწუა ხარ - სიცილით გამკრა მხარზე მხარი დაქალმა და მანქანებისკენ გამიძღვა .

მანქანებზე რომ ვიჯექით ერთმანეთს ვეჯახებოდით და დავდევდით , ამით ვირთობდით თავს .
ორი ბიჭი იდგა ატაქციონთან და გვიყურებდნენ ცინიკური სიცილით როგორ ვერთობოდით ამხელა გოგონები .
მიყვარდა ყველაზე მეტად ეგ ადგილი !
იქ რომ სუნი იდგა , წამითაც ვერ ვგრძნობდი ! ისიც გადმოცემიდან ვიცოდი . დავდიოდი და სიამოვნებით ვუქცქედი ყველა ცხოველს , ღიმილით ვუყურებდი დიდ სპილოს , უშიშრად ვუყურებდი ნიანგს , მიყვარდა იქ მყოფი ცხენები ! მიყვარდა იქ მოსეირნე ლომები და ვეფხვები .
იქიდან გამოსული ყოველთვის დადებითად ვგრძნობდი თავს .
ზოო პარკისადმი სიყვარული დღითი დღე იზრდებოდა , ამის გამო დღემდე ყველა პატარა ბავშვს მეძახის , სულით მეამბოხეს !
სიგგიჟეები მიყვარს , მიყვარს ბავშვური გართობები და თავის ისევ პატარად წარმოდგენა , იქ შესულს მავიწყდებოდა ყველანაირი ჩემი ფობია , ფობია რომელიც დღემდე ბოლოს მიღებს , მეშინია ქვეწარმავლების და მწერების , მაგრამ , მაგრამ იქ უბრალოდ ყველაფერი მავიწყდებოდა !
მომწონდა ის უხეში ქალი , რომელიც კარში იდგა და გაჰკიოდა , მომწონდა რიგში დგომა ორი საათით , რომ ბილეთები მეყიდა .
მომწონდა ხალხის გაოგნებული სახეები როდესაც მე წლოვანებით დიდი გოგო ჭიქებში ვიჯექი და აქეთ იქით წრეეებზე კისკისით ვიკლებდი ყველაფერს .

სიყვარული ყველაფერს დაძლევს ხალხო , ზუსტად ამ დაუძლეველი სიყვარულის გამო მტკივა ეს ყველაფერი !
მტკივა დაკარგული ადმაინები .
ყველაფერი მტკივა , იმიტომ რომ მე ჩემს ქვეყანაზე , ხალხზე და ცხოველებზე ისეთებზე ვიყავი შეყვარებულები როგორებიც იყვნენ .
არ ვცდილობდი რომელიმე შემეცვალა , ის ჩანგრეული გემიც ძალიან მომწონდა , სიძველისგან მოჭრიჭინე ეშმაკის ბორბალიც მიყვარდა .

მიყვარს მე ყველაფერი რაც საქართველოს უკავშირდება !


ვიცი რომ ეს არ არის ისეთი სიყვარული , რომელსაც თქვენ ელოდით , იმედია არ მიწყენთ რომ ეს იყო ერობრივ სიყვარულზე და არა ლავსთორიზე .
მინდოდა ყველა ჩემი გრძნობა და გულის ტკვილი თვქენმადე მომეტანა , იმედი მაქვს რაღაც შევძელი .
არ გეგონოთ ის ვისაც ახლა შეუყვარდა ზოო პარკი .
ზოო პარკი ჩემი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი იყო !
მიყვარს ცხოველები და მტკივა ეს ტრაგედია .
მე თვითონ მყავს ძაღლი სახლში .
ბავშვობიდან ვვოცნებობდი სახლში მყოლოდა პატარა ბოკვერი .
რომელსაც იმედი მაქვს როდესღაც მართლაც ავისრულებ !
მინდა ჩემი უდიდესი გულის ტკივილი დაკარგული სიცცოხლეებით გამოწვეული თქვნამდე რაღაც დოზით მოვიტანო .
მიყვარხართ და მეამაყებით !



№1  offline წევრი monika.niqo

ძალიან სამწუხარო ფაქტია მართლაც... ვიზიარებ ყველა მათგანის ტკივილს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent