შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბიჭი მდინარიდან [1]


18-06-2015, 22:48
ავტორი Heartbeat
ნანახია 3 611

ჩვეულებრივ 7-ზე ვდგები სარბენად გავდივარ,ნაცრისფერ ნაიკის შორტსა და ამავე ფერის მაისურს ვუხამებ..შავი ბოტასები ჩემი Mp3player-ი და მზად ვარ,ძაან მიყვარს დილის თბილისი სუფთა ჰაერი,კარგი მუსიკა და ჯანსაღი ცხოვრების წესი.
გარეთ გავედი სახლის კარები მივიხურე და გზას გავუყევი ნელ-ნელა ნაბიჯი ავაჩქარე და ისე მივედი მდინარემდე რომ, ვერც გავიაზრე სილუეტს თვალი მოვკარი მაგრამ, ყურადღება არ მივაქციე ..მაინც სურვილმა მსძლია და იმ ადგილს მივუახლოვდი,დავინახე თუ როგორ, აპირებდა გადახტომას ახალგაზრდა ბიჭი არვიცი რატო მაგრამ, უცბათ უზომოდ შემეშინდა ძალა მოვიკრიბე და იმ ადგილას მთელი სისწრაფით მივირბინე რაც უფრო ვუახლოვდებოდი უფრო მკვეთრად ვხედავდი სილუეტს რომელიც თავს არ ინდობდა და მგონი ვერც ანალიზებდა რას აკეთებდა...მივუახლოვდი და მთელი ძალით ჩემსკენ მოვაბრუნე.
-ჰეი...რას აკეთებთ!_დავუყვირე და მდინარესა და მის შორის მანძილი შევამცირე.
-თქვენ რაგინდათ?_უკმეხად მკითხა ენის ჩლეფით..ეტყობოდა რომ, ალკოჰოლის ზემოქმედების ქვეშ იყო.
-თქვენი გადარჩენა!_გაღიზიანებული მივუგე და ხელით ჩემ თერმოს დავწვდი წყალი ხელის გულზე დავისხი და სახეზე მოვუსვი...გონზე მოყვანის მიზნით.
-შენ...შენ ანგელოზი ხარ!_დაასკვნა და თავისი შავი თვალები შემომანათა...მგონი მადლია ამის გადარჩენა,გულში ჩავიცინე და ისევ ბიჭს შევხედე.
-სად ცხოვრობ?,მიგიყვან._ვკითხე და როცა მივხვდი რომ აზრზე არ იყო რახდებოდა შევეცადე სხეული დამეძრა...ძლივსძლივობით ვიპოვე ტაქსი და ამ "ბიჭი მდინარიდან" მძიმე სხეულიც ჩემთანერთად მანქანაში მოვათავსე დღემდე ვერ წარმომიდგენია როგორ შევძელი ჩემზე ორჯერ დიდი სხეულის დაძრა...ტაქს მისამართი ვუთხარი და ბიჭის უნაკლო სახეს დავაკვირდი,ის უკვე გათიშული იყო,ტაქსის მძღოლმა ერთი კი გადმომხედა საქარე მინიდან მაგრამ, ისეთი დავუბღვირე აღარ გამოუხედავს,დანიშნულების ადგილას მალევე მივედით ტაქსისტს ფული მივაწოდე ისე რომ ხურდას არდავლოდებილვარ გათიშულ მდგომარეობაში მყოფი სხეული ტაქსიდან გადმოვათრიე და წელზე ,ატკიებულ ადგილაას მოვიკიდე ხელი ...ლიფტამდე ვაი-ვაგლახით მივედი და ღილაკს დავაწექი სახლის კართან შევყონდი ,კარებს გასაღები მოვარგე და მძიმე სხეულიც ფეხისთრევით შევიყვანე სტუმრების ოთახში ფეხზე გავხადე და პლედი გადავაფარე ,როდესაც კარები მივხურე მაშინ გავაანალიზე თუ რა შარში გავყავი მე ანდრეა ჩიქოვანმა ჩემი სულელი თავი.

_____
დავბრუნდი...და ამ პაწაწუნა თავით მაინტერესებს თქვენი აზრი ღირს თუ არა გაგრძელება..
თავები ამაზე სამჯერ დიდი იქნება ეს საცდელია...გამოხატეთ თქვენი აზრი..
მიყვარხართ..
თქვენი ჰართბითი.



№1  offline მოდერი ანკა

ძალიან საინტერესო ჩანს ^_^ კარგი ისტორიაა და გააგრძელე <3

 


№2  offline წევრი anna777

მარრრ!ძაან მაგარია მაგრამ სათაური არ გაქ სწორად!შერჩეული
--------------------
სიყვარული ხანძარი არ არის, მაგრამ მის ცეცხლს ვერავინ ჩააქრობს

 


№3  offline წევრი lamazmani

ძაან კაია მომწონს მაგარია მომწონს გააგრძელე love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent