შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სურვილი აგისრულეთ მე შევიცვალე (11)


20-06-2015, 23:33
ავტორი scarlet
ნანახია 2 399

გადავეყვიტე ფეხბურთისთვის მიმექცია ყურადღება და ამიტომ მივედი გოგოების კლუბში ...
ბევრი გოგონა იყო დღეს შერჩევითი ტურები ტარდებაო მითხრა ერთმა... ბუცები და ფორმა მოვირგე და დიდ სტადიონზე გავედი... . მწყობრში ჩავდექი ... გავხურდით შემდეგ კი ორ გუნდად გავიყავით და თამაში დავიწყეთ ... ჩემმა გუნდმა 2-0 მოიგო 1 მე გავიტანე ... კიდევ ორი გუნდი შედგა და იქიდან გამარჯვებულს შევხვდით ჩვენ ... ძალიან ძლიერები იყვნენ მაგრამ შევძელით და 1-0 მოვიგეთ ... ისიც მე გავიტანე ... თამაშის დასრულების შემდეგ ოთხივე გუნდი შეგვკრიბეს. უნდა დაესახელებინათ მთავარი 11 და სათჺდარიგო 11 მოთამაშე ... ჩვენი მწრთვნელი კაცი იყო დაახლოებით 35 წლის სახელად ბექა... ის აცხადებდა ჯერ სათადარიგო ხოლო შემდეგ მთავარ მოთამაშეებზე... ნუ რათქმაუნდა მათში მეკარეებიც,შედიან...
- პირველ რიგში მინდა დავასახელო გუნდის კაპიტანი რომელმაც დღეს ძალიან მოგვაწონა თავი ... მას ძალიან,კარგო მომავალი აქვს ფეხბურთში და ეს იქნება ... წითური .-, თქვა ბექამ ჩვენმა მწრთვნელმა და ხელი ჩემკწნ გამოიშვირა.. გავვოგნდი არ მეგონა საერთოდ თუ ამიყვანდნენ ...- გიოცავთ...
შოკში ვიყავი წავედი და მოთააშეებთან ერთად დავჯექი სკამზე დანარჩენებიც დაასახელეს შემდეგ კი გვითხრეს რომ ვარჯიში ყოველ დილა საღამოს გვექნებოდა ... ფორმაში უნდა ჩავმდგარიყავით რადგან პირველი თამაში ერთ თვეში გვექნებოდა...
ყოველ,დღე დილის ექვსი საათიდან თორმეტამდე ...შემდეგ საღამოს ექვსი საათიდან ათ საათამდე .. ძალიან დამღლელი იყო მაგრამ ამავდროულად ძალიან მიხაროდა რადგან მე ფეხბურთი ძალიან მიყვარს ...
ბევრი მეგობარი გავიჩინე მაგრამ ლაითად ვმეგობრობდი ყველასთან... რამოდენიმეჯერ ბარში წასვლა შემომთავაზეს მაგრამ ამის თავი ნამდვილად არ მქონდა ... ერთხელ დავთანხმდი და წავედი .
წყნარი და მშვიდი ბარი იყო ... ვერთობოფით მე არ ვსვამდი ... ვცეკვავდით ... ბოლოს როდის გავერათე ასე არც კი მახსოვდა ...ყველა სვავდა მაგარი გარყვნილი გოგოები იყვნენ... ეს ხუმრობით ... უცებ უკან გავიხედე და ჰოი საოცრებავ ორი მაგიდის უკან იჯდა ის ვის ნახვასაც ყველზე მეტად არ ველოდი ...გიო ... ორი გოგო და ორი ბიჭი იჯდნენ მაგიდასთან...ამ დროს ყველაზე მეტად მომინდა მოწევა მაგრამ მაშინვე გადავიფიქრე და აივანზე გავედი .... ძალიან მშვიდი და წყნარი ადგილი იყო .. სუფთა ჰაერი და სიმშვიდე რაც ყველაზე მეტად მიყვარს ... მოაჯირთან ვიდექი როდესაც მხარზე შეხება ვიგრძენი ....
- როგორ ხარ წითუროო ?
- კარგად თავად ?
- მეც ასევე ...რას შვრები აბა ვის იცავ ახლა ?
- აღარავის სხვატაშორის ... ძველ პროფესიას დავუბრუნდი ... შენ ?
- რა ძველ პროფესიას ? (გიო )
- ფეხბურთსს ... - ამ დროს სახე შეეცვალა ვიცი რომ მასაც უყვარს ფეხურთი
-ვოვ რა მაგარია .. მეც მეც ფეხბურთს დავუბრუნდი ... რამდენიმე წელია რაც გუნდის კაპიტანი ვარ ... შენ ალბათ სათადარიგოებში ითვლები ხო ? (გიო )
- ხო ხო ...
- კარგი აბა წავედი არ მოგაცდენ ... (გიო )
- კარგი კარგად ...
'' შენ ალბათ სათადარიგოებში ითვლები ხო ''' '''შენ ალბათ სათადარიგოებში ითვლები ხო''' ვიმეორებდი მის სიტყვებს ... მალევე დავბრუნდი ...


ყოველდღე ერთიდაიგივე ყოველ დღე ვარჯიში ... და აი მოვიდა შეჯიბრიც დღეც .. ძალიან მიხაროდა ... დარბაზში რო მივედი მწრთვნელმა გვითხრა ბიჭებს უნდა შეხვდეთო ... საუკეთესო გუნდიაო ... გამოვიცვალეთ და სტადიონზე გავედით ... ხალხი ...უბრალოდ გადაჭედილი იყო ყველაფერი..

ცოტახანში შემოვიდა ბიჭების გუნდი და როდესაც მათკენ გავიხედე სიმწრითგამეცინა ... გიო აქაც გიო... ჩემკენ წამოვიდა ..

- აჰ შენ აქ არ გელოდი ... სამწუხაროდა დღეს რომ არ ითამაშებ და სათადარიგოებიდან რომ მოგიწევს ყურება ...(გიო)
- სამწუხაროა რომ ასეთი იდიოტი ხარ ... წარმატებები ...
- მადლობთ ასეევე თქო გეტყოდი მაგრამ ასეთი კეთილიც არ ვარ (გიო )

ყველამ თავისი ადიგილი დაიკავა ... თამაში დაიწყო ... ბურთი ორჯერ ჩამიპასეს მაგრამ ორჯერვე გიომ წამართვა ...არა არა უნდა გამეტანა გოლი აუცილებლად უნდა გამეტანა .. და აი ამ დროს ჩამიპასეს დრო ვიხელთე ..რამოდენიმე ფეხბურთელი ჩამოვიშორე და კარებისაკენ წავედი ...და აი აი ახლა

- გოლლლლლლლლლ - დაიყვირა თიკომ ერთ ერთმა ფეხბურთელმა და ზედ შემახტა .. არ მჯეროდა ... ჯერ კიდევ შოკში ვიყავი სანამ ხალხის ყიჟინის ხმა არ გავიგე...
10 წუთი იყო დარჩენილი და ანგარიში 2-1 იყო ჩემი გუნდის სასარგებლოდ ... გიომ ჯერ თვალები გადმოყარა როცა გაიგო რომ მე კაპიტანი ვიყაავი და როცა გოლი გავიტანე ხო საერთოდ ...
თამაში დამთავრდა მე გავიმარჯვე ... ვიცოდი რომ ჩემს სახლეს და გვარს გამოაცხადებდნენ როგორც ახალ კაპიტანს და კარგ ფეხბურთელს (მწრთვნელმა მითხრა ამის შესახებ ) ამიტომ გოგონები გავაფრთხილე და წავედი ...

როგორც გოგონება მითხრეს ერთ - ერთმა ფეხბურთელმა შენოი სახელის და გვარის გაგონებისას გიჟივით დატოვა სტადიონიოო .. ნუ რათქმაუნდა ეს გიო იქნებოდა ... ვიცოდი მისი რეაქციის მიზეზი და ვწუხდი ამის გამო რომ დიდი ხნის განმავლობააში მომიწია ჩემი ვინაობის გამხელა ... რამოდენიმე დღის შემდეგ მარის მივწერე ...
- როგორ ხარ ? (მე )
- ძააან მაგრა შენ ? რას შვრები ? გქონდა პირველი თამაში ?
- რა იყო გოგო რას მომაყარე მოგდევენ ? ? ჰაჰა
- ჰაჰაჰ არა ... მომიყევი რა ხდება ...
- გოგო მქონდა თამააში დავერ წარმოიდგენ ვისთან ......................... და გოგოებმა მითხრეს გამოიქცა როდესაც შენი სახელი და გვარი გაიგოო ( მე )
- ვაიმე წარმომიდგენია როგორი გამწარებული გეძებს...

კიდევ ცოტა ვილაპარაკეთ და მალევე დავწექი ძალიან დაღლილი ვიყავი ...



--------------------
პ.ს დავაგვიანე ... ბოდიშითთ ... აბა როგორია ? მიყვარხართ ყველააა <3



№1  offline წევრი S.likuna

male dadewe raaaa dzalian magariaaa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent