შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თურმე მეც მიყვარდა და ვერ ვხვდებოდი 1 თავი


21-06-2015, 10:03
ავტორი eleniko2002
ნანახია 4 116

გამარჯობათ, მე ვარ ანკა , 18 წლის ქალაქ თბილისიდან.ვარ პირველი კურსის სტუდენტი და ვსწავლობ ჯავახიშვილის უნივერსიტეტში .გარეგნობით - საშუალო სიმაღლის , არც ისე გამხდარი,დიდი მწვანე თვალებით , გრძელი ,ხვეული წაბლისფერი თმით და წითელი წუჩებით.გარეგნობას ნამდვილად არ ვუჩივი. დედისერთა ვარ თუმცე ჩემი საუკეთესო მეგობრის ნინის წყალობით , თავი არასდროს მიგრძვნია მარტო. ის არამარტო ჩემი მეგობარი არამედ ჩემი და იყო , არის და მუდამ ესე იქნება სანამ სიკვდილი არ დაგვაშორებს ! სახლში მე და ნინი ვცხოვრობთ . 18 წლის იუბილეზე მამამ დიდი სიურპრიზი მომიწყო . მე და ნინი პარიზში გაგვგზავნა დასასვენებლად . იქ არაჩვეულებრივი იყო . აქ ჩამოვედით თუ არა ახალი , გარემონტრებული სახლი გვაჩუქა . ბავშობაში სულ ვოცნებობდით ერთად ცხოვრებაზე და აი ეს ოცნებად ახდა . მთელი ბავშობა სულ ერთად ! ჯერ ბაღში , მერე სკოლაში და ეხლა უნივერსიტეტში .ჩვენ ერთმანეთის უსიტყვოდ გვესმის და ბედნიერი ვარ რომ მყავს ! ერთ ორ სიტყვას ნინის გარეგნობაზე ვიტყვი .. ის ულამაზესი გოგოა , რომელსაც საოცარი ნაკთები და გარეგნობა აქვს . ყავს უამრავი თაყვანისცემელი . მისი ერთი ღიმილიც საკმარიასია და იმწუთავეს ყველა დატყვევებულია. მოკლედ ის ჩემთვის გოგოს იდეალია !
- ადექი შე ძილისგუდა , ამდენი ხანი როგორ უნდა გეძინოს ( ნინი)
- აუ ნი კაი რა , ძაან მეძინება ცოტახანიც და (ანკა)
კიდევ დიდხანს გავაგრძელებდი ჩემს ფუმფულა საწონლში ნებივრობას , რომ არა გადაესმა ჩემს საუკეთესო მეგობარს საკმაოდ ცივი წყალი და თან ავადროულად ხარხარებდა .მაგრამ ვინ გადაცადა ძილი .
ოხ ნინი ნინი , გპირდები ერთხელ ავდები შენზე ადრე და მერე მე უარესად გადაგიხდი სამაგიეროს , ვუთხარი მე.
ნინი ყოველთვის ჩემზე ადრე დგებოდა , სახლს აწესრიგებდა და ყოველთვის ყავას მიმზადებდა. აი დაქალის ესეთი უნდა !
საკმაოდ მშიოდა , ეგრევე სამზარეულოსკენ გავექანე.
- აუ ნი საჭმელი რა გვაქ?(ანკა)
- ადგა გოგო 12 საათზე და მოუნდა საჭმელი და კაი ცხოვრება(ნინი)
როგორც ყოველთვის ყავა დავლიეთ , ნამცხვარი დავაყოლეთ და მოვემზადეთ.
მოკლედ მე და ნინის ლექციები ყოველთვის 10 საათზე გვეწყება.ლექციებზე შევედით, დრო საკმაოდ გაიწელა,ერთილი სული გვქონდა სახლში როდის წავიდოდით.მოვრჩით თუ არა ეგრევე ბარში გავეშურეთ.
მალევე სადროც მოვიდა . სანდრო ჩემი შეყვარებულია , მასზე არაფერი მითქვამს და ეხლა გეტყვით. სადრო საკმაოდ სიმპატიური ბიჭია , კარგი აღნაგობის . 2 წელია რაც ერთად ვართ და თითქმის არასდროს გვიჩხუბია .
- გოგოებო დღეს ღამით კლუბში გეპატიჟებით,იცოდეთ არ მაწყენინოთ , თან ჩემი ძმაკაცებიც იქნებიან და მოკლედ გავერთობით(სანდრო)
- აა კაი ,მოვალთ(ანი)
- კაი ეხლა წავედი , მიყვარხარ(სანდრო)
სიმართლე გითხრათ სანდრო სულ შეცვლილი იყო , საერთოდ ვეღარ ვცნობდი . გამირბოდა ხოლმე , სულ რაღაც მიზეზები ქონდა. მე თავს ვიკავებდი ჩხუბისგან და არაფერს ვამბობდი , იქნებ რა პრობლემები ქონდა . აქამდე უდარდელად ვიყავით , მანებივრებდა , რას აღარ აკეთებდა მაგრამ ყველაფერი შეიცვალა . იქნებ კლუბში იმიტო დაგვპატიჟა რომ რამე ქონდა სათქმელი? მე სულ ცუდზე ვფიქრბოდი ..
9 საათიც მოვიდა . მე და ნინი მალევე მოვემზადეთ და წავედით.
უკნიდან ვიღაცის ბოხი ხმა გაისმა,მივიხედეთ და ნინის ერთ ერთი თაყვანისცემელი.
-საით ლამაზო ? ( ლუკა)
- აუ დავაი რა (ნინი)
- არ გინდა რომ მეცეკვო? (ლუკა)
- მეტი აღარ მცხელა , შენისთანებს ვეცეკვო.(ნინი)
- კაიკაი შენი ნებაა ქალბატონო(ლუკა)
მალევე სანდრო და ბიჭებით მოვიდნენ . საღამო საკმაოდ მშვიდი იყო , ყველაფერმა კარგად ჩაიარა . მე და სანდრომ გასეირნება დავაპირეთ.. მალევე მითხრა ყველაფერი !

გავაგრდზელო////??



№1  offline წევრი lamazmani

ვიცი ეს ისტორია ოგონდ ცოტა ამის გაგრძელება ბოლომდე არა კაია და მალე გააგრძელე დამპალი სანდრო რას გაუკეთებს

 


№2 სტუმარი Mari

Gaagrdzele❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent