შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ემილია2


22-06-2015, 00:17
ავტორი Marysese
ნანახია 2 193

-აუ კაი რა მარო, ხო იცი არმიყვარს წვეულებები!
-არაუშავს , ეს გამონაკლისი იქნებაა!! ჰე წავედით.
-ოხხ!!
ემა საწოლიდან წამოიზლაზნა, გაემზადა და მარიამს გაყვა. ყველგან მობეზრებული სახით დაჰყვებოდა მარიამს, როცა მარიმ კაბა შეარჩია ეხლა ემას ჯერიი დადგა. ათასი კაბა ჩააცვა და გახადა მაგრამ არჩევანი ბოლოს არჩევანი შავ კაბაზე შეაჩერა, რომელსაც მთელი ზურგი ამოღებული ჰქონდა და ზურგის ნაწილი თვლებიანი ჯაჭვებით ჰქონდა დაფარულიი საკმაოდ მოკლე იყო სამაგიეროდ გრძელი მკლავები ჰქონდა ,რაც უფრო ელეგანტურს ხდიდა სამოსს.
-მარიამ !! შანსი არაა ამას მე არ ჩავიცვამ!
-უფფ ! იცი რა მაგრად ჩაიცვაავვ?! აგიხსნა როგორ?! აი მაგ ჯინსს და მაისურს გაიხდიი და ამ კაბას გადაიცვავვ ასე მარტივად!
-კარგიი რაა!
-არავითარი კარგი რა, წამოდი ფეხსაცმელები შევარჩიოთ.
გოგონებმა ყველაფერი იყიდესს და სახლის გზას გაეშურნენ.
მარიამი ემას თავს ქორივით დასტრიალებდა, ბოლოს, როცა მორჩა მის მოკაზმვას თავის თავს მიხედაა. ემას სარკეში ჩახედვის უფლებას მანამ არ აძლევდა სანამ ისიც არ ჩაიცმევდა.
-არააააააააა!!! მარიამმ!! ეს მე არვარ!
ემა ულამაზესი იყო,მისი ჟღალი თმები მარიამს დაუხვევია და მხრებზე ლამაზად დაუფინა, მისი დიდი ცისფერი თვალები კი კარგად გამოუკვეთავს და უფრო გაუმუქებია.
-შენ ხარრ!! შენნ!
-ვაიმეე!
-კარგი არგინდა ეხლა მადლობებიი, ისედაც ვიცი,რომ შეუდარებლად გამომდის შენი მოკაზმვა.
-აუუ ძალიან გამომწვევად ვარ!
-არა ,ჩემო ლამაზო, შენ ძალიან ელეგანტურად ხარ!
-აღარ მივდივართ?
-კი, კი ხუთ წუთში გიოც მოვა?
-ვაა დაჟე აქ მოვაა?!
-ხო აბა.
უცბად მარიამის ტელეფონის ხმა გაისმა რაც მიანიშნებდა იმას, რომ გიორგი ქვემოთ ელოდებოდათ.
-ემააა ... წავედიიით.
გოგონები ქვემოთ ჩავიდნენნ, გიორგი მანქანიდან გადმოვიდა და მარიამს შეეგება.
-ვაუ მარიამ რა ლამაზი ხარ!
-მადლობა გიო!გაიცანი ეს ჩემი დაქალი ემაა.
-სასიამოვნოა(გიო)
-ჩემთვისაც(ემა)
-უი, ხო მარიამ ჩემი ძმაც ჩვენთან ერთად მოდის.
სამივე მანქანაში ჩასხდნენ მარიამმა გიორგის ძმა მოიკითხა ემას კი გააცნეს.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent