შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

და მაინც,ისევ ერთად (სრულად)


25-06-2015, 19:50
ავტორი ფსიქო.13
ნანახია 8 423

დიდი ხანი უყურებდა თვალებში,თითქოს იქ ეძებდა რამე ხელჩასაჭიდს,რამე საიმედოს. უცებ ცრემლები წამოუვიდა,ვეღარ გაუძლო მის უემოციო გამომეტყვებას...
ძირს ჩაიკეცა და თავი ხელებში ჩარგო
-სანდრიი...გეხვეწები რა... მითხარი რომ,რომ..რომ შენ...-სლუკუნებდა ძალიან ხმადაბლა,და ძლივს გასაგონად სთხოვდა ალექსანდრეს,რომ ეთქვა:მიყვარხარ.
დადიანი უბრალოდ უყურებდა გოგონას,რომელიც სჭირდებოდა. დადიანი დადიანი იყო,არ უყვარდა ეს დაკონკრეტება,ყველაფერს საკუთარი სახელი რო უნდა ერქვას,ყველაფერი "გაიასნებული" რო უნდა იყოს. ერთი იცოდა,ეს გოგო მისი კოკაინი იყო,პირადი ნარკოტიკი,ჰაერზე უფრო მეტად სჭირდებოდა. მაგრამ რა დაერქვა ამ გრძნობისთვის,ნუთუ სიყვარული ასე ძლიერი იყო.
-სანდრიი...მე მივდივარ სანდრი...მომენატრები-რამდენიმე წუთში,სრულიად დაწყნარებული,მაგრამ მაინც სასოწარკვეთილი ნანიკა ადგა,მისი ღიმილით სევდიანად გაუღიმა,ფრთხილად გადაიხარა,დადიანს ყელში აკოცა,აი ისე,როგორც ბიჭს უყვარდა... და წავიდა. წავიდა ისე,რომ უკან არ მოუხედავს. ტკიოდა. ტკიოდა წარმოუდგენლად,ისე ტკიოდა,როგორც თქვენ არ გტკენით,და ვერც ვერასდროს გეტკინებათ ასე.
ჰორიზონტს უყურებდა სანდრო,მერე ჯიბიდან შავი მარლბორო ამოიღო,და მშვიდად გააბოლა,ღრმა ნაფაზებს არტყამდა და იცოდა,რომ გოგო მაინც დაბრუნდებოდა. მერე რა რომ წავიდა,ის ისევ დადიანის საკუთრება იყო,კოკაინი,პირადი ნარკოტიკი... ჰო,ზუსტად ნარკოტიკი,რომლის არსებობაც დიდ სიამოვნებას ანიჭებდა,მაგრამ ნელ-ნელა კლავდა. ჰო...კლავდა...

"მოგონებები"

***
საოცარი იყო მათი გაცნობის დღე.
ნანიკას დაბადების დღე იყო,დილას ლოგინში წამოჯდა,მაგრად გაიზმორა და ხმამაღლა ინატრა
-გვირილები მინდაა,ბევრი,ბევრი გვირილა...
ლამაზად ჩაცმული,მხიარულად დადიოდა მისაღებიდან-სამზარეულოში და პირიქით,თან თავისთვის გაურკვეველ მელოდიას ღიღინებდა და იცინოდა. ბებიამისი,უკვე ასაკში შესული ქალიც კი,დიდ მაგიდას აწყობდა და ნაირ-ნაირ კერძს ალაგებდა ზედ,ისეთი სხარტი ქალი იყო,დაუზარელი,ახალგაზრდას რომ შეშურდებოდა მისი ენერგია. ეღადავებოდნენ ხოლმე ნანიკა და მისი მეგობრები,შენ ყოველ დილა 5-6 ქილა რედბულს სვამ უეჭველიო.
საღამოს კარები ლამის შემოანგრიეს ნიკომ,გოგამ,ლიკამ და ანამ,საჩუქრებით ხელში შევარდნენ ოთახში,ძღვენი საწოლზე დაუყარეს და პირდაპირ მაგიდას მიუჯდნენ.
მოწყენილი იყო ნანიკა,მაგრამ არ იმჩნევდა. გვირილები უნდოდა ნანიკას,ძალიან ბევრი გვირილა სჭირდებოდა...
ღამის 4-ზე დაიშალნენ,საშინლად მთვარი იყვნენ ბიჭები,ფეხზე ვერ იდგნენ და ბანცალით მიუყვებოდნენ ქუჩებს,ნანიკამ მათი გაცილება ინება,მიუხედავად იმისა ,რომ საშინლად ეძინებოდა.
ნიკოს სადარბაზოსთან მისული,ნიკოს აცილებდა სახლში,როცა სიბნელეში მაღალი ბიჭის სხეული გამოიკვეთა,ნიკო ნანიკას მხარს მოცილდა და მას ჩამოეკიდა
-ჰმმმმმ-ამოიზმუკუნა და თავი დაადო-სანდრექს... ჩემთან მოხვედი ა??
-გალეშილი ნაბი*ვარი ხარ რა-მშრალად უპასუხა ბიჭმა,მის სახეს სამწუხაროდ ვერ ხედავდა ნანიკა...
-მე წავალ ნიკო-თქვა გოგომ და გაიღიმა,მიუხედავად იმისა რომ ბიჭი ვერ დაინახავდა
-გააცილე რა ძმურად,არ მოიტაცონ-მხარზე ხელი ძლივს დაკრა ონიანმა სანდროს და კიბეებს მაღლა აუყვა.
აღარ უქაჯია ნანიკას,ბიჭის მანქანაში კომფორტულად მოთავსდა და დაამთქნარა,ჩაეძინა...
დილას რომ გაიღვიძა,მიმოიხედა,საკუთარ ოთახში არ იყო,დიდ მწვანე მინდორზე იწვა...
-აუუუუ-სიხარულით წამოხტა ფეხზე,და გვირილებს ნეტარებით გახედა. იქვე ის ბიჭი იჯდა,სადარბაზოდან...
-სანდრო დადიანი-სიგარეტი შუა და საჩვენებელ თითში მოიქცია ალექსანდრემ და შეუმჩნევლად გაიღიმა.
-მე...მე...-დაიბნა გოგონა,გვირილებმა სულ გამოაშტერა
-შენ ნანიკა წულუკიძე-თვალი ჩაუკრა სანდრომ. ნანიკა აღარ უსმენდა,ძირს დაიხარა,და საყვარელი ყვავილის კრეფა დაიწყო,თან იღიმოდა და თვალებს ხუჭავდა.
-სად ვართ-ხმა ამოიღო ბოლოს გოგონამ
-არ გეტყვი-თქვა სანდრომ
-ეეე-შუბლი შეჭმუხნა ნანიკამ
-წავედით?-მისი უკმაყოფილება დააიგნორა და ფეხზე წამოდგა დადიანი,თავი დაუქნია ნანიკამ,მანქანაში ჩაჯდომამდე უკანასკნელად მოავლო თვალი არემარეს და გაიღიმა...
***
მას შემდეგ,ბიჭს ხშირად მიყავდა გვირილებთან ნანიკა,თანდათან უფრო და უფრო მეტს საუბრობდნენ და მალე,ერთმანეთი კარგადაც გაიცნეს. ნანიკამ იცოდა,სანდროს რა უყვარდა ყველაზე მეტად-მარლბორო,არაყი და ქალები. (ბოლოზე ბევრი იცინეს)
სანდრომაც იცოდა რა უყვარდა ნანიკას ყველაზე მეტად-გვირილები,ალპენ გოლდი და კაცები (ბოლო სანდროს ჯინაზე თქვა)
ნანიკა,მიუხედავად იმისა რომ ვერ იტანდა სიგარეტს,არაფერს ეუბნებოდა ბიჭს,მასში ეს მავნე ჩვევაც კი უყვარდა.
მაგრამ სანდრო,ხშირად ბრაზდებოდა გოგოს ხასიათზე-ნანიკას ყვეკაფრის დაკონკრეტება უყვარდა,უნდოდა ყველაფერს საკუთარი სახელი რქმეოდა...
ურთიერთობა ქონდათ,არაჩვეულებრივი. აი როგორი იცით? ერთად იყვნენ,მაგრამ თან არა. ერთმანეთის მაგრად ესმოდათ,უსიტყვოდ,თვალებით ხვდებოდნენ ერთმანეთის სათქმელს...
გოგომ იცოდა,"მისი ბიჭი" არც ნაშებს იკლებდა,და არც გართობას,მაგრამ არასდროს უეჭვიანია ამაზე-ის მისი ბიჭი იყო,იცოდა რომ,ნანიკა რიგითი გოგო არ იყო მისთვის,და უსასრულოდ ბედნიერი იყო ამით.
***
დრო გადიოდა,მათი ერთად გატარებული დღეების გახსენება ძალიან,ძალიან შორს წაგვიყვანს,თანაც,არ მინდა ამდენი ვწერო მათზე...
***
ერთი იყო,ლუკა სულიკაშვილი,თურმე გიჟდებოდა ნანიკაზე,ნუ არც პირველი იყო და,არც უკანასკნელი,მაგრამ ნანიკა მასთან მეგობრობდა,ბიჭი ეუბნებოდა,შენგან არაფერს მოვითხოვ,უბრალოდ მინდა მეგობრული ურთიერთობა გვქონდესო,და წიკლაურიც არ იყო ამის წონააღნმდეგი.
დადიანი არაფერს ამბობდა,მშვიდად ხვდებოდა მათ ამგვარ ურთიერთობას,მაგრამ იცოდა,სწორედ სულიკაშვილი იქნებოდა ის,ვის გამოც აირეოდა მათი ურთიერთობა... მაგრამ,ყელაფერს კარგად აკონტროლებდა,იცოდა რა დროს,რას გააკეთებდა,და ნერვიულობითაც არ ნერვიულობდა-თუ საჭირო გახდებოდა,უპრობლემოდ მოიშორებდა ლუკას.
ბოლო კვირები,ძალიან უცნაური იყო,ნანიკა ისე ხშირად აღარ იყო სანდროსთან,უმეტეს დროს სულიკაშვილთან ატარებდა. მიზეზი გვიან გაირკვა:ლუკას სიმსივნე ქონდა,და ნანიკას გარდა "თურმე" არავინ ყოლია. წიკლაური სანდროს ეუბნებოდა,ძალიან გთხოვ,არ გაბრაზდე,ხომ იცი,საშინელება ხდება მის თავს და ბოლო დღეების ჩემთან გატარება უნდაო.
ყველაზე უცნაური ის იყო,მხრებამდე თმები რომ ქონდა სულიკაშვილს,და ერთი ღერიც რომ არ ჩამოვარდნია. არაფერს ამბობდა დადიანი,ჯერჯერობით დუმილი ერჩია,უნდოდა ცხოვრებაში ერთხელ მაინც,ყველაფერს თავისით მიმხვდარიყო ნანიკა და ყველაფერი თვითონ დაელაგებინა...
***
აგვისტო იყო,23.
ისევ იმ მინდორზე იჯდნენ,ნანიკას თავი სანდროს კალთაში ედო და ფეხები გაეშალა,ბიჭი კი დროდადრო ამოიოხრებდა ხოლმე...
-სანდრი...-დაიწყო ბოლოს სათქმელი ნანიკამ-ლუკამ...ხელი მთხოვა-ძლივს ამოთქვა
-ვიცი-უემოციოდ უთხრა დადიანმა
-იცი? და არ ამბობდი არაფერს?-გაოგნდა ნანიკა
-ნანიკ...იმედი მქონდა,შენით დაალაგებდი ყველაფერს,არ მითხრა ახლა რომ,მაგ ახვარს გაყვები. მგონი სიმსივნე ქონდა ხო,მაგრამ არც თმა ცვივა და,მშვენიერ ჯანზეცაა,ცოლი უნდა თურმე მაგ პიდა*ასტს-მაინც მშვიდად საუბრობდა სანდრო,ერთი წამითაც ვერ შენიშნავდით მის ხმაში რამე აღელვების მსგავსს.
-თურმე...ანალიზების პასუხი შეშლიათ-წამოდგა ნანიკა,წამოდგა სანდროც...
-ჰო,რათქმაუნდა. ვერ ხვდები ნანიკ??
-რას უნდა ვხდებოდე
-სულელი ხარ რა...კაი,არაფერი-სიმწრით გაიცინა დადიანმა
-იცი სანდრო... ჩვენ ურთიერთობას რა ქვია?
-ჩემი კოკაინი ხარ ნანიკ-გაიღიმა სანდრომ და მოეხვია,მაგრამ გოგომ თავი გაინთავისუფლა...არ გაკვირვებია ბიჭს.
-ჩვენ რა გვქვია სანდრო??-იყვირა ნანიკამ.
-ტონს დაუწიე...-მშვიდად უთხრა დადიანმა-ჰო და,სულიკაშვილს ნუ უსმენ,უეჭველი გაგიბაზრებდა,არ უყვარხარ შენ სანდროსო ხო?
-ჰო...არა...არა რა სისულელეა... უბრალოდ,ვფიქრობ,დავთანხმდე თუ არა...-ბლუყუნებდა ანერვიულებული ნანიკა
-აჰააჰ-გადაიხარხარა ბიჭმა-ცოლად უნდა გაყვე,ჩემს ჯინაზე,ვინც არ გიყვარს???
-...
-ნანიკა!
-....
-ნუ ტირი...
ბოლოს გოგო გაჩერდა,დიდი ხანი უყურებდა თვალებში,თითქოს იქ ეძებდა რამე ხელჩასაჭიდს,რამე საიმედოს. უცებ ცრემლები წამოუვიდა,ვეღარ გაუძლო მის უემოციო გამომეტყვებას...
ძირს ჩაიკეცა და თავი ხელებში ჩარგო
-სანდრიი...გეხვეწები რა... მითხარი რომ,რომ..რომ შენ...-სლუკუნებდა ძალიან ხმადაბლა,და ძლივს გასაგონად სთხოვდა ალექსანდრეს,რომ ეთქვა:მიყვარხარ.
დადიანი უბრალოდ უყურებდა გოგონას,რომელიც სჭირდებოდა. დადიანი დადიანი იყო,არ უყვარდა ეს დაკონკრეტება,ყველაფერს საკუთარი სახელი რო უნდა ერქვას,ყველაფერი "გაიასნებული" რო უნდა იყოს. ერთი იცოდა,ეს გოგო მისი კოკაინი იყო,პირადი ნარკოტიკი,ჰაერზე უფრო მეტად სჭირდებოდა. მაგრამ რა დაერქვა ამ გრძნობისთვის,ნუთუ სიყვარული ასე ძლიერი იყო.
-სანდრიი...მე მივდივარ სანდრი...მომენატრები-რამდენიმე წუთში,სრულიად დაწყნარებული,მაგრამ მაინც სასოწარკვეთილი ნანიკა ადგა,მისი ღიმილით სევდიანად გაუღიმა,ფრთხილად გადაიხარა,დადიანს ყელში აკოცა,აი ისე,როგორც ბიჭს უყვარდა... და წავიდა. წავიდა ისე,რომ უკან არ მოუხედავს. ტკიოდა. ტკიოდა წარმოუდგენლად,ისე ტკიოდა,როგორც თქვენ არ გტკენით,და ვერც ვერასდროს გეტკინებათ ასე.
ჰორიზონტს უყურებდა სანდრო,მერე ჯიბიდან შავი მარლბორო ამოიღო,და მშვიდად გააბოლა,ღრმა ნაფაზებს არტყამდა და იცოდა,რომ გოგო მაინც დაბრუნდებოდა. მერე რა რომ წავიდა,ის ისევ დადიანის საკუთრება იყო,კოკაინი,პირადი ნარკოტიკი... ჰო,ზუსტად ნარკოტიკი,რომლის არსებობაც დიდ სიამოვნებას ანიჭებდა,მაგრამ ნელ-ნელა კლავდა. ჰო...კლავდა...
***
დათანხმდა ნანიკა,ჰო,ლუკას ცოლობაზე დათანხმდა.
არც უფიქრია,ისე მიადგა სახლში და მიყვარხარ ლუკაო გამოუცხადა.
შოკში იყო ქალაქი,დადიანი კი იცინოდა,ქორწილის დღეს დაქვრივება მოუწევსო.
არაფერს ისმენდა ნანიკა,თვით ლიკამაც კი ვერაფერი შეაგნებინა.
ჰოდა,ასე და ამგვარად,მოწევაც დაიწყო.
3 თვეში საქორწინო კაბა ჩაიცვა.
თეთრი ატლასის კაბა,ტანზე მოტმასნილი,დიდი ხანი იჯდა საწოლზე,ისიც შავ მარლბოროს ეწეოდა,დანჯარაში იყურებოდა და,გადაწყვეტილებას მიიღო.
ბედს ვერსად გაექცეოდა.
სადარბაზოდან გამოსულმა,ლიმუზინზე უარი თქვა,განაცხადა,ტაქსით წავალ,მარტოო,და ვერავინ შეეწინააღნმდეგა...
ტაქსიდან ჩამოსულმა,ღრმად ჩაისუნთქა,სადარბაზოს კიბეებს აუყვა და კარზე დააკაკუნა.
გაეღიმა დადიანს,გაეღიმა ნანიკასაც...
-მიყვარხარ ნანიკ
***
4 საათი,ზუსტად 4 საათი ელოდა ხალხი ნანიკას.
უეცრად,პატარა ბიჭმა ჩამოიარა ველოსიპედით
-სულიკაშვილი!!!-დაიყვირა-დადიანმა შემოგითვალა,ჭკვიანად თუ მოიქცევა,ქორწილში დავპატიჟებოოო

----
----
სიყვარულით მეოცნებე ჰალუცინაციორი,ანუ ფსიქო.13



№1  offline წევრი dartymuli princesa

Jvriswera sevastofolze???? Badzav???

 


№2  offline წევრი Sexy Mädchen

მე რომ ეგ მეთქვა,მთელ ამბებს დამაწევდით,არა რას ბაძავსო:დდ
--------------------
:)

 


№3  offline წევრი ფსიქო.13

სად ნახეთ მიბაძვა,კაი რა ხალხოო,უბრალო ისტორიაა,ყველა რო წერს ისეთი,ერთადერთხელ დავწერე ესეთი რაღაც და...
ჰო,მარიამს ისე მართლა დააწევდით ამბებს :დ
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№4  offline წევრი marisa

არ მახსოვს ჯვრისწერა სევასტოპოლზე, აქედან გამომდინარე, ნამდვილად არ ვიცი, რაში მიბაძა, მაგრამ მე მომეწონს, როგორც წერ.. ასეთი სტილის მომწონს, ზოგადად, მაგრამ ეს ვერ გავიგე ცოტა, "ნაშებს" არ იკლებდაო?! ეს თუ ურთიერთობაში ხდებოდა, ამაზე ჩემი აზრი კი იცი :დ კიდევ საშინელებაა ამ ნანიკას საქციელი, ჩემი აზრით და ძალიან ჩამოუყალიბებელი ადამიანის შთაბეჭდილებას ტოვებს :/.. და კიდევ, ეს გამოგრჩა :დდ სიყვარულით მეოცნებე ჰალუცინაციორი,ანუ ფსიქო.13

 


№5  offline წევრი lamazmani

კაი იყო მე მომეწონა

 


№6  offline წევრი marisa

ქალბატონო, იქნებ შეტყობინებები წაგეშალა, თორემ ვერ გიგზავნი შეტყობინებას :)

 


№7  offline წევრი ფსიქო.13

წავშალე :დდდ
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№8  offline წევრი Sexy Mädchen

ბოლო ნაწილი კოპირება იყო იმ ისტორიის;დდ
--------------------
:)

 


№9  offline წევრი varduka

Namdvilad jvriswera sevastopolzee bolo sittyvebic ki iqefanaa ubralod gvarebi shegicvlia.ra aris exla es vitom?

 


№10  offline წევრი ფსიქო.13

tamara
ელე, პირველ რიგში, გამიხარდა, წინა ისტორიის მსგავსი ,,სიმძიმე და სიშავე'' რომ არაა ეს ისტორია და მადლობა ამისთვის <3
მთლიანობაში ისტორია მომეწონა, პატარა იყო, საყვარელი და პოზიტიური <3 მაგრამ რაღაც გარკვეული დეტალები არ მომეწონა, არც ეს გოგო მომეწონა, რისთვის მიყვებოდა იმ სულიკაშვილს თვითონაც ვერ გაიგო მგონი :D
ხო და კიდევ, იორდანიშვილის ისტორიას არ გავდა, მაგრამ ბოლო ნაწილი რომ გქონდა მისიდან აღებული, აუცილებელია ავტორი მიუთითო, თორემ პლაგიატად ჩაითვლები და გაითვალისწინე ეგ <3

vecdebi shemdegshi,gavitvaliswino.
ubralod,visi sityvebi iyo,martla ar vicodi,da gexvewebit ra,imden istoriashia ertidaigive sityvebi da maincdamainc me...
nu ho,gasagebia yvelanairi areuloba rom me mikavshirdeba,magram tyuili braldebebi,rom teklas vbadzav,martla zedmetia!

varduka
Namdvilad jvriswera sevastopolzee bolo sittyvebic ki iqefanaa ubralod gvarebi shegicvlia.ra aris exla es vitom?

mitxari shvilo chemo,bolo sityvebis garda ra gavs mag motxrobas,da gagamartleb shvilo chemo.
gamakarit jvarze barem,me tqveni...
ai ukve gadaeketa fsiqos shvilo chemo,da male wadi :)
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№11  offline წევრი Sexy Mädchen

შვილო ჩემო და ეგეთები არ გვინდა რაა..კრიტიკის მიღება ვისაც არ შეუძლია,იმან წერაზე არც უნდა იფიქროს. ბოლო ნაწილი აქვს აღებულიო თქვა ხალხმა,სხვა ნაწლებზე ითქვა სიტყვა?არა ხო?ხოდა მოისვენეთ რა ეხა ყველამ ვახ:)
--------------------
:)

 


№12  offline წევრი ფსიქო.13

Sexy Mädchen
შვილო ჩემო და ეგეთები არ გვინდა რაა..კრიტიკის მიღება ვისაც არ შეუძლია,იმან წერაზე არც უნდა იფიქროს. ბოლო ნაწილი აქვს აღებულიო თქვა ხალხმა,სხვა ნაწლებზე ითქვა სიტყვა?არა ხო?ხოდა მოისვენეთ რა ეხა ყველამ ვახ:)

kritika wesieri vici,ironiulic,yvelafers vigeb,magram ese idiotobas ara,ubralod tavze dajdomaa ra. :)
ra bolo nawili "shvilo chemo",yvelao ramdenimem piradad momwera,da komentarebs daakvirdi mixvdebi.
da me magas tu minda bidzashvils davuzaxeb chemsas,tu ginda momwere,tu problemaa :) :) :)
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№13  offline წევრი ფსიქო.13

Marley
მე ვერ ვხვდები აქ, პლაგიატორობა სად დაინახეთ.. ნენე, ხო იცი )))

nene,utexiat kisrebii )))
zedmetad sxvis saqmeshi chamchrelta banda)))
imisiqitac tu gzas dainaxaven)))
ese)))
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№14  offline წევრი ფსიქო.13

vimeoreb,gadaikitxet da zustad igive ki ara,winadadebis mets verafers naxavt igives))
ise,kiseri gitexiat.
chemi sityvebi chemia amaru,vtqvi?unda metqva :)
shen ra gagigia nagdad ar managvlebs,ro ar mogatyuo.
sul ees iyo,ar gindat? vinme gadzalebs waikitkhe ginda tu arao?
esea ra :)
vot tak
siyvarulit meocnebe halucinaciori,anu fsiqo.13
ps:vimeoreb,imis iqitac,tu gzas dainaxavt,uazro kritikoseboo :)
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№15  offline წევრი dartymuli princesa

Tu istorias wer unda miigo kritikaa :) es logikuria..! Da ar unda chavarde isterikebshii

 


№16  offline წევრი ფსიქო.13

იგი:მესმის შენი,და ვიცი...მეც ვერ ვწერ ულტრაბანალურობებს,მაგრამ ვცადე რომ,ორი წუთით ჩემი დაგრუზული სტილი დამევიწყდებინა და...
დარტყმულო:ისტერიკებში დეიდაშენია,ვერ მხედავ რო არ მაინტერესებს უაზრო კრიტიკა :დდ
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№17  offline წევრი kiwi

Bolo nawili iko ertaderti msgavseba sxva ra naxet arvici. Motxroba momewona ubralod es damokidebuleba raubedurebaa me tkveni, kiseri gitexiat da isterikebshi deidashenia cota zedmeti iyo .

 


№18  offline წევრი dartymuli princesa

ფსიქო.13
იგი:მესმის შენი,და ვიცი...მეც ვერ ვწერ ულტრაბანალურობებს,მაგრამ ვცადე რომ,ორი წუთით ჩემი დაგრუზული სტილი დამევიწყდებინა და...
დარტყმულო:ისტერიკებში დეიდაშენია,ვერ მხედავ რო არ მაინტერესებს უაზრო კრიტიკა :დდ

მემგონი მე შენ გეუბნები და არა დეიდაშენს ან ვინმე სხვას ;) დაა ხო გეტყობა როგორ არ გაინტერესებს წაიკითხე შენი კომენტარებიი ;) :))) და უაზრო შენთვის იმიტო როო არ გესმის მაგდენირ ას ვიზავთ ყველას არ შეუძლია...PK..!

 


№19  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

jvriswera sevastopolze... daaxloebit isetivea da bolo nawili zustad iseti

 


№20  offline წევრი monika.niqo

კარგით რა ბავშვებო რატო იბოღმებით ორი სიტყვის გამო ? დიდი ამბავი... რატო არ შეიძლება რო ეგ სიტყვები გამოიყენოს ??? დაფიცებულია თუ დაგინებულიი ?!!! რაღაც უაზრობებზე ნუ ჭედავთ და დააფასეთ სხვისი შემოქმედება <3 კაი გოგო ხარ და ყველას კომრნტარზე ნუ ვარდები კაი ?? :**))

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent