შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ზღაპრული რეალობა (16)


30-06-2015, 10:38
ავტორი casas
ნანახია 3 942

კვირა დღე ერთად გაატარეს.მთელი დილა ერთმანეთის ალერსით ტკბებოდნენ.ჩაათაისთვის,რომ გეკითხათ საერთოდ არ უნდოდა ადგომა.მთელი დღე დიდი სიამოვნებით დატკბებოდა ნათაის ვნებიანი სხეულით..თუმცა საბოლოოდ გოგონამ თავიისი გაიტანა და სულ ძალით წამოაგდო ფეხზე..რა ექნა ძალიან შიოდა და..ეს ბოლო დღეები იყო სულ ღორმუცელად გადაიქცაა..ჩაათაისაც არ ელოდებოდა ხოლმე..ადგებოდა და თავისთვის საყვარლად ილუკმებოდა..მზარეულობა ჩაათაიმ საკუთარ თავზე იკისრა...პირველად უნდა გაგასინჯო ჩემი მომზადებული კერძიო და ნათაიც იძულებული გახდა დანებებოდა..კმაყოფილი სახით ჩამოჯდა სამზარეულოს მაგიდაზე და ღიმილით ადევნებდა თვალს როგორ ამზადებდა საუზმეს მისი საყვარელი მამაკაციი..ჰო ზუსტად მისი საყვარელი მამაკაციი...ახლა ხვდება რამხელა ბედნიერება არგუნა ღმერთმა მისი სახით..ყოველთვის ძალიან მოწონდა წყვილი ერთმანეთს სიყვარულით დავსე თვალებით,რომ უცქერდნენ ხოლმე.ახლა კი ამ ბედნიერების გამოცდა თვითონაც შეუძლია..შეუძლია ყოველ წამს და ყოველ წუთს საყვარელ მამაკაცს ჩაეხუტოს,აკოცოს და უბრალოდ მის გვერდით იყოს..განა რა უნდა იყოს ამაზე დიდი სიხარული მის ცხოვრებაში..არა დარწმუნებულია,რომ ჩაათაის გვერდით უამრავი დასამახსოვრებელი და სიხარულით და სიყვარულით სავსე მომენტი ექნება,მაგრამ მის საყვარელ თაფლისფერებში,რომ ყოველდღე საკუთარ თავს დაინახავს ამაზე უკეთესი რა უნდა იყოს....

-ჩვენი საუზმეც მზადაა-ტკბილი ფიქრებიდან ჩაათაის ხმამ დააბრუნა..რომელიც კერძს დებდა მაგიდაზე

-იმედია არ მომწამლავს-სერიოზული სახით ახედა ჩაათაის და თვალით მის მომზადებულზე მიანიშნა

-შენ კიდევ ვერ დატკბი??-წარბაწეულმა უთხრა

-რა დამატკბობდა?-ინტერესით კითხა

-დაქალება-ირონიულად გაუღიმა და ჭამა დაიწყო

-თუ არ მოგწონს ნუ მომისმენ-ჩაიდუდღუნა და თავი დახარა

-შენი სექსუალური ხმების მოსმენის სიამოვნებას როგორ მოვიკლებ-ირონიულად აწკიპა წარბები მაღლა..იცის ასეთ უწმაწურ ხუმრობებზე როგორ რცხვენია ხოლმე ნათაის და მაინც არ ეშვება..ყოველ ჯერზე სიამოვნებს მისი გაწითლება და წვალება

-მმმმ რა გემრიეელიაა-ეშმაკურად წამოიკნავლა და ვითომ არაფერიო ჭამა განაგრძო

-ჩემი წყალობით,რომ კრუსუნებ ეგ მომწონს-ისევ აგრძელებდა დაცინვას

-ნუ დამცინიხარ!-გაბუტული გაუჯავრდა

-კარგი საყურებელი ხარ როცა ბრაზდები-სიცილით აუჩეჩა თმები

-ბავშვით ნუ მექცევი-თვალებდაკვესებულმა გახედა

-აბა დიდი ხარ?-ინტერესიანი მზერა სტყორცნა

-შენ პედოფილი ხარ?-ნიშნისმოგებით გაუცინა

--არაუშავს,თანდათან შენს მწარე ენასაც ეშველება-თავი გააქნია და სიცილი ატეხა..ჭამას რომ მორჩენ ერთად ალააგეს სუფრა..ჩაათაის ჭურჭლის გარეცხვა მოუწია..თავის საქმეს,რომ მორჩა უკან შემოტრიალებული საოცარ სცენას გადააწყდა..ნათაი სექსუალურად გადახრილიყო და მაგიდას წმენდდა..მოკლე პენუარის წყალობით მისი სექსუალური სხეული მთლიანად გამომზეურებულიყო..ჩაათაიმ გამომწვევად გადაისვა ტუჩზე ენა და ქალისკენ დაიძრა სწრაფი ნაბიჯით..ნელა აასრიალა ხელი მოშიშვლებულ ფეხზე და უკანალზე მოუჭირა მსუბუქად.უცებ შემოატრიალა და ერთი ხელის მოსმით შემოსვა სამზარეულოს მაგიდაზე.თმა ერთ მხარეს გადაუყარა და კისერზე საჩვენებელი თითი დაუსვა,კისრიდან მხარზე იქიდან კი ხერხემალზე ააყოლა..ნათაი სიამოვნებისგან გაინაბაა და საკუთარი სახელიც კი დაავიწყდა.მამაკაცის გავარვარებულმა ტუჩებმა ნათაის ყელში დაიწყეს ნებივრობა,მისმა ხელებმა კი მის სხეულზე..მთელი ტანით აიკრო ნათაი სხეულზე და მის ტუჩებს წაეტანა.რიგრიგობით უკოცნიდა ჯერ ზედა ტუჩს მერე კი ქვედას..იქიდან მისი მადისაღმძვრელი მკერდისკენ მიაჩოჩებდა ტუჩებს და ასე მონაცველობით დათარეშობდა მის სხეულზე.ნათაი მხოლოდ სიამოვნების ხმებს გამოსცემდა და ვნებისგან თავგზაარეული როგორც ახერხებდა უმისამართოთ დააცოცებდა ხელებს ჩაათაის სხეულზე.
მამაკაცი ლიფის შესაკრავს წაეტანა და სწრაფად გაანთავისუფლა ნათაის სხეული ზედმეტი ნაჭრებისგან.შიშველი ნათაის სხეული მთლიანად შეიგრძნო.მისი ყელის,მკერდის და ტუჩების შესწავლა გააგრძელა.ნათაიმაც მიაწება ტუჩები მამაკაცის მხრებს და იქიდან კისერში ააცოცა.მერე მისი ბაგეებს დაეკონა და იქამდე არ მოსწყდა სანამ ჰაერის უკმარისობის გრძნობამ არ შეაწუხა.

-ჩემი სექსუალური გოგო-ვნებისგან ხმაჩახლეჩილი ჩურჩულებდა ჩაათაი და ნაზად კბენდა ყურის ბიბილოზე.

-მიყვარხარ!-ვნებააშლილს და სიამოვნებისგან სხვა განზომილებაში მყოფს ჩაათაის ეს ერთი სიტყვა მისწვდა მის გონებას და ბედნიერებისგან კიდევ ერთხელ ჩაეღიმა და სწრაფაად წაეტანა ჩაათაის ვნებისგან ცეცხლწაკიდებულ ტუჩებს..სულ არ ახსოოვდა სად იყო და რა მდგომარეობაში..ერთადერთი რაზეც მისი გონება კონცენტრირებულიყო ჩაათაის მხურვალე ხელები და ტუჩები იყო მის სხეულზე....

-გღვიძავს?-ჩაათაის ჩუმი ხმა გაისმა ტელეფონში და სწრაფად წამოწია თავი..გაუკვირდა ასე გვიან რომ ურეკავდა..არა ხშირად საუბრობდნენ ხოლმე,მაგრამ დაძინებული ასე გვიან არასოდეს არ გაუღვიძებია..

-უკვე კი,შენი წყალობით-მაინც ვერ მოითმინა და წაკბინა

-მომენატრე!-საწყლად ჩაილაპარაკა

-მეცც-ერთი ამოიზმივლა და ბალიშში ჩარგო თავი..მართლა ისე შეეჩვია უკვე მის გარეშე ყოფნა ძალიან უჭირდა..სულ ერთად იყვნენ,მთელ დღეებს ერთად ატარებდნენ და ღამე ყველაზე ცუდი პერიოდი იყო მათთვის..მარტო ამ დროს უწევდათ ერთმანეთისგან შორს ყოფნა..

-ერთ სურვილს შემისრულებ?-სერიოზული და დაბალი ხმით საუბრობდა

-რა სურვილს?-ინტერესით კითხა

-ჩემთან გადმოდი საცხოვრებლად-მუდარანარევი ხმით ჩაილაპარაკა..ნათაიმ მოულოდნელობისგან თვალები ჭყიტა და საწოლში წამოჯდა...არა ყველაფერს ელოდა და ასეთ თხოვნას არა...რაც ერთად არიან,ერთად ცხოვრების თაობაზე ჩაათაის სიტყვაც არ დასცდენია..ძალიან დააბნია მამაკაცის შემოთავაზებამ და გააოცა..

კი..მაგრამ..მე..-გაუგებრად ლუღლუღებდა და სათქმელს თავს ვერ უყრიდა.

-უბრალოდ აღარ შემიძლია უშენოდ თუნდაც ერთი ღამის გათევაც კი-ისევ მოწყენილი,მაგრამ მკაცრი იყო ჩაათაის ხმა

-მგონი ჯერ ძალიან ადრეა მაგაზე ფიქრი-ყოყმანობდა და მაინც ვერ იღებდა სწორ გადაწყვეტილებას..არც უარის თქმა შეეძლო..იცოდა,რომ უგონოდ იყო ჩაათაიზე შეყვარებული და ადრე თუ გვიან აუცილებლად გადავიდოდა მასთან საცხოვრებლად..მაგრამ მისთვის მაინც ძალიან რთული აღმოჩნდა ასე პირდაპირ და ასე უცებ ასეთი გადაწყვეტილების მიღება

-არ გინდა ჩემთან ყოფნა?-ხმაჩამწყდარმა კითხა

-ხომ იცი რომ მინდა-ერთი ამოიოხრაა და ფეხზე ადგა

-ხოდა მეც მინდა,რომ ჩემთან იყო ახლოს-მკაცრი და მომთხოვნი იყო მამაკაცის ხმა

-უბრალოდ ჩაალაგე ბარგი-კატეგორიული ტონით ჩაილაპარაკა-იცოდე,რომ მიყვარხარ-თბილი ხმით უთხრა და დაემშვიდობა

-მეც მიყვარხარ-ხმაჩამწყდარმა ჩაილაპარაკა და ტელეფონი გათიშა.რამხელა საფიქრალი გაუჩინა რა..როგორ მიაღებინა ასეთი მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილება ასე უცებ..არადა რა ქნას..მართლა ძალიან უნდა მასთან ყოფნა..ხანდახან რომ დაწვება ისე მოენატრება ხოლმე ტირილს იწყებს..ძალიან გულჩვილი გახადა ამ სიყვარულმა..ხოდა რაც იქნება ის იქნება...გადავა და იცხოვრებენ ერთად.მაინც სულ ერთად არიან ხოლმე და ერთ სახლში ცხოვრებაც თუ დაემატება უფრო გაამყარებს და უფრო მიმზიდველს გახდის მათ ურთიერთობას..

ერთ ადგილზე ცქმუტავდა და ანერვიულებული ელოდებოდა ჩაათაის..დღეს მის ცხოვრებაში ახალი ეტაპი იწყება და ძალიან აფორიაქებულია..ბედნიერიც რა თქმა უნდა..როგორ არ შეიძლება არ იყოს ბედნიერი,როცა საყვარელ მამაკაცთან ერთად დაიძინებს და გაიღვიძებს ყოველ დილით..მაგრამ მაინც ძალიან ღელავს და რა ქნას..თავს ვერაფერს უხერხებს.ახლა ერთადერთი რაც დაამშვიდებს ჩაათაის თბილი ღიმილი და მისი ჩახუტება..
კარზე ზარის გაგონებისთანავე გიჟივით გავარდა მომმღიმარ ჩაათაის პირდაპირ წელზე შემოახტა..სიცილით შემოხვია ხელები და ტუჩებზე დაეტაკა...დილის გამამხნევებელ კოცნას,რომ მორჩა კისკისით ჩამოხტა ძირს და ჭინკებათამაშებულ თვალებში ჩახედა მამაკაცს..მისი ბედნიერი თაფლისფერების დანახვისას კიდევ უფრო დარწმუნდა თავისი გადაწყვეტილების სისწორეში და მიხვდა,რომ ყველაზე სწორი გადაწყვეტილება მიიღო.

-ყოველ დილით ასეთ მხურვალე მოსალმებაზე უარს არ ვიტყოდი-ირონიული ღიმილით უთხრა და იქვე მდგარ ჩემოდნებს დასტაცა ხელი

-უფრო მხურვალესაც შემოგთავაზებ ხოლმე-თვალი ჩაუკრა და კისკისით გავიდა კარებში

-ეჭვიც არ მეპარება-ტუჩის კუთხე ოდნავ ჩატეხა

-საოცარი იუმორის გრძნობა გაქვს-სარკასტულად ამოთქვა

-ჯერ სად ხარ.ჩემთან რომ იცხოვრებ უფრო მეტს გამოვავლენ ხოლმე-ღიმილი არ შორდებოდა სახიდან

-სიცხე ხომ არ გაქვს?-სერიოზულად უთხრა და შუბლზე ხელი მიადო

-ჯერ არა მაგრამ დროზე თუ არ წავალთ სახლში აქვე ავისრულებ გულის წადილს და მერე მართლა აგვიწევს სხეულის ტემპერატურა ორივეს-გამაფრთხილებლად ამოთქვა და თითი დაუქნია

-შეწყიტე-აწითლებულმა წამოიკივლა და ჩაათაის ნათქვამის წარმოდგენისას გიჟივით გავარდა გარეთ

-ჩემი გარყვნილი გოგო-ეშმაკურად უთხრა და ქვედა ტუჩს კბილებით წაეთამაშა

-შენ კიდევ უტაქტო-გააფთრებულმა წამოიძახა და ლოყებაწითლებულმა თვალი აარიდა.

-როგორ მომწონს შენი აწითლებული ლოყების ყურება-თვალებისჟუჟუნით უთხრა

-ეგ კი გამოგდის მერე ადვილად-გაბუტულმა შეუღრინა და მანქანაში ჩაჯდა

-შენი ეგ სიკაპასე შემიყვარდა პირველად-სახეგაბადრულმა გაუღიმა და მთელი ტანით მისკენ შეტრიალდა..

-მე კიდევ შენი უჟმურობა-ბედნიერმა გადაიკისკისა და ნაზად ჩამოუსვა სახეზე ხელი..მერე უცებ დაიხარა და მსუბუქად შეეხო ტუჩებზე...ნათაის საქციელით კმაყოფილმა ვნებიანად აათამაშა ხელები მის სხეულზე..ნათაი რომ მიხვდა რა ავისმომასწავლებლად დათარეშობდა ჩაათაი მის სხეულზეე სიცილით გახტა უკან და საწყის პოზიციას დაუბრუნდა..

-გავაგრძელებთ ჩვენს ოთახში-ჩაათაიმ თვალების ბრიალით გადახედა და მანქანა დაქოქა..



№1  offline ახალბედა მწერალი ტომაჩკა

მმ..ძაან მაგარია ^_^ ამ გოგოს ორსულობის სიმპტომები ჰქონდა ბბევრი ჭამა და ტირილი თუ რაპონტია ეხლა? ო.ო არა მართლა მაგარია და მაგარ ისტორიას წერ ^_^ ველოდები შემდეგ თავს. იმედია რამე ცუდი მოხდება :3 ეს ხუმრობით ძაან მომწონს ^_^ ესე გააგრძელე და ველოდები ახალ თავს ^_^

 


№2  offline წევრი casas

ტომაჩკა
მმ..ძაან მაგარია ^_^ ამ გოგოს ორსულობის სიმპტომები ჰქონდა ბბევრი ჭამა და ტირილი თუ რაპონტია ეხლა? ო.ო არა მართლა მაგარია და მაგარ ისტორიას წერ ^_^ ველოდები შემდეგ თავს. იმედია რამე ცუდი მოხდება :3 ეს ხუმრობით ძაან მომწონს ^_^ ესე გააგრძელე და ველოდები ახალ თავს ^_^

გამორიცხული არაფერიიაა wink

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent