შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მებრძოლი (თავი მეორე)


1-07-2015, 21:13
ავტორი თათა
ნანახია 2 514

ლილე დაინახეთ,რომ სიოცხლით სავსეე და ლაღი გოგონაა,მაგრამ ამ სიცოცხლით სავსე გოგონაშიც არის სადღაც გულის სიღრმეში ტკივილი,სევდა,რომელსაც არ იმჩნევს,სწორედ აქედან ჩანს მისი სიძლიერე და მებრძოლის თვისებები.ის ყოველთვის ცდილობს ბედნიერებისთვის ბრძოლას,ცდილობს ამ ცხოვრებისგან მიყენებული ჭრილობები ცოტათი მაინც მოიშუშოს.წლების წინ მისთვის საყვარელი ადამიანი დაკარგა,პატარა 5 წლის ძმა გიორგი, მართალია მაშინ თვითონაც არ იყო ასაკით დიდი, 6წლის იყო,მაგრამ მისთვის ძალიან მძიმე გადასატანი ეს ამხელა ტრაგედია,როცა მისთვის უძვირფასესი ადამიანი,პატარა ანგელოზი ავტოკატასროფამ იმსხვერპლა,ლილუს ოჯახმაც მძიმედ გადაიტანა ეს ყველაფერი,მაგრამ დრო ხომ მიყენებულ ჭრილობებს აშუშებს(სულ ცოტათი მაინც) არანაკლებს დიდი ტრაგედია დატრიალდა რამოდენიმე წლის შემდეგ ლილეს ოჯახში მან ჯერ უსაყვარლესი ბებია და მალევე ბაბუა დაკარგა.ახლაც როცა ლილუ ამ ყველაფერს იხსენებს ტანში უსიამოვნო ჟრუანტელი უვლის და მის ვარდისფერ ლოყებზეც ობოლი ცრემლი გადმოედინება ხოლმე.ლილუ ამ ყველაფერს გულში იკლავს, დაქალებსაც კი არ ელაპარაკება ამ თემაზე,მას არ სურს,რომ მის ცრემლებს ვინმე ხედავდეს,მარტო როცა განმარტოვდება ხოლმე მაშინ გადაშლის ხოლმე წარსულის ფურცლებს და დიდი ტკივილით იხსენებს მას.

-დიახ არც შეუმჩნევია მას ირაკლის დანახვა.მეტიც თამამდ კიარა გრაციოზულად შეაბიჯა რესტორნის კარებში და უმალვე მიიპყრო იქ მყოფი საზოგადოების ყურადღება. ყველაა ჩურჩულებდა ნუთუ ეს დემეტრეს გოგოა,ღმერთო ჩემო რა ლამაზიაა აღფრთოვანებას ვერ მალავდა ხალხი.
-ეკაა რომელ მაგიდასთან დავსხდეთ?ჰკითხა ლილუმ დაქალს
-აი იქით სიხარულო ნახე თან ხუთივე დავეტევით
-კარგი,უთხრა ლილუმ,მაგრამ გულში კი გვარიანად ლანძღავდა დაქალს,ნუთუ ვერ ცნობს ამ იდიოტს,თავის ლოვესთან,რომ ზის და ღიმილით მიყურებსო)
-და აი პირველი სადრეგრძელოც,თამადად ეკა დანიშნეს.ლილუს თხოვნით.
-მისმინეთ გოგოებო და ორი ბიჭიი რო ზიხართ იქით მაგიდასთან,აქეთ ყურადღება!
-ლილუ სიცილს ვერ იკავებდა
-ლილეს არ აშორებდა თვალს ირაკლი,მგონი ხვდებოდა რაღაცას
-მომისმინეთ!აგრძელებდაა ეკა. დღეს ჩემთვის უსაყვარლესი დაქალის დაბიდუბია და მინდა ყველაფერი საუკეთესო ვუსურვო მას,მიყვარხარ ჩემო პატარაა პრინცესა,ლილე შუკვანო!
-ირაკლიმ,როგორცკი ეს მისთვის ძალიან ნაცნობი სახელი და გვარი გაიგონა,სახეზე ფერიგადაუვიდა.ცუდათ ყოფნა მოიმიზეზა და გარეთ გავიდა
(ლილემ ირაკლი ფეისბუქით გაიცნო 2 წლის წინ,მათ ნახვის საშუალება თითქმის არ ეძლეოდათ, ხან რა უშლიდათ ხელს და ხან რა.როცა ირაკლი თბილიში იყო,ის ბათუმში ცხოვრობდა,მაშინ ლილეს არ ეცალა და ესე.მათ მხოლოდ საურთიერთოდ ტელეფონი ფბ და სკაიპი ქონდათ. მაინც მოახერხეს მიუხედავად ამისა ერთმანეთთან დაახლოება,მეტიც ლილეს ის შეუყვარდა.მისი თვალები შეუყვარდა,უძირო ღრმა შავი თვალები,რომელიც თითქოს დიდ საიდულმლოს მალავდნენ,რაც მთავარია მას მისი კეთილი სული შეუყვარდა.პიროვნულად ირაკლი არ იყო რომანტიკოსი,რაღაც მომენტებში ცივიც კი მოგეჩვენებოდათ,მაგრამ დიდი იუმორის პატრონი გახლდათ და ლილეს ამ ორი წლის მანძილზე სისხლს უშრობდა.ლილეც ხანდახან გაებუტებოდა,მაგრამ წყენა მალევე ავიწყდებოდა და პირველი თვითონ წერდა ხოლმე ირაკლის.ირაკლი სულ ეაღადავებოდა,ლილეს გარეგნობაზე,ნახე რა ფუმულა ხარ,ტანსაცმელს როგორ ირჩევო.ლილე არ იმჩნევდა წყენას და სიცილით პასუხობდა ამ ტველაფერს ირაკლის,მაგრამ ირაკლი კარგათ იცნობდა ლილუკას და მაინც აგრძელებდა მის „დაცინვას“.)

-ლილემაც რათქმაუნდა შეამჩნია ირაკლის იქ არ ყოფნა და ეკას უთხრა სუფთა ჰაერზე გავალო.
-კარგი!უთხრა ეკამ ისიც მალევე მიხვდა რაც ხდებოდა და თიკას გაუბა ლაპარაკი,რომ ისიც არ გასულიყო გარეთ თავის შეყვარებულთან.
ლილე გავიდა გარეთ და სუფთა ჰაერი შეისუნთქა.უცებ გვერდიდან ხმა მოესმა:
-ლილე ულამაზესი გოგო ყოფილხარ,გეფიცები ჩემი სიტყვები უკან მიმაქვს,აი აიი აი საერთოდ დაივიწყე,რომ ოდესმე ფუმფულას გეძახდი.ვაუუ რა გოგო მყოლიაა
-არ იცვლები ცინიკოსო,შეყვარებულს მიხედო ჯობია შედი შიგნით!გამყინავი ხმით უპასუხა ლილემ ირაკლის.
-მივხედავ აბა რას ვიზავ,ხო ცეცხლოვანი ლოვე მყავს შეხედე რა ეშხიანიაა ხედავ ლილუკ?
-ლილე ცოტაც და ირაკლის მიწვდეობდა დაა ალბათ თავისი ფრჩხილებით დაუკაწრავდა ნავარჯიშებ სხეულს,მაგრამ გულში კი ფიქრობდა ღმერთო ეს არამზადა რეალურად უფრო სიმმპათიური ყოფილაო და ნატრობდა ახლა მთელი ძალით ჩახუტებოდა ამდენი ხნის უნახავ სიყვარულს,მაგრამ მას ამის უფლება არ ქონდა
-მაგრამ ლილე,აგრძელებდა ირაკლი შენ უფრო მაგრათ თუ არ გამოიყურებოდეო,ტიკაზე მიმზიდველი ხარ და ჩასაყლაპიო,ეს უთხრა და ახლოს მივიდა ლილესთან,მთელი ძალით მიიკრა გოგონა სხეულზე და აკოცა.
-გაჩერდი ირაკლი არ გაქვს ამის უფლება, ყვიროდა ლილე.მოულოდნელად ლილემ ხელი კრა ირაკლის და წყლით სავსე აუზში გადააგდო,თან ეშმაკურად მიაძახა მოგიხდებაო და ჩუმად ჩაიცინა
რესტორანში დაბრუნებას აპირებდა ლილუ,მაგრამ უკან რო მობრუნდა და ორი გაოცებული სახე დაინახა,მაშინ შეტოკა ადგილზე.ამ ორ სახეში ერთი გიორგის ლოვე თიკა დაინახა და ,მეორეში თავისი კუსკუსა.არა ეკას ნაკლებად ეტყობოდა სახეზე გაოცება კინაღამ სიცილისგან ჩაიკეცა,როგორცკი თიკას ხელი გაუშვა.ამ სანახაობას ორივე ესწრებოდა დაწყებული ირაკლისა და ლილუს კოცნიდან და მერე საბოლოოდ ლილეს მერ ირაკლის აუზში გადასროლისა.
Ps:დიდი ბოდიშით პატარა თავისთვის,მეტის დაწერა ვერ მოვახერხე გამოცდები მაქ და ძალიან გადატვირთული ვარ ამის გამო  იმედია მოგწონთ ისტორია ასეთუსის.მე ვცდილობ ყველანაირად,რომ საიტერესო გამოვიდეს <3



№1  offline წევრი თათა

შეცდომებისთვის მომიტევეთ ფინალური გამოცდები მაქ,დატვირთული ვარ ამის გამო და ვერ ვასწრებ წესივრად თვალის გადავლებას ისტორიაზე გამოვასწორებ აუცილებლად
--------------------
tatukakhorava

 


№2  offline წევრი თათა

უღრმესი მადლობა <3
--------------------
tatukakhorava

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent